به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۴۰۸
۶:۳۰
۱K
۷:۵۵
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۳۶۰
۱۵:۳۷
حط السیف قبال السیفنحنا رجال محمد ضیف
خوش حالی اهل غزه پس از آتش بس
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
خوش حالی اهل غزه پس از آتش بس
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۳۵۱
۱۵:۳۹
یکی از رویدادهای عبرتآموز و قابل تأملی که در پی اعلام آتشبس میان جنبش حماس و رژیم اسرائیل به وقوع پیوست، به سرنوشت تأسفبار نیروهای وابسته به «یاسر ابوشباب» بازمیگردد. این افراد، که در طول درگیریها، در نقش ستون پنجم و بازوی نیابتی رژیم در نوار غزه، به اقدامات خصمانه علیه گروههای مقاومت مشغول بودند، پس از برقراری آتشبس، به امید کسب پناهندگی و اقامت دائم، به اسرائیل پناه بردند.
اما رژیم صهیونیستی به سادگی و بدون هیچ تردیدی، درخواست آنان را رد کرد و با این عمل نشان داد که کمترین شأن و ارزشی برای این عناصر قائل نیست و آنان را همچون دستمالی بلااستفاده، کنار گذاشت. این طرد شدن، در حالی صورت گرفت که اکنون سایه تهدیدهای جدی، بهویژه از جانب گروههای مقاومت، بر سر جان این افراد در غزه سنگینی میکند.
این واقعه، درسی آشکار برای همگان است و اینگونه نتیجهگیری میشود که هر آن کس که از مسیر حق منحرف شود، از خداوند روی برگرداند و دست دوستی به سوی فریبکاران و خناسان دراز کند، عاقبتی جز خواری و رسوایی در این دنیا و عذاب دردناک در جهان آخرت در انتظارش نخواهد بود.
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
اما رژیم صهیونیستی به سادگی و بدون هیچ تردیدی، درخواست آنان را رد کرد و با این عمل نشان داد که کمترین شأن و ارزشی برای این عناصر قائل نیست و آنان را همچون دستمالی بلااستفاده، کنار گذاشت. این طرد شدن، در حالی صورت گرفت که اکنون سایه تهدیدهای جدی، بهویژه از جانب گروههای مقاومت، بر سر جان این افراد در غزه سنگینی میکند.
این واقعه، درسی آشکار برای همگان است و اینگونه نتیجهگیری میشود که هر آن کس که از مسیر حق منحرف شود، از خداوند روی برگرداند و دست دوستی به سوی فریبکاران و خناسان دراز کند، عاقبتی جز خواری و رسوایی در این دنیا و عذاب دردناک در جهان آخرت در انتظارش نخواهد بود.
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۵۵۷
۱۵:۵۳
האח השכול "מרגע שהחטופים משתחררים - חיייבים לחזור ללחימה מלאה, כדי שבאמת יהיה ניצחון"
האח השכול, אליאב אליהו, חבר בפורום הגבורה, אחיו של ידידיה אליהו הי"ד, לוחם הנדסה קרבית במילואים, אשר נפל בתמרון בעזה לפני כשנה וחצי, קורא לחזור ללחימה מיד אחרי השבת החטופים.
האח השכול כתב :
"במשך שנתיים, עבדו קשה ארגוני השמאל, לגרום לאנשים לשים את החטופים במרכז, ולהתעלם מהמכלול הגדול של המלחמה.השקיעו המון כספים ופרסום בציבור הימני, בעלוני שבת, באירועים מרגשים בישובים.
והצליחו להביא אותנו להסכם הזה, שבו הולכים להשתחרר מאות מחבלים רוצחים שיעודדו את הטבח הבא.וההצלחה שלהם מתבטאת בכל כך הרבה ריגוש גם אצל אנשים בימין, שלרגע נהנים מהריגוש הזמני, ושוכחים את המלחמה הגדולה.סינוואר הבטיח לחבריו בכלא שהוא יוציא אותם, והצליח.
