لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل آجیل و خشکبار دکترمیوه 🇮🇷آ
۲.۱ هزار عضو

آجیل و خشکبار دکترمیوه 🇮🇷

﷽دکترمیوه undefinedمرجع تخصصی باکس‌ لوکس آجیل و خشکبارundefinedundefined️سلامت واقعی، کیفیت ممتاز، ارائه‌ای شایسته سازمان‌های معتبر
undefined مناسب هدایای سازمانی، VIP و صادراتundefined تعهد ما: صداقت در محصول و استاندارد عالی در اجراundefined
"ارتباط با دکترمیوه"@Dr_miveh109353805960
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ فروردین
امشب تهران یه طوری رعد و برق میزدانگاری با اعلام الهی آتش بس تمام شدهundefined
undefined۱

۷۳۶

۲۱:۴۶

۸ اردیبهشت
undefined بسیار مهم/ آیا اطلاع از «عدم رعایت خطوط قرمز»، نیازی به اطلاعات محرمانه دارد؟
undefinedببینید ما سه خط قرمز جدی داشتیم که هم در پیام‌های مکتوب رهبر معظم انقلاب وجود دارد و هم در بیانیه شعام شامل 10 بند شروط ایران برای پایان #آتش_بس بود.
undefinedاین خطوط قرمز عبارت بود از: «وحدت ساحات»، «انرژی هسته‌ای» و «تنگه هرمز». البته بحث دریافت غرامت از دشمن و خروج دشمن از منطقه و رفع تحریم‌ها و ... هم جزو خطوط قرمز یا شرایط درج در بیانیه شعام بوده اما این سه تا فوری تر و مهمتر بود.
undefined وحدت ساحات؛ یعنی پایان جنگ در همه جبهه‌ها؛ مردم می‌دیدند که این جزو شروط رهبری و شعام بود ولی رعایت نمی‌شد و اسرائیل جنایات عجیبی را در لبنان رقم زد و ده‌ها روستا و دو شهر مهم لبنان را اشغال کرد. لذا اعتراضات جدی صورت گرفت.(با وجود آتش‌بس با یک هفته تأخیر، هنوز هم رعایت نمی‌شود)
undefined انرژی هسته‌ای؛ هم در اظهارات برخی مقامات همراهِ تیم مذاکره کننده در پاکستان - جناب نبویان بعنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس - هم در بیانیه‌های رسمی آمریکایی‌ها معلوم شد در مذاکرات، درباره تعلیق هسته‌ای و خروج اورانیوم از کشور بحث شده. تیم مذاکره کننده هم رسماً این ادعا را تکذیب نکرده است! حتی آقای قالیباف در برنامه ویدئویی خود گفت: «در پرونده هسته‌ای و تنگه هرمز اختلاف نظر داریم. در بعضی موضوعات مذاکره به جمع‌بندی رسیده‌ایم، در بعضی موضوعات نه.» این یعنی مسئله هسته‌ای در مذاکرات طرح شد اگرچه به نتیجه نرسید.
undefined تنگه هرمز؛ این هم جزو خطوط قرمز بود که رهبری در پیام مکتوب خود به صراحت گفتند که حتی بعد از جنگ باید مدیریت آن وارد عرصه جدیدی شود! اما با توئیت آقای عراقچی باز شد که بعد از اعتراضات مردم، فردای آن توسط نیروهای مسلح مسدود شد.
undefinedخیلی واضح و روشن است که «اطلاع از عدم رعایت خطوط قرمز» نیازی به فکت محرمانه و اتصال به بیت رهبری ندارد؛ اینها از واضحات علنی بود! فهم اینها فقط چشمان باز، بصیرت و تحلیل می‌خواست!
undefinedفقط آنچه که به صورت عمومی و رسمی اعلام نشده، بحث «مخالفتِ رهبر انقلاب با ادامه مذاکره در دور دوم پاکستان» است که توسط برخی مقامات کشور مثل آقای خضریان بعنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و حجت الاسلام نبویان و امیرحسین ثابتی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، مطرح شده که رهبری اجازه ادامه مذاکرات را ندادند. دفتر رهبری و دولت و اعضای تیم مذاکره کننده هم این خبر را تکذیب نکردند.
undefinedاز قرائن هم معلوم است که بله دستور رهبری برای عدم سفر تیم مذاکره کننده به پاکستان صحت دارد! اگر غیر از این بود تیم به پاکستان می‌رفت تا مذاکرات را ادامه دهد(با توجه به سابقه مسئولین ما در گرایش به مذاکره این روشن است). یا نهایتاً آقای قالیباف یا عراقچی یا دیگری، مصاحبه می‌کرد که خیر دستور رهبری صحت ندارد و خود تیم و شعام تصمیم گرفته که مذاکرات در دور دوم انجام نشود!!!
undefinedلذا همه مردم این موارد را به صورت علنی دیده و تشخیص دادند که باید هوشیارانه اعتراض کنند. مردم دنبال اطلاعات محرمانه نبودند و نیستند؛ این مردمی که بیش از 50 شبانه روز پیامبر گونه کشور را رهبری کرده‌اند و هنوز رهبر جدیدشان را به چشم ندیده‌اند، اینها اهل فکر و تأمل و عقلانیت سیاسی هستند و مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند.
undefinedتقلیل مطالبات و نقدهای این مردم صبور و شریف به دعواهای انتخاباتی و جناحی یا ضدانقلابی و ضدجنگ، از غلط‌ترین و نابجاترین مواجهات بود که برخی چهره‌های واعظ و مداح از خود نشان دادند و سعی کردند نقدهای مردم را انتخاباتی جلوه دهند.

