۱۷۵
۱۱:۵۱
۱۶۶
۱۶:۲۶
اطلاع رسانی دکتر اپرا ۱۴۰۵
اطلاعیه جدید سایت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی.
دانشآموزان پایه دوازدهم که قصد شرکت در گروه آزمایشی متناظر با رشته دیپلم خود را دارند، نیازی به ثبتنام ندارند و دروس نهایی آنان توسط مدرسه انتخاب شده است.
دانشآموزان پایه دوازدهم که قصد شرکت در گروه آزمایشی غیرمتناظر با دیپلم خود را دارند، باید برای ایجاد سابقه تحصیلی در دروس مؤثر گروه آزمایشی مورد نظر خود ثبتنام کنند.
فارغالتحصیلان و افراد غیرشاغل به تحصیل میتوانند برای ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی اقدام نمایند.
نحوه دسترسی به سامانه: • داوطلبان ثبتنامشده در آزمون سراسری یا آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم: از طریق سامانه my.sanjesh.org • سایر متقاضیان شامل دانشآموزان پایه دوازدهم و فارغالتحصیلان: از طریق سامانه my.medu.ir
با توجه به اصلاحیه شیوهنامه اجرایی نحوه ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی دوره دوم متوسطه، ضروری است تمامی متقاضیان پیش از ثبتنام، شرایط و مقررات جدید را به دقت مطالعه کرده و سپس نسبت به انتخاب دروس و تکمیل فرایند ثبتنام اقدام نمایند.
ثبت نام برای فارغ التحصیلها غیرفعاله فعلا.
۱۵۱
۱۸:۲۴
برای ترمیم اولی ها آخرین نمره لحاظ میشه
قانون غیبت همون قبلیه
ترمیم اولی ها اگر درسی رو ثبت نام کنید، ولی شرکت نکنید، نمره قبلی لحاظ میشه.
۱۵۶
۱۸:۳۲
اطلاع رسانی دکتر اپرا ۱۴۰۵
طبق بند دو ترمیم سابقه تحصیلی برای ترمیم اولی ها آخرین نمره لحاظ میشه
نه نمره ایی که بیشینه تراز بده
قانون غیبت همون قبلیه
ترمیم اولی ها اگر درسی رو ثبت نام کنید، ولی شرکت نکنید، نمره قبلی لحاظ میشه.
این قانون نسبت به مصوبه قبلی تغییر کرده بچه ها حواستون باشه
۱۶۸
۱۸:۳۲
این دسته از افراد میتونن به صورت تک درس ترمیم رو انجام بدن یعنی هر تعدادی که بخوان رو میتونن ترمیم کنناگه هم همه دروس رو ثبت کنن و سر جلسه نرن نمره سال قبل براشون در نظر گرفته میشه.
و برای لحاظ نمره هم بین نمره سال گذشته و نمره امسال آخرین نمره یعنی نمره امسال رو درنظر میگیرن
این دسته از افراد باید همه دروس رو ترمیم بزنن یا هیچکدومو نزنن.
برای لحاظ نمره آخرین نمره براتون لحاظ میشه«یعنی آخرین نمره ای که امتحان دادید».
غیبت هم نمیتونن داشته باشن
ولی ولی ولی اگه حتی یدونه از دروسی که سال پیش ترمیم زده رو بخوان ترمیم کنن باید همه دروس رو بردارن.• ┄┅┅ ⊰ DR_OPERA ⊱ ┅┅┄ •کانال مشاوره کنکور دکتر اپرا
۱۰۲
۱۳:۳۴
بچه ها موقع ثبت نام ترمیم حتما عکس پرسنلی درست قرار بدینا...نگید عکس تو سوابقم هست همونو میذارن واسم. شما هر عکسی بذاری کارت ورود به جلست هم همون عکس واستون قرار میگیره
۹۹
۱۳:۳۵
یعنی اگر ۳ تا درس و غیبت کردی نمره اون سه درس صفر و در تراز سوابقت صفر لحاظ میشه و بقیه ی ۷ درسی که امتحان دادی نمره ی همون رو برات می ذارن دقیقا مثلِ دانش آموز روزانه که منظور همون دانش آموز دوازدهمی هست.
• ┄┅┅ ⊰ DR_OPERA ⊱ ┅┅┄ •کانال مشاوره کنکور دکتر اپرا
۱۰۴
۱۳:۴۱
ترمیم مجدد ها که باید همه دروس رو انتخاب کنند و تکلیف شون مشخصه.دوستان ترمیم اولی کارنامه شون رو برام بفرستن که دروس انتخابی رو بهشون بگم.
۷۲
۱۸:۳۰