لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل جواد جاویدنیاج
۴۲۰ عضو

جواد جاویدنیا

undefinedکانال شخصی دکتر جاویدنیاundefinedاین کانال به هیچ حزب و جناح و خطی جز خط رهبری وابستگی ندارد.نقل مطالب از دیگران به هیچ وجه به منزله تایید یا اطلاع از تمام افکار و وابستگیهای احتمالی اشخاص نیست.undefinedادمین@jjavidniaundefinedآیدی تبادلات@Dr_Javidnia_Tab
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۸ خرداد
undefined️ و روسیاهی به ذغال خواهد ماند!
undefinedدکتر محمدصادق کوشکی
undefinedترامپ اصرار داشت قبول تفاهم‌نامه توسط ایران در روز تولدش(یکشنبه)انجام شود و در حالی که مراسم جشن تولدش در جریان بود،قبول تفاهم‌نامه خاتمه جنگ از سوی ایران را اعلام کرد.
undefinedشعام با صدور بیانیه ای،ضمن اعلام پذیرش تفاهم در روز تولد ترامپ و امضای آن در روز جمعه اعلام کرد:«بر اساس توافقات انجام شده،جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه،محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد».
undefinedترامپ دقایقی بعد از اعلام پذیرش توافق:«اگر تهران توافق نهایی را انجام ندهد،حملات را از سر می گیریم.تنگه هرمز باید فوراً باز شود و برای همیشه رایگان بماند،ایران تا ۱۵ سال غنی‌سازی نخواهد کرد».
undefinedنتانیاهو بعد از اعلام قبول توافق از جانب ج.ا.ا :«ارتش اسرائیل از لبنان عقب‌ نشینی نخواهد کرد و اسرائیل خود را ملزم به رعایت بند مربوط به لبنان در توافق آمریکا و ایران نمی‌بیند».
undefinedتوافق میان ج.ا و شیطان بزرگ،مُرده به دنیا آمد! توافقی که بلافاصله پس از اعلام، توسط حملات اسرائیل به لبنان زیر پا گذاشته شد! توافقی که قرار بود هدیه تولد ترامپ و سوخت تبلیغاتی او برای اعلام پیروزی بر ج.ا باشد! توافقی که برخی جزئیات آن توسط بیانیه دولت پاکستان به اطلاع مردم ایران رسید!
undefinedحتی کودکان امت مبعوث شده ایران، عملی شدن این توافق را باور ندارند! توافقی که قرار است "خوابهای طلایی" برخی "تشنگان قدرت" در ایران را تعبیر کند!
undefinedبرنده این توافق ترامپ بود همان گونه که برنده نبرد ۳۹ روزه،ملت مسلمان ایران بودند!ملتی که با تداوم دفاع و ایجاد "بازدارندگی" می توانستند پس از تنبیه متجاوزین آمریکایی_صهیونی،پیروزی حقیقی را جشن بگیرند!
undefinedبدیهی است این توافق منجر به برآورده شدن مطالبات ج.ا نخواهد شد و حتی سایه جنگ و تجاوز مجدد دشمن آمریکایی_صهیونی را از سر کشورمان کوتاه نمی کند!
undefinedهر چند ملت مبعوث شده ایران اسلامی،از تحمیل این توافق،خشمگین هستند و جز با خونخواهی رهبر شهید و تمامی شهدای مظلوم این نبرد، آرام نخواهند شد اما این توافق در حاشیه خود اتفاقاتی را رقم زد که برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت!
undefinedاین مذاکره و توافق و حواشی آن،چهره حقیقی بسیاری از مدعیان را آشکار کرد و میزان وفاداری و التزام آنها به ولایت فقیه و ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی را علنی کرد! بسیاری از مدعیان "خوش سابقه" در این روند،غربال و مردود شده و عملا از فهرست زمینه سازان ظهور،حذف شدند! همان گونه که بسیاری نیز به واسطه تحولات این ایام به صف سربازان انقلاب اسلامی پیوستند!تحولات چند ماه اخیر،ملت انقلابی و مومن ایران را به سطحی عالی از بلوغ فکری و عقلانی رساند، آنچنان که لایق سربازی ظهور باشند و تحمل داغها و سختی‌های این ایام،یکایک ملت مبعوث شده را به حدی از صلابت و استحکام ارتقا داد که به تعبیر احادیث،مصداق "زُبُرالحَدید"(قطعات پولاد)شدند تا توان همراهی ولی عصر(عج) در نبرد آخرالزمانی حضرتش را پیدا کنند!
undefinedو ملت انقلابی و مومن ایران،انتقام همه شهیدان مظلوم تاریخش را از آمریکا و اسرائیل خواهد گرفت! هر چند دنیا پرستان و قدرت طلبان نخواهند و نفهمند!
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۶۲

