لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل DEFFA.IRD
۷۲ عضو

DEFFA.IR

جنبش فرهنگی دفاعوبسایت: WWW.DEFFA.IR
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۹ مهر ۱۳۹۷
thumbnail
undefined #گرافیکundefined مثلث سه گانه آمریکا،عربستان و داعش علیه یمن به روایت تصویر...undefined در این تصویر حقیقت جالبی را درک میکنیم.
undefined بخش گرافیک جنبش دفاع مدت 48 ساعت با همکاری و همفکری اعضای هسته مرکزی،مشغول طراحی این محتوا میباشند،این محتوا را در پیج های توییتر،اینستاگرام،کانال های تلگرام یا هر شبکه ای که میتوانید منتشر کنید.undefined
#بخش_گرافیک#نشر_اجباری#یمنundefined WWW.DEFFA.IRundefined @DEFFA_IR

۲۰

۸:۳۴

۲۵ مهر ۱۳۹۷
#توئیتبه نظرم قانون این دولت مثل یک #شبکه تار عنکبوته...دزدها و خلافکار های دانه درشت مثل زنبور زرد بزرگ تار رو پاره میکنن و گیر نمی افتنداما #انقلابی ها #حق_محورها #روشنگران و امثال این انسان های درست،مثل #پشه_کوره(نوع ریزی از حشرات) هستند.تو این #دولت فقط امثال حسن عباسی ها در شبکه تارعنکبوتی قانون #روحانی گیر می افتند...وگرنه اختلاس های چند هزار میلیاردی قانون را پاره پاره میکنند...
undefinedنیما#جنبش_فرهنگی_دفاعWWW.DEFFA.IR@DEFFA_IR

۲۰

۷:۵۸

۱۲ آبان ۱۳۹۷
thumbnail
طرح نهایی بخش گرافیک جنبش دفاع برای سالروز 13 آبان،لازم به ذکر است کیفیت عکس بالا بوده و مناسب برای چاپ در برگه A3 یا A2 می باشد.عزیزان این پوستر را به مرحله چاپ رسانیده و برای دوستان نیز نشر دهند.

۲۰

۴:۰۹

۱۵ آبان ۱۳۹۷
‏کلیپ سالروز 13 آبانتهیه و تدوین:تولید محتوای جنبش دفاعhttps://t.co/GGMqfMTo5J‎#سیزده_آبان #نیروی_انقلابی#جنبش_فرهنگی_دفاع#۱۳آبان

۲۲

۵:۲۵

۲۰ آبان ۱۳۹۷
‏شهید بهشتی:به موقع آمدن و به موقع رفتن وظیفه است. دیر آمدن و دیر رفتن بی نظمی است.دیر آمدن و زود رفتن خیانت است.زود آمدن و دیر رفتن ایثار است.اساتید،بزرگواران،بدون توجیه خود،ببنید از کدام دسته از آدم ها هستید.
undefinedبه جنبش دفاع بپیوندیدundefinedundefinedundefined WWW.DEFFA.IRundefined️ @DEFFA_IRundefined️ Https://Twitter.com/DEFFA_IRundefined️ Https://sapp.ir/DEFFA_IR

۲۳

۱۶:۳۲

‏تنها حوزه ای که #لیبرال ها وارد نشدند و دست نیروی انقلابی مونده حوزه #دفاعی کشوره با این همه پیشرفت...#اقتدار#توان_دفاعی#نشر #جنبش_دفاع

۲۱

۱۸:۳۷

۲۹ آبان ۱۳۹۸
نگاهی دیگر به پیام رسان های بومیundefined
undefined️ نه به آمریکا نیاز داریم، نه به نرم‌افزارهای آمریکایی
با وجود قطع ترافیک اینترنت آمریکایی، الحمدلله:
undefined کارپینو carpino.ir ، تپسی tap30.ir و اسنپ snapp.ir هیچ مشکلی ندارند. هم نقشه لود می‌شود، هم می‌شود درخواست تاکسی داد.
undefined پارسی‌جو parsijoo.ir و یوز yooz.ir هم به‌جای گوگل کار می‌کنند ولی بهتر است salam.ir احیا شود، زیرا اَبَرجویشگر است، یعنی نتایج گوگل و دیگر جویشگرهای خارجی را هم به مخاطب از طریق دریچهٔ واسط نشان می‌دهد و می‌تواند ایران را به‌طور دائم از شر گوگل خلاص کند.
undefined مسیریاب‌های نشان nshn.ir ، بلد balad.ir و دال daal.ir هم قوی‌تر از گوگل‌مپ و ویز، کار می‌کنند.
undefined تارنامه (ایمیل) النون elenoon.ir ، چاپار chmail.ir و میهن‌میل mihanmail.ir هم به‌جای جی‌میل و یاهو فعال‌ند و البته اگر هد hod.ir هم اضافه شود، حلقهٔ محاصرهٔ دشمن در این عرصه هم کامل خواهد شد.
undefined هورسا hoorsa.ir ، لنزور lenzor.ir ، نزدیکا nazdika.ir و... هم به‌جای اینستاگرام، در حال سرویس‌دهی هستند.
undefined به‌جای واتس‌اپ و تله‌گرام هم ایتا eitaa.ir ، گپ gap.im ، بله ble.im ، سروش sapp.ir ، روبیکا robika.ir ، بیسفون bpn.im و آی‌گپ igap.net به‌خوبی کار می‌کنند و در این عرصه خلاء بدافزارهای دشمن اصلاً احساس نمی‌شود.
undefined به همت افسران جوان آتش‌به‌اختیار، به‌حمدالله امروز در برابر هر بدافزار آمریکایی، سه تا بیش‌از ده نرم‌افزار ایرانی داریم که اگر زیرساخت‌های مخابراتی در خدمت نوآفرین‌های داخلی قرار می‌گرفت، امروز اغلب آن‌ها نه تنها نیازهای داخلی را تأمین می‌کردند، بلکه اکنون بین‌المللی بودند...
undefined️ قطعاً اگر مدیریت وزارت ارتباطات به دست نیروهای انقلابی بود و به ۹۲ دستورات مکتوب و صریح مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای مجازی عمل کرده بودند، آشوب و اغتشاشی با استفاده از بستر فضای مجازی رها شده ایجاد نمی‌شد و نیازی به ایجاد محدودیت در دسترسی‌ها نبود...امیدواریم محاکمه یا استیضاح وزیر جوان ارتباطات این موضوع را روشن کند.@DEFFA_IR

۲۳

۱۶:۴۷

undefined آذری جهرمی: اطلاعی درباره زمان رفع محدودیت اینترنت ندارم و در این زمینه باید از شورای امنیت کشور سوال کنید. جهرمی گفت پیشنهاد رفع فیلتر را می‌دهم اما تصمیمش با من نیست.
undefinedوی همچنین گفت: چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد، شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست و قطع اینترنت به کارکردهای شبکه ملی اطلاعات ضربه می‌زند. وزیر ارتباطات گفت: قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد. شورای امنیت کشور به‌زودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم.
undefined علی ربیعی سخنگوی دولت: تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک ها را حل کنیم. البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند، هنوز مشکلاتی دارند و هنوز حل نشده است و این موضوع برای ما قابل درک است. اما همه ما می پذیریم که در این شرایط برخی از این فضا سوء استفاده می کنند. قطعی اینترنت تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور است و چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان ها برقرار است و سوء استفاده‌ای صورت نمی‌گیرد، اینترنت وصل خواهد شد. نگرانی مردم را درک می کنیم اما نگرانی بزرگتر حفظ آرامش در کشور است.@DEFFA_IR

۲۶

۱۹:۵۰