نوشته اند
انعکاسدومین نشست صمیمی مقام محترم مدیریت عامل با همکاران صاحب نظر، منتقد و فعال در شبکه های اجتماعی@Bankmelli1307می نویسیم
"کودکی،وزیر را پرسید:
حق و باطل هر دو فریاد بر می آورند، تکلیف چیست؟!
پیرمردی قد خمیده بانگ برآورد که ای فرزند! پرسیدن سوالی چنین بزرگ از بزرگان خطاست!فریادها را در این هیاهو بهل! آن چه بعد از فریاد بر روزگار ما باقی می ماند حق است هر چند به شکل باطل! و بدان خدمت برای خدای و خلقش صدای ندارد. در گردش ایام سالیان گذشت و کودک بر آن دیار پادشاه گشت و همواره در گوشش فریادی بی صدا می گفت: خدمت برای خدای و خلقش صدای ندارد، هر چند گوشش از شادی مردم کر شده بود."https://ble.im/bmitradeassociation1398
حق و باطل هر دو فریاد بر می آورند، تکلیف چیست؟!
پیرمردی قد خمیده بانگ برآورد که ای فرزند! پرسیدن سوالی چنین بزرگ از بزرگان خطاست!فریادها را در این هیاهو بهل! آن چه بعد از فریاد بر روزگار ما باقی می ماند حق است هر چند به شکل باطل! و بدان خدمت برای خدای و خلقش صدای ندارد. در گردش ایام سالیان گذشت و کودک بر آن دیار پادشاه گشت و همواره در گوشش فریادی بی صدا می گفت: خدمت برای خدای و خلقش صدای ندارد، هر چند گوشش از شادی مردم کر شده بود."https://ble.im/bmitradeassociation1398
۱۵۸
۱۷:۵۲
#به_کجا_چنین_شتابان (3):در یک سوی داد مسئولین از دست همکاران و پرسنل بلند است که فراوان بلندگوی هست و این شایسته ی اعتبار حرفه ای سازمانی پرآوازه نیست!و در سوی دیگر شکوه و شکایت پرسنل از بی برنامگی ها، برنامه ریزی های غلط، رفتارهای تبعیض آمیز،بی مدیریتی و بدمدیریتی به وسعت یک دشت بی انتها و بلندای کوهی سترگ و بلند!!!براستی حق با کدام است؟؟؟!!!!من اما از این دیواره ی عظیم و شکاف ایجاد شده ی بی اعتمادی بین کارکنان و مسئولین در سازمان سخت می ترسم!!!"به کجا چنین شتابان" ...https://ble.im/bmitradeassociation1398انجمن صنفی کارکنان محفلی است برای همدلی، سربلندی و پیشرفتble.im/join/YzIzOTc1MTدر "بدون تعارف با مسئولین " حرف های خودمانی بین اعضای خانواده ی بزرگ بانک ملی، رد و بدل می شود.





۱۵۸
۱۶:۰۱
#از_زبان_همکاران (26):سال ۸۰ که من سرباز زندان بودم مامور داخل بند از رئیس زندان بیشتر حقوق می گرفت .چرا در بانک ملی نباید حقوق تحویلدار از رئیس شعبه بیشتر باشه ؟
۱۵۸
۱۶:۲۹
#از_زبان_همکاران (27):با سلاماز اونجایی که شاید و شاید صحبت حقیر به گوش مسئولین سیاستگذار بانک برسه نکته ای رو پیشنهاد میدم باشد که تاملی بر این بشهمتاسفانه وقتی کسی(حداقل توی بانک ملی) در سیستم رشد کنه و رتبه ودرجه پیدا کنه جدای از اون که حقش باشه یا نباشه ولی با هر کارایی و عملکردی که توی بانک از خودش نشون بده بصورت اتوماتیک پله ها رو یکی پس از دیگری طی میکنه (البته با شدت و ضعف)وحتی پستهای کلیدی مثل ریاست یا معاونت شعبه یا هر پست مهم دیگری که قدرت تصمیم گیری و اعمال قدرت و نفوذ رو بتونه اعمال کنه بهش داده میشه و افرادی هم زیر دست ایشان هستند که مجبورند دستورات رو ولو بسیار ضعیف انجام دهند که متاسفانه موارد متعددی هم از سوءمدیریت در این باب هرروز میبینیم و تمامی هم نداره و در صورت بروز مشکل صد البته مسئولین رسیدگی کننده حمایتشون رو متوجه رده بالاتر میکنند تا رده پایین ترنکته بنده در این باب این هستش که در ضمن احترام به مسئولین شعب باید عرض کنم که هیچکدوم شما الی الابد کارایی و بازدهی لازم و بالا رو ندارید و بالاخره باید پاسخگوی کارها و تصمیماتتون که مستقیما بر اهداف سازمان و زندگی افراد زیر دستتون تاثیر داره باشید. متاسفانه رویه حاضر این هست که مسئولی رو بخاطر این موضوع تنزل درجه داده باشند(یا حداقل نشنیدیم که اگر کسی ازبزرگواران اطلاع داره توی گروه تذکر بده) و فرد بالیاقتی رو جایگزین کرده باشند چرا که هممون می دونیم از این دست