אם המלחמה נגמרת בלי שכבשנו חלקים מרצועת עזה לצמיתות, לא ניצחנו. וזה לא משנה איך יקראו לגוף שישלוט בעזה, הערבים אותם ערבים, ומטרת העל שלהם- להעיף אותנו מכל הארץ, תמשיך בכל הכח, יחד עם עידוד ממאות הרוצחים, שהבינו שלרצוח יהודים זה משתלם, כי תכף יחטפו כמה יהודים, וישחררו אותם.
נכון להיום חמאס הסכים לעסקה, כי הוא קיבל ערבויות חזקות שהמלחמה הסתיימה ואנחנו ניסוג.
ועכשיו הזמן של כולם בכל הכח, לדאוג שמרגע שהחטופים משתחררים, חוזרים ללחימה מלאה, כובשים מגרשים ומיישבים, כדי שבאמת יהיה ניצחון.
בשביל זה יצאו להילחם, ונפלו אחי ידידיה הי"ד וחבריו."...............................
ارتش اسرائیل آتش را حفظ کرد...
کلماتی نیست که بتواند آنچه رزمندگان ما در این دو سال گذشته تجربه کردهاند را توصیف کند، من میدانم، من بخشی از داستانها را میشناسم و آنها پایان ندارند، معجزات آشکار، شجاعت و دلیری غیرقابل تصور و باز هم معجزات و معجزات...
چون ما اینگونهایم، با برتری، همه تلاش میکنند ما را نابود کنند و ما به همه لگد میزنیم.
رزمندگان منظم و ذخیره، نوک پیکان ارتش اسرائیل در هوا، در دریا و روی زمین، جان خود را فدا کردند، خانه، زن و فرزندان را ترک کردند و رفتند تا آنچه به آنها دستور داده شده بود را انجام دهند.
جنگ برای خانه، به معنای واقعی کلمه.
هیچ کس نمیتواند آنچه را که شما گذراندهاید درک کند، و با این حال شما ادامه دادید و بدون توقف جنگیدید تا لحظهای که همه چیز متوقف شد.
این پایان نیست، ما به مبارزه برای خانه، خانواده و دوستان ادامه خواهیم داد.
در نماز صبح، عصر و شب برای شما دعا کردیم، کل اسرائیل در طول دو سال میلیونها بخش از مزامیر را خواند که معجزه آفرید، پشت جبهه حتی برای یک لحظه تسلیم نشد.
تمام اسرائیل نسبت به یکدیگر مسئولند.
به زودی، به خواست خدا، نجات خداوند در چشم بر هم زدنی خواهد آمد و اسیران به آغوش خانوادههایشان بازخواهند گشت برای فرایند بازسازی که سالها طول خواهد کشید، در نهایت همه ما از این تجربه قویتر برخواهیم خاست.
باید هر ملتی بداند،
خون یهودی بیارزش نیست، روزهای جنگهای صلیبی، بابلیها، عثمانیها و نازیهایی که ما را در هر گوشهای کشتند به پایان رسیده است.
دیگر نه...
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
האח השכול, אליאב אליהו, חבר בפורום הגבורה, אחיו של ידידיה אליהו הי"ד, לוחם הנדסה קרבית במילואים, אשר נפל בתמרון בעזה לפני כשנה וחצי, קורא לחזור ללחימה מיד אחרי השבת החטופים.
האח השכול כתב :
"במשך שנתיים, עבדו קשה ארגוני השמאל, לגרום לאנשים לשים את החטופים במרכז, ולהתעלם מהמכלול הגדול של המלחמה.השקיעו המון כספים ופרסום בציבור הימני, בעלוני שבת, באירועים מרגשים בישובים.
והצליחו להביא אותנו להסכם הזה, שבו הולכים להשתחרר מאות מחבלים רוצחים שיעודדו את הטבח הבא.וההצלחה שלהם מתבטאת בכל כך הרבה ריגוש גם אצל אנשים בימין, שלרגע נהנים מהריגוש הזמני, ושוכחים את המלחמה הגדולה.סינוואר הבטיח לחבריו בכלא שהוא יוציא אותם, והצליח.
