کافه دخترانه هانیل 💕
همه داریم یه نقاب میزنیم… تو چی؟
تا حالا شده حس کنی فقط برای اینکه «توی قاب» جا بشی، داری خودِ واقعیت رو سانسور میکنی؟ توی دنیایی که همه دارن به یک شکلِ خاص، زیبا و بینقص دیده میشن، پیدا کردنِ «منِ واقعی» کار سختیه. ما قراره توی رویداد «بدون فیلتر»، با هم فیلم «Uglies» رو ببینیم، از تفاوتهامون حرف بزنیم و کشف کنیم …
شنبه ۲ خرداد | ۱۶:۱۵ تا ۱۹
کافه دختران هانیل ظرفیت این دورهمی محدوده؛ پس اگه دنبال یک فضای امن و متفاوت برای گفتوگو هستی، تا جمعه وقت داری که جا رزرو کنی.
برای ثبتنام، همین الان به @cafehanill_admin پیام بده. منتظرتیم رفیق

رفقای هانیلی تا ساعت ۱۴ رزو تون و نهایی کنین 
منتظر حضور قشنگتون هستیم ....
رزرو از طریق:@cafehanill_admin 🥰
۱.۲K
۸:۳۹
برگردیم به دیروز عصر، کافه دختران هانیل.
تصور کنید؛ بوی پفیلای پنیری، شربتهای خنک با پیامهای خاص، و جمعی از دخترهایی که برای یه تجربه متفاوت دور هم جمع شدن. دیروز ما نه فقط فیلم دیدیم، نه فقط گپ زدیم، بلکه نقابها رو برداشتیم تا ببینیم پشتِ این همه “باید” و “فیلتر”، واقعاً کی هستیم؟
آمادهاید یه سفرِ کوتاه داشته باشیم به اتفاقات دیروزمون؟ بزنید بریم…
»
@cafehanill
آمادهاید یه سفرِ کوتاه داشته باشیم به اتفاقات دیروزمون؟ بزنید بریم…
@cafehanill
۱K
۱۰:۴۴
بدون فیلتر؛ روایتی از عصرِ کشفِ «خودِ واقعی» 

دیروز کافه دختران هانیل، دنیای متفاوتی داشت. صندلیها در یک نیمدایرهی صمیمی چیده شدند تا جای خالیِ «قضاوت» با «همدلی» پر شود. بوی پفیلای پنیری در فضا پیچیده بود و شربتهای رنگی با پیامهای الهامبخش روی بطری ها، به همه خوشآمد میگفتند.

قبل از فیلم، بازی کردیم تا یاد بگیریم چقدر ظاهر آدمها با دنیای درونیشان فاصله دارد. هر کس روی کاغذ نوشت در نگاه اول چه چیزی از نفرِ کناریاش دیده و حدس زد علایقِ پنهانِ او چیست.
خندهها وقتی بلند شد که فهمیدیم پشت هر نگاهِ ساده، چه جهانهای بزرگی پنهان است.
فیلم "Uglies" شروع شد؛ داستانی درباره دنیای پر از فیلتر. ما در آن تاریکی، کنار هم نشستیم و به این فکر کردیم که اگر در آن دنیا بودیم، باز هم میخواستیم «خودمان» باشیم یا تسلیمِ استانداردهایِ تحمیلی میشدیم؟
بعد از تحلیلِ بحثبرانگیزِ فیلم، به بخش اصلی رسیدیم. هر کدام روی کاغذ نوشتیم: «آنچه بقیه میبینند» در برابر «آنچه واقعاً هستم». برای لحظاتی، سکوتی عمیق فضای کافه را گرفت؛ سکوتی که نشان میداد چقدر حرفِ نگفته در دلهایمان انبار شده است . در پایان، تمام «باید»هایی که جامعه بر دوشمان گذاشته بود (مثل «باید همیشه بینقص باشی») را روی کاغذ نوشتیم، مچاله کردیم و روی تخته چسباندیم.
*«اگر هیچ فیلتری نبود، من کی بودم؟»*این سوالی بود که با خودمان به خانه بردیم.
ما دیروز فقط یک فیلم ندیدیم؛ ما یاد گرفتیم که «خودِ واقعی بودن»، شجاعانهترین کاری است که یک دختر میتواند انجام دهد.
1405/03/02
کافه دختران هانیل؛ جایی برای گفت و گو های بدون فیلتر🫶
@cafehanill
دیروز کافه دختران هانیل، دنیای متفاوتی داشت. صندلیها در یک نیمدایرهی صمیمی چیده شدند تا جای خالیِ «قضاوت» با «همدلی» پر شود. بوی پفیلای پنیری در فضا پیچیده بود و شربتهای رنگی با پیامهای الهامبخش روی بطری ها، به همه خوشآمد میگفتند.
قبل از فیلم، بازی کردیم تا یاد بگیریم چقدر ظاهر آدمها با دنیای درونیشان فاصله دارد. هر کس روی کاغذ نوشت در نگاه اول چه چیزی از نفرِ کناریاش دیده و حدس زد علایقِ پنهانِ او چیست.
ما دیروز فقط یک فیلم ندیدیم؛ ما یاد گرفتیم که «خودِ واقعی بودن»، شجاعانهترین کاری است که یک دختر میتواند انجام دهد.
کافه دختران هانیل؛ جایی برای گفت و گو های بدون فیلتر🫶
@cafehanill
۱.۳K
۱۰:۵۴
🫶 پویش های مردمی🫶🧸هدیه اسباب بازی (جمع آوری اسباب بازی های سالم و درحدنو برای نیازمندان)
@cafehanill
۴K
۱۲:۵۸
مستند «صدای هند رجب»؛ اثری تحسینشده که در جشنواره ونیز با استقبال زیادی روبهرو شده و جایزه (شیر نقرهای) رو هم دریافت کرده.
برای هماهنگی و اعلام حضور، لطفاً به ادمین کانال کتاب مقاومت (گروه تحریر فلسطین) پیام بدید:
@more_love1
۲.۵K
۱۳:۳۶
از عصرِ دیروز هانیل
صندلیها زودتر از همیشه پر شدند ،اکران مستند «صدای هند رجب»شروع شد و کافه برای ساعاتی در تصویر و روایت غرق شد.
بعد از فیلم، ماجرا تمام نشد.
در کنار میز کتاب و محصولات فرهنگی گفتوگوها ادامه پیدا کرد؛ از برداشتهای شخصی و تحلیل فیلم تا حرفهایی که هرکسی را به سمتی از فکر و احساس برد. انگار اکران فقط بهانهای بود برای کمی بیشتر مکث کردن، بیشتر شنیدن و بیشتر گفتوگو کردن.آنچه از این عصر در کافه ماند، فقط تماشای یک فیلم نبود؛ ردی از یک دورهمی گرم و فکرشده بود که در آن، فیلم دیدن با گفتوگو، تأمل و همراهی گره خورد.

