به نام قابل توجه اساتید گرامی و دانشجویان عزیزپیرو ابلاغیه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای اصلاح اطلاعیه هفته گذشته، موارد زیر به اطلاع میرسد:۱. دانشجویان تحصیلات تکمیلی: دانشگاه از تاریخ ۹ خردادماه ۱۴۰۵ پذیرای این عزیزان خواهد بود. شیوه برگزاری امتحانات این مقطع، تابع تصمیمات آتی وزارت علوم خواهد بود. همچنین، دانشجویانی که از فرصت «حذف ترم بدون احتساب در سنوات» استفاده کردهاند، میتوانند جهت بازگشت به تحصیل اقدام نمایند.2. امور رفاهی: جزئیات مربوط به نحوه بهرهمندی از تسهیلات و امکانات رفاهی (خوابگاه و تغذیه) دانشجویان تحصیلات تکمیلی به زودی توسط معاونت دانشجویی اطلاعرسانی خواهد شد.3. دانشجویان مقطع کارشناسی: فعالیتهای آموزشی و برگزاری امتحانات کماکان به صورت مجازی خواهد بود. هرگونه تغییر در شیوه برگزاری امتحانات این مقطع، منوط به ابلاغیه جدید وزارت علوم است. پایان کلاس ها طبق برنامه قبلی است و در صورت نیاز به کلاس جبرانی در حد هفته های فرجه توسط اساتید محترم هماهنگی خواهد شد.4. امتحانات: تاریخ شروع امتحانات برای تمامی مقاطع تحصیلی، ۸ تیرماه ۱۴۰۵ تعیین شده است.5. دروس عملی: برنامهی زمانی کلاسهای عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی متعاقباً اعلام خواهد شد.با آرزوی موفقیت
۸۲۱
۱۴:۰۸
۸۴۵
۱۴:۲۳
اطلاعیه آموزشیبه اطلاع کلیه دانشجویان گرامی میرساند:امتحانات مقطع کارشناسی همان گونه که قبلا اطلاع رسانی شد بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد؛ مگر آنکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آینده مصوبه جدیدی در این خصوص ابلاغ نماید.همچنین در خصوص دانشجویانی که روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه امتحان کارشناسی ارشد دارند و همزمان امتحان پایان ترم دارند ، اطلاع رسانی خواهد شد. لذا دانشجویان محترم از این بابت نگرانی نداشته باشند و دانشجویان غیر بومی حتما مبنا را عدم حضور در بیرجند در نظر گرفته و حوزه امتحان خود را اصلاح کنند. با آرزوی موفقیت
۷۰۴
۱۷:۵۸
به نام خدادانشجویان عزیز سامانه تا دقایقی دیگر در دسترس خواهد بود.با آرزوی سلامتی
۶۳۱
۴:۳۰
سامانه در دسترس است
۵۰۱
۴:۴۷
به نام خدا قابل توجه دانشجویان عزیز با توجه به اتمام آخرین فرصت ثبت نمرات نیم سال اول 1404، در صورتی که درس فاقد نمره از نیم سال اول دارید، حتما از طریق استاد مربوطه در خصوص ثبت نمرات اقدام نمائید. به ویژه در خصوص دروس سمینار و پروژه حتما نسبت به ارسال تکالیف درخواستی اساتید اقدام نمائید تا نمرات ثبت گردد. از 7 تیرماه تمام نمرات فوق به طور سیستمی صفر ثبت شده و در کارنامه دانشجو ثبت می گردد و باید در نیم سال های بعد مجدد اخذ گردد. با تشکر
۳۰۷
۶:۳۳
به نام خداقابل توجه اساتید محترم و دانشجویان گرامیپیرو مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و شورای آموزشی دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری آزمون های پایان نیم سال و ابلاغیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ به شرح زیر برگزار خواهند شد:• آزمونهای مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری (آنلاین).• آزمونهای مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری.همچنین، به منظور جلوگیری از تداخل با آزمون کارشناسی ارشد و فراهمنمودن شرایط مناسب برای شرکت دانشجویان سال آخر در این آزمون، برنامه امتحانی مطابق تغییرات اعمال شده در سامانه پویا به شرح زیر تغییر یافت:• امتحانات ۱۷ و ۱۸ تیرماه به ترتیب در ۲۰ و ۲۱ تیرماه و امتحانات ۲۰ و ۲۱ تیرماه به ترتیب در ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار خواهند شد.با ارزوی موفقیت