אם המלחמה נגמרת בלי שכבשנו חלקים מרצועת עזה לצמיתות, לא ניצחנו. וזה לא משנה איך יקראו לגוף שישלוט בעזה, הערבים אותם ערבים, ומטרת העל שלהם- להעיף אותנו מכל הארץ, תמשיך בכל הכח, יחד עם עידוד ממאות הרוצחים, שהבינו שלרצוח יהודים זה משתלם, כי תכף יחטפו כמה יהודים, וישחררו אותם.
נכון להיום חמאס הסכים לעסקה, כי הוא קיבל ערבויות חזקות שהמלחמה הסתיימה ואנחנו ניסוג.
ועכשיו הזמן של כולם בכל הכח, לדאוג שמרגע שהחטופים משתחררים, חוזרים ללחימה מלאה, כובשים מגרשים ומיישבים, כדי שבאמת יהיה ניצחון.
בשביל זה יצאו להילחם, ונפלו אחי ידידיה הי"ד וחבריו."...............................
ارتش اسرائیل آتش را حفظ کرد...
کلماتی نیست که بتواند آنچه رزمندگان ما در این دو سال گذشته تجربه کردهاند را توصیف کند، من میدانم، من بخشی از داستانها را میشناسم و آنها پایان ندارند، معجزات آشکار، شجاعت و دلیری غیرقابل تصور و باز هم معجزات و معجزات...
چون ما اینگونهایم، با برتری، همه تلاش میکنند ما را نابود کنند و ما به همه لگد میزنیم.
رزمندگان منظم و ذخیره، نوک پیکان ارتش اسرائیل در هوا، در دریا و روی زمین، جان خود را فدا کردند، خانه، زن و فرزندان را ترک کردند و رفتند تا آنچه به آنها دستور داده شده بود را انجام دهند.
جنگ برای خانه، به معنای واقعی کلمه.
هیچ کس نمیتواند آنچه را که شما گذراندهاید درک کند، و با این حال شما ادامه دادید و بدون توقف جنگیدید تا لحظهای که همه چیز متوقف شد.
این پایان نیست، ما به مبارزه برای خانه، خانواده و دوستان ادامه خواهیم داد.
در نماز صبح، عصر و شب برای شما دعا کردیم، کل اسرائیل در طول دو سال میلیونها بخش از مزامیر را خواند که معجزه آفرید، پشت جبهه حتی برای یک لحظه تسلیم نشد.
تمام اسرائیل نسبت به یکدیگر مسئولند.
به زودی، به خواست خدا، نجات خداوند در چشم بر هم زدنی خواهد آمد و اسیران به آغوش خانوادههایشان بازخواهند گشت برای فرایند بازسازی که سالها طول خواهد کشید، در نهایت همه ما از این تجربه قویتر برخواهیم خاست.
باید هر ملتی بداند،
خون یهودی بیارزش نیست، روزهای جنگهای صلیبی، بابلیها، عثمانیها و نازیهایی که ما را در هر گوشهای کشتند به پایان رسیده است.
دیگر نه...
