لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل 🇵🇸دخـتـران انقـلاب🇮🇷�
۱۰.۹ هزار عضو

🇵🇸دخـتـران انقـلاب🇮🇷

آمریکایی ها می گویند درمنطقه فعال نباشید،به جبهه مقاومت کمک نکنید،توان دفاعی خود رامتوقف کنید.بعدهم خواهندگفت برموضوع حجاب تاکید نکنید! [ رهبرمعظم انقلاب] . . .
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۶ تیر
thumbnail
ترامپ حرامزاده:ما مردی به نام سلیمانی را از بین بردیم. فکر می‌کنید اگر او زنده بود، این اتفاق می‌افتاد؟ او یک نابغه شیطانی بود....
#دختران_انقلاب
undefinedکانال دختران انقلاب را دنبال کنید@dokhtarane_enghelab_ir
undefined۸
undefined۵

۵۹۱

۱۴:۵۵

undefined #حسین_شریعتمداری از تفاهم نامه اخیر می گوید
undefined۱- این، یک اصل غیر‌قابل تردید هندسی است که «‌دو خط موازی هرگز همدیگر را قطع نمی‌کنند». گاه در ادامه گفته می‌شود «‌مگر در بی‌نهایت‌». اما، این‌که دو خط موازی در بی‌نهایت یکدیگر را قطع می‌کنند یا نه؟ موضوع این نوشته نیست و به قول ظریفی، اصلاً چه کسی در بی‌نهایت حضور دارد که خبر بدهد آیا دو خط موازی در آنجا به هم رسیده و همدیگر را قطع کرده‌اند یا نه؟! و اما، آنچه در این وجیزه مورد نظر است، وجود دو خط موازی در میان نیروهای متعهد و پاکباخته خودمان است. هر دو خط، دلباخته انقلابند و هرگز حاضر نیستند بر چهره مقدس و کبریائی انقلاب و ایران اسلامی عزیز کمترین لایه‌ای از «گرد و غبار» بنشیند. این دو جریان را می‌توان به دو خط موازی تشبیه کرد که برخلاف آنچه در اصول هندسی آمده است، نه در «بی‌نهایت‌»، بلکه باید همین‌جا و همین حالا به یکدیگر بپیوندند و خط واحد و یگانه‌ای را علیه دشمنان اسلام و انقلاب و ایران، پدید آورند.
undefined۲- این دو خط موازی را می‌توان با اندکی تسامح، این‌گونه توضیح داد:خط اول: وقتی به هر علت، احساس می‌کنند که آنچه در عرصه سیاسی کشور می‌گذرد و مخصوصاً مواضع و عملکرد مسئولان در جنگ اخیر با مواضع رهبر معظم انقلاب نا‌همخوان و متفاوت است، ادعا می‌کنند که شرایط کنونی را به حضرت آقا تحمیل کرده‌اند‌(!) به بیان دیگر - و البته بی‌آن‌که بخواهند-رهبر معظم انقلاب را نستجیر‌بالله، «مخلوع‌الید»! و فاقد قدرت‌(!) معرفی می‌کنند!‌... نکته بی‌پایه و اساسی که این روزها در کانال‌ها و رسانه‌های ضد‌انقلاب نیز به آن دامن زده می‌شود! خط دوم: جریانی است که اصرار دارد همه آنچه در عرصه سیاسی کشور می‌گذرد و مخصوصاً تمامی مواضع و عملکرد مسئولان مذاکره‌کننده و اعضای شورای عالی امنیت ملی (شعام‌) در هماهنگی کامل با رهبر معظم انقلاب صورت می‌پذیرد. این خط اصرار دارد که برخی از تخلفات آشکار از مواضع رسماً اعلام شده حضرت آقا را نیز، با «کسب اجازه»! از حضرت ایشان قلمداد کند! به بیان دیگر و بی‌آن‌که متوجه باشند، بسیاری از اشکالات و پلشتی‌ها را -نستجیر‌بالله- در هماهنگی با حضرت آقا معرفی می‌کنند!
undefinedو اما، با عرض پوزش از این دوستان باید گفت، مواضع هر دو خط یادشده به‌گونه‌ای نا‌خود‌آگاه و بی‌آن‌که بخواهند، خدشه به جایگاه رفیع و مقدس رهبر معظم انقلاب است! چگونه؟ بخوانید!
undefined۳- بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب هر دو دیدگاه یاد‌شده را نفی می‌کند. درباره خط اول باید پرسید، اگر حضرت آقا -خدای نخواسته-‌تحمیل‌پذیر بودند‌، چرا در بیانیه اخیر خود، با صراحت و شجاعتی مثال‌زدنی درباره مواضع اتخاذشده از سوی برخی مسئولان، تاکید می‌فرمایند که؛ «‌بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم‌». و به دوستان خط دوم نیز باید یاد‌آور شد که اگر به قول شما، همه آنچه مسئولان دست‌اندر‌کار مذاکرات انجام می‌دهند در هماهنگی کامل با حضرت ایشان است، چرا با صراحت می‌فرمایند «بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم‌»؟!
undefined۴- بدیهی است که منظور از وجیزه پیش‌روی، سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به آنچه در عرصه سیاسی و فرهنگی کشور می‌گذرد نیست بلکه تاکید بر دقت‌نظر و پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان است. این نکته نیز برگرفته از بیانیه اخیر حضرت آقاست. آنجا که می‌فرمایند: «‌از این لحظه، ما یعنی شما ملّت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود‌». همان‌گونه که به وضوح دیده می‌شود مخاطب این جمله مردم هستند و در آن، رهبر معظم انقلاب، مردم را به نظارت فراخوانده‌اند. نظارت با نقد و اعلام‌ نظر همراه است وگرنه ناظر بی‌طرف که بود و نبودش فرقی نمی‌کند!؟
#دختران_انقلاب
undefinedکانال دختران انقلاب را دنبال کنید@dokhtarane_enghelab_ir