۱:۰۳

thumbnail
undefinedمهدی خانعلی زاده، استاد دانشگاه: این‌ توافق را باید ابتکار ظریف نامید
undefinedپ.ن: ابتکار ظریف به برکت انفعال دستگاههای انقلابی. ظریف کودتایی که سالها با همراهی همفکرانش و در راستای خوشایند اربابانش طراحی کرده بود و در اجلاس داووس ۱۴۰۳ رونمایی کرد و هیچ عکس‌العملی از مسئولان ندید، اکنون با وقاحت تمام در حال اجراست و هنوز کودتاچیان در امنیتند، اما اکانتها و کانالهای انقلابی منتقد هر روز برای زمینه‌سازی تحقق توافق شوم بدون مزاحمت مردم مبعوث شده به حکم نانوشته این جریان اعدام مجازی می‌شوند. اما اراده الهی بر آن قرار گرفته است که مردم کار را تمام خواهند کرد و آن روز نزدیک است...
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۶۶

۱:۰۴

thumbnail
undefinedدر بریتانیا به‌زودی استفاده از ۱۰ شبکه اجتماعی معروف برای نوجوانان زیر ۱۶ سال ممنوع خواهد شد: تیک‌تاک، یوتیوب، اسنپ‌چت، اینستاگرام، ایکس، ردیت، فیسبوک، توئیچ، کیک و تردز.
undefinedدر مملکت ما هم فضای مجازی رهاتر و ولنگار تر از همه جای دنیا در حال گسترش است. چون پای یک کودتای نرم در میان است.
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۶۶

۱:۰۵

thumbnail
undefined پیشگویی عجیب حاج قاسم درباره اینکه تفکر مذاکره، جام زهر و آتش‌بس منجر به شهادت رهبر جامعه خواهد شد!
#نمی‌پذیریم
#نه_به_سامری_و_گوساله‌اش#مرگ_بر_سازشکار#محاکمه_کودتاچیان#نه_به_چوپان_دروغگوها#یا_لثارات_الخامنه‌ای
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۶۸

۱:۰۵

thumbnail
undefinedنسخه معاونت راهبردی پزشکیان برای جمع کردن تجمعات شبانه: تجمع کنندگان مخالف مصلحت اندیشی ها هستند و بهداشت روانی جامعه را برهم زدند/تجمعات باید بعد از تشییع رهبر شهید جمع شود


undefinedاساسا تجمعات برای خنثی سازی ادامه کودتای دی ماه بود چون همزمان با حمله نظامی دشمن قصد داشت در خیابان‌ها آشوب به راه بیندازند و از درون به نظام آسیب بزنند . تجمعات خیابانی مردم برای خنثی سازی توطئه بود . حالا کسانی که در کودتای دی ماه شکست خوردند و گمان می‌کردند با حمله نظامی کودتا جان تازه خواهد گرفت ، حالا دنبال انتقام گیری از تجمعات هستند
undefinedپ.ن: عزیزان وحدت گرا به هر قیمتی، الان امر امام بر ماندن در میدان ولو به قیمت برهم خوردن وحدت با مخالفت‌کنندگان امر صریح رهبری ارجح است یا امر رهبری به وحدت با کسانی که بر گذار از امر رهبری وحدت دارند؟ یعنی رهبری امر کردن. که در یک منکر بزرگ با اهل منکر وحدت کنیم؟
#نه_به_سامری_و_گوساله‌اش#مرگ_بر_سازشکار#محاکمه_کودتاچیان#نه_به_چوپان_دروغگوها#یا_لثارات_الخامنه‌ای
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۶۷

