بازارسال شده از ف ن
سوال 27سلام علیکم ورحمت اللهمنم یک سوال داشتم از خدمتتون واینکه اگر از نظر #اعتقادی وسیاسی با همسرتون همسو نبودید آیا مایل بودید این تعدا فرزند را داشته باشید یا اون تفاوت دیدگاه باعث میشد به بچه ها صدمه بزنه .#تفاوت_اعتقادی
پاسخ سوال۲۷:در زندگی مشترک تفاهم زوجین مهم است ،اینکه من نظرم را اجرا کنم درست نیست،در جایی شنیدم این همسو بودن افکار و رفتار مهم تر از چیزهای دیگر است ،اگر همسرم اشتباهی میکرد چون ما قرار است مکمل هم باشیم سعی میکردم از روش های درست برطرفش کنم و اینکه میگویند بعد از ازدواج چشمانت را ببند به این معناست که تنش ایجاد نکنید ولی اگر همسرت ایرادی دارد از راههای درست برطرفش کنید .
پاسخ سوال۲۷:در زندگی مشترک تفاهم زوجین مهم است ،اینکه من نظرم را اجرا کنم درست نیست،در جایی شنیدم این همسو بودن افکار و رفتار مهم تر از چیزهای دیگر است ،اگر همسرم اشتباهی میکرد چون ما قرار است مکمل هم باشیم سعی میکردم از روش های درست برطرفش کنم و اینکه میگویند بعد از ازدواج چشمانت را ببند به این معناست که تنش ایجاد نکنید ولی اگر همسرت ایرادی دارد از راههای درست برطرفش کنید .
۲
۱۳:۱۱
بازارسال شده از ف ن
سوال ٢٨سلامبا توجه به اينكه #مدارس_غيرانتفاعی مذهبي هزينه زيادي دريافت ميكنندفرزندانتون ب #مدرسه_دولتی مذهبي ميروند؟امكانش هست معرفي كنيد
پاسخ سوال۲۸:در برهه ای از زمان موقعیتش را داشتم پسرم را مدرسه علوی و دخترم مدرسه موتلفه فرستادم ولی بعدها که شرایط اقتصادی اجازه نداد مدرسه دولتی نوشتم . بچه ها را در هر مدرسه ای ثبت نام میکردیم با مسئولین مدرسه ارتباط خانوادگی پیدا می کردیم.بعضی مدارس که میگویند مذهبی ان ،بعضی ها با پوشش مذهبی وارد می شدند و بعدها مشخص میشد که مذهبی نیستن و گاهی ماهواره داشتن.۷۰ یا ۸۰ درصد تربیت داخل خانه موثر است ولی اگر کسی توانایی مالی دارد خب برود.تربیت بچه ها تا جایی که از پس ما بر می آید تلاش می کنیم و مابقی را باید به خدا سپرد.مگر شهدا غیر انتفاعی می رفتند؟ما باید تلاش کنیم و خدا ثمره تلاش انسان را میخواهد و نتیجه مهم نیست و بابت این خود را اذیت نکنید.مدرسه دولتی خوب فقط مدرسه امام سجاد سمت میدان خراسان میشناسم که ورودی دارد و همه اجازه ورود ندارند.
پاسخ سوال۲۸:در برهه ای از زمان موقعیتش را داشتم پسرم را مدرسه علوی و دخترم مدرسه موتلفه فرستادم ولی بعدها که شرایط اقتصادی اجازه نداد مدرسه دولتی نوشتم . بچه ها را در هر مدرسه ای ثبت نام میکردیم با مسئولین مدرسه ارتباط خانوادگی پیدا می کردیم.بعضی مدارس که میگویند مذهبی ان ،بعضی ها با پوشش مذهبی وارد می شدند و بعدها مشخص میشد که مذهبی نیستن و گاهی ماهواره داشتن.۷۰ یا ۸۰ درصد تربیت داخل خانه موثر است ولی اگر کسی توانایی مالی دارد خب برود.تربیت بچه ها تا جایی که از پس ما بر می آید تلاش می کنیم و مابقی را باید به خدا سپرد.مگر شهدا غیر انتفاعی می رفتند؟ما باید تلاش کنیم و خدا ثمره تلاش انسان را میخواهد و نتیجه مهم نیست و بابت این خود را اذیت نکنید.مدرسه دولتی خوب فقط مدرسه امام سجاد سمت میدان خراسان میشناسم که ورودی دارد و همه اجازه ورود ندارند.
