بررسی میدانی مشکلات عشایر منطقه تنگ فیروز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده بر تسریع در رفع چالشهای زیرساختی عشایر تأکید کرد .
ابراهیم رحیمی، فرماندار شهرستان آباده، با حضور در منطقه عشایری تنگ فیروز و برگزاری نشست شورای عشایری با حضور اعضای شورای تأمین، از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات اهالی این منطقه قرار گرفت و دستورات ویژهای برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ، در این بازدید میدانی که با هدف بررسی بیواسطه مشکلات جامعه عشایری انجام شد، موضوعاتی نظیر تأمین آب شرب و کشاورزی، تأمین علوفه دام، بهسازی مسیرهای مواصلاتی و نحوه تخصیص تسهیلات حمایتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رحیمی در این نشست با تأکید بر نقش حیاتی عشایر در چرخه تولید و اقتصاد منطقه، تصریح کرد: خدمترسانی به جامعه سختکوش عشایری از اولویتهای اصلی دولت است و کمکاری در این حوزه به هیچ وجه پذیرفته نیست.
ابراهیم رحیمی، فرماندار شهرستان آباده، با حضور در منطقه عشایری تنگ فیروز و برگزاری نشست شورای عشایری با حضور اعضای شورای تأمین، از نزدیک در جریان مسائل و مطالبات اهالی این منطقه قرار گرفت و دستورات ویژهای برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ، در این بازدید میدانی که با هدف بررسی بیواسطه مشکلات جامعه عشایری انجام شد، موضوعاتی نظیر تأمین آب شرب و کشاورزی، تأمین علوفه دام، بهسازی مسیرهای مواصلاتی و نحوه تخصیص تسهیلات حمایتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رحیمی در این نشست با تأکید بر نقش حیاتی عشایر در چرخه تولید و اقتصاد منطقه، تصریح کرد: خدمترسانی به جامعه سختکوش عشایری از اولویتهای اصلی دولت است و کمکاری در این حوزه به هیچ وجه پذیرفته نیست.
۸۱
۴:۲۰
تأکید فرماندار ویژه آباده بر نقش راهبردی روابطعمومیها در جهاد تبیین و حفظ انسجام ملی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده در نشست با کارشناسان روابطعمومی دستگاههای اجرایی، بر نقش کلیدی این حوزه در شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت جایگاه آن تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان در این نشست که به مناسبت هفته روابطعمومی برگزار شد، این حوزه را حلقه اتصال مردم و حاکمیت و خط مقدم جهاد تبیین دانست و بر اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع تأکید نمود.
وی با اشاره به فشارهای اقتصادی، خدمات دولت را در راستای حمایت از مردم برشمرد و تصریح کرد: خدمات شبانهروزی دولت زمانی برای مردم ملموس میشود که روابطعمومیها بتوانند اقدامات صورتگرفته را شفاف و مستند برای افکار عمومی تبیین کنند.
فرماندار ویژه آباده با بیان اینکه روابطعمومی صرفاً یک واحد اداری نیست، افزود: مدیران موفق، کسانی هستند که به ظرفیتهای روابطعمومی توجه ویژه دارند. وی ضمن اشاره به محدودیتها و چالشهای این حوزه، تلاش خلاقانه و میدانی کارشناسان را برای جبران کاستیها ضروری دانست.
رحیمی همچنین، حفظ وحدت و انسجام ملی را مهمترین اولویت امروز کشور عنوان کرد و از مسئولان روابطعمومی خواست با پاسخگویی، شفافیت و ارتباط مستقیم با مردم، در تقویت سرمایه اجتماعی و رفع بیاعتمادی احتمالی، نقشآفرینی مؤثرتری داشته باشند.
در پایان این نشست، به پاس تلاشها و خدمات فعالان این حوزه، با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار ویژه شهرستان آباده، از ۳۰ نفر از مسئولان و کارشناسان روابطعمومی دستگاههای اجرایی شهرستان تقدیر به عمل آمد.
فرمانداری ویژه آباده در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/far_abadeh
فرمانداری ویژه آباده در پیام رسان بله
https://ble.ir/farmandari_abadeh
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده در نشست با کارشناسان روابطعمومی دستگاههای اجرایی، بر نقش کلیدی این حوزه در شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت جایگاه آن تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان در این نشست که به مناسبت هفته روابطعمومی برگزار شد، این حوزه را حلقه اتصال مردم و حاکمیت و خط مقدم جهاد تبیین دانست و بر اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع تأکید نمود.
