جاي سوختگي رو پام بود به مامانم نشون دادم گفتم اين جاي چيه؟گفت بچه بودي چهارشنبه سوري رفتيم خونه بابابزرگ اينا از رو آتیش پريدي.
گفتم آهان پس اونجا اينطوري شد گفت نه
اومديم خونه قاشق داغ گذاشتم رو پات تا ديگه از اين غلطا نکني ...
مادر من... مادر من.. تو ياري و ياور من ...


https://ble.ir/funtaim
گفتم آهان پس اونجا اينطوري شد گفت نه
اومديم خونه قاشق داغ گذاشتم رو پات تا ديگه از اين غلطا نکني ...
مادر من... مادر من.. تو ياري و ياور من ...
https://ble.ir/funtaim
۴.۲K
۱۴:۵۱
دیشب دیر اومدم خونه..بابام گفت کجا بودی آواره بدبخت؟؟گفتم خونه دوستم.ورداشت به ۱۰ تا از دوستام زنگ زد..دمشون گرم هر ۱۰ تاشون گفتن خونه ما بود..۲ تاشون که دمشون گرمگفتن الان اینجاس. خوابه خستس بیدارش نمیکنیم.. 


اینا به درک..من حیرون مرام اون دوستمم که سنگ تموم گذاشت گفت..
اینجاس داره نماز میخونه واما واما رفیق فابم که ترکوند دیگه صداشو شبیه من کرد و گفت سلام بابا خیلی خوابم میاد بعدا بهت زنگ میزنم 



https://ble.ir/funtaim
https://ble.ir/funtaim
۴K
۱۰:۴۲
یه شب دیر وقت از سر کار برمیگشتم ، راه میانبر رو انتخاب کردم و از قبرستون بزرگ روستا رد میشدم ...
وسط راه سه تا خانم به طرفم اومدن و گفتن خیلی میترسن و اگه میشه من همراهشون برم تا سر جاده.منم گفتم باشه و با هم راه افتادیم ...بعدش وسط راه من گفتم :ترس شما رو میفهمم ، حق دارین بترسین ...من هم قدیما ، اون وقت ها که هنوز زنده بودم از اینجا میترسیدم!
باید میدیدید چطوری میدویدن ...
(برگی از خاطرات یه آدم مریض
)https://ble.ir/funtaim
وسط راه سه تا خانم به طرفم اومدن و گفتن خیلی میترسن و اگه میشه من همراهشون برم تا سر جاده.منم گفتم باشه و با هم راه افتادیم ...بعدش وسط راه من گفتم :ترس شما رو میفهمم ، حق دارین بترسین ...من هم قدیما ، اون وقت ها که هنوز زنده بودم از اینجا میترسیدم!
باید میدیدید چطوری میدویدن ...
(برگی از خاطرات یه آدم مریض
۴.۲K
۲۰:۱۷
دیروز تو تاکسی از دختره بغل دستیم پرسیدم ببخشید خانم کرایه های این مسیر چقدره؟برگشت یه نگاه بهم انداخت گفت: برو سر اصل مطلب
کلن ملت قاطی کردن!



https://ble.ir/funtaim
کلن ملت قاطی کردن!
۴.۱K
۱۴:۲۸
همکارم 30 سالشه و تازه نامزد کرده بعد داشت با نامزدش تلفنی حرف میزد میگفت:
"اگه باهام دعوا کنی منم یه جوجه کوشولو میشم میرم تو حیاط جیک جیک میتونم، پیشی بدجنس بیاد منو بخوله"
تلفنش که تموم شد بهم نگاه کرد گفت به زنا نباید زیاد رو بدی... میگیری چی میگم؟

به همین برکت قسم

╭┈────『

』https://ble.ir/funtaim

"اگه باهام دعوا کنی منم یه جوجه کوشولو میشم میرم تو حیاط جیک جیک میتونم، پیشی بدجنس بیاد منو بخوله"
تلفنش که تموم شد بهم نگاه کرد گفت به زنا نباید زیاد رو بدی... میگیری چی میگم؟
به همین برکت قسم
╭┈────『
۴K
۶:۲۵
هروقت احساس کردی به هیچ دردی نمیخوری
یاد معلم پرورشی بیوفت و دوباره به خودت امیدوار شو


https://ble.ir/funtaim
یاد معلم پرورشی بیوفت و دوباره به خودت امیدوار شو
https://ble.ir/funtaim
۴.۱K
۱۸:۴۷
بازارسال شده از کلیپ_روز
بچه بودیم میدیدیم بزرگترا عروسی میکنن!


بزرگ شدیم میبینیم کوچکترا عروسی میکنن!
خدایا تعارف نکن اگه مارو واسه تماشا آفریدی خوب بگو فدات شم!!!


@klip_roz1 
بزرگ شدیم میبینیم کوچکترا عروسی میکنن!
خدایا تعارف نکن اگه مارو واسه تماشا آفریدی خوب بگو فدات شم!!!
۱
۲۱:۰۸
توی خونه شمام یه کیف کهنه قدیمی داغون هست
که همه مدارک ها داخلش؟؟؟؟
لامصب تجزیه ناپذیره !!



https://ble.ir/funtaim
که همه مدارک ها داخلش؟؟؟؟
لامصب تجزیه ناپذیره !!
https://ble.ir/funtaim
۲.۶K
۱۸:۱۸