۲۶۶
۱۶:۵۸
۳۰۳
۱۷:۱۲
«انا فتحنا لک فتحا مبینا»عصر امام کبیر راحل عظیم الشان عصرپیروزیها و معجزات بزرگ برای کسانی است که با انفجار نور انقلاب اسلامی موفق به استمرار حرکت انبیا شدهاند، در تداوم این عطیه الهی که با رهبری امام شهید و تحقق شهادت ایشان امکان پذیر شدهاست اکنون با توجه به پایان دوران عزای رسمی این ذبح عظیم اهم نکاتی که باید عجالتا و لزوما مورد توجه و ملاک ارزیابی در انطباق با اهداف دفاع مقدس در مقابل شیطان بزرگ و سگ هارش قرار بگیرد بشرح زیر است:اولا ، توقف موقت و یا بهتر است گفته شود کاهش موقت شدت جنگ به هیچوجه به معنای کاهش خصومتهای شیطان بزرگ و ایادی داخلییش نیست. ثانیا ، عظمت این پیروزی بزرگ مورد انکار یا کم توجهی واقع نشود که اگر بشود در دام رسانهای دشمن قرار میگیریم. ثالثا ، بدانیم اندک غفلت موجب میشود که آنچه را دشمن نتوانست در میدان بدست آورد در بهاصطلاح دیپلماسی بدست بیاورد. رابعا ، در همه حال قدردان مجاهدتهای همه نیروهای مسلح باشیم که «زینت نظام اسلامی» هستند و همگان باید به اهمیت این امر توجه نمایند تا در جهاد خالصانه آنها شریک باشند. خامسا ، مذاکره کنندگان باید بخوبی مجاهدات هوشمندیها و پشتیبانیهای ملت ایران را نمایندگی کرده از افتادن درچنبره فریب آمریکا پرستان ایرانینما برحذر بوده از هیاهوی آنان نهراسند که تعدادشان بسیار اندک ولی سروصدایشان بسیار است.سادسا ، غربگرایان آمریکا پرست امروز مصداق اَتَّمِ رفیقان دزد و شریکان قافلهاند که در هرحال در غنایم شریکند «آیه ۱۴۱ سوره نسا» چه ما پیروز شویم که بحمدالله تا اینجای کار شدهایم و چه خدای ناکرده برای ما عدم الفتحی ایجاد بشود که گاهی میشود «تلک الایام نداولها بین الناس» اینها همان «هم العدو فاحذرهم» و «هم الضالون المضلون» و..... هستند ، قهرمانان پوشالی بهاصطلاح دیپلماسی و دریدگانی که حتی مدعی تغییر گفتمان انقلاب اسلامی با ادعای ضرورت تسلیم در مقابل دشمن غدار هستند در این طبقه بندی قرار دارند جای تأسف فراوان است که حتی در شرایط جنگ احزاب برعلیه نظام اسلامی هم ق.ق حتی از زبان درازی آنان و همراهی آشکارشان با دشمن جلوگیری نمیکند ضرورت مطالبه از ق.ق در این مورد از مبرمترین موارد است. سابعا ، باید توجه داشت که از ین به بعد اگرچه همچنان جنگ پایان نیافته و بهنظر حقیر پایان هم نخواهد یافت اما نقش مسائل سیاسی بیشتر میشود البته با الطاف الهی و هدایت قلوب بوسیله قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم و باتوجه به اینکه «خداوند دشمنان ما را درمیان احمقان قرار داده» حماقتهای آمریکای تروریست در این بخصوص ۴۰ روز موجب تقویت اتحاد مقدس مردم و حضور حماسی بی نظیر آنان و خنثی شدن توطئههای دشمنان داخلی و خارجی گردیده و خار چشم بخصوص منافقین سرسپرده گردیده مراقبت از این سرمایه عظیم حضور از اوجب واجبات است.ًثامنا ، و بالاخره بدانیم و توجه بدهیم که دشمن به هیچ یک از تعهداتش پای بند نبوده و نیست و نخواهد بود این هم یک بازی جدید است که اگر علی «یا فرزند علی» ساربان است بحمد لله بلد است که ... شرطش اطاعت محض از مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه است که انشاالله تا مادام که مورد عنایت قاطبه ملت بصیر و فادار فداکار است به مملکت آسیبی نمیرسد.بفضله و منه و کرمه اللهم عجل لولیک الفرج والسلام علی عباده الصالحینhttps://eitaa.com/gholamhoseinrezvani@gholamhoseinrezvani
۲۷۶
۱۱:۴۲
《ولا تهنوا ولا تحزنوا وانتم الاعلون ان کنتم مومنین》 سه سرمایه عظیم هیئت ایرانی در پاکستان : پیروزی عظیم میدانی؛ حضور حماسی-خیابانی مردم؛ عدم اعتماد مطلق به دشمن مباد که یکی از این سه مورد غفلت قرار گیرد که: «ودوا ما عنتم» دشمن جز رنج ما «مردم» را نمیخواهد.