وی با اشاره به فشارهای اقتصادی، خدمات دولت را در راستای حمایت از مردم برشمرد و تصریح کرد: خدمات شبانهروزی دولت زمانی برای مردم ملموس میشود که روابطعمومیها بتوانند اقدامات صورتگرفته را شفاف و مستند برای افکار عمومی تبیین کنند.
فرماندار ویژه آباده با بیان اینکه روابطعمومی صرفاً یک واحد اداری نیست، افزود: مدیران موفق، کسانی هستند که به ظرفیتهای روابطعمومی توجه ویژه دارند. وی ضمن اشاره به محدودیتها و چالشهای این حوزه، تلاش خلاقانه و میدانی کارشناسان را برای جبران کاستیها ضروری دانست.
رحیمی همچنین، حفظ وحدت و انسجام ملی را مهمترین اولویت امروز کشور عنوان کرد و از مسئولان روابطعمومی خواست با پاسخگویی، شفافیت و ارتباط مستقیم با مردم، در تقویت سرمایه اجتماعی و رفع بیاعتمادی احتمالی، نقشآفرینی مؤثرتری داشته باشند.
در پایان این نشست، به پاس تلاشها و خدمات فعالان این حوزه، با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار ویژه شهرستان آباده، از ۳۰ نفر از مسئولان و کارشناسان روابطعمومی دستگاههای اجرایی شهرستان تقدیر به عمل آمد.
۱۰۵
۱۵:۵۳
نخستین جلسه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان فارس در آستانه هفته صرفهجویی در مصرف آب با حضور ابراهیم رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده، در مسجد جامع مصلی نماز جمعه آباده برگزار شد.
فرماندار ویژه آباده در این نشست بر ضرورت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، رسیدگی سریع به مطالبات شهروندان و پیگیری مستمر مشکلات حوزه آب و فاضلاب تأکید کرد.
در این برنامه، شهروندان مسائل و درخواستهای خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات صادر شد.
#فرمانداری_ویژه_آباده#آباده#میز_خدمت#ارتباطات_مردمی#آب_و_فاضلاب#هفته_صرفه_جویی_آب
۸۲
۱۹:۴۱
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه آباده: مشکلات نانوایان باید بهصورت مستمر رصد و رفع شود
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده بر ضرورت برگزاری منظم نشستهای تخصصی با نانوایان تأکید کرد و گفت: مشکلات و مطالبات این صنف باید بهصورت مستمر پیگیری و برای رفع آنها راهکارهای عملی ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده، ابراهیم رحیمی در نشست مشترک با جمعی از نانوایان شهرستان، با قدردانی از تلاشهای این قشر در تأمین نان و امنیت غذایی مردم، اظهار کرد: نانوایان در شرایط مختلف با مسئولیتپذیری در کنار مردم بودهاند و نقش مهمی در آرامش جامعه دارند.
وی با تأکید بر تقویت تعامل میان مسئولان و نانوایان افزود: استمرار جلسات هماندیشی، شناسایی دقیق مشکلات و تسریع در رسیدگی به مطالبات این صنف را امکانپذیر میکند.
فرماندار ویژه آباده همچنین بر ضرورت افزایش نظارت، ارتقای کیفیت خدمات و کاهش تخلفات احتمالی در نانواییها تأکید کرد و گفت: مجموعه فرمانداری از مطالبات قانونی و مشکلات نانوایان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
در این نشست، نانوایان مسائل و چالشهای صنفی خود را مطرح کردند و مقرر شد موضوعات و مطالبات مطرحشده از طریق دستگاههای مرتبط پیگیری و نتایج آن در جلسات آینده بررسی شود.
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده بر ضرورت برگزاری منظم نشستهای تخصصی با نانوایان تأکید کرد و گفت: مشکلات و مطالبات این صنف باید بهصورت مستمر پیگیری و برای رفع آنها راهکارهای عملی ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده، ابراهیم رحیمی در نشست مشترک با جمعی از نانوایان شهرستان، با قدردانی از تلاشهای این قشر در تأمین نان و امنیت غذایی مردم، اظهار کرد: نانوایان در شرایط مختلف با مسئولیتپذیری در کنار مردم بودهاند و نقش مهمی در آرامش جامعه دارند.
وی با تأکید بر تقویت تعامل میان مسئولان و نانوایان افزود: استمرار جلسات هماندیشی، شناسایی دقیق مشکلات و تسریع در رسیدگی به مطالبات این صنف را امکانپذیر میکند.
