لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل گفتمان چند همسریگ
۷۷ عضو

گفتمان چند همسری

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۷ دی ۱۳۹۷
بازارسال شده از کبوتر بله
undefined @chand_hamsari
undefined #سوال 426 ۴۲۶
خب تلاشش رو کرد و نتیجه نگرفت. چه مدت ادامه بده و مایوس نشه؟ طوری نشه که دو تا زن برای عزیز شدن در دل همسر همش به اقا برسن ولی اقا هیچ ارتقایی در کمیت و کیفیت محبت و ساپورت مادی و زمان گذاشتن برای خانواده نداشته باشه؟!
یه جورایی برمیگرده به همون قضیه که داریم برای رضایت شوهر کار میکنیم نه برای خدا. پس بعد از یه مدت ادم کم میاره
undefined #پاسخ undefinedundefinedundefinedundefinedundefined @chand_hamsari
undefined۱

۳

۹:۰۳

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

بازارسال شده از کبوتر بله
undefined @chand_hamsari
undefined #سوال 427 ۴۲۷
آخر ویس سوالتون اینه که: به خانم چی بگیم؟ بگیم احساست غلطه یا تلاشتو بکن؟ جواب من اینه که بگیم: هم احساست غلطه و هم تلاشتو بکن...
یعنی: اگر کسی احساس عقب ماندگی داره، باید بدونه این احساسش غلطه کلا...
به این دلیل: از اول هر خانمی باید جایگاه خاص خودشو در قلب همسرش بشناسه و اصل تفکرش رو درست کنه. وقتی تلاشش برای کسب نمره بیست در جایگاه خودش، کامل باشه، این تلاش کامل، کافیه و نیاز نیست که در این فکر ودلهره باشه که اگر همسر دیگر بهتره، یه کاری کنم که حس عقب ماندگی نکنم...
ارزش وجود خودمون رو که بشناسیم، احساس عقب ماندگی هم نداریم...
undefined #پاسخ undefinedundefinedundefinedundefinedundefined @chand_hamsari

۳

۹:۰۴

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

بازارسال شده از کبوتر بله
undefined @chand_hamsari
undefined #سوال 428 ۴۲۸
سلام شما که دارید راهکار میدهید برای رهایی از تجردی پس چرا دختر و پسر مجرد رو بهم نمیرسونید؟!
من یک ماه بیشتر با همسرم زندگی نکردم و چیزی از زندگی دو نفره نمیدونم ولی حالا جدا شدم کسی بهم نگاه نمیکنه،چون من یک زنم ،ولی به این توجه نمیکنند که ممکنه من هنوزم مثل همون دخترباکره احساسات داشته باشم واقعا این چه مردم و دینی هست که دارید چرا این نگاهها رو دارید؟؟؟ تو غرب براشون فرقی نمیکنند همسرشون باکره باشه یا نه، اخه چرا اسلام این نگاه رو داره؟
آخرشم که همینجوری بمونیم و به تعدد تن بدیم این چه فایده ای داره؟ بنظرم شما افکار مردم رو درست کنید نه زندگی داغونشون تو این وضعیت بد اقتصادی که ملت از پس یکی هم بر نمیان
undefined #پاسخ undefinedundefinedundefinedundefinedundefined @chand_hamsari
undefined۳

۵

۹:۰۵

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

بازارسال شده از کبوتر بله
undefined @chand_hamsari
undefined #سوال 429 ۴۲۹
سلام
یک سوال که فکر کنم مناسب کانال باشه
وقتی به آقایون (شوهر) خیلی واضح و شفاف گفته میشه من فلان نیاز رو دارم اما اون آقا باز هم هیچ تلاشی در اون زمینه انجام نمیده علتش چیه؟! فراموش میکنه و باید مدام بهش یاداوری کرد؟ یا کلا اون نیاز رو بی اساس میدونه؟ این موضوع رو خودم بارها تجربه کردم و به وفور از دوستانم شنیدم.
لازم به یادآوری نیست که اگر نیاز مرد از طرف همسرش تامین نشه خدا راه تامین از غیر همسر رو براش باز گذاشته. ولی اگر زن نیازش تامین نشه دو راه داره یا با تقوا هست و تحمل میکنه. یا تقوا نداره و میره دنبال نامحرم.
صرفا نیاز جنسی مد نظرم نیست. نیاز عاطفی، نیاز به هم صحبت، نیاز به همراه در تفریح و.... مثل در آغوش کشیده شدن. علایق ساده ای مثل پیاده روی دو نفره! سفر رفتن. مثل نیاز به شنیدن محبت کلامی.
undefined #پاسخ undefinedundefinedundefinedundefinedundefined @chand_hamsari
undefined۸

۵

۹:۰۶

بازارسال شده از کبوتر بله

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.