اما میخوام بهت یه راهحل خفن بدم 

۸۹
۷:۵۶
ببین، تا وقتی فقط لغت و گرامر رو مثلِ کتابای درسی حفظ کنی، همین آش و همین کاسهست! راه حلش اینه که کلمات رو “زندگی” کنی.
یعنی به جای اینکه لیست بنویسی و هی دوره کنی، سعی کن با اون لغت یا گرامر، جمله بسازی؛ اونم جملههایی که با زندگیِ خودت درگیره.
یعنی به جای اینکه لیست بنویسی و هی دوره کنی، سعی کن با اون لغت یا گرامر، جمله بسازی؛ اونم جملههایی که با زندگیِ خودت درگیره.
۱۰۹
۷:۵۶
خلاصه که باید از فضای حفظی بیای بیرون. امروز بیشتر برات بازش میکنم که چطور میتونی تو ۶ ماه کلاً این مشکل رو حل کنی! 

۱۱۲
۷:۵۶
Hi everyone
سلام به همه
۷۲
۱۵:۵۴
یه ساختار فوق العاده کاربردی میخام بهتون یاد بدم
۷۲
۱۵:۵۵
وقتی میخوای بگی من تو چیزی خوبم و مهارت زیادی دارم چجوری میگی؟!
۷۴
۱۵:۵۵
یه کلمه هست که باهاش چندین جمله میتونی بسازی
۸۰
۱۵:۵۶
تو این ویدیو ببین
۸۸
۱۵:۵۶
۹۴
۱۵:۵۶
بچه ها هر سوالی درباره زبان دارین ، از بچه های پشتیبانی ما میتونین بپرسین :
@Englishmelinaaa_support
@Englishmelinaaa_support
۹۳
۱۶:۰۰