سلامممم
بریم چالش یا فعالیت؟
چالش
فعالیت
بریم چالش یا فعالیت؟
چالش
فعالیت
۱۳۱
۸:۱۵
هر کدوم زودتر به پنج رسید میریم
۱۳۱
۸:۱۶
بریم چالش؟
کسی هست؟
کسی هست؟
۱۲۱
۲۰:۳۴
بازارسال شده از
لینک چنل الیاس
@mmmmmmhhhhhhm
بن شده توسط
⎾𝙈𝙈𝙙 ✟ 𝙯𝙖𝙢𝙗𝙞⏌
۱۰
۲۰:۵۲
بازارسال شده از
۱۲
۲۰:۵۲
بازارسال شده از
عاشقونه
طنز
بچگونه
وایییی
۱
۲۳:۱۹
بازارسال شده از 𓆩𝗦𝗼𝗵𝗲𝗶𝗹𓆪 ➳𝐕𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫✟ 𝐑𝐞D←𓆩☫𓆪→𝐂𝐑𝐨𝐒𝐬 ✟➳ 𓀮𝙎𝙝𝙞𝙠𝙖𝙜𝙤𓀮 ﹝20:55﹞
سلام سلاممممم چطورینن عاشقای مننن این دفع پر انرژی تر از اون دفع برگشتم و خب قوی تر از قبل ،،
دلم براتون کلی تنگ شده بوددددد بریم پر انرژی شروع کنیم تو چنل ها عین قبلا فعالیت میکنم
و خب با سامان هم صلح نمیکنم تا زمانی که نیاد ویس بده بگه ماریا من گوه خوردم مشکل خودشه
و خب کیرمه این موضوع ی طوری ابروش و ببرم عشق کنه و کص ننه بدخاه رفیقامو خودم از ممد و سهیل و مدی مجید و ممد چندتا از بچه های کارتل امیر و امیر و سامیار و رزا و دوتا عرشیا ها و نازی و پارسا و مارال که کنارم بود درکم کرد و لینا و فاطی و فاطمه و نینی کوشولو ( مهری ) و رفیق نازی و دنی ( جفت دنی ها) پری و متین و نورا و امید دیگه ماهاننن چند تا از بچه های دیگه
خیلی زیادین ماشالله عاشق همتونم مرسی که کنارم بودین و پشتم بودینننن حالا جدا ازتون تشکر میکنمممم عشقاییی منیدد شماها بمونین برام اگر کسی
و نگفتم اسمشو نیاوردم خدایی خیلی زیادین از بچه های کارتل هم ناموسا اسمشون رو نمیدونم فقط عرشیا رو میشناسم که خب نوکرشم هستم یک پسری بود اسمش نمیدونم حسین بود حمید بود نمیدونم اون خیلی با شخصیت بود.
رنجر هم آخر نفهمیدم که طرف کی هست ولی خب
و از این تعجبم که بالاخاه سامان ( ممد +) با اینکه خودش قبول داره ی پسر نباید اینطوری با یک دختر صحبت کنه
چرا اونطوری کص میناله مهم نی بالاخره سامان و حسین کص ننتون

چیزی هست که شده و خب تقصیر خودم بود که به اون ننه سگ اعتماد کردم فکر کردم اون اینطوری نیس
ولی
خب همه عین هم هستن خداروشکر مخصوصا فسایی ها از فسایی جماعت هیچ انتظاری ندارم که کص ننه نباشن
سامان ننه سگ شمو هم بالا باش که حسابی بات کار. دارم اگرم فکر کردی که باختم یا ترسیدم. و یا سر تو ننه سگ چند روز از بله ثیک زدم اصن اینطوری نبوده
از تو ننه سگ نمیترسم سر هرکس هم بخوام از بله برم سر تو مادرکصه از بله نمیرم خخخخ خلاصه ننت فدا کیر ممد و
رفیقام بوس ب کص ننت بالا باش که قرار کص ننت بزارم پسرم
خوشحال میشم تو چنل هام باشین جوین بشین کسی هم خواست اد بشه به پیویم مراجعه کنه رو سر میزارم
. آیدی چنل ها :
@Loveeeerr
@Hensmonnm
@followperspolice
@pakatdhrdj
از یک آقا پسر خوشگل مهربون که حالا بعدا میفهمید کیه فعلا زوده خیلییییی ممنونم که تو هر شرایطی کنارمه فداشم امیدوارم بمونه برام و خب هیچوقت زیر قول هایی که داده نزنه بوس به کلش 🫂
🩹
دل آدم
عین یک باغچه ی پر از غنچه ست
اگر با محبت غنچهها را آب دادی باز میشه ...