undefined داود مدرسی یان

۵۹۴

۱۶:۰۵

thumbnail
undefinedعشاق الرضا علیه السلام
ای ولی نعمتم امام رضاعزت و شوکتم امام رضا در میان تمام اهل البیت با شما راحتم امام رضاundefined
undefined #میلاد_امام_رضا جان undefinedمبارکundefined
#رهبر_شهید
undefined۴
undefined۱

۶۴۹

۲۰:۳۱

۱۳ خرداد
thumbnail
undefinedفقط حیدر امیرالمومنین استundefined
undefinedundefined عیدتون مبارک undefinedundefined
undefined۳

۲۶۶

۱۰:۱۹

۲۰ خرداد
thumbnail
اللهم اجعل سیدنا و قائدنا فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید
undefined۹

۲۱۷

۱۹:۰۹

۲۲ خرداد
سلام
آقا خواهشا تو این اوضاع هیات‌ها را فقط در خیابانها و میدان‌ها برقرار کنید
تو عراق همین اتفاق افتاد زمان محرم شد رفتند در هیات‌ها ۵ شهر را از داعش گرفته بودند .خیابان‌ها خلوت شد همه رفتند در حسینیه ها هیات داعش سه شهر را پس گرفت تا آیت الله سیستانی گفت برگردید در خیابان‌ها
دیشب میدان مفید قم روحانی بحثش این بود که هیات‌ها امسال حتما در خیابان باشد
نروید در حسینیه و مسجد و خانه ها و دخمه ها
فقط خیابان فقط خیابان
یزید اولین کسی بود که مجلس روضه بپا کرد .اولین کسی بود که مشک های بزرگ آب داد بیاورند بین مردم رویش بنویسند سلام بر حسین لعنت بر عبیدالله ابن زیاد
پس هر جایی دیدید پرچم امام حسین بالا بردند اعتماد نکنید به راحتی ....هیات امسال با سالهای قبل فرق دارد
می‌گوید میروم هیات بعد می آیم در خیابان .نمی‌شود آقا
مردم خسته می‌شوند می‌روند هیات خسته می‌شوند انرژی خیابان ندارند
اگر در خلوتی خیابان تروریست‌ها ریختند همان تعداد اندک را کشتند شمایی که خیابان را خلوت کردی کوتاهی کردی undefined
امسال همه ی برنامه ها در خیابان
زیارت عاشورا و یک روضه را در لابلای برنامه ها جا بدهید .
جوان‌ها که از سر شب تا نیمه شب هستند در خیابان .
یک برنامه یک ساعته دو ساعته روضه و سینه زنی بین برنامه ها بگنجانید
امسال ملاک ولایت پذیری همین است .ببینید کدام مسجد و حسینیه در خیابان می‌ماند
دوستان این متن‌ها را منتشر کنید
مردم روضه خانگی و مسجد و حسینیه نروند .فقط تمام انرژی را در خیابان بگذارید
undefined۵

