#بخش_گرافیک#نشر_اجباری#یمن
۲۰
۸:۳۴
#توئیتبه نظرم قانون این دولت مثل یک #شبکه تار عنکبوته...دزدها و خلافکار های دانه درشت مثل زنبور زرد بزرگ تار رو پاره میکنن و گیر نمی افتنداما #انقلابی ها #حق_محورها #روشنگران و امثال این انسان های درست،مثل #پشه_کوره(نوع ریزی از حشرات) هستند.تو این #دولت فقط امثال حسن عباسی ها در شبکه تارعنکبوتی قانون #روحانی گیر می افتند...وگرنه اختلاس های چند هزار میلیاردی قانون را پاره پاره میکنند...
نیما#جنبش_فرهنگی_دفاعWWW.DEFFA.IR@DEFFA_IR
۲۰
۷:۵۸
طرح نهایی بخش گرافیک جنبش دفاع برای سالروز 13 آبان،لازم به ذکر است کیفیت عکس بالا بوده و مناسب برای چاپ در برگه A3 یا A2 می باشد.عزیزان این پوستر را به مرحله چاپ رسانیده و برای دوستان نیز نشر دهند.
۲۰
۴:۰۹
کلیپ سالروز 13 آبانتهیه و تدوین:تولید محتوای جنبش دفاعhttps://t.co/GGMqfMTo5J#سیزده_آبان #نیروی_انقلابی#جنبش_فرهنگی_دفاع#۱۳آبان
۲۲
۵:۲۵
شهید بهشتی:به موقع آمدن و به موقع رفتن وظیفه است. دیر آمدن و دیر رفتن بی نظمی است.دیر آمدن و زود رفتن خیانت است.زود آمدن و دیر رفتن ایثار است.اساتید،بزرگواران،بدون توجیه خود،ببنید از کدام دسته از آدم ها هستید.
به جنبش دفاع بپیوندید

WWW.DEFFA.IR
️ @DEFFA_IR
️ Https://Twitter.com/DEFFA_IR
️ Https://sapp.ir/DEFFA_IR
۲۳
۱۶:۳۲
تنها حوزه ای که #لیبرال ها وارد نشدند و دست نیروی انقلابی مونده حوزه #دفاعی کشوره با این همه پیشرفت...#اقتدار#توان_دفاعی#نشر #جنبش_دفاع
۲۱
۱۸:۳۷
نگاهی دیگر به پیام رسان های بومی
️ نه به آمریکا نیاز داریم، نه به نرمافزارهای آمریکایی
با وجود قطع ترافیک اینترنت آمریکایی، الحمدلله:
کارپینو carpino.ir ، تپسی tap30.ir و اسنپ snapp.ir هیچ مشکلی ندارند. هم نقشه لود میشود، هم میشود درخواست تاکسی داد.
پارسیجو parsijoo.ir و یوز yooz.ir هم بهجای گوگل کار میکنند ولی بهتر است salam.ir احیا شود، زیرا اَبَرجویشگر است، یعنی نتایج گوگل و دیگر جویشگرهای خارجی را هم به مخاطب از طریق دریچهٔ واسط نشان میدهد و میتواند ایران را بهطور دائم از شر گوگل خلاص کند.
مسیریابهای نشان nshn.ir ، بلد balad.ir و دال daal.ir هم قویتر از گوگلمپ و ویز، کار میکنند.
تارنامه (ایمیل) النون elenoon.ir ، چاپار chmail.ir و میهنمیل mihanmail.ir هم بهجای جیمیل و یاهو فعالند و البته اگر هد hod.ir هم اضافه شود، حلقهٔ محاصرهٔ دشمن در این عرصه هم کامل خواهد شد.
هورسا hoorsa.ir ، لنزور lenzor.ir ، نزدیکا nazdika.ir و... هم بهجای اینستاگرام، در حال سرویسدهی هستند.
بهجای واتساپ و تلهگرام هم ایتا eitaa.ir ، گپ gap.im ، بله ble.im ، سروش sapp.ir ، روبیکا robika.ir ، بیسفون bpn.im و آیگپ igap.net بهخوبی کار میکنند و در این عرصه خلاء بدافزارهای دشمن اصلاً احساس نمیشود.
به همت افسران جوان آتشبهاختیار، بهحمدالله امروز در برابر هر بدافزار آمریکایی، سه تا بیشاز ده نرمافزار ایرانی داریم که اگر زیرساختهای مخابراتی در خدمت نوآفرینهای داخلی قرار میگرفت، امروز اغلب آنها نه تنها نیازهای داخلی را تأمین میکردند، بلکه اکنون بینالمللی بودند...
️ قطعاً اگر مدیریت وزارت ارتباطات به دست نیروهای انقلابی بود و به ۹۲ دستورات مکتوب و صریح مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای مجازی عمل کرده بودند، آشوب و اغتشاشی با استفاده از بستر فضای مجازی رها شده ایجاد نمیشد و نیازی به ایجاد محدودیت در دسترسیها نبود...امیدواریم محاکمه یا استیضاح وزیر جوان ارتباطات این موضوع را روشن کند.@DEFFA_IR
با وجود قطع ترافیک اینترنت آمریکایی، الحمدلله:
۲۳
۱۶:۴۷
۲۶
۱۹:۵۰