میگم از این لباس آستین بلند تیمارستانیا رنگ بنفشش هم هست؟ واسه آشنا میخوام.
۷۰۸
۱۱:۵۸
این که از این تعداد ممبر هر پست کلاً بیست الی سی تا واکنش میگیره مثل اینه که تو یه سالن هزار و خوردهای نفره حرف بزنی ولی فقط ردیف جلو برات دست بزنن و بقیه فقط نگات کنن، حس خیت شدن به آدم دست میده
۲.۸K
۵:۳۹
امروز میتونست براتون یه روز شاد باشه ولی خب چون من نبودم براتون پست بزارم پس میتونید بابتش غمگین باشید.
۶۴۶
۱۸:۵۲
اگه میدونستن حاکمهای مختلف در طول تاریخ چه کارهایی برای از یادبردن اسم امام حسین(علیه السلام) انجام دادن، هیچ وقت فکر نمیکردن که با بزن و برقص و لباس رنگی پوشیدن میتونن کاری انجام بدن
۵۸۴
۸:۰۴
حضرت آقا توی پیاماش از یه کلماتی استفاده میکنه که اصلا نگاه آدم نسبت به ادبیات و نوشتار تغییر میکنه.
۲۹۶
۱۴:۲۱
من، بعد هربار خوندن متن پیامهای حضرت آقا.
۴۹۱
۱۴:۲۲
آ سید مجتبی
قند مکرر
۴۹۸
۱۴:۲۲
به قول نورالدین خان زاده دیس لایک و درد یه ساعته
۸۵۲
۹:۳۷
من واقعا آدم مؤدبی هستم اگه این ترامپِ پدّثگِ آشغالِ
بزاره.
۲۰۵
۱۸:۱۱
مهدی طارمی
بیژن قالپاق تو فیلم اخراجیها
۱۵۱
۱۱:۲۰