لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل امور اداری و تشکیلات-آ و پ کاشمرا
۲۱۶ عضو

امور اداری و تشکیلات-آ و پ کاشمر

این کانال به منظور اطلاع رسانی سریع به فرهنگیان محترم تشکیل شده است.لطفا لینک کانال را در اختیار دیگران نیز قرار دهید.
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱۹ دی ۱۴۰۱
با سلام و دعای خیرهمکار ان مشروحه لیست فوق با مراجعه به امور اداری، نسبت به درخواست تبدیل وضعیت خود اقدام نموده و سپس با مراجعه به سامانه هسته گزینش استان(سهاپ) به آدرس sahap.razaviedu.ir نسبت تکمیل و اصلاح اطلاعات فردی خود اقدام نمایند سپس پرینت فرم اطلاعات فردی خود- که دارای بارکد می باشد- را جهت اقدامات بعدی به امور اداری تحویل نمایند.

۱.۷K

۱۹:۳۸

۲۲ دی ۱۴۰۱
thumbnail
undefined۱

۱.۶K

۱۴:۱۳

۲۶ دی ۱۴۰۱
جهت اطلاع همکاران و تصمیم گیری بهتر در خصوص انتخاب نوع صندوق بازنشستگیویژه همکاران مشمول تبدیل وضعیت
صندوق بازنشستگی کشوری با صندوق تامین اجتماعی چه تفاوت هایی دارد؟
undefined سوالی  که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است ارجح بودن کدام یک از صندوق های بازنشستگی است. یقیناً نمی توان پاسخ قاطعی به پرسش فوق داد اما می توان  تفاوت های دو صندوق را در دریافت ها و پرداخت ها و توان مالی صندوق ها بیان نمود.
undefined تفاوت های دو صندوق با توجه به قوانین موجود که البته تغییر آن در آینده دور از ذهن نیز به نظر نمی رسد به شرح ذیل می باشد:
۱- از مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه ۹ درصد از کارمند به عنوان سهم بازنشستگی و همچنین دو و نیم درصد از حق شغل جهت دفترچه خدمات درمانی وی کسر می گردد. اما تامین اجتماعی ماهانه ۷ درصد از کارمند به عنوان سهم بازنشستگی و درمان دریافت می نماید. لذا پرداختی فرد به تامین اجتماعی پایین تر می باشد.
۲- از فوق العاده هایی مانند بدی آب و هوا و نوار مرزی و کمتر توسعه یافته، تامین اجتماعی کسور بازنشستگی دریافت می نماید که مشترکین صندوق بازنشستگی جهت این فوق العاده ها کسور بازنشستگی  پرداخت نمی کنند. لذا مشمولین تامین اجتماعی در دو سال آخر که فوق العاده مذکور را در حکم خود دارند از میانگین حقوق بالاتری برخوردار می گردند.
۳- صندوق بازنشستگی با هر افزایش کل آن را به عنوان مقرری ماه اول دریافت می کند اما مشمولین صندوق تامین اجتماعی مبلغی به عنوان مقرری ماه اول ندارند و با صدور هر نوع حکم حقوقی افزایش خود را از همان ماه اول دریافت می کنند.
۴- مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در ایام بیماری و مرخصی معذوریت با هر نوع استخدام پرداخت حقوق و مزایای کارمند بر عهده دستگاه می باشد، اما کارمندان پیمانی مشترک صندوق تامین اجتماعی در بیماری بیش از ۳ روز و مرخصی معذوریت جهت دریافت حقوق می بایست به تامین اجتماعی مراجعه نمایند. تامین اجتماعی در ایام مرخصی استعلاجی و معذوریت حقوق را به صورت دو سوم و سه چهارم با طی روند اداری پرداخت می نماید.
۵- کسانی که قبل از استخدام سوابق بیمه پردازی خصوصی به تامین اجتماعی دارند چنانچه تمایل دارند از سوابق بیمه ای قبلی خود برخوردار باشند بهتر است همچنان مشترک صندوق تامین اجتماعی باشند.
۶- کارمندی که به تامین اجتماعی بیمه می پردازد پس از بازنشستگی ارتباط وی با دستگاه محل خدمت به طور کامل قطع می گردد. اما کارمند بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی فعلاً دستگاه محل خدمت وی به عنوان رابط با سازمان بازنشستگی بوده و می تواند  پس از بازنشستگی همچنان از تسهیلات دستگاه خود مانند وام و … استفاده نماید.
۷- تامین اجتماعی در پرداخت حقوق بازنشستگی سقف پایین تری نسبت به بازنشستگی کشوری دارد لذا افرادی مانند اعضا هیات علمی و قضات می بایست در صندوق بازنشستگی کشوری مشترک شوند.
۸- حقوق بگیران تامین اجتماعی قشر وسیعی از کارگران و کارمندان می باشند که به نظر می رسد در ترمیم های حقوقی که طول سالهای بازنشستگی اعمال می گردد افزایش کمتری نسبت به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در بلند مدت داشته باشند. در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشور در ترمیم های حقوقی که هر چند سال اتفاق می افتد به گزینه هایی چون سابقه ، طبقه، سوابق مدیریتی فرد، رتبه و مدرک تحصیلی که در سامانه های صندوق بازنشستگی ثبت است توجه می نماید.
۹- افرادی که مشترک تامین اجتماعی می باشند می توانند در سال های آخر خدمت نسبت به پرداخت بیمه از کارگاهی دیگر  جهت بالا رفتن حقوق بازنشستگی خود اقدام کنند. که این امر برای مشترکین صندوق بازنشستگی میسر نمی باشد.
۱۰- افرادی که مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می باشند مبنای محاسبه برای احتساب سنوات مدت خدمت وظیفه انجام شده،درصدی از موارد مشمول کسور با اولین حکم رسمی آزمایشی می باشد لذا هرچه سابقه کار این افراد بیشتر باشد هزینه کمتری را متقبل خواهند شد در صورتی که محاسبات تامین اجتماعی با آخرین حکم حقوقی می باشد.
undefined۳