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۳۸۶
۱۵:۵۹
قطٰاعْ غَزة
האח השכול "מרגע שהחטופים משתחררים - חיייבים לחזור ללחימה מלאה, כדי שבאמת יהיה ניצחון" האח השכול, אליאב אליהו, חבר בפורום הגבורה, אחיו של ידידיה אליהו הי"ד, לוחם הנדסה קרבית במילואים, אשר נפל בתמרון בעזה לפני כשנה וחצי, קורא לחזור ללחימה מיד אחרי השבת החטופים. האח השכול כתב : "במשך שנתיים, עבדו קשה ארגוני השמאל, לגרום לאנשים לשים את החטופים במרכז, ולהתעלם מהמכלול הגדול של המלחמה. השקיעו המון כספים ופרסום בציבור הימני, בעלוני שבת, באירועים מרגשים בישובים. והצליחו להביא אותנו להסכם הזה, שבו הולכים להשתחרר מאות מחבלים רוצחים שיעודדו את הטבח הבא. וההצלחה שלהם מתבטאת בכל כך הרבה ריגוש גם אצל אנשים בימין, שלרגע נהנים מהריגוש הזמני, ושוכחים את המלחמה הגדולה. סינוואר הבטיח לחבריו בכלא שהוא יוציא אותם, והצליח. אם המלחמה נגמרת בלי שכבשנו חלקים מרצועת עזה לצמיתות, לא ניצחנו. וזה לא משנה איך יקראו לגוף שישלוט בעזה, הערבים אותם ערבים, ומטרת העל שלהם- להעיף אותנו מכל הארץ, תמשיך בכל הכח, יחד עם עידוד ממאות הרוצחים, שהבינו שלרצוח יהודים זה משתלם, כי תכף יחטפו כמה יהודים, וישחררו אותם. נכון להיום חמאס הסכים לעסקה, כי הוא קיבל ערבויות חזקות שהמלחמה הסתיימה ואנחנו ניסוג. ועכשיו הזמן של כולם בכל הכח, לדאוג שמרגע שהחטופים משתחררים, חוזרים ללחימה מלאה, כובשים מגרשים ומיישבים, כדי שבאמת יהיה ניצחון. בשביל זה יצאו להילחם, ונפלו אחי ידידיה הי"ד וחבריו." ............................... ارتش اسرائیل آتش را حفظ کرد... کلماتی نیست که بتواند آنچه رزمندگان ما در این دو سال گذشته تجربه کردهاند را توصیف کند، من میدانم، من بخشی از داستانها را میشناسم و آنها پایان ندارند، معجزات آشکار، شجاعت و دلیری غیرقابل تصور و باز هم معجزات و معجزات... چون ما اینگونهایم، با برتری، همه تلاش میکنند ما را نابود کنند و ما به همه لگد میزنیم. رزمندگان منظم و ذخیره، نوک پیکان ارتش اسرائیل در هوا، در دریا و روی زمین، جان خود را فدا کردند، خانه، زن و فرزندان را ترک کردند و رفتند تا آنچه به آنها دستور داده شده بود را انجام دهند. جنگ برای خانه، به معنای واقعی کلمه. هیچ کس نمیتواند آنچه را که شما گذراندهاید درک کند، و با این حال شما ادامه دادید و بدون توقف جنگیدید تا لحظهای که همه چیز متوقف شد. این پایان نیست، ما به مبارزه برای خانه، خانواده و دوستان ادامه خواهیم داد. در نماز صبح، عصر و شب برای شما دعا کردیم، کل اسرائیل در طول دو سال میلیونها بخش از مزامیر را خواند که معجزه آفرید، پشت جبهه حتی برای یک لحظه تسلیم نشد. تمام اسرائیل نسبت به یکدیگر مسئولند. به زودی، به خواست خدا، نجات خداوند در چشم بر هم زدنی خواهد آمد و اسیران به آغوش خانوادههایشان بازخواهند گشت برای فرایند بازسازی که سالها طول خواهد کشید، در نهایت همه ما از این تجربه قویتر برخواهیم خاست. باید هر ملتی بداند، خون یهودی بیارزش نیست، روزهای جنگهای صلیبی، بابلیها، عثمانیها و نازیهایی که ما را در هر گوشهای کشتند به پایان رسیده است. دیگر نه... به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
این متن رو از یک کانال خبری عبری صهیونیستی گذاشتم خواندنش میتونه مفید فایده باشه نکته های خیلی جالبی داخلش هست مثل این که خون یهودی دیگر بی ارزش نیست...
این میتواند از خیلی از جنایات و دلیل آن گره گشایی کند که چرا صهیون ها این طور آدم کشی و حمایت میکنند
یا آنجایی که خواست خدا را دنباله خواست صهیون میخواند، نشان از همان وجودی بودن جنگ دارد و..
