ﺍﮔﺮ سه ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻭﺯﻧﺖ ﺑﻪ جسمی ﻧﻴﺮﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﻛﻨﯽ؛
ﻧﺮﻳﻨﯽ ﮔﻮﺯﻳﺪﻧﺖ ﺣﺘﻤﻴﻪ ...!
"اسحاق نیوتون"

ﻧﺮﻳﻨﯽ ﮔﻮﺯﻳﺪﻧﺖ ﺣﺘﻤﻴﻪ ...!
"اسحاق نیوتون"
۱۸۰
۱۶:۴۴
دیروز رفتم رستوران...
گفتم ببخشید آقا جوجه دارید؟
گفت بله...
گفتم بهش آب و دونه بدید نمیره...تا آخر خیابون با لنگه کفش دنبالم کرد

گفتم ببخشید آقا جوجه دارید؟
گفت بله...
گفتم بهش آب و دونه بدید نمیره...تا آخر خیابون با لنگه کفش دنبالم کرد
۱۸۳
۱۶:۴۵
مامانه به پسرش ميگه نيوتون رو ميشناسى؟ميگه نه كيه؟ميگه اگه حواست به درسات بود ميشناختيش!!!
پسره ميگه سانازو ميشناسى؟مامانه ميگه نه كيه؟ميگه اگه حواست به بابا بود ميشناختيش!!!


پسره ميگه سانازو ميشناسى؟مامانه ميگه نه كيه؟ميگه اگه حواست به بابا بود ميشناختيش!!!
۲۴۱
۱۶:۴۶
ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺣﻀﺮﺕ ﻧﻮﺡ ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻧﻮﻉ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ؟
ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺐ ﻣﺜﻼ ﭘﻨﮕﻮﺋﻦ ﻭ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻭ ﺧﺮﺱ ﭘﺎﻧﺪﺍ ﮐﻪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺍﻗﻠﯿﻢ ﻧﻤﯿﮕﻨﺠﻨﺪ !!!
ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ﻭ ﭼﯿﻦ!!!
ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺑﺎ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻼً ﻓﻼﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺳﺮِ ﮐﺎﻧﺎﻝِ ﺳﻮﺋﺰ ﺑﺎﺷﯿﺪ !!
ﺣﺎﻻ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ، ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺟﻨﺘﯽ ﺑﭙﺮﺳﻢ
ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺐ ﻣﺜﻼ ﭘﻨﮕﻮﺋﻦ ﻭ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻭ ﺧﺮﺱ ﭘﺎﻧﺪﺍ ﮐﻪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺍﻗﻠﯿﻢ ﻧﻤﯿﮕﻨﺠﻨﺪ !!!
ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻗﻄﺐ ﺷﻤﺎﻝ ﻭ ﭼﯿﻦ!!!
ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺑﺎ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻼً ﻓﻼﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺳﺮِ ﮐﺎﻧﺎﻝِ ﺳﻮﺋﺰ ﺑﺎﺷﯿﺪ !!
ﺣﺎﻻ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ، ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺟﻨﺘﯽ ﺑﭙﺮﺳﻢ
۱۶۷
۱۶:۴۷
یعقوب ﺍﺯ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪ: ﺁﻳﺎ ﻫﻨﮕﺎمی ﮐﻪ ﻳﻮﺳﻔﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﺎه ﺁﺏ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻴﺪ ﭼﻴﺰی ﻫﻢ ﮔﻔﺖ؟ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺁﺭی پدريعقوب پرسید: چه گفت؟فرزندان پاسخ دادند: شِلِپ
۱۸۴
۱۶:۴۸
آیا میدانستید
دلستر رو برعکس کنید چی میشه؟
خو معلومه میریزه
واقعا داشتی برعکس میخوندیش؟ لابد دانشگاه هم میری