۱۴۳

۱۰:۴۱

undefined مهم: امام راحل ما که رضوان خدا بر ایشان باد فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته.
فقط ۳ روز دیگر در خیابان به عنوان تجمعات باشیم، روز چهارم تمام خیابان ها تبدیل به حسینیه ی حضرت معشوق الهی، سیدالشهدا، حسین ابن علی ابن ابیطالب سلام الله علیه خواهد شد.
#حسینیه_خیابان
undefined۵

۱۲۸

۱۷:۱۱

۲۳ خرداد
‌.undefinedقابل توجه دوستان غایب در تجمعات شبانه خیابانی .
undefinedبعد از واقعه عاشورا حدوداً ۳۵ هزار نفر در یاری اهل بیت کشته شدند ولی اصلا ارزش کار اون ۷۲ نفر رو نداشت...#چون دیر شده بود.
❶ گروه اوّل توابیّن بودند؛همون‌هایی که روز عاشورا سکوت کردند، بعد از شهادت همگی قیام کردندتقریباً همه کشته شدند. حدود ۲۰۰۰ نفر... #ولی_دیر_شده_بود
❷ گروه دوّم مردم مدینه بودند؛بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر.یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله. #ولی_دیر_شده_بود
❸ گروه سـوّم مختار بود که ؛بعد از جنگ‌های فراوان و کشته شدن حدود ۲۲ هزار نفر. گرچه قاتلان امام مظلوم (علیه السلام) را قصاص کرد... #ولی_دیر_شده_بود
❶ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین علیه السلام همراهیش نکردن...
❷ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند...
undefined همه بعدها به کمک امام رفتند... #ولی_دیر_شده_بود
امام سجاد علیه السلام هم استقبال خاصّی از این حرکت‌ها نمی‌کردند. #چون_دیر_شده_بود.
undefinedحدود ۳۵ هزار نفر کشته شدند امّا دیر شده بود.
undefinedخیلی فرق هست بین اون ۷۲ نفری که به موقع به یاری امامشون رفتند...!
undefined ما باید مراقب باشیم که از امام خودمون(امام زمان عج) عقب نیفتیم.
undefined<img style=" />undefinedالْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌهر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید.

undefined آل داوود
undefined۴

۱۰۱

۱۳:۵۳

thumbnail
undefined #نمی‌پذیریم‌تعهدی که شروط ده گانه در آن رعایت نشود را نمی پذیریم.
به یاری خدا قرار شده هشتگ و عبارت #نمی‌پذیریم در ۴۸ ساعت آینده به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و میادین و خیابانها پخش بشه و فریاد خیابان و مردم به صورت واحد و متمرکز به گوش همه برسه
حتما اگر گسترده باشه با عنایت پرودگار دیده خواهد شد و موثر خواهد بود در روزهای #بسیار مهم آینده
هر کسی میتونه با هر ابزاری که داره، در کانالها و گروههای مجازی و پلاکاردهای خیابان و ... بیاد پای کار کشور و رهبرش، بدون هیچگونه توهینی و ایجاد فضای دو قطبی و اختلاف افکنی ، خیلی منطقی و ساده تو یه جمله و عبارت مثل توییت های بالا بگه چرا #نمی‌پذیریم
undefined۴

۱۶۴

۱۳:۵۳

۲۵ خرداد
undefined هشیار باشید مردمکار خودتان را به دستور رهبری انجام دهیداز امشب #حسینیه_خیابان را مانند ۱۰۶ شب گذشته رها نکنیدهیچ تهدیدی خنثی نشدهنیروهای دشمن تا دندان مسلح منتظر فرصت برای ضربه زدن و بلعیدن ایران هستند.اگر هستند افرادی که به این دشمنان رذل و فاسد اعتماد دارند، ولی تکلیف ما در خیابان‌ها مشخص است،تهدید جان امام خامنه‌ای جدی‌ست!ما در موقعیت ۸ اسفند هستیمبا حضور خود نمی‌گذاریم صبح نهم اسفند تکرار شود
undefined به گوش و به هوش باشید که:این پیچ تاریخی طاقت فرساستباطل خواهد رفت و حق پابرجاست
undefined۳

۱۱۹

۹:۴۱