۳۷۰
۲۱:۰۶
بنا به تصمیم داخلی، دانش آموزان دوازدهمی به پایین می بایست به همراه اولیای خود و دانش آموزان فارغ التحصیل(پشت کنکوری) به تنهایی فرم رضایت نامه زیر را می بایست امضا کنند و در طول دوره جنگ در زمان های حمله به اطراف محیط پانسیون به صحبت ها و هشدار های سرپرست پانسیون گوش کنند و نهایت همکاری را در دوره فعلی تا رسیدن به شرایط عادی داشته باشند.
۴۵۸
۱۵:۱۶
فرم رضایت.pdf
۴۷.۳۱ کیلوبایت
فرم رضایت نامه دانش آموزان دوازدهم به پایین و دانش آموزان فارغ التحصیل
۴۷۶
۱۵:۳۸
سلام
آخرین تایم مطالعاتی امسال هم تموم شد🥹امیدوارم سال خوبی داشته باشین
عیدتون مبارک باشه و به هدفهاتون برسین ایشالا امسالپانسیون یکم تعطیله و از دوم ۷ونیم صبح مجدد شروع میکنیم
۳۵۰
۹:۲۹
شروع قوی سال جدید با 30 تا دانش آموز خفن از 7ونیم صبح امروز توی پانسیون لاپلاس شعبه ی دروازه شیراز اصفهانبا وجود جنگ و سختی ولی همچنان داریم ادامه میدیم:)
۳۶۰
۱۰:۲۱
گزارش عملکرد یکی از دانش آموزان پانسیون پسرانه لاپلاس
رکورد بیشترین مطالعه مفید در تاریخ 9 ساله پانسیون های مطالعاتی لاپلاس شکسته شد، اونم وسط جنگ!
خستگی ما با این عدد ها از تنمون بیرون میره...
همراهی شما توی هر شرایط افتخار ما هست:)
رکورد بیشترین مطالعه مفید در تاریخ 9 ساله پانسیون های مطالعاتی لاپلاس شکسته شد، اونم وسط جنگ!
خستگی ما با این عدد ها از تنمون بیرون میره...
همراهی شما توی هر شرایط افتخار ما هست:)
۳۵۸
۱۹:۰۶
سیزده کدوم بدر؟!
۳۲۱
۵:۵۸
روشهای تعهد گرفتن در پانسیون مطالعاتی لاپلاس برای افزایش ساعت مطالعه!!!
۲۲۴
۱۷:۱۲
#سید
سلام به همه ی خونواده ها و رفقای عزیزم
پانسیون برای فردا احتمال زیاد درصورت توافق یا تعویق حمله به شبکه انرژی کشور باز میشه مثل هرروز،از ساعت ۷ونیم صبح(اگه توافق کوتاه مدت نشه یا جنگ تشدید شده امشب اتفاق بیفته طبیعتا بهتون توصیه میکنم کنار خونواده هاتون بمونین)
ولی در خصوص جنگ و اینکه اضطرابتون رو چجوری کنترل کنین چنتا پیام در ادامه میذارم،امیدوارم به اندازه ی سواد و دانش خودم بتونم کمکی بکنم به همه شما دوستان عزیزم توی شرایط فعلی کشور
سلام به همه ی خونواده ها و رفقای عزیزم
پانسیون برای فردا احتمال زیاد درصورت توافق یا تعویق حمله به شبکه انرژی کشور باز میشه مثل هرروز،از ساعت ۷ونیم صبح(اگه توافق کوتاه مدت نشه یا جنگ تشدید شده امشب اتفاق بیفته طبیعتا بهتون توصیه میکنم کنار خونواده هاتون بمونین)
ولی در خصوص جنگ و اینکه اضطرابتون رو چجوری کنترل کنین چنتا پیام در ادامه میذارم،امیدوارم به اندازه ی سواد و دانش خودم بتونم کمکی بکنم به همه شما دوستان عزیزم توی شرایط فعلی کشور
۱۸۰
۲۰:۲۸
اول اینکه سعی کنین توی شرایط موجود بجای فکر کردن به کارهایی که از دستتون بر نمیاد و غصه خوردن و انتظار آینده ی دردناک داشتن به کارهایی که میتونین انجام بدین و براش میشه برنامه ریزی کرد فکر کنین و برنامه ریزی کنین و انجامشون بدین
دوم هم اینکه معمولا واقعیتهای زندگی نه صفره نه صد، یعنی وقتی شما اضطراب و استرس آینده رو دارین که نکنه بد شه و خراب شه همه چیز و... اون بدترین وقایع ممکن اتفاق نمی افتن و شاید خیلی وقتها چیز بدی هم اتفاق نیفته و از هر ۱۰۰ تا چیز بدی که فکرشو میکنین ته تهش ۲۰ تاش بد پیش بره ولی خب! آخرش درست میشه و تطبیق پیدا میکنیم و سعی میکنم شرایط رو مجدد بهتر کنیم
آخر سر هم با هر اعتقاد و باوری، گاهی وقتا آدم برای کاهش استرس و اضطرابش به دعا و نیایش نیاز دارهباور به وجود داشتن یه نیروی بزرگتر از عالم مادیاتشاید از جنس انرژی! شاید از بعد چهارم به بالا! شاید به قول بعضیا کائنات!!! شاید برای بعضیا الله یا یهوه!!! برای ما شاید خدا...امیدوارم همه ی کسایی که درگیر شرایطی هستن که ناخواسته متضرر از وضعیت بوجود اومده چه توی ایران چه توی کشورهای دیگه ی منطقه چه توی فلسطین یا حتی توی اسرائیل یا یه جای دیگه ی دنیا هستن به خواست "خدا" کمتر از ضربات باورهای افراطی و منفعت خواهی سیاسیون آسیب ببینن
برای همتون آرزوی بهترین هارو میکنم و از "خدا" بهترین هارو براتون میخوام
ایشالا فردا میبینمتون
دوم هم اینکه معمولا واقعیتهای زندگی نه صفره نه صد، یعنی وقتی شما اضطراب و استرس آینده رو دارین که نکنه بد شه و خراب شه همه چیز و... اون بدترین وقایع ممکن اتفاق نمی افتن و شاید خیلی وقتها چیز بدی هم اتفاق نیفته و از هر ۱۰۰ تا چیز بدی که فکرشو میکنین ته تهش ۲۰ تاش بد پیش بره ولی خب! آخرش درست میشه و تطبیق پیدا میکنیم و سعی میکنم شرایط رو مجدد بهتر کنیم
آخر سر هم با هر اعتقاد و باوری، گاهی وقتا آدم برای کاهش استرس و اضطرابش به دعا و نیایش نیاز دارهباور به وجود داشتن یه نیروی بزرگتر از عالم مادیاتشاید از جنس انرژی! شاید از بعد چهارم به بالا! شاید به قول بعضیا کائنات!!! شاید برای بعضیا الله یا یهوه!!! برای ما شاید خدا...امیدوارم همه ی کسایی که درگیر شرایطی هستن که ناخواسته متضرر از وضعیت بوجود اومده چه توی ایران چه توی کشورهای دیگه ی منطقه چه توی فلسطین یا حتی توی اسرائیل یا یه جای دیگه ی دنیا هستن به خواست "خدا" کمتر از ضربات باورهای افراطی و منفعت خواهی سیاسیون آسیب ببینن
برای همتون آرزوی بهترین هارو میکنم و از "خدا" بهترین هارو براتون میخوام
ایشالا فردا میبینمتون
۱۹۶
۲۰:۵۵