لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل دهکده کاکتوسد
۸۴ عضو

دهکده کاکتوس

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۴ خرداد ۱۴۰۲
thumbnail
خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده امبی قرار تو و چشمان خمارت شده ام
خبرت هست دلم مست حضور تو شدهعاشق و شیفته ی زنگ صدایت شده ام
خبرت هست که باران بهارم شده ایچون پرستوی مهاجر نگرانت شده ام
خط به خط زنده گی ام پر شده از بودن توخبرت نیست و شادم که فدایت شده ام

۱۱۹

۱۸:۰۹

۱۱ خرداد ۱۴۰۲
thumbnail
تو مث ستاره ها.....شبا از شب زده ها دور میکنی....
تو مث دوباره ها... عشقو به دوباره مجبور میکنی...تو خودت نازی... دلت ناز ...چشات ناز...تو ترانه ای..... ترانه ی چشات یه بغل راز داره....عاشق مث تو.... دیوونه مث من....

۱۳۱

۹:۰۲

۱ تیر ۱۴۰۲
thumbnail
.تابستون یعنی صدای یخ تو لیوان شربت..... یعنی پیاده‌روی تو عصرای کشدار..... یعنی هندونه تو بعد از ظهر داغ مرداد.... یعنی خوابیدن رو پشت بوم.... یعنی بیدار شدن زیر آسمون

۵:۲۸

thumbnail
.تابستون یعنی صدای یخ تو لیوان شربت..... یعنی پیاده‌روی تو عصرای کشدار..... یعنی هندونه تو بعد از ظهر داغ مرداد.... یعنی خوابیدن رو پشت بوم.... یعنی بیدار شدن زیر آسمون

۱۱۲

۵:۲۸

۱۱ تیر ۱۴۰۲
thumbnail
دوســـت داشتنت بوی ِ بــــــاران می دهد
همــآن قدر بی مقدمــه
همـــآن قدر بی دغدغــه
فــــــــــقـــــــــــــ ط
یادت باشد مثل ِ بــــــــاران
مـــَرا بـــی واسطه
دوســـت داشته باشـــی

۱۴:۴۷

thumbnail
دوســـت داشتنت بوی ِ بــــــاران می دهد
همــآن قدر بی مقدمــه
همـــآن قدر بی دغدغــه
فــــــــــقـــــــــــــ ط
یادت باشد مثل ِ بــــــــاران
مـــَرا بـــی واسطه
دوســـت داشته باشـــی

۱۰۴

۱۴:۴۷

۲۸ تیر ۱۴۰۲
thumbnail
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنمبی عشق حسین اگر بمیرم چه کنمفردا که کسی را به کسی کاری نیستدامان حسین اگر نگیرم چه کنم
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.....

۴:۵۶

thumbnail
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنمبی عشق حسین اگر بمیرم چه کنمفردا که کسی را به کسی کاری نیستدامان حسین اگر نگیرم چه کنم
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.....

۹۵

۴:۵۶

۱ مرداد ۱۴۰۲
thumbnail
پیر همه بود اگرچه او کودک بودصبرش ز غریبی پدر اندک بودمی کرد به نی اشاره می گفت ربابای کاش سر نیزه کمی کوچک بود

۸:۱۵

thumbnail
پیر همه بود اگرچه او کودک بودصبرش ز غریبی پدر اندک بودمی کرد به نی اشاره می گفت ربابای کاش سر نیزه کمی کوچک بود

۹۱

۸:۱۵