کافه دختران هانیل
1405/03/10
@cafehanill
بعد از فیلم، ماجرا تمام نشد.
کافه دختران هانیل
1405/03/10
@cafehanill
۱.۱K
۱۷:۴۲
۱.۱K
۱۷:۴۲
گاهی در شلوغترین روزها، میان آدمهای زیاد، باز هم احساس تنهایی میکنیم…
اما تنهایی چیست؟فاصلهای میان ما و دیگران؟راهی برای شناخت خود؟یا فرصتی برای یافتن معنایی عمیقتر در زندگی؟
کافه فلسفه هانیل
در یک دورهمی تعاملی، گفتگومحور و بازیمحور، کنار هم مینشینیم تا درباره «تنهایی»، «عشق»، «رابطه اصیل»، «دیگری» و «معنا» گفتوگو کنیم، فیلم ببینیم، فکر کنیم و از زاویهای تازه به تجربههای انسانی نگاه کنیم.
تسهیلگر: دکتر زهرا فلاحی
یکشنبه ۳۱ خرداد
ساعت ۱۷ تا ۱۹
سرای محله جنتآباد جنوبی | کافه دختران هانیل
همراه با پذیرایی
اگر دوست دارید در فضایی امن، صمیمی و اندیشهورزانه، تجربهای متفاوت از گفتوگو و همفکری داشته باشید، برای ثبتنام به پشتیبانی پیام دهید.
@cafehanill_admin
@cafehanill
اما تنهایی چیست؟فاصلهای میان ما و دیگران؟راهی برای شناخت خود؟یا فرصتی برای یافتن معنایی عمیقتر در زندگی؟
در یک دورهمی تعاملی، گفتگومحور و بازیمحور، کنار هم مینشینیم تا درباره «تنهایی»، «عشق»، «رابطه اصیل»، «دیگری» و «معنا» گفتوگو کنیم، فیلم ببینیم، فکر کنیم و از زاویهای تازه به تجربههای انسانی نگاه کنیم.
اگر دوست دارید در فضایی امن، صمیمی و اندیشهورزانه، تجربهای متفاوت از گفتوگو و همفکری داشته باشید، برای ثبتنام به پشتیبانی پیام دهید.
@cafehanill
۸۹۴
۱۸:۳۷
رفقایی که فردا قراره در کافه فلسفه ی هانیل ببینیم تون خودکار یادتون نره ..!


ثبت نام :@cafehanill_admin
ثبت نام :@cafehanill_admin
۳۲۳
۱۹:۴۱
فقط من اینجوریام؟
تا حالا شده فکر کنی فقط تو با بعضی دغدغهها، نگرانیها یا سؤالها درگیری؟یا حس کنی کسی نیست که حرفت رو بفهمه؟
خبر خوب اینه که معمولاً تنها نیستی… 🤍
توی این دورهمی قراره کنار هم بشینیم، حرف بزنیم، تجربههامون رو با هم به اشتراک بذاریم، دوستهای جدید پیدا کنیم و چند ساعت رو در فضایی صمیمی و دوستانه کنار هم بگذرونیم.
یه جمع دخترونه برای شنیدن، گفتوگو کردن، خندیدن و آشنا شدن با آدمهای جدید
دوشنبه ۱ تیرماه
ساعت ۵ تا ۷ عصر
کافه دختران هانیل
ویژه دختران ۱۲ سال به بالا
ظرفیت محدود است.
اگر دوست داری و احتمال میدی در این دورهمی میتونی کنارمون باشی به @cafehanill_admin در بله پیام دهید.
@cafehanill
منتظر دیدنت هستیم رفیق🩷
تا حالا شده فکر کنی فقط تو با بعضی دغدغهها، نگرانیها یا سؤالها درگیری؟یا حس کنی کسی نیست که حرفت رو بفهمه؟
خبر خوب اینه که معمولاً تنها نیستی… 🤍
توی این دورهمی قراره کنار هم بشینیم، حرف بزنیم، تجربههامون رو با هم به اشتراک بذاریم، دوستهای جدید پیدا کنیم و چند ساعت رو در فضایی صمیمی و دوستانه کنار هم بگذرونیم.
یه جمع دخترونه برای شنیدن، گفتوگو کردن، خندیدن و آشنا شدن با آدمهای جدید
اگر دوست داری و احتمال میدی در این دورهمی میتونی کنارمون باشی به @cafehanill_admin در بله پیام دهید.
@cafehanill
منتظر دیدنت هستیم رفیق🩷
۱.۲K
۱۰:۱۰