از پاسخ هاشون متوجه شدم آموزش
اصولی ندیدن!!
همین مانع گرفتن پروژه شده
اصولی ندیدن!!
۳۳۷
۲۰:۳۸
بیشتر ادیتورها قبل از گرفتن پروژه، خودشون
رو خراب میکنن
رو خراب میکنن
۲۸۶
۱۳:۲۸
خیلیها فکـر میکنن برای درآمد
داشتن فقط باید ادیت رو فوت آب بشن.
اما واقعیت:اینه که ۹۰٪ ادیتورهای با استعداد، فقـط بخاطر بلد نبودنِ “نحوه مذاکره” شکست میخورن.
تو دوره «موبیت پلاس»،من نه فقط ادیت، بلکه نقشهی راهِ جذب پروژه رو بهت میدم.
اما واقعیت:اینه که ۹۰٪ ادیتورهای با استعداد، فقـط بخاطر بلد نبودنِ “نحوه مذاکره” شکست میخورن.
تو دوره «موبیت پلاس»،من نه فقط ادیت، بلکه نقشهی راهِ جذب پروژه رو بهت میدم.
۳۰۷
۱۳:۵۶
دوره ی موبیت پلاس شامل آموزش اپلیکیشن های اینشات، کاینمستر، پیکسللب و الایت موشن هست.
شما در هر دوره ابتدا صفر تا صد اون اپلیکیشن رو بهزبان ساده یاد میگیرید بعد وارد پروژه ها میشید.
شما در هر دوره ابتدا صفر تا صد اون اپلیکیشن رو بهزبان ساده یاد میگیرید بعد وارد پروژه ها میشید.
۳۲۴
۱۵:۳۵
سلام عیدتون مبارک
۲۹۸
۷:۰۶
پرسیده بودین:
نمونه ی کلیپ های آموزشی کانال که
ادیت زدم نمونه مینیمال ادیـت هسـت که
خیلـی راحت میتونید بزنید
هر کلیپ حداقل ۱ـ۱/۵میلیون هزینه اش
هست
ادیت زدم نمونه مینیمال ادیـت هسـت که
خیلـی راحت میتونید بزنید
هست
۳۱۶
۸:۵۹
۴۰۶
۱۱:۲۰
چرا باید توی دوره ی ادیتامین شرکت کنم
مـن ۶ ساله در زمینه ادیت با موبایل تخصص پیدا
کردم و فعالیت دارم و حدودا ۸-۹ سال قبلتر از این،
ادیت با سیستم انجام میدادم
از صفر صفر بهت یاد میدم که چیکار کنی
مـن ۶ ساله در زمینه ادیت با موبایل تخصص پیدا
کردم و فعالیت دارم و حدودا ۸-۹ سال قبلتر از این،
ادیت با سیستم انجام میدادم
از صفر صفر بهت یاد میدم که چیکار کنی
۴۲۹
۱۵:۲۲
سلام بر محرمی که تا به حال تجربه نکردهبودیم
محـرم بـدون رهـبرِ جانمـان
محـرم بـدون رهـبرِ جانمـان
۳۳۶
۱۶:۲۷
۱۷۶
۱۹:۴۲