لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل "دلتنگ_او""
۱۷ عضو

"دلتنگ_او"

گَرچه این شَهر شُلوغ اَست وَلی باوَر کُن؛آنچِنان جایِ تو خالی‌سْت،صِدا می‌پیچَد:)
"سید علی حسینی خامنه ای""شهیده زهرا حداد عادل"
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۱ خرداد
درآغوشم‌بگیرحسین ؛که‌این‌زخمها‌عمیقند ، استخوانهایم‌خسته‌وقلبم‌پاره‌پاره‌س.
@Deltange_oo

۳۰

۱۱:۰۷

من‌ازغم‌های‌بی‌شماردنیافرار‌میکنم‌به‌آغوش‌"حسین"
@Deltange_oo

۳۵

۱۱:۰۹

۳ تیر
«بِسْمِ رَبِّ شُهَدَاءَ وَ صِدِّيقِينَ»

۱۰

۱۳:۰۱

thumbnail
- ای اهل ِحرم خیمه ِدگر ماه ندارد..
@Deltange_oo

۱۰

۱۳:۰۲

thumbnail
- عاقبت ¹⁷ تیر ڪربلایی‌ میشوی‌ عزیز‌ ِقلبم...
@Deltange_oo

۱۰

۱۳:۰۳

سخت‌است‌‌عاشق شوی‌ویارنخواهددلتنگ‌’حرم’باشے و’ارباب’نخواهد!
@Deltange_oo

۹

۱۳:۰۵

thumbnail
- یا حسین‌ گر عشق‌ ِتو نبود نوکر چه‌ ِداشت..
@Deltange_oo

۹

۱۳:۰۶

thumbnail
- و داغت هیچ گاه سرد نخواهد شد..
@Deltange_oo

۹

۱۳:۰۷

thumbnail
بہ‌غبـٰارحـرمِ‌کربُ‌بلآیت‌سوگـنددوست‌دآرم‌کہ‌شبی‌درحرمت‌گریہ‌کنـم
@Deltange_oo

۱۰

۱۳:۱۰

thumbnail
روضه خوان میخواند :غریب گیر آوردنت آقای اباعبدالله..با هر چی دستشون بود زدنت آقایاباعبداللهundefined...دلم میخواست داد بزنم بگم نکنید!!یادم به خودمان افتاد که با هــرنوع گنــاه که به دستمان آمد قلبامام زمان «علیه‌السلام» را نشانهرفتیمundefined..._فلذا حواسمون به قلبِ داغدارِ امام زمانمون باشه.. گناهامون رو ترک کنیم و کمتر گناه کنیم..بصــه دیگــه بـه خودمـون بیــایــم:)!
@Deltange_oo

۹

۱۳:۱۴