امشب تهران یه طوری رعد و برق میزدانگاری با اعلام الهی آتش بس تمام شده
۷۳۶
۲۱:۴۶
۵۹۴
۱۶:۰۵
ای ولی نعمتم امام رضاعزت و شوکتم امام رضا در میان تمام اهل البیت با شما راحتم امام رضا
#رهبر_شهید
۶۴۹
۲۰:۳۱
۲۶۶
۱۰:۱۹
اللهم اجعل سیدنا و قائدنا فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید
۲۱۷
۱۹:۰۹
سلام
آقا خواهشا تو این اوضاع هیاتها را فقط در خیابانها و میدانها برقرار کنید
تو عراق همین اتفاق افتاد زمان محرم شد رفتند در هیاتها ۵ شهر را از داعش گرفته بودند .خیابانها خلوت شد همه رفتند در حسینیه ها هیات داعش سه شهر را پس گرفت تا آیت الله سیستانی گفت برگردید در خیابانها
دیشب میدان مفید قم روحانی بحثش این بود که هیاتها امسال حتما در خیابان باشد
نروید در حسینیه و مسجد و خانه ها و دخمه ها
فقط خیابان فقط خیابان
یزید اولین کسی بود که مجلس روضه بپا کرد .اولین کسی بود که مشک های بزرگ آب داد بیاورند بین مردم رویش بنویسند سلام بر حسین لعنت بر عبیدالله ابن زیاد
پس هر جایی دیدید پرچم امام حسین بالا بردند اعتماد نکنید به راحتی ....هیات امسال با سالهای قبل فرق دارد
میگوید میروم هیات بعد می آیم در خیابان .نمیشود آقا
مردم خسته میشوند میروند هیات خسته میشوند انرژی خیابان ندارند
اگر در خلوتی خیابان تروریستها ریختند همان تعداد اندک را کشتند شمایی که خیابان را خلوت کردی کوتاهی کردی
امسال همه ی برنامه ها در خیابان
زیارت عاشورا و یک روضه را در لابلای برنامه ها جا بدهید .
جوانها که از سر شب تا نیمه شب هستند در خیابان .
یک برنامه یک ساعته دو ساعته روضه و سینه زنی بین برنامه ها بگنجانید
امسال ملاک ولایت پذیری همین است .ببینید کدام مسجد و حسینیه در خیابان میماند
دوستان این متنها را منتشر کنید
مردم روضه خانگی و مسجد و حسینیه نروند .فقط تمام انرژی را در خیابان بگذارید
آقا خواهشا تو این اوضاع هیاتها را فقط در خیابانها و میدانها برقرار کنید
تو عراق همین اتفاق افتاد زمان محرم شد رفتند در هیاتها ۵ شهر را از داعش گرفته بودند .خیابانها خلوت شد همه رفتند در حسینیه ها هیات داعش سه شهر را پس گرفت تا آیت الله سیستانی گفت برگردید در خیابانها
دیشب میدان مفید قم روحانی بحثش این بود که هیاتها امسال حتما در خیابان باشد
نروید در حسینیه و مسجد و خانه ها و دخمه ها
فقط خیابان فقط خیابان
یزید اولین کسی بود که مجلس روضه بپا کرد .اولین کسی بود که مشک های بزرگ آب داد بیاورند بین مردم رویش بنویسند سلام بر حسین لعنت بر عبیدالله ابن زیاد
پس هر جایی دیدید پرچم امام حسین بالا بردند اعتماد نکنید به راحتی ....هیات امسال با سالهای قبل فرق دارد
میگوید میروم هیات بعد می آیم در خیابان .نمیشود آقا
مردم خسته میشوند میروند هیات خسته میشوند انرژی خیابان ندارند
اگر در خلوتی خیابان تروریستها ریختند همان تعداد اندک را کشتند شمایی که خیابان را خلوت کردی کوتاهی کردی
امسال همه ی برنامه ها در خیابان
زیارت عاشورا و یک روضه را در لابلای برنامه ها جا بدهید .
جوانها که از سر شب تا نیمه شب هستند در خیابان .
