۵۳۰
۱۳:۰۹
ستون فقرات همه استدلالهای مسوولین محترم ما در این توافقات با یک کلمه فرو میریزد و آن اینکه "رهبری به این مسیر و آن نتیجه، رضایت نداشت و همراه نبود".
۵۸۲
۱۳:۱۲
عقلانیت محاسبهگری که بعد از تجاوز دشمن، پس از جنایت علیه کودکان بیگناه میناب و لامرد و... و پس از قتلِ ولی جامعه گمان میکند میتوان با این مستکبرین به دوستی و حتی صلح پایدار رسید دچار اختلال است.
علاوه بر اختلال در دستگاه محاسباتی، مبتلا به کمیِ غیرت و شرافت هم شده که از قیمت مناسب گندم آمریکایی حرف میزند و در پیجویی سخنان فرعون آمریکایی اقامه دلیل میکند!
مسئولین اجازهی مذاکره گرفتند تا حقوق این ملّت مظلوم و داغدار را از متجاوزین بازستانند. ولی بنا نیست عدهای جاده صاف کن عادیسازی با دشمن غدّار شوند. طُرفه آنکه روشن است این طواغیت دست از سر اسلام و ایران برنخواهند داشت.زهی خیال باطلبه یادگار بماند برای ظهر عاشورا
۳۷۸
۱۳:۲۱
تمهیدات آینده برای تنگه هرمز شامل اخذ هزینه ترانزیت نمیشود.
@elalqods
۳۶۱
۱۳:۲۳
۳۶۱
۱۳:۳۷
آن امکان و این تجربه آدم را نگران میکند که نکند ولایتپذیران امروز، ولایتگریزان فردا گردند؟
سعی کنیم از ولایتپذیری به ولایتمداری برسیم و این جز با رجوع به اصول این انقلاب محقق نمیشود؛ اصولی که در کلام امام بنیانگذار و امام شهید مبرهن است. چنین نکنیم بترسیم از روزی که ولایتگریز شویم.
@elalqods
۵۲۰
۱۳:۳۸
۴۹۹
۱۳:۳۹
۳۷۲
۱۵:۳۸
علی اکبر طاهری | خبرنگار جنگ

جی دی ونس معاون ترامپ:
یکی از بزرگترین پیشرفتهای مذاکرات سوئیس، توافق اصولی برای ایجاد یک کانال ارتباطی نظامی مستقیم بین ایالات متحده و ایران برای جلوگیری از تشدید تنش در آینده بود.
یکی از مواردی که ما میخواستیم به آن برسیم، ایجاد کانالی از طرف ایران برای کاهش درگیری بود.
به گفته ونس، طرف ایرانی موافقت کرد: "آنها گفتند، 'بسیار خب، ما یکی از اعضای سپاه پاسداران را میفرستیم تا بانماینده ای از سنتکام در دوحه در ارتباط باشد و اینگونه است که بسیاری از این اختلافات را حل خواهیم کرد.'" @elalqods
امیدوارم پاسداران پاسداران هرچه زودتر این ادعای ونس را تکذیب کند وگرنه که...
@elalqods
۱۸۰
۱۵:۴۰
۴۲
۱۶:۱۴