۳۰
۱۱:۰۷
۳۵
۱۱:۰۹
«بِسْمِ رَبِّ شُهَدَاءَ وَ صِدِّيقِينَ»
۱۰
۱۳:۰۱
۹
۱۳:۰۵
روضه خوان میخواند :غریب گیر آوردنت آقای اباعبدالله..با هر چی دستشون بود زدنت آقایاباعبدالله
...دلم میخواست داد بزنم بگم نکنید!!یادم به خودمان افتاد که با هــرنوع گنــاه که به دستمان آمد قلبامام زمان «علیهالسلام» را نشانهرفتیم
..._فلذا حواسمون به قلبِ داغدارِ امام زمانمون باشه.. گناهامون رو ترک کنیم و کمتر گناه کنیم..بصــه دیگــه بـه خودمـون بیــایــم:)!
@Deltange_oo
@Deltange_oo
۹
۱۳:۱۴