فرماندار ویژه آباده همچنین بر ضرورت افزایش نظارت، ارتقای کیفیت خدمات و کاهش تخلفات احتمالی در نانواییها تأکید کرد و گفت: مجموعه فرمانداری از مطالبات قانونی و مشکلات نانوایان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
در این نشست، نانوایان مسائل و چالشهای صنفی خود را مطرح کردند و مقرر شد موضوعات و مطالبات مطرحشده از طریق دستگاههای مرتبط پیگیری و نتایج آن در جلسات آینده بررسی شود.
۷۳
۵:۲۲
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده خواستار شد ؛ آباده؛ شهر جهانی منبت، نیازمند تقویت زیرساختها برای حمایت از هنرمندان
فرماندار ویژه شهرستان آباده در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی و میراث فرهنگی، بر لزوم تقویت زیرساختهای فیزیکی و حمایتهای معنوی از هنرمندان این شهرستان برای عبور از چالشهای اقتصادی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آباده، همزمان با هفته صنایعدستی، نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای هنری هنرمندان شهرستان با حضور ابراهیم رحیمی فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن بنیاد شهید افتتاح شد.
فرماندار ویژه شهرستان آباده در این آیین با اشاره به جایگاه ممتاز این شهرستان در عرصه هنرهای سنتی، فرش قشقایی و منبت، اظهار داشت: آباده با هنر و فرهنگ عجین شده است و آثار فاخر هنرمندان آن نشان از ظرفیتهای بیبدیل این منطقه دارد.
وی با بیان اینکه محدودیتهای اقتصادی و شرایط کشور مانع از اجرای برخی برنامههای کلان گردشگری در شهرستان شده است، افزود: ایجاد دبیرخانه دائمی برای برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی و گردشگری با هدف معرفی بهتر ظرفیتهای منطقه، در اولویت برنامههای شهرستان قرار دارد.
نماینده عالی دولت در آباده، نقش نهادهای متولی از جمله میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی را در همراهی با هنرمندان ستود و تصریح کرد: هنر علاوه بر حمایتهای معنوی، نیازمند زیرساختهای فیزیکی مانند موزهها و مراکز نمایشگاهی است که این مهم با تعامل میان دولت و شهرداری پیگیری میشود.
رحیمی در پایان با تأکید بر لزوم تسهیل حضور گردشگران برای بهبود وضعیت فروش آثار هنری، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان متعهد به حمایت از جامعه نخبگان هنری است تا جایگاه آباده به عنوان قطب فرهنگی استان، با اقتدار تداوم یابد.
فرماندار ویژه شهرستان آباده در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی و میراث فرهنگی، بر لزوم تقویت زیرساختهای فیزیکی و حمایتهای معنوی از هنرمندان این شهرستان برای عبور از چالشهای اقتصادی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آباده، همزمان با هفته صنایعدستی، نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای هنری هنرمندان شهرستان با حضور ابراهیم رحیمی فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن بنیاد شهید افتتاح شد.
فرماندار ویژه شهرستان آباده در این آیین با اشاره به جایگاه ممتاز این شهرستان در عرصه هنرهای سنتی، فرش قشقایی و منبت، اظهار داشت: آباده با هنر و فرهنگ عجین شده است و آثار فاخر هنرمندان آن نشان از ظرفیتهای بیبدیل این منطقه دارد.
وی با بیان اینکه محدودیتهای اقتصادی و شرایط کشور مانع از اجرای برخی برنامههای کلان گردشگری در شهرستان شده است، افزود: ایجاد دبیرخانه دائمی برای برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی و گردشگری با هدف معرفی بهتر ظرفیتهای منطقه، در اولویت برنامههای شهرستان قرار دارد.
نماینده عالی دولت در آباده، نقش نهادهای متولی از جمله میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی را در همراهی با هنرمندان ستود و تصریح کرد: هنر علاوه بر حمایتهای معنوی، نیازمند زیرساختهای فیزیکی مانند موزهها و مراکز نمایشگاهی است که این مهم با تعامل میان دولت و شهرداری پیگیری میشود.
رحیمی در پایان با تأکید بر لزوم تسهیل حضور گردشگران برای بهبود وضعیت فروش آثار هنری، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان متعهد به حمایت از جامعه نخبگان هنری است تا جایگاه آباده به عنوان قطب فرهنگی استان، با اقتدار تداوم یابد.
۷۶
۱۵:۳۸
پیام فرماندار ویژه شهرستان آباده به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده، ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان، طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته جهاد کشاورزی فرصتی برای تجلیل از تلاشهای ارزشمند کشاورزان، بهرهبرداران و فعالان این عرصه است که با همت و پشتکار خود، نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی، رونق تولید و توسعه کشور ایفا میکنند.
