سلام!مشاوره کنکور اون چیزی نبود که به ما گفتن و سرمون آوردناز ما گذشته...
حداقل این ظلم رو در حق بچههامون نکنیم!ویدیو رو ببینیدمخلصیم🫡@draminsaadat
۵۹۹
۱۸:۱۵
چرا بچهی من بیعرضه بازی در میاره؟!
این ادبیات برخی از پدر و مادرهاستیک ادبیات تحقیر آمیز
اما چرا برخی از بچهها منفعل عمل میکنند و راه حل چیست؟برای پاسخ به این سوال با من همراه باشید.مخلصیم🫡@draminsaadat
۸.۶K
۲۰:۳۳
"شوهر من با کارش ازدواج کرده
توجهی به من و بچههاش نداره، نمیدونم آخرین بار کی بود که با بچهها رفتیم بیرون و تفریح کردیم!
"اینها حرفای یکی از مراجعینم بود در اتاق مشاوره.اما چرا برخی از آقایان اینجوری رفتار میکنن و راه حل چیست؟ویدیو رو ببینیدمخلصیم🫡@draminsaadat
۳۲۱
۵:۴۶
بار آخری که با همسرت دعوا کردی رو به خاطر بیار...وقتی ازت انتقاد کرده بود 🫵حالا یه سوال:واقعا اگه یه مشاور، همون حرفا رو بهت با یه لحن بهتر زده بود، باز هم ناراحت میشدی؟احتمالا بگی: "نه"و این یعنی حرفش درست بوده اما لحنش بد بوده! یا اینکه تو ظرفیت شنیدن انتقاد رو نداری!(برای من هم پیش میاد
)این ویدیو بهت کمک میکنه توی این موقعیتها بهتر عمل کنیمخلصیم🫡@draminsaadat
۷۵۷
۸:۲۲
اگر خواستگاری رو داری که میاد و ادعا میکنه که «من کاری با پدر و مادرم ندارم، ازشون فراری ام یا ازشون متنفرم...» اینو باید بدونی که ریسک ازدواج با این شخص بسیار بالاست.همینطور که شخصیتهای وابسته، آسیب زا هستندشخصیتهایی هم که دچار «گسلش عاطفی» شدند،نمیتونن گزینه مناسبی برای ازدواج باشند!بزار راحتتر بگم اگر به خودشو پدر، مادرش رحم نمیکنه، شما که جای خود داری
(البته اینو توی پرانتز میگم باید دلیلش بررسی بشه ممکنه دلایل خاصی داشته باشه
)مهم نیست توی چه مرحله ای هستی اگر طرف مقابلت این شکلیه، بشین خوب فکر کن
از یه مشاور هم کمک بگیر
مخلص🫡@draminsaadat
۷۳۹
۱۱:۵۵
وقتی کودکی رو میبینم که حسودی میکنه
اولین چیزی که به ذهنم میاد اینه که بچه ها چقدر صادقانه احساساتشونو نشون میدن و به این فکر میکنم که چی شده که این بچه حسودی میکنه؟در اکثر مواقع جوابش «ناکام» شدنهبا حرف زدن با کودکمون به دنبال دلیل ناکامیش بگردیم و بعدش اجازه بدیم هیجانات منفیشو بروز بدهخواهشاً نصیحت هم نکنید🫥یکی باید خودمون نصیحت کنه
، نه اون بچه رو...!مخلصیم🫡@draminsaadat
۲۴.۱K
۱۳:۲۴
لطفاً اولِ سالی، جو گیر نشو!تصمیمای جدید گرفتی
، هدفای مهمی مشخص کردی
، خب دمت گرم
اما......اماجو گیر نشو لطفاًامسال هم با سال قبل فرقی نداره، اگرنقشهی راه نداشته باشی.لطفاً ویدیو رو نگاه کن و برای کسایی که برات مهمن ارسال کنمخلص🫡@draminsaadat
۷۰۵
۲۰:۵۸
سلاممیخوای یه ذره خویشتندار باشی؟
خیلی خوبه
لطفا یه کاری کن که مجبور نشی همش ازش استفاده کنی! از چی؟
از خویشتنداری!
نشانه ها و پدیده هایی که؛• تورو تحریک میکنه تا رژیمتو بشکنی، •وقتتو هدر بدی، •پولتو از دست بدی و ....این نشانه ها رو کم کن !سعی کن سبک زندگیتو جوری ببندی که این نشانه ها کمتر جلو چشمت باشه
شما چی؟
شما دقیقا برای کنترل بیشتر خودتون و خویشتنداری چیکارا میکنید؟راهکارهاتونو برام کامنت کنید…
@draminsaadat
#سبک_زندگی#خویشتنداری#مشاوره#موفقیت#رشدفردی#توسعه_فردی
نشانه ها و پدیده هایی که؛• تورو تحریک میکنه تا رژیمتو بشکنی، •وقتتو هدر بدی، •پولتو از دست بدی و ....این نشانه ها رو کم کن !سعی کن سبک زندگیتو جوری ببندی که این نشانه ها کمتر جلو چشمت باشه
شما چی؟
#سبک_زندگی#خویشتنداری#مشاوره#موفقیت#رشدفردی#توسعه_فردی
۶۵۳
۲۲:۵۲
من وقتی گل میکشم میتونم شعر بگم..
قلیون روح آدمو تازه میکنه..🥹الکل باعث میشه افسرده نشم..
اینها گفته های افرادیه که دارن خودشونو به فنا میدن...
یکی از بهانه هاشون اینه که مخدر باعث میشه خلاقتر بشن!این کلیپ رو ببینید تا متوجه بشید چه کارایی باعث خلاقیت میشهمخلص🫡@draminsaadat
۶۳۰
۱۵:۴۵
۹۱
۷:۲۷