آیین تجلیل از فعالان حوزه پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان با حضور محمد بایرامی اردی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان و حجتالاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بخش بوستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه برگزار شد.مشروح خبر
#برایرهبرشهیدم#برای_ایران_برای_مدرسه
۹۴
۱۶:۲۶
جلسه اعضای کمیته اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان (نماد) ناحیه دو شهرستان بهارستان با هدف بررسی نتایج سطحبندی و مصاحبههای تشخیصی دانشآموزان و برنامهریزی برای ارائه خدمات حمایتی و مشاورهای مؤثر، به ریاست محمد بایرامی اردی برگزار شد.
مشروح خبر
#برایرهبرشهیدم#برای_ایران_برای_مدرسه
۱۲۸
۱۶:۲۶
مشروح خبر
#برایرهبرشهیدم#برای_ایران_برای_مدرسه
۶۵
۱۴:۵۰
مرحله داوری جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای کار و فناوری و زبان عربی صبح روز ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵ در مدارس شهید طوقانی و امامیه برگزار شد و فرامرز بابازاده معاون آموزش متوسطه و علی کاظمی مسئول دوره اول متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان از روند برگزاری این رویداد علمی بازدید کردند. مشروح خبر
#برایرهبرشهیدم#برای_ایران_برای_مدرسه
۱۴۷
۱۴:۵۱
صبح امروز نشست کارگروه تخصصی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانشآموزان (نماد) به ریاست محمد بایرامی اردی رئیس اداره آموزشوپرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان و با حضور علیرضا حامی معاون پرورشی و تربیتبدنی، مسئولان مرکز مشاوره و کارشناسان حوزه مشاوره این مدیریت در سالن جلسات فرهنگ برگزار شد.
مشروح خبر
#پاینده_ایران#برای_ایران_برای_مدرسه
۹۰
۱۸:۰۷
به گزارش دفتر اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزشوپرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان؛
در بیست و ششمین روز از خردادماه ۱۴۰۵ نشست بررسی تدوین برنامه راهبردی مبتنی بر شاخصهای برنامه هفتم پیشرفت به ریاست محمد بایرامی اردی، رئیس آموزشوپرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان و با حضور اعضای شورای معاونین در سالن جلسات فرهنگ این اداره برگزار شد.مشروح خبر
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه
۶۰
۱۷:۲۰
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه
۸۳
۷:۴۴
مشروح خبر
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه
۴۱
۷:۱۸
به گزارش دفتر اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان؛نشست کارگروه تخصصی برنامهریزی اوقات فراغت دانشآموزان به ریاست محمد بایرامی اردی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان و با حضور علیرضا حامی معاون پرورشی و تربیتبدنی اداره، مسئولان فضاهای ورزشی و کارشناسان مربوطه در سالن فرهنگ این اداره برگزار شد.
مشروح خبر
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه
۴۹
۷:۱۸
پیام تسلیت دکتر محمد بایرامی اردی مدیر آموزشوپرورش ناحیهدو شهرستان بهارستان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
بسم الله الرحمن الرحیم
«کلُّ یَومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا»
فرارسیدن ایام جانسوز تاسوعا و عاشورای حسینی، موسم تجلی بلندترین مراتب ایمان، ایثار، آزادگی و حقطلبی را به تمامی شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (علیهمالسلام)، بهویژه فرهنگیان فرهیخته، دانشآموزان عزیز و خانواده بزرگ آموزشوپرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
عاشورا، روایت جاودانه حق و باطل است و عاشورا، مکتب انسانسازی و عزتآفرینی است که در آن، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش با نثار جان خویش، چراغ هدایت را برای تمامی نسلها برافروختند و درس ایستادگی در برابر ظلم و پاسداری از کرامت انسانی را به جهانیان آموختند.
امسال عطر و حماسه عاشورا با یاد و نام سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران حضرت امام آیت الله سید علی حسینی خامنهای و شهدای مظلوم جنگ تحمیلی چهلروزه و نیز دانشآموزان معصوم و آسمانی مدرسه شجره طیبه میناب درهم آمیخته است و این همان نور هدایتگریست که نشان میدهد روح ایثار، مقاومت و شهادت، همچنان در رگهای ملت بزرگ ایران اسلامی جاری و ساری است.
بیتردید، ملت عاشورایی ایران اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیتالله العظمی مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی)، مسیر عزت، استقلال و سربلندی خویش را با استواری ادامه خواهد داد و پرچم پولادین حقطلبی و مقاومت را برافراشته نگاه خواهد داشت.اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای اخیر میهن عزیزمان، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم شریف، بهویژه جامعه فرهنگی و دانشآموزی شهرستان بهارستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق بهرهمندی از معارف ناب حسینی و پیمودن راه روشن آزادگی و عدالتخواهی را برای همگان مسئلت دارم.
محمد بایرامی اردی مدیر آموزشوپرورش ناحیهدو شهرستان بهارستان
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه


#بوستان_تعلیم
دفتر اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزشوپرورش ناحیه دو بهارستان 
بسم الله الرحمن الرحیم
«کلُّ یَومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا»
فرارسیدن ایام جانسوز تاسوعا و عاشورای حسینی، موسم تجلی بلندترین مراتب ایمان، ایثار، آزادگی و حقطلبی را به تمامی شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (علیهمالسلام)، بهویژه فرهنگیان فرهیخته، دانشآموزان عزیز و خانواده بزرگ آموزشوپرورش ناحیه دو شهرستان بهارستان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
عاشورا، روایت جاودانه حق و باطل است و عاشورا، مکتب انسانسازی و عزتآفرینی است که در آن، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش با نثار جان خویش، چراغ هدایت را برای تمامی نسلها برافروختند و درس ایستادگی در برابر ظلم و پاسداری از کرامت انسانی را به جهانیان آموختند.
امسال عطر و حماسه عاشورا با یاد و نام سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران حضرت امام آیت الله سید علی حسینی خامنهای و شهدای مظلوم جنگ تحمیلی چهلروزه و نیز دانشآموزان معصوم و آسمانی مدرسه شجره طیبه میناب درهم آمیخته است و این همان نور هدایتگریست که نشان میدهد روح ایثار، مقاومت و شهادت، همچنان در رگهای ملت بزرگ ایران اسلامی جاری و ساری است.
بیتردید، ملت عاشورایی ایران اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیتالله العظمی مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی)، مسیر عزت، استقلال و سربلندی خویش را با استواری ادامه خواهد داد و پرچم پولادین حقطلبی و مقاومت را برافراشته نگاه خواهد داشت.اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای اخیر میهن عزیزمان، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم شریف، بهویژه جامعه فرهنگی و دانشآموزی شهرستان بهارستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق بهرهمندی از معارف ناب حسینی و پیمودن راه روشن آزادگی و عدالتخواهی را برای همگان مسئلت دارم.
محمد بایرامی اردی مدیر آموزشوپرورش ناحیهدو شهرستان بهارستان
#پاینده_ایران #برای_ایران_برای_مدرسه
۹
۱۷:۴۵