بزرگواران توی سیستم کم نیستند فقط کافیه چشم باز کنید و کمی پای درد دل زیردستهای خودتون بنشینیدالبته که همه گلایه ها منطقی نیستند ولی افراد بی لیاقت هم خدارو شکر کم نداریماز طرفی شکافی که دوستان بین مسئولین و زیردستان در پستهای قبلتر درهمین کانال عنوان کردند به نظر حقیر برگرفته از همین رویکرد اشتباه سیستم هستش واین رو هم بگم که اگه موفقیتی حاصل میشه مگه میشه فقط یه نفر سود تشویق رو بگیره و مابقی هیچ! چون وقتی تنبیهی در کار هست ماشاله بین همه علی الخصوص تحویلدارن تقسیم میشه (مثلا مطالبات معوق که تحویلدارها هیچ دخلی توی این موضوع ندارن ولی باید جور اشباهات رئیس و معاون شعبه رو بکشن)در نهایت پیشنهاد بنده این هست که اگر بنده نوعی کارایی لازم در پست محوله رو ندارم بدون تعارف تنزل درجه پیدا کنم و فرد بالیاقت تری جایگزین بشه تا هم شاهد رشد سیستم و هم شاهد رشد افراد باانگیزه باشیم چیزی که در حال حاضر اگه نگم صفر هستش ولی خیلی به صفر نزدیک هستدرآینده از دیگر شاهکارهای مسئولین بزرگوار خواهم گفتببخشید که وقت دوستان گرفته شدموفق و پایدار باشید
۱۵۷
۱۷:۲۳
#پیام_مدیریت_محترم_عامل_رابه_گوش_همگان_برسانید!حسب فرمایشات جناب آقای حسین زاده در راستای بیان و شنیده شدن بی واسطه نظرات،انتقادات و پیشنهادات همکاران محترم! از تمامی ادارات امور شعب تمامی استان های کشور درخواست می شود، به درخواست مدیریت محترم عامل بانک ندای مثبت بدهند و مقدمات برگزاری جلسات توجیهی انجمن صنفی و هم اندیشی و همفکری کارکنان را در اسرع وقت مهیا کنند. گروه انجمن صنفی کارکنان بانک ملی در راستای رسالت مطالبه گری و شفافیت، آماده ی دریافت اخبار خوش و مثبت و یا کارشکنی در این زمینه می باشد.
با سپاس فراوان@goujani توضیح آنکه چندین استان در این زمینه اقدامات مثبتی انجام داده اند که بزودی از همین گروه به اطلاع همکاران گرامی خواهد رسید.
با سپاس فراوان@goujani توضیح آنکه چندین استان در این زمینه اقدامات مثبتی انجام داده اند که بزودی از همین گروه به اطلاع همکاران گرامی خواهد رسید.
۱۶۶
۱۸:۱۵
#درسهائی_از_انتخابات:با درود و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی
1.کارمندان شبکه بانکی نیاز به ارائه ی لیست از همکاران متخصص و داوطلب در انتخابات دارند.
2. از امروز باید شروع کنیم تا بتوانیم در 4 سال آینده، لیست 10 نفره یا بیشتر در تهران و یا سایر شهرها ارائه دهیم.
3. انجمن صنفی می تواند با ارائه لیست چند نفره کاندیدهای مورد نظر خود را به جامعه معرفی کند تا از آنها حمایت صورت بپذیرد، ما نیاز به تعریف،بازتعریف و تقویت فراکسیون های جدید در مجلس مرتبط با امور بانکی و اقتصادی داریم و این مسئله منافاتی با رعایت اصل بی طرفی انجمن در مسائل سیاسی ندارد.
4. با اندکی همت و اراده به راحتی می توانیم از همکاران داوطلب و کاندید در انتخابات حمایت کنیم و آنها را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم.
5. کلید و راه حل بسیاری از مسائل و مشکلات در مجلس و به زبان قانونگذاری می باشد، باید به این مهم،همت کنیم.
6. اعتماد و اعتبار از دست رفته نسبت به شبکه بانکی را می توان با برنامه ریزی و تلاش فعالیت های انجمن صنفی دوباره به کارکنان شبکه ی بانکی برگرداند. الفبای این کار خودسازی و اعلام موجودیت در فعالیت اجتماعی و سیاسی جامعه می باشد.
سبز و شادمان بمانید.
2. از امروز باید شروع کنیم تا بتوانیم در 4 سال آینده، لیست 10 نفره یا بیشتر در تهران و یا سایر شهرها ارائه دهیم.
3. انجمن صنفی می تواند با ارائه لیست چند نفره کاندیدهای مورد نظر خود را به جامعه معرفی کند تا از آنها حمایت صورت بپذیرد، ما نیاز به تعریف،بازتعریف و تقویت فراکسیون های جدید در مجلس مرتبط با امور بانکی و اقتصادی داریم و این مسئله منافاتی با رعایت اصل بی طرفی انجمن در مسائل سیاسی ندارد.
