#تجربیات_ارسالی#دبیرستان_سلام_مبین
سال تحصیلی ۴۰۲_۴۰۳ به عنوان اولین سال یکی از دبیران دبیرستان دوره اول سلام مبین تهرانپارس شدم. اسم مدرسه سلام مبین است اما هیچ ارتباطی ظاهرا با مجموعه مدارس سلام ندارد. تقریبا غیر از یکی از دو نفر از دبیران با سابقه در اون مدرسه ، باقی دبیران تو دو سه سال گذشته هر سال عوض شدن که به نظرم به دلیل ضعف شدید کادر اموزشی و سطح بچه ها از نظر علمی و اجتماعی هست. حقوقی که میدادن به نسبت اگر هم زیاد نبود ولی به موقع واریزی داشتن (البته عیدی و حق بیمه پرداخت نمیکردن و حقوق هم ۹ ماهه بود) اول سال از ما برگه امضا شده گرفتن که تمامی سنوات و حق بیمه خودمون رو در یافت کردیم
(هرچند چون اون موقع مباحث قانونی رو تقریبا میدونستم ، میدونستم این امضا هیچ تاثیری نداره چون مخالف قانون آمره هست) ولی این طرز برخورد کادر مدرسه اول سال نشون دهنده اوضاع نامناسب از هرجهت اون مدرسه بود که در در ادامه یک سالی که اونجا بودم این حرف رو ثابت کرد توصیه میکنم اگه همکاران عزیز گزینه های دیگه ای دارن اصلا به ورود تو اون مدرسه حتی فکر هم نکنن (تقریبا هر سال تو کانال های اشتغال درخواست معلم میدن حواستون باشه
)
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
سال تحصیلی ۴۰۲_۴۰۳ به عنوان اولین سال یکی از دبیران دبیرستان دوره اول سلام مبین تهرانپارس شدم. اسم مدرسه سلام مبین است اما هیچ ارتباطی ظاهرا با مجموعه مدارس سلام ندارد. تقریبا غیر از یکی از دو نفر از دبیران با سابقه در اون مدرسه ، باقی دبیران تو دو سه سال گذشته هر سال عوض شدن که به نظرم به دلیل ضعف شدید کادر اموزشی و سطح بچه ها از نظر علمی و اجتماعی هست. حقوقی که میدادن به نسبت اگر هم زیاد نبود ولی به موقع واریزی داشتن (البته عیدی و حق بیمه پرداخت نمیکردن و حقوق هم ۹ ماهه بود) اول سال از ما برگه امضا شده گرفتن که تمامی سنوات و حق بیمه خودمون رو در یافت کردیم
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
۱.۳K
۱۲:۱۲
🟡 #اینفوگرافیک | حقوق کارگر را چطور میتوان پیگیری کرد؟
در حالیکه کارگر باید در سایه قانون احساس امنیت کند، خیلی از کارگران در سایه بیقراردادی و بیپناهی کار میکنند. بسیاری از آنها نهتنها از حقوق قانونی خود بیخبرند، بلکه حتی راهکارهای مطالبه آن را هم نمیدانند.
🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
🟢 اشتغال در مدارس
۸۶۶
۱۵:۵۳
🟡 #اینفوگرافیک | منشور حقوق کارگران در قرآن
رابطه میان کارگر و کارفرما، یکی از قدیمیترین تعاملات انسانی است؛ تعاملی که بدون ضابطه، بهسادگی میتواند به نابرابری و بیعدالتی بینجامد. قرآن اما چارچوبی الهی برای این رابطه تعریف کرده که پیش از آغاز همکاری، در حین کار و پس از پایان آن، حقوق و وظایف دو طرف را به خوبی مشخص میکند.
🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
🟢 اشتغال در مدارس
۸۶۱
۱۵:۵۴
🟡 روایتی که هر کارفرمایی باید بخواند!
#فونت_موشن از بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت دادن کارفرما به حقوق نیروی کار
🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
🟢 اشتغال در مدارس
۹۸۵
۱۵:۵۵
تجربیاتوقوانین کار درمدارس وآموزشگاهها
jobvision-salary-survey-report-1404.pdf
🟢 اشتغال در مدارس
۸۷۸
۸:۱۴
#تجربیات#دبستان_نبی_اکرم
من مدرسه نبی اکرم ص نارمک کار کردم فضاش برای کادر حزب اللهی خوبه و رفاقتیهولی پرداختی خیلی پایینی داره به نسبت بقیه مدارس عیدی و سنوات رو می دن ولی امسال افزایش حقوق ها رو ۴ ماه ندادن و گفتن که نمی دن در مجموع فضای فرهنگی بدی نداره از لحاظ آموزشی متوسط به بالاست اما برای بحث حقوق روش نمی شه حساب کرد...