امروز بخش کشاورزی فراتر از یک حوزه اقتصادی، یکی از ارکان مهم توسعه پایدار و اقتدار ملی به شمار میآید. بهرهگیری از دانش روز، مدیریت بهینه منابع و حمایت از تولیدکنندگان، زمینهساز رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این بخش خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی، هفته جهاد کشاورزی را به تمامی کشاورزان، بهرهبرداران، کارشناسان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان آباده تبریک عرض نموده و از خدمات و تلاشهای آنان صمیمانه قدردانی میکنم. توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده، ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان، طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفته جهاد کشاورزی فرصتی برای تجلیل از تلاشهای ارزشمند کشاورزان، بهرهبرداران و فعالان این عرصه است که با همت و پشتکار خود، نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی، رونق تولید و توسعه کشور ایفا میکنند.
امروز بخش کشاورزی فراتر از یک حوزه اقتصادی، یکی از ارکان مهم توسعه پایدار و اقتدار ملی به شمار میآید. بهرهگیری از دانش روز، مدیریت بهینه منابع و حمایت از تولیدکنندگان، زمینهساز رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این بخش خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی، هفته جهاد کشاورزی را به تمامی کشاورزان، بهرهبرداران، کارشناسان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان آباده تبریک عرض نموده و از خدمات و تلاشهای آنان صمیمانه قدردانی میکنم. توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده
۶۸
۱۹:۵۲
ابراهیم رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده، در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، تأمین امنیت غذایی را مهمترین رسالت این نهاد دانست و از اقدامات مؤثر جهاد کشاورزی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز و شرایط جنگی کشور قدردانی کرد.
وی با اشاره به کاهش بارندگیها و محدودیت منابع آبی، خواستار هدایت کشاورزان به سمت کشت گیاهان دارویی و سایر محصولات کمآببر شد و این موضوع را راهکاری مؤثر برای حفظ منابع آب و توسعه پایدار بخش کشاورزی شهرستان دانست.
#هفته_جهاد_کشاورزی #فرمانداری_ویژه_شهرستان_آباده #جهاد_کشاورزی #امنیت_غذایی #آباده #گیاهان_دارویی #کشاورزی_پایدار
۱۶۱
۲۰:۴۱
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ابراهیم رحیمی طی پیامی آغاز هفته قوه قضاییه را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است :
بسمهتعالیهفته قوه قضاییه، فرصت مغتنمی برای پاسداشت جایگاه والای عدالت و تکریم مجاهدتهای خالصانه خادمان قانون در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ آنان که با اتکاء به تعهد، دانایی و روحیه عدالتخواهی، صیانت از حقوق مردم و پاسداری از قانون را رسالتی سترگ برای خود برگزیدهاند.
نام و یاد شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران صدیقش، همچنان چراغ راه عدالتگستری در میهن اسلامی است و تلاشهای ارزشمند قضات و کارکنان دستگاه قضایی، پشتوانهای استوار برای استقرار امنیت، اعتماد عمومی و آرامش اجتماعی به شمار میآید.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، این مناسبت را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم و مجموعه پرتلاش و خدوم دستگاه قضایی شهرستان آباده تبریک عرض نموده و از خدمات صادقانه و مسئولانه آنان در مسیر تحقق عدالت و صیانت از حقوق عامه صمیمانه قدردانی مینمایم. توفیق روزافزون این عزیزان را در خدمت به مردم شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمی فرماندار فرمانداری ویژه و رئیس شورای تامین شهرستان آباده
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ابراهیم رحیمی طی پیامی آغاز هفته قوه قضاییه را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است :
بسمهتعالیهفته قوه قضاییه، فرصت مغتنمی برای پاسداشت جایگاه والای عدالت و تکریم مجاهدتهای خالصانه خادمان قانون در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ آنان که با اتکاء به تعهد، دانایی و روحیه عدالتخواهی، صیانت از حقوق مردم و پاسداری از قانون را رسالتی سترگ برای خود برگزیدهاند.