۲
۱۳:۱۱
بازارسال شده از ف ن
سوال۲۹اسم #پزشک زنانتون رو ممکنه بگید؟#پزشک_زنان
دکتر باروتی همسر دکتر شریعتمداری آدرس مطب بلوار کشاورز خیابان وصال
دکتر باروتی همسر دکتر شریعتمداری آدرس مطب بلوار کشاورز خیابان وصال
۲
۱۳:۱۱
بازارسال شده از ف ن
سوال30:به نظرتون اگر کسی هم بخواد #ادامه_تحصیل بده و سرکار بره،هم بچه دار بشه در عین حال به تربیت بچه ها خللی وارد نشه چیکار باید بکنه؟من هنوز مادر نشدم ولی چون هردوی این مسائل برام مهمه واقعا نمیدونم چه تصمیمی درسته.#شغل
پاسخ سوال ۳۰:من برای کار محیط خارج منزل نرفتم ولی کارهای حسابداری و بازرسی همسرم را انجام می دادم ،یه مدتی هم دستیار پزشکی ایشان بودم .همسرم مسئولیتهایی به من می دادند ولی هرجایی که احساس میکردم این مسئولیتها به خانه یا بچه ها صدمه میزنند ،کنسل میکردم.باید اولویت بندی داشته باشید .می توانید خواسته هایی داشته باشید اما باید بدانید اولویت های شما چیست.لزومی ندارد ما به همه اهداف در یک زمان برسیم می توانیم قدم به قدم جلو برویم،باید بدانیم برای کدام یک فرصت را از دست می دهیم مادر بودن یا درس یا ... .هدف گذاری دقیق داشته باشید،اهم و مهم کنید و تعیین کنید که کدام یک را باید زودتر شروع کنید و کدام وقت بیشتری می خواهد.
پاسخ سوال ۳۰:من برای کار محیط خارج منزل نرفتم ولی کارهای حسابداری و بازرسی همسرم را انجام می دادم ،یه مدتی هم دستیار پزشکی ایشان بودم .همسرم مسئولیتهایی به من می دادند ولی هرجایی که احساس میکردم این مسئولیتها به خانه یا بچه ها صدمه میزنند ،کنسل میکردم.باید اولویت بندی داشته باشید .می توانید خواسته هایی داشته باشید اما باید بدانید اولویت های شما چیست.لزومی ندارد ما به همه اهداف در یک زمان برسیم می توانیم قدم به قدم جلو برویم،باید بدانیم برای کدام یک فرصت را از دست می دهیم مادر بودن یا درس یا ... .هدف گذاری دقیق داشته باشید،اهم و مهم کنید و تعیین کنید که کدام یک را باید زودتر شروع کنید و کدام وقت بیشتری می خواهد.
۲
۱۳:۱۱
۰۹۱۲۲۸۶۶۷۱۰، خانم واعظی#منشی جناب دکتر #منیری همسر خانم صادقی#شماره_مطب
۹۱۳
۴:۳۷
بازارسال شده از فاطمه صدیقی
سلام دوستان خانم صادقی عزیز لطف کردن طبق تجربه شیش بار از پوشک گرفتنشون، این تجربه رو با ما در میون گذاشتن
۴
۱۹:۵۳
بازارسال شده از مجدا
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از مجدا
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از مجدا
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از مجدا
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.