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
من مدرسه نبی اکرم ص نارمک کار کردم فضاش برای کادر حزب اللهی خوبه و رفاقتیهولی پرداختی خیلی پایینی داره به نسبت بقیه مدارس عیدی و سنوات رو می دن ولی امسال افزایش حقوق ها رو ۴ ماه ندادن و گفتن که نمی دن در مجموع فضای فرهنگی بدی نداره از لحاظ آموزشی متوسط به بالاست اما برای بحث حقوق روش نمی شه حساب کرد...
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
۴۶۰
۸:۵۲
#تجربیات#مجتمع_آموزشی_سراج
سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ بود که به عنوان مربی وارد مدرسه سراج شدم و برخوردی متفاوت و صمیمانه از مدرسه نظر مرا جلب کرد، دستمان را برای فعالیتهای خلاقانه باز گذاشته بودند و همین جذابیت کار را چند برابر کرده بود و شدیدا موجب رشد میشد. حدود ۶ سال دبستان را در این مدرسه تجربه کردم که یکی از بهترین تجربههایم در مدارس بود. رویکرد مدرسه مسئلهمحور بود و از نظر تربیتی مدرسه قوی ظاهر شده بود و اردو را نیز محل تربیت میدید.نکاتی منفی هم وجود داشت مانند این که گاهی مسئول و مدیر مشخص نبود و با چندین مدیر مواجه میشدیم ولی در کل جای خوبی برای رشد و تجربه بود.
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
سال تحصیلی ۹۴_ ۹۵ بود که به عنوان مربی وارد مدرسه سراج شدم و برخوردی متفاوت و صمیمانه از مدرسه نظر مرا جلب کرد، دستمان را برای فعالیتهای خلاقانه باز گذاشته بودند و همین جذابیت کار را چند برابر کرده بود و شدیدا موجب رشد میشد. حدود ۶ سال دبستان را در این مدرسه تجربه کردم که یکی از بهترین تجربههایم در مدارس بود. رویکرد مدرسه مسئلهمحور بود و از نظر تربیتی مدرسه قوی ظاهر شده بود و اردو را نیز محل تربیت میدید.نکاتی منفی هم وجود داشت مانند این که گاهی مسئول و مدیر مشخص نبود و با چندین مدیر مواجه میشدیم ولی در کل جای خوبی برای رشد و تجربه بود.
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
۴۹۹
۱۸:۰۰
#تجربیات#دبستان_پسرانه_حمزه_دوران
از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۴ به عنوان معلم در مجموعه چمران (حمزهدوران) مشغول بودم (امسال در مجموعه دیگری مشغول هستم) ، مجموعه چمران را یک بستر مناسب برای رشد معلم میبینم و مدیریت مجموعه، فردی اهل فن و حرفهای در کار تربیتی هستند .فرصت رشد و تجربه گوهر ارزشمندی است که کمتر مدرسهای این فرصت را در اختیار معلمین جوان قرار میدهد تا علاوه بر کسب تجربه راه و رسم معلمی را یاد بگیرند .حقوق ها به موقع پرداخت میشود و نهایت همکاری در پرداخت وجود دارد .فضای بین معلمین به شدت دوستانه و صمیمی است و باعث حس خوشایندی هنگام کار میشود .شما علاوه بر پشت سر گذاشتن دوره های کاربردی معلمی ، کسب تجربه هم میکنید .توصیه میکنم معلم هایی که میخواهند کار تربیتی و معلمی را شروع کنند به این مجموعه سر بزنند ، فرصت خیلی خوبی برای شروع کار به شما میدهند .
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
تجربیات (مثبت یا منفی) خودتون رو برای ادمین کانال @employment_in_schools_admin ارسال کنید--------------‐-------♡♡♡♡♡---------‐---------🟢 اشتغال در مدارس
️ تجربیات معلمین مدارس
معرفی دورههای تربیتی
از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۴ به عنوان معلم در مجموعه چمران (حمزهدوران) مشغول بودم (امسال در مجموعه دیگری مشغول هستم) ، مجموعه چمران را یک بستر مناسب برای رشد معلم میبینم و مدیریت مجموعه، فردی اهل فن و حرفهای در کار تربیتی هستند .فرصت رشد و تجربه گوهر ارزشمندی است که کمتر مدرسهای این فرصت را در اختیار معلمین جوان قرار میدهد تا علاوه بر کسب تجربه راه و رسم معلمی را یاد بگیرند .حقوق ها به موقع پرداخت میشود و نهایت همکاری در پرداخت وجود دارد .فضای بین معلمین به شدت دوستانه و صمیمی است و باعث حس خوشایندی هنگام کار میشود .شما علاوه بر پشت سر گذاشتن دوره های کاربردی معلمی ، کسب تجربه هم میکنید .توصیه میکنم معلم هایی که میخواهند کار تربیتی و معلمی را شروع کنند به این مجموعه سر بزنند ، فرصت خیلی خوبی برای شروع کار به شما میدهند .
~~~~~~~~~~◇◇◇◇◇~~~~~~~~~~ممنون از همراهی شما
۴۵۹
۱۷:۱۶