یکی از بزرگترین دغدغه هاتون دیدمریزش بعد کراتین موهاتونه ؛ کراتین من اصلااااا ریزش نداره همه میدونن
️
۳۷
۱۲:۴۶
شامپو و ماسک بعد از کار تراپی تون باید فاقد سولفات باشه ؛ حداقل ماندگاری که بهتون ضمانت میکنم سه ساله ست
کجا میتونه ادعاش رو هم بکنه
️
️
️
۳۶
۱۲:۵۱
اگر موهاتون بر اثر دکلره و رنگ سوخته و بسیار آسیب دیده ؛ سریع تر برای درمانش اقدام کنین
چون موهای آسیب دیده از ساقه و ریشه ریزش شدید پیدا میکنن با پروتئین تراپی و بوتاکس میتونیم براتون صد در صد درمانش کنیم 
۳۶
۱۲:۵۷
چی بهتر از اینکه خودتون برام همیشه کارمو پرزنت میکنین و منو به همدیگه معرفی میکنین 
شُکر برای وجودتون 🫰
🪞
شُکر برای وجودتون 🫰
۳۹
۱۳:۰۱
اینا یه بخش خییییلی کوچیک از پیام های رضایت شماست که برام پرسنل میفرستنتوی ۹ سال حتی یک مشتری ناراضی از مجموعه م نفرستادم بیرون
تنها دلیلش همینه که مشتری های وفادار چند ساله دارم حتی حاضرن صبر کنن از تهران مشهد زاهدان سالی یکبار بیانولی فقط از مجموعه ی من خدمات بگیرنچون محاله بزارم مشتریم ناراضی باشه 
۴۰
۱۳:۰۷
فقط دو نفر دیگه میتونن با پکیج تک نرخی ۲/۹۰۰ توی هر قد و حجم مویی و با هر تکنیکیرزرو انجام بدن 
از مرداد ماه افزایش قیمت داریم
برای مشاوره ی فوری و رزرو پکیج بم پیام بدین 🫰
@helms75_sharafi ♡
از مرداد ماه افزایش قیمت داریم
۴۲
۱۳:۰۹
این مو به شدت از دکلره و رنگ آسیب دیده بود توی مجموعه ی من هزینه ی درمان ش ( رفع کشسانی + پلکس تراپی + پروتئین تراپی ) در حالت عادی میشه ۹/۸۰۰ و الان توی جشنواره با ۲/۹۰۰ میتونی این پکیج رو ثبت ش کنی 🫰
🪞
البته فقط تا یکشنبه
البته فقط تا یکشنبه
۲۶
۱۶:۴۳
من اون مو رو ازت تحویل میگیرم و همچین موییبهت به جاش تحویل میدم
که خودت هم باورت نشه چجوری موهاتاینجوری تار به تار احیا شد 🫰
۲۶
۱۶:۴۴
«کراتین موهامو خراب نمیکنه؟»
اگر کار با تشخیص درست جنس مو، متریال مناسب و اجرای صحیح انجام بشه، هدف احیا و صافی اینه که ظاهر و حالت مو بهتر بشه، نه اینکه به مو آسیب بزنه.قبل از شروع کار، مو رو بررسی میکنم و اگر احساس کنم برای خدمات مناسب نیست، همون اول بهتون میگم.من ترجیح میدم یک مشتری رو از دست بدم، اما کاری انجام ندم که به موش آسیب بزنه.اگر هنوز درباره موهات شک داری، عکس موهات رو برام بفرست تا راهنماییت کنم. 🤍
۲۲
۱۷:۴۵
۱۸
۱۷:۵۶