۱۳۹

۲۱:۲۰

thumbnail
undefinedمهـــمundefined
صحبت های مهم مشاور عالی رهبری درباره تفاهم موقت اخیر
دکتر حداد عادل مشاور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری ظهر عاشورا:
undefined️ در پیام رهبر انقلاب در خصوص تفاهم نامه، ایشان دلسوزی، تلاش و حسن نظر مذاکره کنندگان را تایید و در عین حال بر استیصال امریکایی‌ها تاکید کردند
undefinedاگر کسی مسئولین مذاکره کننده را متهم به خیانت و تهمت‌های نادرست کند، منطبق با نظر رهبر انقلاب نیست.
undefinedباید مراقبت کنیم مبادا سخنان کذب ترامپ درباره تفاهم، سندی برای حمله به مسئولین و دلسوزان شود.
undefinedرهبر انقلاب که بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم، خواست‌های بالاتر رهبر انقلاب از مذاکرات است. وقتی رهبر انقلاب می‌گویند اجازه صادر کردم و مذاکره حضوری به معنای پذیرش نظر دشمن نیست، پس اصل آن را نفی نمی‌کنند و کسی نباید با عبارات اختلاف افکن وحدت مردم در میادین را زیر سوال ببرد.
#دختران_انقلاب
undefinedکانال دختران انقلاب را دنبال کنید@dokhtarane_enghelab_ir

۹۵

۲۱:۲۳

thumbnail
undefinedشیخ حامد کاشانی: چرا به تیم های قبلی نمی گفتید اسرار مذاکره را بگویند؟/ این دعوا، دعوای انتخاباتی است
#دختران_انقلاب
undefinedکانال دختران انقلاب را دنبال کنید@dokhtarane_enghelab_ir

۸۹

۲۱:۲۵

thumbnail
تقطیع سخنرانی دو دقیقه ای خانم جنگروی توسط کانال های مجهول الهویه و پروژه بگیر!!
مذاکره آری یا خیر یا...؟
undefinedجماعتی که با هنرمندی فرمایشات واضح رهبری را تحریف می کنند، قطعا تحریف سخنرانی دو دقیقه ای #خانم_جنگروی برایشان سخت نیست. الان هم در راستای همان تحریف ادعا کرده اند خانم جنگروی و #دختران_انقلاب طرفدار و تشنه مذاکره اند.البته شاید اقتضائات ذهن دو قطبی اینگونه است که نمی تواند متوجه واقعیت شود و همه چیز را صفر و صد (سیاه و سفید - مذاکره خوبه یا مذاکره بده؟) می بیند.
undefinedاین طیف نمی‌خواهند متوجه بشوندمذاکرات ابزاری است برای دیپلماسی که گاهی از آن استفاده می شود (مستقیم، غیر مستقیم، مکتوب و ...) و گاهی کنار گذاشته می شود.
undefinedتمحریف گران عزیز! مطلب بالا را دوبار بخوانید تا متوجه شوید اگر نشدید مجدد بخوانید!
"دختران انقلابundefined"

