در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
دقت کنید حلوای عربی اصیل نه هل داره نه گلاب (چون خیلی جاها به نام حلوای عربی تست کردم ولی مزه گلاب میداد یا دستورهای زیادی دیدم که خیلی متفاوت بوده و اصلا طعم اصیل نبوده )غالب عطر و طعم حلوای عربی زعفران و کره و شیرخشکه همین
@cheshmak_pastry
۶۶
۱۰:۴۱
ز سجایای تو انگار به ما هم دادند
یعنی ای ماه ز مهر تو بما غم دادند
فرارسیدن تاسوعای حسینی خدمت شما عزیزان تسلیت عرض میکنم التماس دعا
@cheshmak_pastry
۲۸
۴:۰۵
یا حضرت ام البنین
۲۷
۸:۰۴