خواستم بگم
۲۶۵
۱۸:۱۰
دمتون گرم موندین
۲۶۷
۱۸:۱۰
هیچکی از مدیرا و مالک دیگه بله نیومده
۲۷۲
۱۸:۱۲
فقط منم
۲۷۹
۱۸:۱۲
بچها
۲۸۱
۱۸:۱۲
هرکی از این کانال خاطره داره و دوستش داشت ریاکت بده
۲۹۷
۱۸:۱۳
بچها از این پیامم ۳ هفته گذشت
۲۷۷
۱۶:۵۸
رو روبه هرکی مونده
۲۷۷
۱۶:۵۸
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بچها اینجا کسی روبلاکس پلی میده؟
۲۷۸
۱۷:۰۰