بچه هاااا ایدیم درست شد
۲۱۴
۱۸:۳۲
اگر خواستید بفرستید
۲۱۴
۱۸:۳۳
یزره پرونده ایرانی بزارم؟
۲۱۶
۱۸:۳۷
چشم🫠
۲۱۵
۱۸:۴۰
پرونده محمد بیجه 'قاتل معروف شهر پاکدشت که با تیزهوشی 3 بار توانست مامورین آگاهی را فریب داده و قسر در برود.
وی در ابتدای دستگیری هیچ قتل و تجاوزی را قبول نداشت و نهایتا بعداز 200 ساعت بازجویی تخصصی توسط کارآگاهان اداره آگاهی به قتل ها و تجاوزات اعتراف نمود.
محمد بیجه کودکی را با شکنجه های پدر و نامادری به سر برده بود و در 11 سالگی توسط یکی از آشنایانش چندین بار مورد تجاوز قرار گرفته بود و این موارد حس نفرت، کینه و انتقام را در وی شعله ور می کرد.
او با حیوان آزاری و کشتن حیوانات خشم خودرا خالی می نمود. اما بعد از مدتی دیگر حیوان کشی وی را ارضاء نمی کرد و به کودک آزاری، تجاوز به کودکان و قتل آنها روی آورد.
قضات پرونده از وی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده های جنایی چندسال اخیر کشور نام می برند. تجاوز و قتل بیش از 20 کودک و 3 بزرگسال در کارنامه وی ثبت شده است.
بیجه در تمام جلسات دادگاه اعلام می کرد کودکانی را می کشتم که فقیر بودند و سرنوشتشان مثل من بود. آن هارا می کشتم تا مثل من عذاب نبینند !!!
نهایتا بیجه پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران در تاریخ 27 آبان ماه سال 1383 با رای اکثریت قضات شعبه به دلیل قتل عمدی 20 کودک، زن و مرد به 16 بار قصاص و پرداخت 4 دیه، به دلیل 2 بار ارتکاب فعل حرام لواط به یک بار اعدام در ملاء عام و از جهت 14 بار تفخیذ به تحمل 100 ضربه شلاق محکوم گردید.
سرانجام در 26 اسفند ماه سال 1383 بعد از تحمل 100 ضربه شلاق و فروکردن چاقویی در پشتش (توسط یکی از برادران مقتولین)، به وسیله طناب دار و جرثقیل اعدام کردید.
از لحاظ جرم شناسی، فقر خانوادگی و محیطی (مادی و معنوی)، عدم تربیت صحیح توسط والدین، شکنجه های روحی روانی و جسمی دوران کودکی، تجاوزات مکرر به وی، اختلالات روانی و عدم درمان آن، ترک تحصیل(در 11 سالگی با وصف هوش فراوان به خاطر فشارهای پدر ترک تحصیل نمود) و... همگی عواملی در مجرم شدن این شخص به حساب می آیند.
به قول الکساندر لاکاسانی اندیشمند فرانسوی« هر جامعه ای سزاوار مجرمانی است که خود پرورانده است ».
وی در ابتدای دستگیری هیچ قتل و تجاوزی را قبول نداشت و نهایتا بعداز 200 ساعت بازجویی تخصصی توسط کارآگاهان اداره آگاهی به قتل ها و تجاوزات اعتراف نمود.
محمد بیجه کودکی را با شکنجه های پدر و نامادری به سر برده بود و در 11 سالگی توسط یکی از آشنایانش چندین بار مورد تجاوز قرار گرفته بود و این موارد حس نفرت، کینه و انتقام را در وی شعله ور می کرد.
او با حیوان آزاری و کشتن حیوانات خشم خودرا خالی می نمود. اما بعد از مدتی دیگر حیوان کشی وی را ارضاء نمی کرد و به کودک آزاری، تجاوز به کودکان و قتل آنها روی آورد.
قضات پرونده از وی به عنوان یکی از بزرگترین پرونده های جنایی چندسال اخیر کشور نام می برند. تجاوز و قتل بیش از 20 کودک و 3 بزرگسال در کارنامه وی ثبت شده است.
بیجه در تمام جلسات دادگاه اعلام می کرد کودکانی را می کشتم که فقیر بودند و سرنوشتشان مثل من بود. آن هارا می کشتم تا مثل من عذاب نبینند !!!
نهایتا بیجه پس از محاکمه غیرعلنی در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران در تاریخ 27 آبان ماه سال 1383 با رای اکثریت قضات شعبه به دلیل قتل عمدی 20 کودک، زن و مرد به 16 بار قصاص و پرداخت 4 دیه، به دلیل 2 بار ارتکاب فعل حرام لواط به یک بار اعدام در ملاء عام و از جهت 14 بار تفخیذ به تحمل 100 ضربه شلاق محکوم گردید.
سرانجام در 26 اسفند ماه سال 1383 بعد از تحمل 100 ضربه شلاق و فروکردن چاقویی در پشتش (توسط یکی از برادران مقتولین)، به وسیله طناب دار و جرثقیل اعدام کردید.
از لحاظ جرم شناسی، فقر خانوادگی و محیطی (مادی و معنوی)، عدم تربیت صحیح توسط والدین، شکنجه های روحی روانی و جسمی دوران کودکی، تجاوزات مکرر به وی، اختلالات روانی و عدم درمان آن، ترک تحصیل(در 11 سالگی با وصف هوش فراوان به خاطر فشارهای پدر ترک تحصیل نمود) و... همگی عواملی در مجرم شدن این شخص به حساب می آیند.
به قول الکساندر لاکاسانی اندیشمند فرانسوی« هر جامعه ای سزاوار مجرمانی است که خود پرورانده است ».
۲۸۰
۱۸:۴۱
بچه ها ببخشید فعالیت کمه واقعا امتحانا نمیزاره
۲۳۶
۶:۰۵
بچه ها زیر این بنویسید که چه پرونده ای بزارم
۲۱۰
۵:۲۸
بچه ها این چنل اد میخواد
۱۶۱
۸:۳۵
۱۵۷
۸:۳۵
اگر میخواهید اد شید به این آیدی پیام بدید
۱۶۱
۸:۳۵