۴۶۸
۷:۵۹
به نام خداقابل توجه دانشجویان گرامیبه منظور تسریع در رسیدگی به سؤالات و مشکلات آموزشی که در درخواستهای متداول سامانه مدیریت امور آموزشی پیشبینی نشدهاند، چهار درخواست در سامانه فعال شده است. خواهشمند است پیش از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با حوزه آموزش یا گروه آموزشی، موضوع خود را از طریق یکی از درخواستهای زیر ثبت نمایید:• ارتباط مستقیم با مدیر امور آموزشی دانشگاه• ارتباط مستقیم با معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه• ارتباط مستقیم با مدیر گروه آموزشی• ارتباط مستقیم با کارشناس گروه آموزشیدر مواردی که درخواست اختصاصی در سامانه وجود دارد، لازم است از همان درخواستهای آموزشی مربوطه استفاده شود. این درخواستها صرفاً با هدف کاهش مراجعات حضوری و تماسهای تلفنی و تسریع در پاسخگویی ایجاد شدهاند.با تشکر
۴۳۲
۵:۵۷
به نام خداقابل توجه دانشجویان عزیزبر اساس ابلاغیههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای دانشگاه و شورای آموزشی، تغییرات زیر در برنامه امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ اعمال و در سامانه پویا ثبت شده است. در صورتی که این تغییرات با برنامه امتحانی نمایشدادهشده در سامانه پویا همخوانی نداشته باشد، با گروه آموزشی خود تماس بگیرید.1. امتحانات مقطع کارشناسی بهصورت مجازی و امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی بهصورت حضوری برگزار خواهند شد.2. امتحانات از ۸ تیرماه مطابق برنامه درجشده در سامانه پویا آغاز میشوند.3. بهمنظور فراهم شدن امکان حضور دانشگاهیان در آیین باشکوه تشییع و بزرگداشت رهبر شهید انقلاب و ادای احترام به مقام والای ایشان، بر اساس مصوبات ابلاغی، در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۰ تیرماه هیچگونه آزمون پایان نیمسال برگزار نخواهد شد.4. بهمنظور ایجاد فرصت برابر برای شرکت دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبتنام کردهاند، امتحانات مقطع کارشناسی روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه جابهجا شده است. برنامه جدید این امتحانات در سامانه پویا اعمال شده و قابل مشاهده است. امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی در این دو روز مطابق برنامه برگزار خواهند شد.5. پایان امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی ۲۹ تیرماه و پایان امتحانات مقطع کارشناسی ۳۱ تیرماه خواهد بود.از کلیه دانشجویان گرامی درخواست میشود آخرین تغییرات، برنامه امتحانی خود را در سامانه پویا بررسی کنند.با آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی برای تمامی دانشجویان عزیز
۳۷۸
۹:۱۶
به نام خدا قابل توجه دانشجویان عزیزبر اساس اعلام واحد پشتیبانی سامانه آموزش مجازی، تاکنون بیش از ۴۰ درصد جلسات ضبطشده بهصورت آفلاین در دسترس قرار گرفته است و آفلاینسازی سایر دروس نیز با اولویت دروس مربوط به چهار روز نخست امتحانات، در حال انجام است. با توجه به محدودیتهای فنی و ساختار سامانه آدوبی کانکت، این احتمال وجود دارد که تا آغاز امتحانات، تمامی دروس بهصورت آفلاین در دسترس قرار نگیرند و برخی جلسات همچنان صرفاً بهصورت آنلاین قابل مشاهده باشند. بهمنظور تسهیل دسترسی دانشجویان به محتوای آموزشی، پیشنهاد میشود در مواردی که امکان آفلاینسازی جلسات فراهم نشده است، دانشجویانی که از دسترسی مناسبتری به سامانه و اینترنت برخوردار هستند، نسبت به ضبط جلسات و بهاشتراکگذاری فایلهای مربوط از طریق گروههای کلاسی اقدام نمایند تا زمینه بهرهمندی تمامی دانشجویان از محتوای آموزشی فراهم شود.برای همه دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
۱۶۱
۵:۵۳