۱.۵K

۱۵:۴۱

۴ بهمن ۱۴۰۱
قابل توجه کلیه همکاران جدید الاستخدام مخصوصا دانشجویان متعهد خدمت ۱۴۰۱ که بیمه خدمات درمانی می باشند:مستدعی است بزرگواران با در دست داشتن اصل شناسنامه ، عکس جدید و حکم کارگزینی به آدرس : کاشمر خ امام ۶ کارگزاری بیمه سلامت مراجعه نموده و جهت بیمه خدمات درمانی اقدام نمایند.افرادی که پیش از این اقدام نموده اند نیاز به کاری ندارند.
مسئولیت عدم اقدام به عهده خود فرد می باشد.

۱.۴K

۸:۰۹

۵ بهمن ۱۴۰۱
با سلام و احترام و شب بخیر خدمت نومعلمان گرامیبا توجه به اعلام معاونت محترم برنامه ریزی وزارت در جلسه امروز لطفا کلیه نومعلمان ورودی ۱۴۰۱ (شروع به کار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ و بعد آن) سریعا با مراجعه به سامانه rtb.medu.ir نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات و تأیید نهایی اقدام نموده و پس از آن مدیران محترم مدارس مدارک این همکاران را بررسی و تایید و کارشناسی های امور اداری ، حراست و گزینش نیز نسبت به تایید عوامل مربوطه اقدام نمایند.