۱:۰۹

thumbnail
undefined️ مطلع شدیم در ادامه‌ی تحصن بانوانی از خانواده‌های معزز شهدا مقابل وزارت خارجه مشهد مقدس، که خواهران مکرمه‌ی شهیدان صیاد شیرازی و کاوه نیز در میانشان هستند، برای برخی از ایشان، ابلاغیه‌ی احضار به دادسرا صادر شده است.
undefinedای حضرات مسئول؛حتی اگر تحصن را شیوه‌ی مناسبی برای اعتراض غیرتمندانه نمی‌دانید، چطور توانستید و عارتان نیامد که برای این بانوان مؤمنه، ابلاغیه قضایی بفرستید؟
undefinedدردشان را می‌دانید آقایان؟این شیرزنانی که به وقت معرکه‌ی جنگ، مردانشان را بی‌درنگ روانه‌ی میدان می‌کنند و بر سر پیکر شهیدشان، رجزهای زینبی می‌خوانند، حالا در برابر توافق با قاتلان امام‌شهیدمان تاب نیاورده‌اند و تحصن نموده‌ و عزاداری می‌کنند.
undefinedبه‌خدا اینها جگرسوخته‌اند؛آهشان بدجوری گیراست؛از سینه‌شان نفرین به آسمان برود، تأثیر استجابتش، می‌تواند خفت و مصیبتِ دنیا و آخرت را به جان خودتان و خانواده‌تان بیندازد.
undefined️ با این مخدرات، با احترام گفتگو کنید؛شما که زبان مذاکره را خوب بلدید و دلتان از گریه‌ی وندی‌شرمن شرحه‌شرحه می‌شود، حالا کمی هم بر آتشی که بر این دلهای سوخته و به فغان آمده افتاده و به خروششان آورده صبوری کنید.
undefined در تاریخ سقیفه آورده‌اند که آن دومی، پس از سخنان غراءِ یگانه‌ی خلقت، بانو فاطمه‌ "سلام‌الله‌علیها" وقتی دید مردم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، نهیب برآورد که نشسته‌اید و به سخنان ضعیفه‌ای(خاکم بر دهان) گوش فرا می‌دهید؟
undefinedحالا این شما و غیرتتان و این هم بانوان داغدیده‌ و شهیدداده‌ی امت مبعوث‌شده.
undefined مریم اشرفی گودرزی
undefined انشاءالله که درست نباشد که اگر درست باشد وای بر ما
undefined @Dr_Javidnia