4. با اندکی همت و اراده به راحتی می توانیم از همکاران داوطلب و کاندید در انتخابات حمایت کنیم و آنها را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم.
5. کلید و راه حل بسیاری از مسائل و مشکلات در مجلس و به زبان قانونگذاری می باشد، باید به این مهم،همت کنیم.
6. اعتماد و اعتبار از دست رفته نسبت به شبکه بانکی را می توان با برنامه ریزی و تلاش فعالیت های انجمن صنفی دوباره به کارکنان شبکه ی بانکی برگرداند. الفبای این کار خودسازی و اعلام موجودیت در فعالیت اجتماعی و سیاسی جامعه می باشد.
سبز و شادمان بمانید.
۱۶۰
۲۰:۲۱
با درود و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی بعنوان عضوی از جامعه ی ریاضیات و خانه های ریاضیات کشور وبر مبنای تجربه بیش از دو دهه در زمینه بازی و خلاقیت ریاضی خدمت تمامی دوستان عرض می کنم که هیچکدام از موسسات پر مدعا مانند چرتکه - یو سی مس - آیمث - آی مت و... استاندارد نمی باشند و موسسین و فعالان آنها هیچگونه تخصصی در زمینه ی ریاضیات و آموزش ریاضیات ندارند. با عرض شرمندگي همکاران گرامی فرزندان ما موش های آزمایشگاهی موسسات پول دوست نیستند.در پایان مقاله ی سرکار خانم دکتر زهرا گویا در زمینه ی چرتکه و معایب آن خدمتتان ارسال می شود. امید آن که مسئولان گرامی قبل از انعقاد تفاهم نامه با موسسات اندکی پژوهش و تحقیق در آن زمینه انجام دهند.با سپاس یاسر جهانبازی گوجانی



۱۶۳
۱۷:۳۷
2.3 from (94-95) MATN RIYAZI 123_0.pdf
۹۹.۰۱ کیلوبایت
مقاله سرکار خانم دکتر زهرا گویا در مورد چرتکه و معایب آن
۱۶۲
۱۷:۳۸
4_5965299894393504986.pdf
۸.۱۱ مگابایت
منظور از استاندارد آموزش،یادگیری و یاددهی در ریاضیات چیست؟





کتاب کمک کنیم کودکان ریاضی یاد بگیرند.ترجمه زهرا گویا و مهدی بهزاد 






۱۶۳
۱۷:۴۱
#از_زبان_همکاران (28):با سلام این درد دل همه ما کارمندان بانک ملی می باشد چرا کسی پاسخگو نیست ما دغدغه روحی و روانی زیادی داریم عدم حمایت روحی و روانی از کارمندان موجب تضعیف عملکرد آنان خواهد شد.چطور است که همه شعار مشتری مداری میدهیم اما نصف آن شعار توجه به افکار و استرس های کارکنان خدوم بانک ملی نمیشود.جناب آقایان ساریجانلو و آقای گوجانی که زحمت این گروه را برای نزدیکی و همدلی همکاران عزیز و زحمت کش کشیدند کمال تشکر را دارم.اما آیا نمی بینید چگونه همکاران شما از بی تدبیری و با عدم خلاقیت و ذکاوت مدیران در رنج می باشد و رنج بیشتر عدم توجه مدیران ارشد به دغدغه آنان می باشد.یک سرباز زمانی خوب با دشمن مبارزه میکند و مطیع می باشد که ابزار نبرد او همواره فراهم باشد و فرماندهان خود را در کنار خود ببیندبه عنوان مثال چرا بعضی از آقایان سالانه از سهمیه مشهد و بابلسر استفاده میکنند و بعضی محروم می باشند؟چرا اگر یک مشتری با یک گونی پول وارد هیچ گاه همکاران دیگر او را یاری نمیکنند.بی عدالتی بسیار است .حال با ورود این بیماری ناشناخته مقداری به خود بیاییم و بیینیم که زیر دستان که چه بسا از بسیاری از مدیران ارشد بانک باهوش تر و برجسته تر هستند اما صدا و حرکت آنان خاموش می شود و مورد بی مهری وکج سلیقگی قرار می گیرند.مرگ با همه ما از رگ گردن نزدیکتر است پس قبل از محاسبه اعمال ما به اعمال خود رسیدگی کنیم.ای که پنجاه رفت و در خوابیمگر این پنج روزه را دریابیبرگ عیشی به گور خویش فرست از پیش فرست کس نیارد از پس توحداقل کاری بشود برای کسانی بعد از ما .ما که خدمت در بانک همش رنج و درد و بی توجهی بود.شاید ما لایق نبودیم .اما محیط کار را طوری تنگ نمودید که هیچ کارمندی دلبستگی به شغل خود ندارد .اما اگر نصف شعار مشتری مداری را معطوف به کارمندان خود می نمودید با قدرت و شوق فزونی تر به سر خدمت می روند.امیدوارم این کشور و این موسسه پایدار و مستدام باشد اما این مستلزم تغییر و پذیرش اشتباهاتمان می باشد.بترسید از آهی که برآید گاهی .صدای کارمندان خود رابشنوید...
۱۷۸
۰:۰۹