در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۳۳
۵:۲۹
بشکفد بار دگر لاله رنگین مرادغنچه سرخ فروبستهی دل، باز شود
من نگویم که بهاری که گذشت، آید بازروزگاری که به سر آمده آغاز شود
روزگار دگری هست و بهاران دگرشاد بودن هنر است، شاد کردن هنری والاتر
#ژاله_اصفهانی
@Elhammat
من نگویم که بهاری که گذشت، آید بازروزگاری که به سر آمده آغاز شود
روزگار دگری هست و بهاران دگرشاد بودن هنر است، شاد کردن هنری والاتر
#ژاله_اصفهانی
@Elhammat
۳۲
۶:۲۷
تابستان اولین ایستگاه خوشبختیست. اگر دل بسپاری به راه شیری که از آسمان خانهات میگذرد.
انگار کسی در یکی از بعدازظهرهای دمکردهاش انتظارم را میکشد تا مرا برساند به پاییزی شگفتانگیزتر از هر چه پیش از این بود.
اینجا هنوز گاهی نسیم میوزد... هنوز گاهی باران میبارد ... و کسی در کوچههایش چشم به راه اضطراب خسته زنیست که شبیه من بود و به معجزه تابستان ایمان داشت.
#نیلوفر_لاری_پور
@Elhammat
انگار کسی در یکی از بعدازظهرهای دمکردهاش انتظارم را میکشد تا مرا برساند به پاییزی شگفتانگیزتر از هر چه پیش از این بود.
اینجا هنوز گاهی نسیم میوزد... هنوز گاهی باران میبارد ... و کسی در کوچههایش چشم به راه اضطراب خسته زنیست که شبیه من بود و به معجزه تابستان ایمان داشت.
#نیلوفر_لاری_پور
@Elhammat
۲۸
۱۲:۱۷
الليلُ مسمار يُدَقُ في صدري الصديع.
شب، میخی استکه در سینهی دردمندم کوبیده میشود.
#عبدالوهاب_البیاتی
@Elhammat
شب، میخی استکه در سینهی دردمندم کوبیده میشود.
#عبدالوهاب_البیاتی
@Elhammat
۲۸
۱۷:۰۸
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
لیلی!کلید صبحدر پلکهای توستدست مرا بگیراز چهار راه خواب گذر کنبگذار بگذریم زین خیل خفتگاندست مرا بگیرتا بسرایم :در دستهای منبال کبوتریست!
#نصرت_رحمانی
@Elhammat
#نصرت_رحمانی
@Elhammat
۲۵
۳:۵۳
۲۱
۸:۳۵
عزیزی در سفر دارمکه دیگر بر نمیگردد
قفس را بشکنم وقتیکبوتر بر نمیگردد
تَن صد پارهاَت راسر جدا، تا شام آوردند
کسی که بر سر عهد استبا سر بر نمیگردد
#فرزاد_فتحی
@Elhammat
قفس را بشکنم وقتیکبوتر بر نمیگردد
تَن صد پارهاَت راسر جدا، تا شام آوردند
کسی که بر سر عهد استبا سر بر نمیگردد
#فرزاد_فتحی
@Elhammat
۱۹
۱۳:۱۸
در این شبِ سیاهم، گم گشت راهِ مقصوداز گوشهای برون آی، ای کوکبِ هدایت
از هر طرف که رفتم، جز وحشتم نَیَفزودزِنهار از این بیابان، وین راهِ بینهایت ...
#حافظ
@Elhammat
از هر طرف که رفتم، جز وحشتم نَیَفزودزِنهار از این بیابان، وین راهِ بینهایت ...
#حافظ
@Elhammat
۱۴
۱۷:۳۰