لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل تجربیات‌وقوانین کار درمدارس وآموزشگاه‌هات
۲۷۴ عضو

تجربیات‌وقوانین کار درمدارس وآموزشگاه‌ها

undefined تجربیات و نظرات خود را به این شناسه ارسال کنید:
@employment_in_schools_admin
undefined از نام بردن اشخاص مسول در مدارس و آموزشگاه‌ها معذوریم و صرفا نام و منطقه مدرسه و سال همکاری شما در آن مجموعه ذکر خواهد شد.
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۳ اسفند ۱۴۰۳
#تجربیات_ارسالی#دبیرستان_سلام_مبین
سال تحصیلی ۴۰۲_۴۰۳ به عنوان اولین سال یکی از دبیران دبیرستان دوره اول سلام مبین تهرانپارس شدم. اسم مدرسه سلام مبین است اما‌ هیچ ارتباطی ظاهرا با مجموعه مدارس سلام ندارد. تقریبا غیر از یکی از دو نفر از دبیران با سابقه در اون مدرسه ، باقی دبیران تو دو سه سال گذشته هر سال عوض شدن که به نظرم به دلیل ضعف شدید کادر اموزشی و سطح بچه ها از نظر علمی و اجتماعی هست‌. حقوقی که میدادن به نسبت اگر هم زیاد نبود ولی به موقع واریزی داشتن (البته عیدی و حق بیمه پرداخت نمیکردن و حقوق هم ۹ ماهه بود) اول سال از ما برگه امضا شده گرفتن که تمامی سنوات و حق بیمه خودمون رو در یافت کردیم undefined(هرچند چون اون موقع مباحث قانونی رو تقریبا میدونستم ، میدونستم این امضا هیچ تاثیری نداره چون مخالف قانون آمره هست) ولی این طرز برخورد کادر مدرسه اول سال نشون دهنده اوضاع نامناسب از هرجهت اون مدرسه بود که در در ادامه یک سالی که اونجا بودم این حرف رو ثابت کرد توصیه میکنم اگه همکاران عزیز گزینه های دیگه ای دارن اصلا به ورود تو اون مدرسه حتی فکر هم نکنن (تقریبا هر سال تو کانال های اشتغال درخواست معلم میدن حواستون باشه undefined)
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شماundefined
undefined تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۴
undefined۳

۱.۳K

۱۲:۱۲

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
thumbnail
🟡 #اینفوگرافیک | حقوق کارگر را چطور می‌توان پیگیری کرد؟‌
undefined در حالی‌که کارگر باید در سایه قانون احساس امنیت کند، خیلی از کارگران در سایه بی‌قراردادی و بی‌پناهی کار می‌کنند. بسیاری از‌ آن‌ها نه‌تنها از حقوق قانونی خود بی‌خبرند، بلکه حتی راهکارهای مطالبه آن را هم نمی‌دانند.
🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۴

۸۶۶

۱۵:۵۳

thumbnail
🟡 #اینفوگرافیک | منشور حقوق کارگران در قرآن
undefined رابطه میان کارگر و کارفرما، یکی از قدیمی‌ترین تعاملات انسانی است؛ تعاملی که بدون ضابطه، به‌سادگی می‌تواند به نابرابری و بی‌عدالتی بینجامد. قرآن اما چارچوبی الهی برای این رابطه تعریف کرده که پیش از آغاز همکاری، در حین کار و پس از پایان آن، حقوق و وظایف دو طرف را به خوبی مشخص می‌کند.
🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۳

۸۶۱

۱۵:۵۴

thumbnail
🟡 روایتی که هر کارفرمایی باید بخواند!
undefined #فونت_موشن از بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت دادن کارفرما به حقوق نیروی کار
🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۷

۹۸۵

۱۵:۵۵

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

jobvision-salary-survey-report-1404.pdf

۱۱.۷۳ مگابایت

گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن - 1404
🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۱
undefined۱

۷۷۴

۸:۰۸

تجربیات‌وقوانین کار درمدارس وآموزشگاه‌ها
jobvision-salary-survey-report-1404.pdf
thumbnail
undefinedundefined آموزش و تدریسundefinedحقوق درخواستی و دریافتیundefinedتهران - شهرهای بزرگ/کوچک
🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۱
undefined۱

۸۷۸

۸:۱۴

۲۶ مرداد ۱۴۰۴
#تجربیات#دبستان_نبی_اکرم
من مدرسه نبی اکرم ص نارمک کار کردم فضاش برای کادر حزب اللهی خوبه و رفاقتیهولی پرداختی خیلی پایینی داره به نسبت بقیه مدارس عیدی و سنوات رو می دن ولی امسال افزایش حقوق ها رو ۴ ماه ندادن و گفتن که نمی دن در مجموع فضای فرهنگی بدی نداره از لحاظ آموزشی متوسط به بالاست اما برای بحث حقوق روش نمی شه حساب کرد...
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شماundefinedundefined تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۲
undefined۱

۴۶۰

۸:۵۲

#تجربیات#مجتمع_آموزشی_سراج
سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ بود که به عنوان مربی وارد مدرسه سراج شدم و برخوردی متفاوت و صمیمانه از مدرسه نظر مرا جلب کرد، دستمان را برای فعالیت‌های خلاقانه باز گذاشته بودند و همین جذابیت کار را چند برابر کرده بود و شدیدا موجب رشد می‌شد. حدود ۶ سال دبستان را در این مدرسه تجربه کردم که یکی از بهترین تجربه‌هایم در مدارس بود. رویکرد مدرسه مسئله‌محور بود و از نظر تربیتی مدرسه قوی ظاهر شده بود و اردو را نیز محل تربیت می‌دید.نکاتی منفی هم وجود داشت مانند این که گاهی مسئول و مدیر مشخص نبود و با چندین مدیر مواجه میشدیم ولی در کل جای خوبی برای رشد و تجربه بود.
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شماundefinedundefined تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۲
undefined۱
undefined۱

۴۹۹

۱۸:۰۰

۲ شهریور ۱۴۰۴
#تجربیات#دبستان_پسرانه_حمزه_دوران
از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۴ به عنوان معلم در مجموعه چمران (حمزه‌دوران) مشغول بودم (امسال در مجموعه دیگری مشغول هستم) ، مجموعه چمران را یک بستر مناسب برای رشد معلم میبینم و مدیریت مجموعه، فردی اهل فن و حرفه‌ای در کار تربیتی هستند .فرصت رشد و تجربه گوهر ارزشمندی است که کمتر مدرسه‌ای این فرصت را در اختیار معلمین جوان قرار میدهد تا علاوه بر کسب تجربه راه و رسم معلمی را یاد بگیرند .حقوق ها به موقع پرداخت میشود و نهایت همکاری در پرداخت وجود دارد .فضای بین معلمین به شدت دوستانه و صمیمی است و باعث حس خوشایندی هنگام کار میشود .شما علاوه بر پشت سر گذاشتن دوره های کاربردی معلمی ، کسب تجربه هم میکنید .توصیه میکنم معلم هایی که میخواهند کار تربیتی و معلمی را شروع کنند به این مجموعه سر بزنند ، فرصت خیلی خوبی برای شروع کار به شما میدهند .
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شماundefinedundefined تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارسundefined️ تجربیات معلمین مدارسundefined معرفی دوره‌های تربیتی
undefined۴
undefined۲

۴۵۹

۱۷:۱۶