۹۷

۲۱:۲۵

thumbnail
undefined اطلاعیه مراسم عزاداری
به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، مجلس سوگواری با حضور ارادتمندان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.
سخنران:سرکار خانم جنگروی(مسؤل دختران انقلاب)مداح :ذاکرین اهل بیت

از همه عزیزان برای شرکت در این مجلسِ نورانی دعوت به عمل می‌آید.
undefined آدرس: شهریار، شهرک کمیته، مسجد علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)
undefined زمان: یکشنبه ۷ تیرماه | شروع مراسم ۱۷
#شهرستان_شهریار #خادم_الشهدا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکمیته خادم الشهدا شهرستان شهریارundefined@khademo_shoha313da

۱۱۷

۲۱:۲۶

🇵🇸دخـتـران انقـلاب🇮🇷
undefined undefined اطلاعیه مراسم عزاداری به مناسبت ایام عزای سید و سالار شهیدان، مجلس سوگواری با حضور ارادتمندان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود. سخنران:سرکار خانم جنگروی(مسؤل دختران انقلاب) مداح :ذاکرین اهل بیت از همه عزیزان برای شرکت در این مجلسِ نورانی دعوت به عمل می‌آید. undefined آدرس: شهریار، شهرک کمیته، مسجد علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) undefined زمان: یکشنبه ۷ تیرماه | شروع مراسم ۱۷ #شهرستان_شهریار #خادم_الشهدا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کمیته خادم الشهدا شهرستان شهریارundefined @khademo_shoha313da
undefinedسخنرانی خانم جنگروی فردا ساعت ۱۷ در شهرستان شهید پرور شهـریار
یالثارات الخامنه ایundefined

۱۱۸

۲۱:۲۶

undefinedراستی دوستان امروز صحبت های مهم نماینده رهبری در سپاه رو حتما بخوانیدو بشنوید undefined

۱۲۴

۲۱:۲۶

thumbnail
توضیحات نماینده ولی فقیه در سپاه درباره دیدار خود با جلیلیundefined
undefined تعجب کردم دفتر ایشان آن بیانیه را دادند...خودشان بیایند با مردم صحبت کنند!
undefinedآقای جلیلی در آن جلسه تایید کردند که حضرت آقا با اصل مذاکره مخالف نیستند.
undefinedحجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه آقای جلیلی با اصل مذاکره مخالفتی ندارند، اظهار کرد: ایشان با صراحت فرمودند که حضرت آقا با مذاکره عزتمندانه مخالفتی ندارند و این ادعا که ایشان مذاکره را کاملاً قفل کرده‌اند، درست نیست.
#دختران_انقلاب
undefinedکانال دختران انقلاب را دنبال کنید@dokhtarane_enghelab_ir
undefined۱

۱۸۵

۲۱:۲۸

🇵🇸دخـتـران انقـلاب🇮🇷
undefinedسلسبیل تهران امسال به عنوان منطقه تبلیغی ضد انقلاب برای ناهنجاری ها و...در شب تاسوعا عاشورا بود! undefinedرفتیم وسط مثلا دسته عزاداری شون!!!!با دامن با تاپ با شلوار پاره و....undefined undefinedمتاسفانه پلیس هم چون قدرت عمل بهش ندادن نمی تونست کاری انجام بدهundefined undefinedما هم نتونستیم فقط به فیلم گذاشتن از وضعیت اسفناکی اونجا و ناراحتی اکتفا کنیم...امر به معروف یعنی وارد عمل شدن نه صرفا ناراحتی و افسوس خوردن!!!! undefinedمنتظر مسئولین نمادیم و نمی مانیم و نخواهیم ماند تا وصیت شهدا به تاراج بره....رفتیم وسط خیابون بین چشم همه شون از حجاب گفتیم و روسری سر کردیم و تبیین کردیم.... undefinedچشم ضد انقلاب کور و روح شهدا شاد.... undefinedمنتظر کلیپش باشید
undefinedتـا دقـایـقی دیـگـر
undefinedهستیم بر عهدی که با شهیدان بستیم
#دختران_انقلاب #مردمان_میدان

۱۷۸

۲۱:۲۹