علیالاصول.
«حزب و جناح، فرع است. اصل #ولیفقیه است. اصل جمهوریاسلامی و نظامِاسلامیست. #وحدتِ یک جامعه چطور حاصـل میشود؟! اگر میخواهیم جامعـه به وحدتِ حقیقی برسد؛ باید جامعه را در همهٔ سطوح به #اصول متوجه کنیم. آن اصلِ اساسـی نگاهدارندهٔ این نظـام، ولیفقیه است…»
- حاجقاسم سلیمانی.
«حزب و جناح، فرع است. اصل #ولیفقیه است. اصل جمهوریاسلامی و نظامِاسلامیست. #وحدتِ یک جامعه چطور حاصـل میشود؟! اگر میخواهیم جامعـه به وحدتِ حقیقی برسد؛ باید جامعه را در همهٔ سطوح به #اصول متوجه کنیم. آن اصلِ اساسـی نگاهدارندهٔ این نظـام، ولیفقیه است…»
- حاجقاسم سلیمانی.
۱.۲K
۲۱:۴۹
حسین ستوده – نماهنگ العجل.mp3
۰۳:۴۱-۸.۵۶ مگابایت
من به شوقِ یوسفام، دشـت را بو میکنـم…
۱.۲K
۲۲:۵۶
هرچی بیشتر گذشت، هرچی بزرگتر شدم، بیشتر فهمیدم «کجا مثلِ تو پیدا کنم رفیق؟ همه جوره پام وایسادی امام حسین...»باید خیلیها بیان و برن و فقط حسین(ع) بمونه، باید خیلی تنهایی بکشیم برای رسیدن به این جمله.
۱K
۲۳:۵۳
با افتخار مینویسی «من تا چندسال پیش هیئت میرفتم و دیگه نمیرم؟» میگی «بگید امامتون دیگه رو ما حساب نکنه»؟ دوره افتادی عین لشکرِ یزید قرمز بپوشی و قر بدی تو محرم که به خیالِ خودت مبارزه کرده باشی با نور؟ نه عزیزم. بگرد ببین کجای زندگیات چیکار کردی که دیگه مدالِ نوکریِ این خاندان که مدال افتخاره؛ ازت سلب شده.این قافله میگذره! پیاده و سواره داره. پیادهشدنِ سوارههاش قافله رو از اصالت نمیندازه؛ اون آدمه که خودشو تو بیابونِ تاریک جا میذاره کنار گرگ و شُغال. اگه بدونی چندنفر هزاربار گندهتر از تو توی این هزار و چهارصدسال برای خاموش کردنِ این نور عظیم چیکارا کردن، میفهمی اونیکه تا ابد موندگاره پرچمِ سیدالشهداست؛ نه سیاهیلشکرِ گم و بیمقدار و قرمزپوشِ یزید دیروز و امروز.
۱.۳K
۰:۳۱
عزیزانِ هوادار که از «تجربه» درس نمیگیرید، و تا دیروز هر منتقدِ مذاکره رو به بهانهٔ تقابل با رهبریِ نظام از دایرهٔ ولایت اخـراج میکردید، حالا خودتون بخاطر توجیه نظراتِ شخصیِ سیاسی و جناحی، انقدر عجولانه، با بیحرمتی و بیپرده از ولایتفقیه عبور نکنید. شاید نتونید از پسِ تعهد و قولـی که به ایشون و مردم دادید بربیاید.
فقط یکبار به صراحت دعوت به مسئولیتپذیری شدید و از پنهان شدن پشتِ ولیفقیه، ناتوان. مسئولیتپذیر باشید. ما که برای موفقیتِ این «قول» دعا میکنیم و منتظر تحقق شروطیم، شما هم برای فرار از مسئولیت، به در و دیوار چنگ نزنید و برای مقاصدِسیاسی، از ولیفقیه رد نشید. «تجربه، تاریخ و زمان» نشون داده که اینکار عاقبت خوبی نداره.
فقط یکبار به صراحت دعوت به مسئولیتپذیری شدید و از پنهان شدن پشتِ ولیفقیه، ناتوان. مسئولیتپذیر باشید. ما که برای موفقیتِ این «قول» دعا میکنیم و منتظر تحقق شروطیم، شما هم برای فرار از مسئولیت، به در و دیوار چنگ نزنید و برای مقاصدِسیاسی، از ولیفقیه رد نشید. «تجربه، تاریخ و زمان» نشون داده که اینکار عاقبت خوبی نداره.