اگر نفرت ورزیدی ، غنچهها پلاسیده میشن
در گذشت امیر استریت هم تسلیت میگم خدمت خانواده محترمش با اینکه شناختی ازش ندارم ولی خانواده داغ دار هستند 
دلم براتون کلی تنگ شده بوددددد بریم پر انرژی شروع کنیم تو چنل ها عین قبلا فعالیت میکنم
و خب با سامان هم صلح نمیکنم تا زمانی که نیاد ویس بده بگه ماریا من گوه خوردم مشکل خودشه
و خب کیرمه این موضوع ی طوری ابروش و ببرم عشق کنه و کص ننه بدخاه رفیقامو خودم از ممد و سهیل و مدی مجید و ممد چندتا از بچه های کارتل امیر و امیر و سامیار و رزا و دوتا عرشیا ها و نازی و پارسا و مارال که کنارم بود درکم کرد و لینا و فاطی و فاطمه و نینی کوشولو ( مهری ) و رفیق نازی و دنی ( جفت دنی ها) پری و متین و نورا و امید دیگه ماهاننن چند تا از بچه های دیگه
خیلی زیادین ماشالله عاشق همتونم مرسی که کنارم بودین و پشتم بودینننن حالا جدا ازتون تشکر میکنمممم عشقاییی منیدد شماها بمونین برام اگر کسی
و نگفتم اسمشو نیاوردم خدایی خیلی زیادین از بچه های کارتل هم ناموسا اسمشون رو نمیدونم فقط عرشیا رو میشناسم که خب نوکرشم هستم یک پسری بود اسمش نمیدونم حسین بود حمید بود نمیدونم اون خیلی با شخصیت بود.
رنجر هم آخر نفهمیدم که طرف کی هست ولی خب
و از این تعجبم که بالاخاه سامان ( ممد +) با اینکه خودش قبول داره ی پسر نباید اینطوری با یک دختر صحبت کنه
چرا اونطوری کص میناله مهم نی بالاخره سامان و حسین کص ننتون
چیزی هست که شده و خب تقصیر خودم بود که به اون ننه سگ اعتماد کردم فکر کردم اون اینطوری نیس
ولی
خب همه عین هم هستن خداروشکر مخصوصا فسایی ها از فسایی جماعت هیچ انتظاری ندارم که کص ننه نباشن
سامان ننه سگ شمو هم بالا باش که حسابی بات کار. دارم اگرم فکر کردی که باختم یا ترسیدم. و یا سر تو ننه سگ چند روز از بله ثیک زدم اصن اینطوری نبوده
از تو ننه سگ نمیترسم سر هرکس هم بخوام از بله برم سر تو مادرکصه از بله نمیرم خخخخ خلاصه ننت فدا کیر ممد و
رفیقام بوس ب کص ننت بالا باش که قرار کص ننت بزارم پسرم
خوشحال میشم تو چنل هام باشین جوین بشین کسی هم خواست اد بشه به پیویم مراجعه کنه رو سر میزارم
@Loveeeerr
@Hensmonnm
@followperspolice
@pakatdhrdj
از یک آقا پسر خوشگل مهربون که حالا بعدا میفهمید کیه فعلا زوده خیلییییی ممنونم که تو هر شرایطی کنارمه فداشم امیدوارم بمونه برام و خب هیچوقت زیر قول هایی که داده نزنه بوس به کلش 🫂
دل آدم
عین یک باغچه ی پر از غنچه ست
اگر با محبت غنچهها را آب دادی باز میشه ...
اگر نفرت ورزیدی ، غنچهها پلاسیده میشن
۱
۱۳:۳۱
بازارسال شده از
۱
۲۰:۵۱
https://ble.ir/eterneal_friend_m_f
این چنل برای فروش است به قیمت خیلی مناسب
هرکسی خواست بیاد پی
@mamad_zambi
به قیمت ۳۰ هزار
این چنل برای فروش است به قیمت خیلی مناسب
هرکسی خواست بیاد پی
@mamad_zambi
به قیمت ۳۰ هزار
۱۱۱
۲۲:۲۸
بازارسال شده از 🎶『𝐸𝑡𝑒𝑟𝑛𝑎𝑙 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑.𝑚𝑓』🔱
https://ble.ir/eterneal_friend_m_f
این چنل برای فروش است به قیمت خیلی مناسب
هرکسی خواست بیاد پی
@mamad_zambi
به قیمت ۳۰ هزار
این چنل برای فروش است به قیمت خیلی مناسب
هرکسی خواست بیاد پی
@mamad_zambi
به قیمت ۳۰ هزار
۳
۶:۴۴