لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل پیگیری مسائل پرستاری و ماماییپ
۱۵۳ عضو

پیگیری مسائل پرستاری و مامایی

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ خرداد
سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی
با توجه به مشکلات موجود در رشته پرستاری و عدم وجود گروه و کانال های مشابه در بله ، با تعدادی از بچه های رشته پرستاری و مامایی تصمیم گرفتیم یک کانالی رو برای این کار ایجاد کنیم و از شما دانشجویان عزیز رشته های پرستاری و مامایی دعوت کردیم اینجا باشید تا در جزئیات امور قرار بگیرید.اولین مسئله ای که قراره با هم پیگیری کنیم طرح اینترشیپی برای بچه های پرستاری و مامایی هستش که در خیلی از دانشگاه های کشور در حال حاضر داره اجرا میشه ولی متاسفانه در دانشگاه ما همچنان خبری در این مورد نیست.از شما دوستان گرامی تقاضا کمک در پیگیری این امور رو داریم.در ادامه جزئیات بیشتری در مورد برنامه های پیش و رو خدمتون ارائه خواهیم کرد و در مورد طرح اینترشیپی جهت آشنایی بعضی دوستان بیشتر صحبت خواهیم کرد.
undefined۲۸
undefined۲
undefined۲
undefined۱
undefined۱

۳۰۱

۱۹:۳۰

۲ خرداد
سلام وقت همگی بخیر یک مشکل که تازگیا برای رشته مامایی به وجود اومده بود مسئله کمبود وسایل بود به این صورت که به عنوان مثال بچه های مامایی زایمان داشتن و بهشون زایمان ندادن که بگیرن و گفته بودن که وقتی دانشجو زایمان میگیره دستکش زیاد استفاده میشه و ما دستکش نداریم و گفته بودن خودتون برای خودتون دستکش بخرید و یا مثلا ماسک نداده بودن و گفته بودن ماسک کمه و نمیدیم بهتون و خودتون ماسک بیارید و از اینجور مسائل...
این مورد به اطلاع دکتر چمن و مسئولین رسانده شد همچنین با دکتر راد این مسئله درمیون گذاشته شد و دکتر فاضل تماس گرفتن با بیمارستان و فعلا مشکل حل شد امیدواریم که دیگه پیش نیاد.
نکات و مشکلات زیادی هست که شما بیشتر در جریان هستید و انشالله با کمک شما این مشکلات حل رو حل خواهیم کردundefined
کانال پیگیری مسائل پرستاری و مامایی ble.ir/join/HCRdZABMKx
undefined۹
undefined۷
undefined۵

۳۶۶

۱۰:۳۵

۶ خرداد
سلام به همه دوستان گرامی
با توجه به اینکه دسترسی به تلگرام آزاد شده و خیلی از دوستان داخل تلگرام فعالیت میکننخیلی خوشحال میشیم که در تلگرام مارو همراهی کنین
https://t.me/FacultyofNursingmedsab
undefined۴
undefined۱

۱۹۷

۲۰:۱۲

۷ خرداد
سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستان عزیز
در زمان ورود به دانشگاه حتما با بخشی به اسم کمیته تحقیقات آشنا شدین و معمولا به این صورت که یک جلسه کلاس توسط خانم دکتر رجب زاده برگزار میشه و توضیحاتی رو ایشون در ارتباط با کمیته تحقیقات میدن در کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دانشکده های مختلف طبق آماری که توسط دکتر چمن و دکتر رجب زاده داده شده بسیار فعال هستند و دانشجو ها فعالیت های زیادی در زمینه های متعدد انجام میدن و این فعالیت ها در ایجاد یه رزومه عالی و یادگیری مهارت های کاربردی بسیار موثر هست ولی متاسفانه دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه سبزوار فعالیت چندانی در این زمینه نداره و تا حدودی میشه گفت این بخش برای دانشکده پرستاری و مامایی غیر فعال هست با کمک شما عزیزان و افراد علاقه مند در این زمینه میتونیم به امید خدا این بخش رو بسیار فعال کنیم و به مرور کمیته تحقیقات دانشکده پرستاری و مامایی رو به فعال ترین دانشکده در این بخش تبدیل کنیم
لینک کانال در تلگرام :
https://t.me/FacultyofNursingmedsabلینک کانال در بله :
https://ble.ir/FacultyofNursing
undefined۴