۹۵۱
۱۴:۲۹
شما قاعدتاً باید ممنونِ ولیفقیه باشید که اولاً علیرغم داشتنِ نظر دیگه، و بنا به «قول و تعهدِ شما» اجازهٔ مسئلهای رو صادر کردن که طبقِتجربه، نتایجِ خیلی مثبتی برای ملت ایران به همراه نداشته و در ابتدای امر هم بند اول و دومش توسط دشمنِ قاتل و بدعهد نقض شده. دوماً به ما و شما «مسئولیتپذیری» رو یادآوری کرد؛ وقتی متعهد به موضوعی میشید طبیعیترین کار، پای اون مسئولیت ایستادنه. این موضوع کجاش انقدر تلخ بوده که اکانتهای اجارهایِ چپ و راست به ولیفقیه هجمه وارد میکنن؟ اگر قولی که داده شده قولِ خوبیه؛ که توهین به ولیّامر نداره. اگر قولِ بدیه؛ خب از اول چرا همچین کاری انجام شده؟ از کجای این پیام ناراحت شدید؟ از اینکه ولیفقیه دیکتاتور نیست که نظرش رو به نظرِ شما تحمیل کنه؟ یا از اینکه به صراحت دلیلِ صدور مجوز رو که قول و تعهدِ مسئولین بوده بیان کرد؟ یا از اینکه با سعهٔصدر از «حسننظر و دلسوزی»ِ مسئولینِ مربوطه هم صحبت کرد؟
دلیل صراحت ولیفقیهِ حاضر اینه که روی پختگی و بلوغ مردم در فهم بدیهیات سیاست که در دوران رهبریِ امامِ شهید و توسط خونِ امامِ شهید تربیت شدن؛ برای مطالبه و نظارت روی تحقق تعهدی که پذیرفتید، حساب باز کرده. که اتفاق خیلی مبارکیه.برای همین دلیلِ اینهمه اهانت و فرار رو به جلو رو فقط این میتونم درنظر بگیرم که راهِ «نذاشتن کار کنیم» برای عدهای بهانهجویِ همیشگی، بسته شد. لذا شما هم بجای به در و دیوار زدن و به زمین و زمان گیر دادن؛ ممنونِ تدبیر و تدبّرِ ایشون باشید.
دلیل صراحت ولیفقیهِ حاضر اینه که روی پختگی و بلوغ مردم در فهم بدیهیات سیاست که در دوران رهبریِ امامِ شهید و توسط خونِ امامِ شهید تربیت شدن؛ برای مطالبه و نظارت روی تحقق تعهدی که پذیرفتید، حساب باز کرده. که اتفاق خیلی مبارکیه.برای همین دلیلِ اینهمه اهانت و فرار رو به جلو رو فقط این میتونم درنظر بگیرم که راهِ «نذاشتن کار کنیم» برای عدهای بهانهجویِ همیشگی، بسته شد. لذا شما هم بجای به در و دیوار زدن و به زمین و زمان گیر دادن؛ ممنونِ تدبیر و تدبّرِ ایشون باشید.
۲.۳K
۱۶:۰۶
با خون نوشتی «من زیرِ بیرق اباالفضلِ العباسم، زیرِ بیرقِ کسـی دیگری نمیرم»، و با «مثلـی لایُبایع مثلیزید» اتمامِ حجت کردی. ما موندیم و «ای اهلِ حرم میر و علمدار نیامد»های بیپایان.علمدارِ سپاه آخرالزمانی سیدالشهدا…
۱.۳K
۱۸:۵۶
امشب برعکسِ همیشه؛ بعد روضه آروم نشدم. دلم سبک نشد. پاهام سست بود موقعِ راه رفتن. جونِ قدمبرداشتن نداشتم. فکر میکردم شُهرهام به صبر اما، امشب فهمیدم صبوری خیلی سخته. خدا بخیر کند اینهمه دلتنگی را.
۸۱۸
۲۲:۰۳
«اباالفضلِ علمــدار، خامـنهای نگهدار»به کوریِ چشم آنها که به خیالشـان به چهــرهٔ خورشـید؛ خاک میپاشند.
