مایل به اودیشن؟_ماک مونیکا
۷۶
۱۰:۲۹
بازارسال شده از
میخوام یه پویش زد کارای بد بله بزنم کی با منهآره من هستم
نه بابا من نمیخوام
_لانیسا
۱
۱۴:۵۰
بابا یه وقت اودیشن ندید گناه کبیره است 
منیجر ـ
۶۰
۱۵:۲۴
چرا اودیشن نمیدید
۴۸
۱۳:۲۲
اودیشن ؟
۴۷
۱۸:۴۵
بازارسال شده از عضو گیری
ᰋ
🪷ᵥₐᵣₙₐ Cₒₘₚₐₙy🪷
੭
A company for you
درود زیبا
🫧خوشحال میشم اگه مایل به اودیشن باشی
🫶
برای اودیشن:@lisa_yg90چنل کمپانی:@varnacompaney
۱
۹:۰۰
میخواین چنل چی بشه؟کمپانی برای کاوریستا
فروشی
۴۸
۹:۳۹
میشه کمپانی برا کاوریستا
۴۵
۹:۳۰
بازارسال شده از
کمپآنی لآرآ؛
این کمپانی برای توعه:
اگه دلت میخواد کاوریست شی بیا اینجا
این کمپانی به نام کاوریست دوست داشتنی لارا هستش که رفت
جوین؟
@lara_company
این کمپانی برای توعه:
اگه دلت میخواد کاوریست شی بیا اینجا
این کمپانی به نام کاوریست دوست داشتنی لارا هستش که رفت
جوین؟
@lara_company
۱
۹:۴۶