أبي من أسرة المحراث لا من سادة نجب...
پدرم از خاندان زحمتکش است نه از اربابان نجیب....
#محمود_درويش #روز_پدر#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
پدرم از خاندان زحمتکش است نه از اربابان نجیب....
#محمود_درويش #روز_پدر#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
۱۴۶
۴:۵۷
۱۴۴
۹:۴۵
خب بذار اونم بخوره شکمو 
#شیرین_تر_از_عسل
#رویش
#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
#شیرین_تر_از_عسل
#رویش
#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
۱۴۸
۹:۴۵
حضرت زینب(س):
خابَتْ أُمَّهٌ قَتَلَتْ إبْنَ بِنْتِ نَبِیِّها.
رستگار و سعادتمند نخواهند شد آن گروهی که فرزند پیامبر خود را به قتل رسانند.
وفات حضرت زینب سلام الله علیها تسلیت باد
#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
خابَتْ أُمَّهٌ قَتَلَتْ إبْنَ بِنْتِ نَبِیِّها.
رستگار و سعادتمند نخواهند شد آن گروهی که فرزند پیامبر خود را به قتل رسانند.
وفات حضرت زینب سلام الله علیها تسلیت باد
۱۴۷
۱۵:۳۳
چه کسی #دوست دارد به #مهمانی #خدا برود
جه کسی دوست دارد خدا به مهمانی او برود#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
جه کسی دوست دارد خدا به مهمانی او برود#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
۱۵۲
۱۵:۳۷
هر کس در روز جمعهى ماه رجب، صد بار سورهى توحید را بخواند، نورى براى او در روز قیامت خواهد بود که او را به سوى بهشت راهنمایی می کند.#دوره_ماه_رجب_ماه_پرواز
۱۴۶
۱۱:۳۴
۱۴۶
۱۷:۰۸
گاهی ...!برای رها شدن از زخمهای زندگی باید بخشید و گذشتمیدانم که بخشیدن کسانی کهاز آنها زخم خوردهایم،سخت ترین کار دنیاست....ولی تا زمانیکه هر صبحچشمان خود را با کینه باز کنیم وآدمهای،خاطرات تلخ را زنده نگهداریمو در ذهن خود هر روز محاکمهشان کنیمرنگ آرامش را نخواهیم دیدگاه چشم ها را باید بست واز کنار تمام بد بودنها گذشت#قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
۱۴۴
۱۲:۱۲
گاهی دو نفر باید از هم جدا باشن تا بفهمن چقدر نیاز دارن که برگردن پیش همدیگه. #قسمـ_بہ_قلمـ | عضوشوید
@chatziba
۱۴۹
۱۲:۲۰