دلستر رو برعکس کنید چی میشه؟
خو معلومه میریزه
واقعا داشتی برعکس میخوندیش؟ لابد دانشگاه هم میری
۲۳۷
۱۶:۵۰
*پسره
به مادرش
گفت با اين قيافه ترسناكت
چرا اومدی مدرسه؟
مادر
گفت غذاتو
نبرده بودی نميخواستم گرسنه
بمونی پسر
گفت ای كاش نمیومدی تا باعث خجالت و شرمندگي من نشی
... همیشه از چهره مادرش با یک چشم خجالت میکشید
... چندسال بعد پسر در 1شهر ديگه دانشگاه 
قبول شد و همون جا کار پیدا کرد و ازدواج كرد
و بچه
دار شد خبر به گوش 
مادر رسيد مادر گفت بیا تا عروس و نوه هامو ببینم
اما پسر میترسید که زنش و بچش از ديدن پیرزن یه چشم بترسن
... چند سال بعد به پسره خبر دادن مادرت مرده
... وقتی رسید مادر رو دفن کرده
بودن و فقط 1 يادداشت
از طرف مادرش واسش مونده بود
: پسره عزيزم
وقتی 6سالت بود
تو 1تصادف
1چشمتو
از دست دادی
اون موقع من 26سالم بود
و در اوج زیبایی بودم
و بعنوان 1مادر
نميتونستم ببينم پسرم
1چشمشو از دست داده
واسه همين 1چشممو به پاره تنم دادم
تا مبادا بعدا با ناراحتی زندگی كنی پسرم
مواظب چشم مادرت باش
... اشك در چشمهای پسر جمع شد
... ولی چه دیر
... سلامتی تمام مادرا لايك كنيد
هرکی مادرش رو دوست داره کپی کنه
نامردی کپی نکنی!!
⊙مامانم
بابامو
صدا زد
که در شیشه سس رو باز کنه
پدرم
بعد از کلی کلنجار نتونست
منم خیلی راحت درش رو باز کردم و گفتم :اینم کاری داشت؟؟
پدرم لبخندی زد و گفت
:یادته وقتی بچه
بودی من در شیشه
رو شل میکردم تا بازش کنی و غرورت نشکنه؟
بدجوری بغض گلمو گرفت..
سلامتی همه باباها
................واما ..................
به سلامتی همه مامانایی که هروقت صداشون کنیممیگن:جانم!و هروقت صدامون می کنن،میگیم:چیه؟ها...؟
به سلامتی مادرایی که می تونند تا 10 تا فرزندشونانگهداری کنند اما 10 فرزند نمی توننداز یک مادرنگهداری کنند!
به سلامتی مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاد بچه هاشون دادند ،ولی تو پیریبچه هاشون خجالت میکشندویلچرشونرو هل بدند!
به سلامتی مادری که وقتی غذا سرسفره کم میاد اولین کسی که از اون غذادوست نداره خودشه!
به سلامتی مادر .تنها کسی که وقتی شکمشو لگد می زدماز شدت شوق می خندید!
به سلامتیمادر که دیوارشاز همه کوتاه تره !!!!! خدایا هر کی این پست رو کپی کرد درد دلش رو رفع کن..صحبتهای فرزندی در کنار قبر مادرش:
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺫﯾﺘﺖ ﻧﮑﻨﻢ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺴﺨﺮﺕ ﻧﮑﻨﻢ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ
ﻧﮕﻢ ﺗﻮ ﺍﻓﮑﺎﺭﺕ ﻋﻘﺐ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﻭ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺖ...
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ ...
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ناراحتت نکنم
دیگه صدامو روت بلند نمیکنم ،
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﮔﺮﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺩ...
ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺑﺎﺷﻪ
ﺗﺎ ﺩﯾﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺧﻮﺩﻣﻮﻧﻮ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﻨﯿﻢ
ﻗﺪﺭﺷﻮﻧﻮ ﺑﺪﻭﻧﯿﻢ
تا ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﺬﺍﺭ
ﺷﺎﯾﺪ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﺩﺍﺭﺷﻮﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺑﺸﻦ...
سلامتیه همه مادرای عزیز
که نبودشون اول بدبختی هاست.
اگر مادرت هنوز کنارت است 
او را رها مکن
و محبتش را فراموش نکن
وکاری کن که راضی باشدچون در تمام زندگی فقط یک مادر داری و وقتی میمیرد ،
آنگاه ملائکه میگویند که
فوت شد آن کسی که به سبب دعا های آن به تو رحم میکردیم.
امکان ندارد بخوانی وبه اشتراک نگذاری...
مـــــــــ
ــــــــ
سلامتی همه باباها
به سلامتی همه مامانایی که هروقت صداشون کنیممیگن:جانم!و هروقت صدامون می کنن،میگیم:چیه؟ها...؟
به سلامتی مادرایی که می تونند تا 10 تا فرزندشونانگهداری کنند اما 10 فرزند نمی توننداز یک مادرنگهداری کنند!
به سلامتی مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاد بچه هاشون دادند ،ولی تو پیریبچه هاشون خجالت میکشندویلچرشونرو هل بدند!
به سلامتی مادری که وقتی غذا سرسفره کم میاد اولین کسی که از اون غذادوست نداره خودشه!
به سلامتی مادر .تنها کسی که وقتی شکمشو لگد می زدماز شدت شوق می خندید!
به سلامتیمادر که دیوارشاز همه کوتاه تره !!!!! خدایا هر کی این پست رو کپی کرد درد دلش رو رفع کن..صحبتهای فرزندی در کنار قبر مادرش:
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺫﯾﺘﺖ ﻧﮑﻨﻢ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺴﺨﺮﺕ ﻧﮑﻨﻢ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ
ﻧﮕﻢ ﺗﻮ ﺍﻓﮑﺎﺭﺕ ﻋﻘﺐ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﻭ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺖ...
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺷﺐ ﻫﺎ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ ...
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩ
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ناراحتت نکنم
دیگه صدامو روت بلند نمیکنم ،
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﮔﺮﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺩ...
ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺑﺎﺷﻪ
ﺗﺎ ﺩﯾﺮ ﻧﺸﺪﻩ ﺧﻮﺩﻣﻮﻧﻮ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﻨﯿﻢ
ﻗﺪﺭﺷﻮﻧﻮ ﺑﺪﻭﻧﯿﻢ
تا ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﺬﺍﺭ
ﺷﺎﯾﺪ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﺩﺍﺭﺷﻮﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺑﺸﻦ...
سلامتیه همه مادرای عزیز
که نبودشون اول بدبختی هاست.
او را رها مکن
و محبتش را فراموش نکن
وکاری کن که راضی باشدچون در تمام زندگی فقط یک مادر داری و وقتی میمیرد ،
آنگاه ملائکه میگویند که
فوت شد آن کسی که به سبب دعا های آن به تو رحم میکردیم.
۲۱۹
۱۰:۲۳
سلام بچه ها چطورین
۱۶۷
۱۰:۳۵
بازارسال شده از ااااا
۴
۱۴:۳۰