لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل فوتبالکار!ف
۷.۵ هزار عضو

فوتبالکار!

یه پاس گل عالی...
تازه ترین اخبار و محتوای فوتبالی اینجاست! دوستاتون رو هم دعوت کنید دورهم باشیم undefined
سفارش تبلیغات:@Footballiu_Ads
ارتباط با ادمین:@AdminNews
undefined در پیام ارسالی حتما به نام کانال اشاره کنید.
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۱ خرداد ۱۴۰۴
thumbnail
undefinedآرزوی موفقیت حسین حسینی برای فرهاد مجیدی. #f7
@Footballiu
undefined۲۴

۶.۲K

۷:۳۶

thumbnail
undefinedقرارداد مدافع پرسپولیس تمدید شد
با اعلام باشگاه پرسپولیس، قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم تمدید شد و او فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. #f7
@Footballiu
undefined۲۷
undefined۶
undefined۳
undefined۲

۶.۱K

۱۰:۳۳

۲۹ دی ۱۴۰۴
thumbnail
ای کهن زادبوم بزرگانبزرگ آفرین نامورتو رامندوستت دارم...
undefined۱۰

۳K

۲۰:۱۳

۲۰ اسفند ۱۴۰۴
undefined محسن چاوشی باز برای وطن خواند
undefined محسن چاوشی: «حسبی‌الله» گفت‌وگوی من با مولایم علی(ع) است و براستی خدا برای ما بس است…
@footballiu
undefinedundefinedundefined