این میتواند از خیلی از جنایات و دلیل آن گره گشایی کند که چرا صهیون ها این طور آدم کشی و حمایت میکنند
یا آنجایی که خواست خدا را دنباله خواست صهیون میخواند، نشان از همان وجودی بودن جنگ دارد و..
۳۸۳
۱۶:۰۸
# تحلیل وضعیت بر اساس اخبار جبهه مقاومت
# ۱. تشدید حملات گسترده در غزه و نقض آتشبس
بخش عمده اخبار، حاکی از یک آمادهباش نظامی جدی و شروع حملات گسترده توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه است:
اعلام آمادگی برای حمله گسترده: نیروی هوایی اسرائیل و کانالهای عبری صریحاً از آمادگی برای "حمله گسترده" و "یک سری حملات" خبر میدهند که این امر به معنی پایان دوره آرامش موقت است.
*اجرای حملات: حملات جنگندهها به مرکز نوار غزه، بهویژه منطقه دیرالبلح، بلافاصله پس از این هشدارها آغاز شده و منجر به شهادت حداقل ۵ شهروند فلسطینی شده است.
*بهانهتراشی برای تشدید: ارتش رژیم صهیونیستی دلیل "افزایش سرعت حملات" را شلیک یک پرتابه ضدتانک توسط شبهنظامیان در رفح اعلام کرده است.
### ۲. تناقض در روایت القسام و ماجرای رفح
بیانیه گردانهای القسام در واکنش به حملات، نکات بسیار مهمی را روشن میسازد:
*تعهد به توافق: القسام بر تعهد کامل خود به اجرای توافقات آتشبس تأکید میکند.
*سلب مسئولیت از رفح: مهمتر از آن، القسام اعلام میکند که هیچ یک از رزمندگانش در منطقه رفح حضور ندارند و از زمان بازگشت جنگ در ماه مارس، ارتباط آنها با گروههای باقیمانده در این منطقه قطع شده است.
*نتیجهگیری: این بیانیه در واقع یک سلب مسئولیت علنی است و تلویحاً این پیام را میرساند که حمله ضدتانک در رفح یا توسط گروههای غیرمرتبط انجام شده یا صرفاً بهانهای است که رژیم صهیونیستی برای آغاز حملاتی که از قبل برنامهریزی شده بودند، استفاده کرده است.
۳. تغییرات در گفتمان داخلی و سیاسی اسرائیل
اخبار حاکی از تنشهای داخلی و تلاش برای بازتعریف هدف جنگ در اسرائیل است:
*اعتراف به عدم پیروزی: گزارشها از رسانههای عبری (مانند هاآرتص) اذعان دارند که "ما پیروز نشدیم اما هرگز اعتراف نمیکنیم که شکست خوردیم" و بازگشت زندانیان به یک "توهم" تبدیل شده است. این نشاندهنده ناکامی در تحقق اهداف اصلی جنگ است.
*تغییر نام جنگ (رستاخیز): اقدام کنست به تغییر نام جنگ غزه به «رستاخیز» (Resurrection) یک تلاش آشکار برای تقویت روحیه عمومی و بازتعریف روایت شکست به یک عملیات جدید و طولانیمدت است.
*فشارهای تندروها: درخواست وزرایی چون بنگویر و اسموتریچ برای حمله گسترده، نشان میدهد کابینه تحت فشار شدید نیروهای تندرو برای انجام عملیات نظامی بدون توجه به عواقب سیاسی و منطقهای است.
۴. گسترش منطقهای و تهدیدات جدید
درگیریها محدود به غزه نمانده و نشانههایی از گسترش جغرافیایی یا تشدید تنشها در سطح "محور مقاومت" مشاهده میشود:
*هشدار آمریکا: فرمانده تفنگداران نیروی دریایی آمریکا به صراحت هشدار میدهد که "نبرد بعدی در راه است"، که نشان از ارزیابی آمریکا از ریسک بالای انفجار منطقهای دارد.