نام و یاد شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران صدیقش، همچنان چراغ راه عدالتگستری در میهن اسلامی است و تلاشهای ارزشمند قضات و کارکنان دستگاه قضایی، پشتوانهای استوار برای استقرار امنیت، اعتماد عمومی و آرامش اجتماعی به شمار میآید.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، این مناسبت را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم و مجموعه پرتلاش و خدوم دستگاه قضایی شهرستان آباده تبریک عرض نموده و از خدمات صادقانه و مسئولانه آنان در مسیر تحقق عدالت و صیانت از حقوق عامه صمیمانه قدردانی مینمایم. توفیق روزافزون این عزیزان را در خدمت به مردم شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمی فرماندار فرمانداری ویژه و رئیس شورای تامین شهرستان آباده
۳۲
۱۶:۲۰
پیام تبریک ابراهیم رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده به مناسبت روز ملی اصناف
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آباد ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان پیامی روز ملی اصناف را تبریک گفت. متن پیام شرح ذیل است ؛
بسمالله الرحمن الرحیمیکم تیرماه، روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از تلاشها و خدمات صادقانه قشر پرتلاش و اثرگذار اصناف و بازاریان که همواره به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد، تولید، اشتغال و توسعه کشور نقشآفرینی کردهاند.
اصناف و بازاریان شریف شهرستان آباده نیز با تکیه بر تعهد، مسئولیتپذیری و همراهی با مردم و دستگاههای اجرایی، در عرصههای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضوری مؤثر و ارزشمند داشته و در شرایط گوناگون، یاریگر جامعه و نظام اسلامی بودهاند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف، از زحمات و خدمات تمامی کسبه، بازاریان، اتحادیهها و فعالان صنفی شهرستان آباده قدردانی نموده و این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض مینمایم.
امید است با همدلی، تعامل و مشارکت سازنده اصناف محترم و مسئولان، شاهد رونق هرچه بیشتر کسبوکارها، توسعه اقتصادی و ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم شهرستان باشیم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آباد ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان پیامی روز ملی اصناف را تبریک گفت. متن پیام شرح ذیل است ؛
بسمالله الرحمن الرحیمیکم تیرماه، روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از تلاشها و خدمات صادقانه قشر پرتلاش و اثرگذار اصناف و بازاریان که همواره به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد، تولید، اشتغال و توسعه کشور نقشآفرینی کردهاند.
اصناف و بازاریان شریف شهرستان آباده نیز با تکیه بر تعهد، مسئولیتپذیری و همراهی با مردم و دستگاههای اجرایی، در عرصههای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضوری مؤثر و ارزشمند داشته و در شرایط گوناگون، یاریگر جامعه و نظام اسلامی بودهاند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف، از زحمات و خدمات تمامی کسبه، بازاریان، اتحادیهها و فعالان صنفی شهرستان آباده قدردانی نموده و این روز را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض مینمایم.
امید است با همدلی، تعامل و مشارکت سازنده اصناف محترم و مسئولان، شاهد رونق هرچه بیشتر کسبوکارها، توسعه اقتصادی و ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم شهرستان باشیم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده
۳۶
۱۶:۲۲
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آباده به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ، ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان طی پیامی سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.متن پیام شرح ذیل است ؛
بسمالله الرحمن الرحیمسالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، یادآور شکلگیری نهادی فرهنگی و اثرگذار است که با تکیه بر اندیشه دینی، بصیرتافزایی و ترویج ارزشهای اسلامی، نقش مهمی در صیانت از هویت فرهنگی و انقلابی جامعه ایفا کرده است.
این سازمان طی سالهای گذشته با بهرهگیری از ظرفیت روحانیون، مبلغان، هیئات مذهبی و فعالان فرهنگی، در عرصه جهاد تبیین، تقویت سرمایه اجتماعی و گسترش معارف اسلامی خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده و همواره در خط مقدم فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی حضور داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از تلاشهای صادقانه مدیران، مبلغان و فعالان این مجموعه در شهرستان آباده تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون آنان را در مسیر اعتلای فرهنگ دینی، ترویج ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده
به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان آباده ، ابراهیم رحیمی فرماندار شهرستان طی پیامی سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.متن پیام شرح ذیل است ؛
بسمالله الرحمن الرحیمسالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، یادآور شکلگیری نهادی فرهنگی و اثرگذار است که با تکیه بر اندیشه دینی، بصیرتافزایی و ترویج ارزشهای اسلامی، نقش مهمی در صیانت از هویت فرهنگی و انقلابی جامعه ایفا کرده است.
این سازمان طی سالهای گذشته با بهرهگیری از ظرفیت روحانیون، مبلغان، هیئات مذهبی و فعالان فرهنگی، در عرصه جهاد تبیین، تقویت سرمایه اجتماعی و گسترش معارف اسلامی خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده و همواره در خط مقدم فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی حضور داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از تلاشهای صادقانه مدیران، مبلغان و فعالان این مجموعه در شهرستان آباده تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون آنان را در مسیر اعتلای فرهنگ دینی، ترویج ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم شریف شهرستان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ابراهیم رحیمیمعاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان آباده
۱۲
۱۸:۳۶