۲۶۲

۹:۳۱

۱۰ خرداد
با سلام و احترامدر پی مطالب مطرح‌شده درباره کانال «مطالبات رشته پرستاری و مامایی»، لازم می‌دانیم تأکید کنیم که هدف از ایجاد این بستر صرفاً کمک به پیگیری و حل مشکلات دانشجویان از طریق همفکری، مشارکت و حمایت جمعی آنان بوده است.این کانال با نیت فراهم کردن فضایی برای طرح مسائل و پیگیری موضوعاتی ایجاد شده که گاه با پیگیری‌های ساده و مستمر قابل حل هستند؛ همانند موضوع کمبود برخی اقلام مصرفی مورد نیاز دانشجویان که پس از طرح و پیگیری، با همکاری مدیر درمان دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن قول مساعد داده شد.همچنین به صراحت اعلام می‌کنیم که هیچ‌گونه قصدی برای ایجاد اختلاف، یا تقابل با اشخاص و مجموعه‌های دانشجویی وجود نداشته و نخواهد داشت. ما برای تمامی فعالان صنفی، به‌ویژه جناب آقای عباس نادی و زحمات ایشان، احترام قائل هستیم و هدف خود را صرفاً کمک به بهبود شرایط دانشجویان می‌دانیم و از این پیام متعجب شدیم چرا که پیگیری هر چه بیشتر عموم دانشجویان باعث افزایش قدرت چانه زنی شورای صنفی می شود.امیدواریم همه دلسوزان دانشجویی حوزه پرستاری و مامایی، فارغ از هر عنوان و جایگاه، در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات و ارتقای وضعیت دانشجویان تلاش کنند.
لینک کانال در تلگرام :
https://t.me/FacultyofNursingmedsab
لینک کانال در بله :
@FacultyofNursing
undefined۹

۱۶۸

۱۹:۰۲

۱۱ خرداد
undefined دعوت به همکاری برای تشکیل کمیته تحقیقات و پیگیری مطالبات دانشجویانبر این باوریم که پیگیری مؤثر مطالبات دانشجویی، پیش از هر چیز نیازمند شناخت دقیق مسائل، جمع‌آوری مستندات و ارائه راهکارهای کارشناسی است.از تمامی دانشجویان دغدغه‌مند، فعال و علاقه‌مند به بهبود شرایط آموزشی، پژوهشی، رفاهی و بالینی دعوت می‌کنیم برای تشکیل یک «کمیته تحقیقات و پیگیری مطالبات» در کنار ما باشند.این کمیته با هدف:
undefined شناسایی و اولویت‌بندی مسائل دانشجویانundefinedجمع‌آوری اطلاعات و مستندات لازم undefined بررسی قوانین و آیین‌نامه‌های مرتبط undefined ارائه راهکارهای عملی و قابل اجرا undefined پیگیری منظم نتایج فعالیت خواهد کرد.
اگر روحیه کار تیمی، دغدغه پیشرفت دانشکده و انگیزه خدمت به دانشجویان را دارید، خوشحال می‌شویم به این جمع بپیوندید.تغییرات بزرگ، از پیگیری‌های کوچک اما مستمر آغاز می‌شوند.
لینک کانال تلگرام :
https://t.me/FacultyofNursingmedsab
لینک کانال بله :
@FacultyofNursing
undefined۵