*وحدت محور مقاومت: پیام تسلیت شیخ نعیم قاسم به سید عبدالملک الحوثی و تأکید بر آمیخته شدن خون شهدا از یمن، لبنان، عراق و ایران با خون فلسطینیان، بر همبستگی و هماهنگی این جبههها تأکید میکند.
حمله تروریستی در ایران: خبر شهادت جمعی از سران طوایف اهلسنت ایران توسط گروهکهای وابسته به رژیم صهیونیستی، یک تحول بسیار خطرناک است. این اقدام نشان میدهد که اسرائیل به دنبال انتقال مستقیم تنشها به داخل مرزهای ایران و هدف قرار دادن وحدت داخلی آن است.
تحلیل این اخبار نشان میدهد که منطقه وارد مرحله جدید و بسیار خطرناکی* شده است. آتشبس موقت غزه به پایان رسیده و حملات گسترده اسرائیل، این بار با هدف تجدید روحیه و تحت فشار افراطگرایان داخلی، دوباره آغاز شده است. همزمان، حادثه ترور در ایران نشاندهنده آن است که درگیریهای نیابتی منطقهای تشدید شده و احتمال دارد از جبهه غزه فراتر رود و ثبات داخلی کشورهای منطقه را هدف قرار دهد.
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
# ۱. تشدید حملات گسترده در غزه و نقض آتشبس
بخش عمده اخبار، حاکی از یک آمادهباش نظامی جدی و شروع حملات گسترده توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه است:
اعلام آمادگی برای حمله گسترده: نیروی هوایی اسرائیل و کانالهای عبری صریحاً از آمادگی برای "حمله گسترده" و "یک سری حملات" خبر میدهند که این امر به معنی پایان دوره آرامش موقت است.
*اجرای حملات: حملات جنگندهها به مرکز نوار غزه، بهویژه منطقه دیرالبلح، بلافاصله پس از این هشدارها آغاز شده و منجر به شهادت حداقل ۵ شهروند فلسطینی شده است.
*بهانهتراشی برای تشدید: ارتش رژیم صهیونیستی دلیل "افزایش سرعت حملات" را شلیک یک پرتابه ضدتانک توسط شبهنظامیان در رفح اعلام کرده است.
### ۲. تناقض در روایت القسام و ماجرای رفح
بیانیه گردانهای القسام در واکنش به حملات، نکات بسیار مهمی را روشن میسازد:
*تعهد به توافق: القسام بر تعهد کامل خود به اجرای توافقات آتشبس تأکید میکند.
*سلب مسئولیت از رفح: مهمتر از آن، القسام اعلام میکند که هیچ یک از رزمندگانش در منطقه رفح حضور ندارند و از زمان بازگشت جنگ در ماه مارس، ارتباط آنها با گروههای باقیمانده در این منطقه قطع شده است.
*نتیجهگیری: این بیانیه در واقع یک سلب مسئولیت علنی است و تلویحاً این پیام را میرساند که حمله ضدتانک در رفح یا توسط گروههای غیرمرتبط انجام شده یا صرفاً بهانهای است که رژیم صهیونیستی برای آغاز حملاتی که از قبل برنامهریزی شده بودند، استفاده کرده است.
۳. تغییرات در گفتمان داخلی و سیاسی اسرائیل
اخبار حاکی از تنشهای داخلی و تلاش برای بازتعریف هدف جنگ در اسرائیل است:
*اعتراف به عدم پیروزی: گزارشها از رسانههای عبری (مانند هاآرتص) اذعان دارند که "ما پیروز نشدیم اما هرگز اعتراف نمیکنیم که شکست خوردیم" و بازگشت زندانیان به یک "توهم" تبدیل شده است. این نشاندهنده ناکامی در تحقق اهداف اصلی جنگ است.