یک برنامه یک ساعته دو ساعته روضه و سینه زنی بین برنامه ها بگنجانید
امسال ملاک ولایت پذیری همین است .ببینید کدام مسجد و حسینیه در خیابان میماند
دوستان این متنها را منتشر کنید
مردم روضه خانگی و مسجد و حسینیه نروند .فقط تمام انرژی را در خیابان بگذارید
۱۴۳
۱۰:۴۱
فقط ۳ روز دیگر در خیابان به عنوان تجمعات باشیم، روز چهارم تمام خیابان ها تبدیل به حسینیه ی حضرت معشوق الهی، سیدالشهدا، حسین ابن علی ابن ابیطالب سلام الله علیه خواهد شد.
#حسینیه_خیابان
۱۲۸
۱۷:۱۱
.
قابل توجه دوستان غایب در تجمعات شبانه خیابانی .
بعد از واقعه عاشورا حدوداً ۳۵ هزار نفر در یاری اهل بیت کشته شدند ولی اصلا ارزش کار اون ۷۲ نفر رو نداشت...#چون دیر شده بود.
❶ گروه اوّل توابیّن بودند؛همونهایی که روز عاشورا سکوت کردند، بعد از شهادت همگی قیام کردندتقریباً همه کشته شدند. حدود ۲۰۰۰ نفر... #ولی_دیر_شده_بود
❷ گروه دوّم مردم مدینه بودند؛بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر.یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله. #ولی_دیر_شده_بود
❸ گروه سـوّم مختار بود که ؛بعد از جنگهای فراوان و کشته شدن حدود ۲۲ هزار نفر. گرچه قاتلان امام مظلوم (علیه السلام) را قصاص کرد... #ولی_دیر_شده_بود
❶ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین علیه السلام همراهیش نکردن...
❷ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند...
همه بعدها به کمک امام رفتند... #ولی_دیر_شده_بود
امام سجاد علیه السلام هم استقبال خاصّی از این حرکتها نمیکردند. #چون_دیر_شده_بود.
حدود ۳۵ هزار نفر کشته شدند امّا دیر شده بود.
خیلی فرق هست بین اون ۷۲ نفری که به موقع به یاری امامشون رفتند...!
ما باید مراقب باشیم که از امام خودمون(امام زمان عج) عقب نیفتیم.
" />
الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌهر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید.
آل داوود
❶ گروه اوّل توابیّن بودند؛همونهایی که روز عاشورا سکوت کردند، بعد از شهادت همگی قیام کردندتقریباً همه کشته شدند. حدود ۲۰۰۰ نفر... #ولی_دیر_شده_بود
❷ گروه دوّم مردم مدینه بودند؛بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر.یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله. #ولی_دیر_شده_بود
❸ گروه سـوّم مختار بود که ؛بعد از جنگهای فراوان و کشته شدن حدود ۲۲ هزار نفر. گرچه قاتلان امام مظلوم (علیه السلام) را قصاص کرد... #ولی_دیر_شده_بود
❶ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین علیه السلام همراهیش نکردن...
❷ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند...
امام سجاد علیه السلام هم استقبال خاصّی از این حرکتها نمیکردند. #چون_دیر_شده_بود.
۱۰۱
۱۳:۵۳
به یاری خدا قرار شده هشتگ و عبارت #نمیپذیریم در ۴۸ ساعت آینده به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و میادین و خیابانها پخش بشه و فریاد خیابان و مردم به صورت واحد و متمرکز به گوش همه برسه
حتما اگر گسترده باشه با عنایت پرودگار دیده خواهد شد و موثر خواهد بود در روزهای #بسیار مهم آینده
هر کسی میتونه با هر ابزاری که داره، در کانالها و گروههای مجازی و پلاکاردهای خیابان و ... بیاد پای کار کشور و رهبرش، بدون هیچگونه توهینی و ایجاد فضای دو قطبی و اختلاف افکنی ، خیلی منطقی و ساده تو یه جمله و عبارت مثل توییت های بالا بگه چرا #نمیپذیریم
۱۶۴
۱۳:۵۳
۱۱۹
۹:۴۱