۲۱۸

۸:۰۸

۱۳ خرداد
سلام و وقت بخیر
با توجه به مسائل و مشکلاتی که اخیرا توی دانشکده پرستاری_مامایی مطرح بوده از جمله مسئله تداخل امتحانات و کارآموزی ها و نبود فرجه ، مسئله اینترشیپی که دغدغه عده ی زیادی از بچه ها بود و همچنین برگذاری جشن فارغ التحصیلی در شان برای دوستان ترم ۸ جمعی از دغدغه‌مندان درخواست یک جلسه با رئیس دانشکده جناب آقای دکتر راد، معاونت دانشکده دکتر قاسمی و مدیران گروه دکتر خلیلی و خانم دکتر صالح آبادی رو داشتیم.
خوشبختانه با درخواست ما موافقت شد و جلسه شنبه مورخ ۳/۱۶ ساعت ۱۲:۳۰ در مکان پردیس طبقه دوم دفتر ریاست دانشکده ترتیب داده شده است.
خواستار حضور نمایندگان محترم کلاس ها و فعالین دانشجویی هستیم.منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.
لینک کانال تلگرام :https://t.me/FacultyofNursingmedsab
لینک کانال بله :@FacultyofNursing
undefined۶

۲۰۲

۱۶:۱۵

۱۵ خرداد
بسمه تعالیبا سلام و احترامدر خصوص اطلاعیه منتشرشده درباره لغو جلسه، لازم می‌دانیم چند نکته را جهت شفاف‌سازی اعلام کنیم:نخست اینکه پیگیری مسائل و مطالبات دانشجویی، ذات و وظیفه بدنه دانشجویی و نمایندگان آن است و اساساً نباید این امر طبیعی و ضروری، محل تفسیرهای غیرضروری یا ایجاد نگرانی درباره انگیزه پیگیری‌ها قرار گیرد.انتظار می‌رفت به جای گره‌زدن پیگیری مشکلات دانشجویان به فضای انتخاباتی، از فرصت ایجادشده برای بررسی و حل مسائل جاری دانشجویان استفاده شود؛ چرا که اصل موضوع، یعنی مشکلات آموزشی و رفاهی دانشجویان، مستقل از هرگونه فرآیند انتخاباتی، دارای فوریت و اهمیت است.همچنین لازم به تأکید است که مسائل دانشجویان محدود به موارد مطرح‌شده نیست و بخش قابل توجهی از مشکلات همچنان نیازمند بررسی و رسیدگی است. در چنین شرایطی، این انتظار وجود دارد که روند پیگیری مطالبات دانشجویان دچار توقف یا تعویق‌های غیرضروری نشود و دانشجویان در انتظار پایان فرآیندهای غیرمرتبط با اصل موضوع باقی نمانند.نکته مهم دیگر اینکه در یک سال اخیر، جلسه‌ای مستقیم و رسمی میان نمایندگان دانشجویان و ریاست محترم دانشکده برگزار نشده است؛ موضوعی که خود می‌تواند بر روند انتقال دقیق و منظم مطالبات دانشجویی تأثیرگذار باشد.همچنین قابل درک نیست که همه مسائل و مشکلات دانشجویان صرفاً از طریق یک فرد به ریاست دانشکده منتقل شود، در حالی که بدیهی است بهترین و شفاف‌ترین مسیر، گفت‌وگوی مستقیم و رو‌در‌رو میان نمایندگان دانشجویی و مسئولان مربوطه است. انتظار می‌رفت از فرصت پیش‌آمده برای همین گفت‌وگوی مستقیم و جمعی استفاده شود تا مسائل دانشجویان بدون واسطه و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.در پایان تأکید می‌شود هدف صرفاً پیگیری مسائل صنفی و ارتقای شرایط دانشجویان است و هرگونه برداشت غیر از این، صحیح نیست.با احترام
لینک کانال تلگرام :https://t.me/FacultyofNursingmedsab
لینک کانال بله :@FacultyofNursing
undefined۸
undefined۴

۱۳۲

۱۰:۱۴