سلام و عرض ادب و احتراماولیای عزیز، از این که یک سال تحصیلی را در خدمت شما و دخترای گلم بودم، بسیار خرسندم و کمال تشکر و قدردانی را دارم از تک تک شما عزیزان بابت همراهی ولطف و محبتی که در طول سال تحصیلی به بنده داشتید....تمام سعیم بر این بود که چه به لحاظ درسی و چه به لحاظ تربیتی تاثیر گذار بوده و امانت دار خوبی بوده باشم و امیدوارم که راضی باشید و اگر در این مسیر، کم و کاستی بوده و یا خدای نکرده باعث رنجش عزیزی شده باشم، تقاضا دارم به بزرگواری خود، بنده را عفو و حلال کنید.
امیدوارم هر جا که هستید سلامت و شاد و سربلند باشید و شاهد درخشش و موفقیت های روز افزون دلبندانتان باشید
همه ی شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم، در پناه حق باشید 

۵۸۷
۹:۱۴
چه قدر خوشحالم که می خندید.چه قدر خوشحالم که شما را شاد و خندان می بینم.
خنده هایتان ناب ترین و زیباترین حس جهان را در رگ هایم می دواند و من تازه می شوم. من نو می شوم.
چه قدر خوشحالم که شما شاگرد من هستید.
چه قدر به خودم می بالم که معلم شما هستم.
من با شما خندیدم ، گریه کردم. با شما بحث و گفت و گو کردم ،من با شما بچگی کردم. با شما ناب ترین احساسات جهان را تجربه کردم. با شما بزرگ شدم.با شما ریاضی خواندم ، ادبیات خواندم.
من با شما بزرگ شدم.
چه قدر به جهان فخر می فروشم که شما ، که تک تکتان با هر اخلاق و خلق و خویی که داشتید معلمتان من بودم.
من گوشه ای ایستاده ام و به شما و خنده هایتان نگاه می کنم و چه لذتی بیشتر از این که شما شاد هستید و امیدوار برای ساختن قله های موفقیت آینده.
من از دور شما را نگاه می کنم آنگاه که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کردید و بر جایگاه اصلی خود که همانا یک انسان طراز هست ، ایستاده اید .
و من از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم و با دست شما را نشان می دهم که جهان نگاه کنید، شاگردان من هستند این ستارگان درخشان.



خنده هایتان ناب ترین و زیباترین حس جهان را در رگ هایم می دواند و من تازه می شوم. من نو می شوم.
چه قدر خوشحالم که شما شاگرد من هستید.
چه قدر به خودم می بالم که معلم شما هستم.
من با شما خندیدم ، گریه کردم. با شما بحث و گفت و گو کردم ،من با شما بچگی کردم. با شما ناب ترین احساسات جهان را تجربه کردم. با شما بزرگ شدم.با شما ریاضی خواندم ، ادبیات خواندم.
من با شما بزرگ شدم.
چه قدر به جهان فخر می فروشم که شما ، که تک تکتان با هر اخلاق و خلق و خویی که داشتید معلمتان من بودم.
من گوشه ای ایستاده ام و به شما و خنده هایتان نگاه می کنم و چه لذتی بیشتر از این که شما شاد هستید و امیدوار برای ساختن قله های موفقیت آینده.
من از دور شما را نگاه می کنم آنگاه که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کردید و بر جایگاه اصلی خود که همانا یک انسان طراز هست ، ایستاده اید .
و من از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم و با دست شما را نشان می دهم که جهان نگاه کنید، شاگردان من هستند این ستارگان درخشان.
۶۰۰
۹:۲۵
و اما بعد....نازنین دخترای من، خیلی خوشحالم که همگی مقطع ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذرانده و به مقطع بالاتر میروید و از اینکه دیگه نمی ببینمتون غمگینم و دلم براتون خیلی تنگ میشه اما فراموش نکنید که هرگز فراموشتان نخواهم کرد و تک تکتون در ذهن و قلب من جاودانه هستید و طبق قرارمون اگر عمری باشه منتظر روزی خواهم ماند که خبر موفقیت هاتون را بشنوم یا ببینم که در بالاترین جایگاه های علم و دانش قرار گرفته اید و در طول مسیر همواره ارزش های والای انسانی را سرلوحه ی زندگی تون قرار دادید و من با افتخار و با صدای رسا و با قلبی پر از عشق و شوق هر جا دیدمتون به همه بگم، این فرشتگان زمینی دانش آموزان من بودند....خوشگلای من، خیلی دلم براتون تنگ میشه و سالی که با شما بودم یکی از بهترین سال های خدمتم بود و واقعا از این که کنار شما بودم لذت بردم و لحظات شیرینی رو تجربه کردم...حتی دلم برای شیطنت هاتون،تنگ میشه دلم برای درد دل کردن هاتون ، دلم برای خنده هاتون، غر زدن هاتون تنگ میشه دلم برای.....
ولی با این وجود، همین که هستید و بخشی از دفتر زندگیم بنام شما ورق خورده خوشحالم و با یاد و خاطره هاتون پیش خواهم رفت تا روزی که دوباره ببینمتون.....عزیزانم، خیلی مواظب خودتون باشید و قدر خودتون را بدونید و حواستون به شکل گیری شخصیت تون باشه که انسان ارزنده از خودتون بسازید وبرای همه اول خودتون بعد خانواده بعد دوستان و اطرافیان و در نهایت برای جامعه تون مفید باشید.به خدای بزرگ میسپارمتون، خیلی دوستتون دارم