۸۳۶
۲۲:۲۷
مدعیانِ خشکمغز دینداریِ دکوری به او تاختند که مجلس امامحسین را چه به «ای ایران»؟ شأن عزا را پایین آوردی. نفهمیدند قیام امامحسین(ع) را محدود و محصور کردن در سال ۶۱ هجری، دودش فقط به چشم مسلمین میرود. ظلم است به حرکت و قیام امام. اسلام اگر سیاستزدایی شود؛ ترامپ و نتانیاهو را هم در صفوف نمازش پیدا میکنید. بنسلمان نمازخوان یا عمروعاصِ قرآن به دست؟ چه فرقی دارد؟ «حق» را از باطل تمیز ندهی، مسلمانِ سینهزن و قرآنخوان هم که باشی دلخواهِ یزیدی.
اما او -سیدِ شهید را میگویم- ایایران را در همان مجلسِ عاشورا خواند، که بگوید امروز قرارگاه حسینابنعلی(ع) اینجاست. امروز بیرقِ قیام عاشورا را اگر اینجا بلند نکنی؛ باید مثل آن شیعهٔ مظلوم زیرِ ظلم حکومتِ ضدشیعهٔ بحرین، پنهانی و در خفا برای مکتب آلالله سینه بزنی. ما مدعیان در جامعهٔ کبیره میگوییم «بِأبى أنْتُمْ وَ اُمّى وَ نَفْسی وَ أهْلى وَ مالى» اما سیدعلی خامنهای به آن عمل کرد. او هم ایایران را در آن شبِ معنادارِ شیعه خواند، هم مثلیلایبابع مثلیزید را با خونِ خودش به ما فهماند، هم ایران را حسینی کرد. هم جانش را، مالش را، خانوادهاش را فدایِ حسین(ع) و ایرانِ حسین(ع) کرد. حالا ما امانتدار و میراثدار خامنهایهاییم. میراثدار آقاسیدعلیِ شهید که با خانواده فدای این راه شد، و امانتدارِ اقاسیدمجتبی خامنهای که خانوادهاش را فدای این راه کرد.
بگذارید مدعیانی که در ابتلاء، دین را ذبح میکنند و با دو روزِ دنیا تاختش میزنند؛ هرچه میخواهند بگویند. تاریخ شبیه این مدعیانِ مثلا بیطرفِ نشسته در وسطِ معرکه که با بیطرفیشان لگدی نثارِ حق میکنند، زیاد دیده. حواستان باشد کلاهِ آزادگـی و دینداریتان را این طوفان ابتلائات نبرد!
@caffeRahimi
اما او -سیدِ شهید را میگویم- ایایران را در همان مجلسِ عاشورا خواند، که بگوید امروز قرارگاه حسینابنعلی(ع) اینجاست. امروز بیرقِ قیام عاشورا را اگر اینجا بلند نکنی؛ باید مثل آن شیعهٔ مظلوم زیرِ ظلم حکومتِ ضدشیعهٔ بحرین، پنهانی و در خفا برای مکتب آلالله سینه بزنی. ما مدعیان در جامعهٔ کبیره میگوییم «بِأبى أنْتُمْ وَ اُمّى وَ نَفْسی وَ أهْلى وَ مالى» اما سیدعلی خامنهای به آن عمل کرد. او هم ایایران را در آن شبِ معنادارِ شیعه خواند، هم مثلیلایبابع مثلیزید را با خونِ خودش به ما فهماند، هم ایران را حسینی کرد. هم جانش را، مالش را، خانوادهاش را فدایِ حسین(ع) و ایرانِ حسین(ع) کرد. حالا ما امانتدار و میراثدار خامنهایهاییم. میراثدار آقاسیدعلیِ شهید که با خانواده فدای این راه شد، و امانتدارِ اقاسیدمجتبی خامنهای که خانوادهاش را فدای این راه کرد.
بگذارید مدعیانی که در ابتلاء، دین را ذبح میکنند و با دو روزِ دنیا تاختش میزنند؛ هرچه میخواهند بگویند. تاریخ شبیه این مدعیانِ مثلا بیطرفِ نشسته در وسطِ معرکه که با بیطرفیشان لگدی نثارِ حق میکنند، زیاد دیده. حواستان باشد کلاهِ آزادگـی و دینداریتان را این طوفان ابتلائات نبرد!
@caffeRahimi
۳۹۰
۱۴:۴۳