کلاسی که قرار بود دیماه ثبتنام و توی بهمن شروع بشهبعد از حدود سه ماه تأخیر بالاخره فردا جلسه اولش برگزار میشه.
۳۲۹
۱۷:۱۶
۳۲۹
۱۷:۱۶
۳۲۹
۱۷:۱۶
۳۲۹
۱۷:۱۶
سهشنبهای که گذشت با بچهها تو پلتفرم داخلی اومدیم بالا و یه چاق سلامتی کردیم برای تست.به نظر میومد که شدنیه و میشه کلاس رو شروع کردواسه همین تصمیم گرفتیم شنبه جلسه اول رو برگزار کنیم
بینهایت خوشحالم از این اتفاق
۳۲۸
۱۷:۱۷
نمایشگاه پوستر در آبان سال ۱۳۴۸
بخشی از برنامه «تونل زمان» پخش شده از شبکه منوتو.
متأسفانه اطلاعات بیشتری از این نمایشگاه ندارم. ولی پوسترهایی که داخل فیلم دیده میشه مربوط به اون سالها واقعا قابل توجه هستن.
@edwin_design
بخشی از برنامه «تونل زمان» پخش شده از شبکه منوتو.
متأسفانه اطلاعات بیشتری از این نمایشگاه ندارم. ولی پوسترهایی که داخل فیلم دیده میشه مربوط به اون سالها واقعا قابل توجه هستن.
@edwin_design
۳۵۵
۱۸:۲۳
این اسما برای حرف زدن با هوشمصنوعی خیلی به دردت میخوره
وقتی با هوشمصنوعی حرف میزنی شبیه کارفرمایی.مثل کارفرماهایی نباش که خودشون نمیدونن چی میخوان.
@edwin_design
وقتی با هوشمصنوعی حرف میزنی شبیه کارفرمایی.مثل کارفرماهایی نباش که خودشون نمیدونن چی میخوان.
@edwin_design
۳۵۳
۱۲:۳۸
این نسخه طنز خلاصه از انیمیشن شیرشاه در فضای مجازی به اندازه خود انیمیشن اصلی بازدید خورده.
این نشون میده توی عصر شبکههای اجتماعی و مناسباتش، اگه اندکی ذوق تصویرسازی و انیمیت ابتدایی داشته باشی میتونی خیلی زیاد دیده بشی.
@edwin_design
این نشون میده توی عصر شبکههای اجتماعی و مناسباتش، اگه اندکی ذوق تصویرسازی و انیمیت ابتدایی داشته باشی میتونی خیلی زیاد دیده بشی.
@edwin_design
۲۶۷
۲۰:۲۵
مثل این ایدهها رو توی ایران هم زیاد دیدیم.امثال سوریلند و عنبوسازان و... بر مبنای گرافیکهای پیچیده نیستن.نه هزینهبر هستن و نه در مقیاس کارهای سنگین زمانبر و نه حتی سیستمهای چند صد میلیونی نیاز دارن.بیشتر بر مبنای ایده خلاقانه وبه خاطر فاکتور «سرعت» در شبکههای اجتماعی، کوتاه و به اندازه هستن.
حواستون هست دیگه؟ جای بهانه نداره.
حواستون هست دیگه؟ جای بهانه نداره.
۳۰۲
۲۰:۲۹