۷۱

۱:۱۰

جواد جاویدنیا
undefined undefined️ مطلع شدیم در ادامه‌ی تحصن بانوانی از خانواده‌های معزز شهدا مقابل وزارت خارجه مشهد مقدس، که خواهران مکرمه‌ی شهیدان صیاد شیرازی و کاوه نیز در میانشان هستند، برای برخی از ایشان، ابلاغیه‌ی احضار به دادسرا صادر شده است. undefinedای حضرات مسئول؛ حتی اگر تحصن را شیوه‌ی مناسبی برای اعتراض غیرتمندانه نمی‌دانید، چطور توانستید و عارتان نیامد که برای این بانوان مؤمنه، ابلاغیه قضایی بفرستید؟ undefinedدردشان را می‌دانید آقایان؟ این شیرزنانی که به وقت معرکه‌ی جنگ، مردانشان را بی‌درنگ روانه‌ی میدان می‌کنند و بر سر پیکر شهیدشان، رجزهای زینبی می‌خوانند، حالا در برابر توافق با قاتلان امام‌شهیدمان تاب نیاورده‌اند و تحصن نموده‌ و عزاداری می‌کنند. undefinedبه‌خدا اینها جگرسوخته‌اند؛ آهشان بدجوری گیراست؛ از سینه‌شان نفرین به آسمان برود، تأثیر استجابتش، می‌تواند خفت و مصیبتِ دنیا و آخرت را به جان خودتان و خانواده‌تان بیندازد. undefined️ با این مخدرات، با احترام گفتگو کنید؛ شما که زبان مذاکره را خوب بلدید و دلتان از گریه‌ی وندی‌شرمن شرحه‌شرحه می‌شود، حالا کمی هم بر آتشی که بر این دلهای سوخته و به فغان آمده افتاده و به خروششان آورده صبوری کنید. undefined در تاریخ سقیفه آورده‌اند که آن دومی، پس از سخنان غراءِ یگانه‌ی خلقت، بانو فاطمه‌ "سلام‌الله‌علیها" وقتی دید مردم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، نهیب برآورد که نشسته‌اید و به سخنان ضعیفه‌ای(خاکم بر دهان) گوش فرا می‌دهید؟ undefinedحالا این شما و غیرتتان و این هم بانوان داغدیده‌ و شهیدداده‌ی امت مبعوث‌شده. undefined مریم اشرفی گودرزی undefined انشاءالله که درست نباشد که اگر درست باشد وای بر ما undefined @Dr_Javidnia
undefinedهشداری مهم به عزیزان امنیتی
undefinedمباد که با آدرس غلط برخی جریانهای معلوم‌الحال کسانی که دغدغه شان خونخواهی رهبر شهید و تبعیت از رهبر رشید است به جرم انتقاد به مذاکرات حرام و غیرشرعی را به جای کودتاچیان اشتباه بگیرید و الا در مسیر خلاف ولایت حرکت کرده‌اید که تاوان آن مشخص است.
undefinedبستن دهان منتقدانی که جز خدا حامی دیگری ندارند کاری کاملا غیرقانونی و خلاف شرع است.
undefinedخدا کند که اخباری که مبنی بر قصد جلب و برخورد با بانوی مجاهد طالبی دارستانی همراستا با تهدید جانی برخی اکانتهای توئیتری بدنام منتشر شده صحیح نباشد و الا این بار بدون ملاحظه اسم نهاد و افراد دخیل در این سوءجریان را در جهت اصلاح رویه غلط و لکه دار نشدن آن دستگاه انقلابی افشا خواهیم کرد.
undefinedهر گونه بستن خط و کانال و مسدوسازی اکانت و شماره تلفن اشخاصی که دارای هویت مشخص هستند و فراری نیستند، صرفا به موجب احکام قضایی قطعی میسر است و الا کاری کاملا غیرقانونی است و شعام و ... حق تصمیم گیری در این زمینه را ندارند
#نه_به_سامری_و_گوساله‌اش#مرگ_بر_سازشکار#محاکمه_کودتاچیان#نه_به_چوپان_دروغگوها#یا_لثارات_الخامنه‌ای
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۸۵

۱:۱۰

thumbnail
‌undefined پاسخ شنیدنی رسایی به یکی از میلیون‌ها مبعوث‌شده در خیابان: ما پیروز شدیم، دیشب کسی در خیابان نرقصید!
#نه_به_سامری_و_گوساله‌اش#مرگ_بر_سازشکار#محاکمه_کودتاچیان#نه_به_چوپان_دروغگوها#یا_لثارات_الخامنه‌ای
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۷۹

۱۹:۱۳

thumbnail
undefined متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
undefinedبسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم
undefinedملّت پرشور و باوفای ایرانundefinedهمانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.undefinedبنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
undefinedوالسّلام علیکم و رحمة الله و برکاتهundefined<img style=" />undefinedسید مجتبی حسینی خامنه‌ای undefined ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۹۶

۱۹:۱۳

۲۹ خرداد
thumbnail
undefinedبیانیه پایانی تجمع مردمی مقابل استانداری خراسان رضوی

undefinedآقای محدث
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
#انتقام #خونخواهی #مذاکره #آتش_بس #تسلیم_نامه #نمیپذیریم #حجاب
undefined #دکتر_جاویدنیاundefined @Dr_Javidnia

۷۵

۱۳:۳۷