اما یه چیزی رو یادمون باشه
ما لحظه به لحظه زندگیمون، ناچاریم بین کپسول آبی و قرمز، انتخاب کنیم.واقعیت یا توهم؟ناچاریم یکی رو انتخاب کنیم.این انتخاب به ما ارزش میده.
به زبان دیگه، ما معرفت رو انتخاب میکنیم یا جهالت.در همه زمینهها
ما لحظه به لحظه زندگیمون، ناچاریم بین کپسول آبی و قرمز، انتخاب کنیم.واقعیت یا توهم؟ناچاریم یکی رو انتخاب کنیم.این انتخاب به ما ارزش میده.
به زبان دیگه، ما معرفت رو انتخاب میکنیم یا جهالت.در همه زمینهها
۳۸۶
۵:۲۶
غیر از این نمیتونه باشه!
شرط رشد، شناختن زمان و مقتضیات آن است. مردمی که عصر و و زمان خود را درست درک نمی کنند و نمی شناسند، به طریق اولی نمی توانند آینده را پیشبینی کنند و تحت ضبط و کنترل خود درآورند .
بیخبریها، بیتفاوتیها، بیاطلاعی از شرایط زمان، پیشبینی نکردنها، جز جلوپای خود ندیدنها و امثال اینها این «بی» ها هر کدام به نوبه خود نشان بیرشدی است.
شرط رشد، شناختن زمان و مقتضیات آن است. مردمی که عصر و و زمان خود را درست درک نمی کنند و نمی شناسند، به طریق اولی نمی توانند آینده را پیشبینی کنند و تحت ضبط و کنترل خود درآورند .
بیخبریها، بیتفاوتیها، بیاطلاعی از شرایط زمان، پیشبینی نکردنها، جز جلوپای خود ندیدنها و امثال اینها این «بی» ها هر کدام به نوبه خود نشان بیرشدی است.
۳۹۱
۸:۰۴
کتاب خوب و مفید و روانعصر عاشورا تمام شد.
۳۶۶
۱۴:۲۹
این روایت رو شنیدید که امام علیهالسلام فرمودند:
مایه افتخار ما باشید.
مایه شرمندگی ما نباشید.
به نظر شما چه کاری بکنیم و چه کاری نکنیم تا مصداق این روایت باشیم؟
لطفا بیخیال انگلیسی و سایر زبانها بشید فعلا.
مایه افتخار ما باشید.
مایه شرمندگی ما نباشید.
به نظر شما چه کاری بکنیم و چه کاری نکنیم تا مصداق این روایت باشیم؟
لطفا بیخیال انگلیسی و سایر زبانها بشید فعلا.
۳۹۸
۱۶:۱۲
شیخ ارسلان؛ انگلیسی، آلمانی، عربی
این روایت رو شنیدید که امام علیهالسلام فرمودند: مایه افتخار ما باشید. مایه شرمندگی ما نباشید. به نظر شما چه کاری بکنیم و چه کاری نکنیم تا مصداق این روایت باشیم؟ لطفا بیخیال انگلیسی و سایر زبانها بشید فعلا.
پاسخ این سوال سهل و ممتنع است در مرحله اول.با تمرین دیگه ممتنع نیست.
۲۵۹
۱۰:۱۶
شیخ ارسلان؛ انگلیسی، آلمانی، عربی
این روایت رو شنیدید که امام علیهالسلام فرمودند: مایه افتخار ما باشید. مایه شرمندگی ما نباشید. به نظر شما چه کاری بکنیم و چه کاری نکنیم تا مصداق این روایت باشیم؟ لطفا بیخیال انگلیسی و سایر زبانها بشید فعلا.
ما روزانه حرف میزنیم. میگیم میخندیم. کار میکنیم. رانندگی میکنیم. حساب کتاب میکنیم. هر کاری که میکنیم، در تعامل با خودمون، با خانواده، با مردم، با خدا. هر چیزی که تصور کنید، یا حلال است یا حرام.همینکه حواسمون باشه، کارهای حرام انجام ندیم و برعکس رو انجام بدیم، میشیم مایه افتخار اهل بیت علیهمالسلام.
و من این رو خیلی خیلی زیاد شنیدم. خودم هم زیاد دقت کردم.عمدهی گناهانی که از ما سر میزنه، اصلا ربطی بد ذاتی ما نداره. یه سری چیزهای خیلی ساده است؛ یعنی زبان.
غیبت میکنیم. شوخیهامون به مسخره کردن دیگران میرسه. زخم زبون میزنیم. دل میشکنیم. دروغ میگیم...
متاسفانه زبان با اینکه خیلی نرمه ولی زورش زیاده.
ما هم تنبل!
و من این رو خیلی خیلی زیاد شنیدم. خودم هم زیاد دقت کردم.عمدهی گناهانی که از ما سر میزنه، اصلا ربطی بد ذاتی ما نداره. یه سری چیزهای خیلی ساده است؛ یعنی زبان.
غیبت میکنیم. شوخیهامون به مسخره کردن دیگران میرسه. زخم زبون میزنیم. دل میشکنیم. دروغ میگیم...
متاسفانه زبان با اینکه خیلی نرمه ولی زورش زیاده.
ما هم تنبل!
۲۷۵
۱۰:۴۴
توصیه برادرانه
اگر کلاس خصوصی انگلیسی نمیخواهید، این کانال واقعا ارزش افزودهای برای شما نداره به احتمال زیاد.من واقعا عذاب وجدان میگیرم وقتتون تلف بشه.
فردای قیامت من مدیونتون نباشم!
اگر کلاس خصوصی انگلیسی نمیخواهید، این کانال واقعا ارزش افزودهای برای شما نداره به احتمال زیاد.من واقعا عذاب وجدان میگیرم وقتتون تلف بشه.
فردای قیامت من مدیونتون نباشم!
۲۳۴
۱۶:۵۶
بنده خدا هیئت علمی فلان دانشگاه کانادا و آمریکاست ولی هر وقت یه مقاله یا کتاب جدید مینویسه، لطف میکنه و میفرسته
من هم سعی میکنم به لطف خدا بخونم و استفاده کنم
واقعا مفیده
من هم سعی میکنم به لطف خدا بخونم و استفاده کنم
واقعا مفیده
۲۰۶
۱۹:۴۵
ولی پکیج از اون چیزهاست که ارزشش درک نشده.چیز بینظیریهمخصوصا اگر کسی میخواد کار رو در بیاره
ble.ir/join/Zjg0ZDJiOT
۸۶
۷:۰۳
به امید خدا میخوام به این سوال پاسخ بدم که
چرا پکیج خودخوان #انگلیسی، بهصرفهتر و مفیدتر از آموزشگاهها است؟
ble.ir/join/Zjg0ZDJiOT
۴۷
۹:۲۴