*تغییر نام جنگ (رستاخیز): اقدام کنست به تغییر نام جنگ غزه به «رستاخیز» (Resurrection) یک تلاش آشکار برای تقویت روحیه عمومی و بازتعریف روایت شکست به یک عملیات جدید و طولانیمدت است.
*فشارهای تندروها: درخواست وزرایی چون بنگویر و اسموتریچ برای حمله گسترده، نشان میدهد کابینه تحت فشار شدید نیروهای تندرو برای انجام عملیات نظامی بدون توجه به عواقب سیاسی و منطقهای است.
۴. گسترش منطقهای و تهدیدات جدید
درگیریها محدود به غزه نمانده و نشانههایی از گسترش جغرافیایی یا تشدید تنشها در سطح "محور مقاومت" مشاهده میشود:
*هشدار آمریکا: فرمانده تفنگداران نیروی دریایی آمریکا به صراحت هشدار میدهد که "نبرد بعدی در راه است"، که نشان از ارزیابی آمریکا از ریسک بالای انفجار منطقهای دارد.
*وحدت محور مقاومت: پیام تسلیت شیخ نعیم قاسم به سید عبدالملک الحوثی و تأکید بر آمیخته شدن خون شهدا از یمن، لبنان، عراق و ایران با خون فلسطینیان، بر همبستگی و هماهنگی این جبههها تأکید میکند.
حمله تروریستی در ایران: خبر شهادت جمعی از سران طوایف اهلسنت ایران توسط گروهکهای وابسته به رژیم صهیونیستی، یک تحول بسیار خطرناک است. این اقدام نشان میدهد که اسرائیل به دنبال انتقال مستقیم تنشها به داخل مرزهای ایران و هدف قرار دادن وحدت داخلی آن است.
تحلیل این اخبار نشان میدهد که منطقه وارد مرحله جدید و بسیار خطرناکی* شده است. آتشبس موقت غزه به پایان رسیده و حملات گسترده اسرائیل، این بار با هدف تجدید روحیه و تحت فشار افراطگرایان داخلی، دوباره آغاز شده است. همزمان، حادثه ترور در ایران نشاندهنده آن است که درگیریهای نیابتی منطقهای تشدید شده و احتمال دارد از جبهه غزه فراتر رود و ثبات داخلی کشورهای منطقه را هدف قرار دهد.
به کانال قطاعْ غَزة بپیوندید @ghazze1
۳۷۵
۱۲:۵۲
بازارسال شده از غزه تودی
۶۳
۱۱:۱۰
بازارسال شده از غزه تودی
رویداد حفظ قرآنِ «گلهای مسجد»در مسجد «سید قطب» النصیرات در استان میانی نوار غزه
که در اون ۱۰۵ بانوی غزهای، از دخترهای دبستانی تا مادربزرگی ۷۶ ساله، تمام قرآن یا چند جزء رو از حفظ قرائت کردن
این برنامهی قرآنی، یک مهمان ویژه هم داشتپیرزنی که نه برای تحویل حفظ اومده بود، نه به عنوان همراه؛ اومده بود تا از دیدن شور و شوق جوونها در این فعالیت قرآنی لذت ببره
مصاحبهی جذاب این مادربزرگ رو با هم ببینیم
#غزه_تودی 𝐉𝗼𝗶𝗻,𝐈𝗻↝¦ @GazaToday_ir
برایبقیه هم ارسالکنیم
که در اون ۱۰۵ بانوی غزهای، از دخترهای دبستانی تا مادربزرگی ۷۶ ساله، تمام قرآن یا چند جزء رو از حفظ قرائت کردن
این برنامهی قرآنی، یک مهمان ویژه هم داشتپیرزنی که نه برای تحویل حفظ اومده بود، نه به عنوان همراه؛ اومده بود تا از دیدن شور و شوق جوونها در این فعالیت قرآنی لذت ببره
مصاحبهی جذاب این مادربزرگ رو با هم ببینیم
#غزه_تودی 𝐉𝗼𝗶𝗻,𝐈𝗻↝¦ @GazaToday_ir
۶۶
۱۱:۱۱