۱.۲K

۱۸:۳۵

۶ بهمن ۱۴۰۱
آنچه در جلسه امروز وزارت با موضوع " هیات ممیزه " و با حضور مدیران کل استان ها مطرح شد .undefinedرتبه ۳۰۰ هزار نفر در روزهای آینده تعیین تکلیف می شود
معلمان مهرآفرین، از تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ مشمول رتبه بندی خواهند شد.
undefinedنومعلمان از دو روز گذشته می‌توانند در سامانه rtb.medu.ir مدارک خود را جهت رتبه بندی بارگذاری نمایند تا مشمول رتبه بندی شوند، در این خصوص لازم است مدیران اطلاع رسانی فوری را انجام دهند.
تاکنون برای ۳۰۰ هزار نفر امکان تعیین رتبه به دلیل مشکلات مختلف وجود ندارد.
undefinedکسانی که شامل هیچ رتبه ای نشده اندتا یک سال در همان رتبه اول خواهند ماند و بعد از یکسال مجددا رتبه بندی خواهند شد و اگر هر رتبه ای کسب کردند در آن رتبه خواهند بودو اگر رتبه بالاتری کسب نکنند رتبه بندی آنان کلا حذف خواهد شد و از رسته آموزشی خارج و به رسته اداری منتقل خواهد شد.
undefinedحداقل سابقه معلمی برای کسب رتبه ۴، ۱۵ سال سابقه و رتبه ۵، ۲۱ سال سابقه است.
اگر مدارک و مستندات سهوا یا ..‌ اشتباه( اطلاعات غیر واقعی ) توسط همکاران بارگذاری شود آیین نامه گفته تا رسیدگی به تخلفات رتبه بندی متوقف خواهد شد.undefinedنمرات و رتبه ها در سامانه my.medu.irقرار خواهد گرفت و زمان اعتراض ۱۰ روز خواهد بود.
رتبه ۱ و ۲ توسط هیات ممیزی مناطق قابل تایید هست.undefinedدر صورت آماده شدن لیست اسامی هیات های ممیزه مناطق و استان فرایند تایید یا ارجاع رتبه بندی معلمان از امروز بعدظهر شروع خواهد شد.
undefined فرایند اعتراض به نمره رتبه بندی باید به صورت فرد به فرد انجام شود.undefinedبرای بیش از ۳۰۰ هزار نفر ، نمره نهایی رتبه بندی طی روزهای آینده مشخص خواهد شد و در سامانه my.medu.ir نمایش داده خواهد شد.همکاران محترم باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند و رتبه خود را پس از تعیین، مشاهده نمایند.undefinedمی‌بایست سریعتر برای رسیدن به حقوق پایان سال،رسیدگی به شکایات رتبه بندی انجام شود.جلسه رسیدگی به شکایات فرهنگیان، جلسه به صورت حضوری و با دریافت مدارک و مستندات انجام خواهد شد.undefinedتعجیل در کسب رتبه صرفا برای ارتقا رتبه خواهد بود و در این مرحله شامل نخواهد شد.به این معنا، چنانچه شخصی در این مرحله رتبه ای کسب نمود پس از آن میتواند از تعجیل برای کسب رتبه بعدی استفاده کند
undefinedمطابق قانون همکاران اداری و خدماتی ها شامل رتبه بندی نمی‌شوند.این موضوع ارتباطی به وزارت ندارد و در قانون رتبه بندی انده است اگر کادر اداری تبدیل وضعیت شود و به آموزش برود از همان روز که به آموزشی رفته است شامل رتبه بندی خواهد شد.
کسانی که به دستگاه های اجرایی زیر مجموعه آموزش و پرورش مامور می‌شوند، مشمول رتبه بندی خواهند شد.اما اگر کسی به دستگاه های اجرایی خارج از آموزش و پرورش منتقل شوند بند رتبه بندی آنان قطع خواهد شد.

۱.۴K

۴:۱۵

۲۲ بهمن ۱۴۰۱

280174339_483045593.pdf

۵۱۴.۴ کیلوبایت

۸۸۴

۴:۵۸

قابل توجه دانشجویان متعهد خدمت ورودی سال۹۸

۸۸۷

۴:۵۹

۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام و ادبکانال رسمی امور اداری و تشکیلات کاشمر ایجاد شد.لطفا ما را به سایر همکاران معرفی نمایید.https://shad.ir/edari_1673_kashmar

۷۴۸

۱۲:۱۵

لازم به ذکر است این کانال به زودی حذف خواهد شد

۶۸۳

۱۲:۱۵