۵۴۶
۹:۳۰
من معلم هستمو به خود می بالمچون که روشنگر راهی باشمکه بود راهنمای گلهاچون که شمعم به رهی طولانیاز برای آنهامن به خود می بالم و بود زمزمه ام در همه حال:تا کنون چند نفر را بُده ام راهنما؟یا که اصلاُ هنرم چیست؟چه توانم کردن تا که بهتر باشم ؟با چه ترفند و هنر می توانم به شقایق ذوق و انگیزه دهم؟من به یاس و نرگس چه بگویم که توانمند شوند در هنرمندی و علم آموزی؟راز خوشبختی را با کدامین واژه به همه گلهایم خوب تفهیم کنم ؟
من دعایم این است بر سر سجاده :مهربانا!
ما را از برای باغی که امانت باشد نزدمان هر سالهرهنما باش خودت بینشی ده سرشاردانشی ده بسیار هنری افزون ترصبر ایوب نبی تو به ما هدیه نماقلبمان کن پرنور سینه هامان پرشوردیده ای بینا ده تو به ما ای دادارتا که در حفظ امانت هامانشاد و پیروز شویمدر ره پرورش گلهامانباغبانی باشیم پرتلاش و پرشور سخت کوش و مسرور با صفا و پر شورای خدا گلهامان همه محتاج تواند همه را با لطفت در پناه مهرت سبز و پیروز بدار


من دعایم این است بر سر سجاده :مهربانا!
۶۴۲
۹:۳۱
حرف های ما هنوز ناتمام...تا نگاه می کنی:وقت رفتن استباز هم همان حکایت همیشگی!پیش از آنکه باخبر شویلحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شودآی...ای دریغ و حسرت همیشگی!ناگهانچقدر زوددیر می شود!🥹


۵۸۱
۹:۳۳
عزیزانم ،لطفا تا مشخص شدن تاریخ اخذ کارنامه و پرونده ی تحصیلی دانش اموزان ،کانال را ترک نفرمایید و بعد از اخذ کارنامه. می توانید از کانال خارج شوید ،در پناه حق باشید 
۵۷۶
۹:۳۵
و در پایان جا داره از طرف خودم و اولیا و دانش اموزان کلاس ۶/۱ تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم از نماینده ی اولیا سرکار خانم قضاتی عزیز و مهربان ،که در طول سال تحصیلی همواره در کنار ما بودند و زحمات زیادی را متقبل شدند و ما را تا پایان مسیر ،همراهی کردند .🥰خانم قصاتی جان ،خدا قوت و دستمریزاد ....امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و کامروا باشید و توفیق روزافزون داشته باشید و تنتون سالم و دلتون خوش ....



۶۳۲
۱۰:۲۵
سلام و درود اولیا ی برنامه ی دریافت کارنامه به شرح ذیل اعلام میگردد


۶۵۹
۱۱:۵۴
۸۳۱
۱۱:۵۵
۱K
۲۱:۵۱