۱.۸K

۱۷:۱۶

Hasbi Allah.mp3

۰۴:۲۷-۱۰.۷۹ مگابایت
@footballiu

۱.۹K

۱۷:۱۶

متن محسن چاوشی درباره آهنگ جدیدش
به نام خدا
از اول اعتراضات و نزدیک به دو ماه است فکر می‌کنم و رصد می‌کنم تا نکته‌ای را در آنسوی مرزها بیابم که جذبم کند و حرف حق باشد اما به وجدانم قسم که هرچه گشتم ناامیدتر شدم، پس سکوت کردم!و در این سکوت دیدم حق با بعضی از شماست: من «وسطم»«وسط» مثل عابری که دی ماه در خیابان به گران شدن گوشت فکر می‌کرد و از پشت تیر به سرش خورده بودوسط مثل پیرزنی روستایی که نه تلویزیون دارد و نه گوشی موبایل؛ فقط آلزایمر دارد و پسری که بیکار شده و چند ماه است قرص‌هایش را به موقع نمی‌رساند…و این «وسط»خیلی جای بزرگی است و خیلی‌ها در آن جا می‌شونداصلا جریانی که این «وسط» را ندارد نمی‌تواند انقلابی را رقم بزند یا حکومتش را حفظ کند!
در این دو ماه قلبم سوخت برای کشته‌شدگان…اما دست خودم نبود!من به عنوان کسی در وسط، قلبم برای پلیس و معترض و عابر با هم می‌سوخت و برای هر هموطنی که ناچار به خیابان آمده بود و دیگر به خانه برنگشت…
در خانه‌ی من نه صدا وسیما یک‌ریز جمهوری اسلامی را تبیین می‌کند نه اینترنشنال و منو تو مجال حضور دارنددر خانه من اما هنوز چراغ منطق روشن است و ذهن جستجوگرم آزاد است به هر مباحثه‌ای وارد شود و هر حرف حقی، مهر تایید دریافت کند و مهم نباشد که این حرف از دهان چه کسی خارج شده است.در این دو ماه خیلی فکر کردم و کسانی را دیدم که حتی یک دقیقه فرصت آزادانه و در خلوت فکر کردن را نداشته‌اند و هرچه از رسانه به خوردشان داده بودند را پشت هم تکرار می‌کردند ؛ آنچنان مسخ و مسحور که از کینه‌ی حاکمیت حاضرند شب را روز بنامند و روز را شب…و ایران امروز ما چقدر در فضای رسانه باخته است.به این فکر کردم که اگر برای هر کشوری حتی سوییس هم ده‌ها شبکه اپوزیسیون به زبان خودشان سال‌ها و شبانه روز محتوا تولید می‌کردند که “سوییس کشور خوبی نیست” اکنون درصدی از همین کسانی که در رفاه مطلق هستند نیز به دنبال براندازی بودند…آری همین رسانه کاری با کشور  ِسامورایی‌های متعصب کرد که در خیابان‌ها به سربازان آمریکایی لبخند گرم بزنند بی‌آنکه یادشان بیاید در هیروشیما و ناکازاکی چه بلایی به سرشان آورده‌اند…به هر حال هر چه فکر کردم دیدم نمی‌توانم از بیگانه بخواهم به کشورم حمله کند!دیدم نمی‌توانم کنار سلبریتی‌هایی باشم که به اعتقادات لااقل نیمی از مردم کشورم ناسزا می‌گویند و تهدید به قرآن‌سوزی می‌کنند و بدون اینکه خنده‌شان بگیرد، بشارت آزادی می‌دهند!دیدم حتی نمی‌توانم از اهالی جزیره‌ی اپستین بخواهم به جان کودکان و دختران بی‌گناه وطنم کاری نداشته باشند!!تا اینکه جنگ شروع شد و کمک‌ها رسیدند،همچنان که قبل از ما کمک‌ها به ویتنام و افغانستان و عراق و لیبی و… رسیده‌ بودند
دیدم جنگ است و فقط می‌توانم بخوانم!که اگر در زمان پهلوی و قاجار هم بودم و بیگانه‌ای به کشورم یورش می‌برد همین کار را می‌کردم…برای دلگرمی مردم و کسانی که از مردمم دفاع می‌کنند خواندم… «حسبی الله» گفتگوی من با مولایم علی (ع) است و براستی خدا برای ما بس است…    اکنون به عنوان کسی در وسط، حاضرم ۴۷ سال دیگر به جمهوری اسلامی فرصت بدهم نقایص خود را برطرف کند تا اینکه با عده‌ای همصدا شوم و پوریم دیگری را در تقویم اسراییل رقم بزنم که در فردای به اصطلاح آزادی با چکمه روی سنگ قبر هموطنانم سرود شادی بخوانند!و آن عده!آن عده خیلی دیر می‌فهمند که در جهان هیچ کشوری جز به منافع خودش فکر نمی‌کند و علاج واقعی در وطن‌هاست!این را هم به آن عده‌ای که سمت درست تاریخ را به من گوشزد می‌کنند می‌گویم:اصلا سمت درست تاریخ و هرچه می‌بافید ارزانی خودتان… من ترجیحم این است که در همین وسط بایستم و بمیرموسط مدرسه مینابوسط خانه‌هایی که سفره‌‌هایشان کوچک شدوسط صدای اذان در حیاط مسجدی فرو ریخته…وسط خیابان‌های شهرم…
محسن چاوشی/ اسفند ۱۴۰۴
@footballiu
undefined۲

۲.۱K

۱۷:۲۱

۲۱ اسفند ۱۴۰۴
بازارسال شده از پایگاه خبری جماران
thumbnail
undefined️ حمید هیراد پس از سال‌ها مبارزه با بیماری، صبح امروز درگذشت
undefinedمراسم بدرقه این خواننده ایرانی، جمعه ساعت ۱۱ در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود. / بیلبوردundefinedundefined @jamarannews

۹۳

۱۰:۵۵

بمانی به یادگار، اقای محترمبشنوید از حمید هیراد
وطن فروش، وطنو به جهنم می بره...
undefinedوطنترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده: حمید هیرادتنظیم‌کننده: حسن بابا
undefinedundefinedundefined
undefined۲
undefined۱

۲.۳K

۱۰:۵۷

Vatan - Hamid Hiraad.mp3

۰۳:۴۴-۳.۷۶ مگابایت
undefined undefinedوطنحمید هیراد
undefined۲

۲.۶K

۱۰:۵۷

۶ فروردین
بازارسال شده از خبرگزاری مهر
thumbnail
undefinedگرشا رضایی برای خلیج فارس و جزایر ایرانی خواند!
undefined️ تقدیم به شهدای ناو دنا که مظلومانه جانشان را در راه وطن فدا کردند.
undefined @Mehrnews

۱۴۴

۱۷:۰۹