ایتاhttps://eitaa.com/gholamhoseinrezvaniبله@gholamhoseinrezvani
ایتاhttps://eitaa.com/gholamhoseinrezvaniبله@gholamhoseinrezvani
۲۵۹
۱۸:۵۹
سخنرانی در اجتماع مردم انقلابی محله افسریه تهران سی ام اردیبهشت
۱۸۰
۱۲:۲۵
غلامحسین رضوانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در پاسخ به این پرسش که اگر جنگ پایان یابد، دولت چه اولویتهایی باید در دستور کار داشته باشد، به «هفت صبح» گفت: «اینکه مذاکرات به کجا خواهد رسیده است و در نهایت به نتیجه میرسد یا خیر، موضوعی نیست که بتوان درباره آن پیشداوری کرد. آنچه ما از رفتار دشمن مشاهده میکنیم، تلاش برای فریبکاری و نیرنگ است. با این حال، آمریکا اصرار دارد چنین القا کند که ایران بر ادامه خصومت پافشاری میکند؛ در حالی که واقعیت این است که موجودیت آمریکا تا حد زیادی بر پایه ایجاد و تداوم خصومت استوار شده است؛ بهویژه در قبال جمهوری اسلامی ایران که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز نتوانسته است بر آن تسلط پیدا کند».او درباره رویکردی که دولت در حوزه اقتصادی میتواند داشته باشد، مطرح کرد: «کشور ما از ظرفیتها، منابع و ثروتهای فراوانی برخوردار است. اگر خود را در وضعیت تعلیق و انتظار نتجه مذاکرات قرار ندهیم، میتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم. بخش عمدهای از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از آن است که بسیاری از بازیگران و تصمیمگیران اقتصادی، بر اساس نسخهها و دیکتههای غربی عمل میکنند. این در حالی است که نسخههای اقتصادی صندوق بینالمللی پول و کشورهای غربی به زیان کشورهای مستقل است. بهترین راهبرد برای کشور ما آن است که در حوزه اقتصاد بر توانمندیها، ظرفیتها و امکانات داخلی خود تکیه کند. در چنین شرایطی میتوانیم به موفقیتهای قابل توجهی دست یابیم. در دورهای که شهید رئیسی ریاستجمهوری را بر عهده داشت، در زمینه گسترش همکاریها با بریکس و سازمان همکاری شانگهای توفیقات خوبی حاصل شد. اکنون نیز باید ضمن حفظ این مسیر، ارتباطات خود را با کشورهای مختلف جهان توسعه دهیم».او درخصوص فضای سیاسی آینده نیز گفت: «در کشور ما همواره تکثر دیدگاهها، سلیقهها و جریانهای سیاسی وجود داشته است، اکنون نیز وجود دارد و در آینده نیز همینگونه خواهد بود. اما گاهی با افرادی مواجه میشویم که در حالی از مناصب و مسئولیتهای مهم و کلیدی برخوردارند که همزمان تلاش میکنند ژست اپوزیسیون بگیرند. هستند افرادی که خود در ساختار قدرت حضور دارند و مسئولیتهای مهمی بر عهده گرفتهاند اما در موضعگیریهایشان چنان سخن میگویند که گویی خارج از ساختار حاکمیتی قرار دارند».این عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه دولت با جبهه پایداری چه ارتباطی خواهد داشت و اینکه برخی دولتیان و اصلاحطلبان، تندروها را معادل با اعضای جبهه پایداری معرفی میکنند، ناشی از چیست، توضیح داد: «اولا، من از طرف دولت سخن نمیگویم. ثانیا، درباره برخی مطالبی که مطرح میشود، بعید میدانم شخص آقای پزشکیان چنین مواضعی را بیان کرده باشد. در ابتدای آغاز به کار دولت، ما در شورای پایداری جلسهای با او داشتیم. در آن جلسه، برخورد آقای پزشکیان مناسب و مثبت بود. ما نیز انتقادها و پیشنهادهای خود را مطرح کردیم و از سوی هر دو طرف تأکید شد که این تعامل و گفتوگو ادامه پیدا کند. البته همه افرادی که در اطراف آقای پزشکیان حضور دارند، الزاما مانند خود او فکر نمیکنند. در میان آنان افرادی نیز وجود دارند که در اغتشاشات سال ۱۴۰4 مواضعی ضدنظام داشتهاند. در خصوص جبهه پایداری نیز باید گفت که این جبهه بر اساس موازین قانونی تشکیل شده و هدف آن ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است. طبیعی است که چنین جریانی مخالفانی نیز داشته باشد. اما به نظر میرسد برخی افراد نوعی ذهنیت افراطی و بیمارگونه نسبت به جبهه پایداری پیدا کردهاند. این افراد با نگاهی مالیخولیایی تصویری غیرواقعی از جبهه پایداری ساخته و آن را به یک هیولا تبدیل کردهاند. به همین دلیل، بسیاری از افراد را بدون هیچ دلیل و مستندی به این جریان منتسب میکنند. حجم حملات و هجمهها به جبهه پایداری به حدی افزایش یافته است که هر زمان بخواهند به فردی حمله کنند، او را نزدیک به جبهه پایداری معرفی میکنند. از نگاه ما، پایداری به معنای پایبندی کامل به اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است. بنابراین اگر کسی با نظام جمهوری اسلامی یا مبانی آن مشکل داشته باشد، طبیعی است که دشمنی خود را با جبهه پایداری نیز آشکار کند. ما بارها مشاهده کردهایم که هر زمان از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن دفاع میشود، حملات متعددی متوجه جبهه پایداری میشود و این موضوع را برای خود مایه افتخار میدانیم. امروز نیز برخی افراد تلاش میکنند برخی افراد با اهدافی خاص و خصمانه مدام افرادی را عضو یا نزدیک به جبهه پایداری معرفی میکنند که اصلا این طور نیست و اعضای جبهه پایداری مشخصاند و من این انتسابهای بیمورد را رد میکنم. من معتقدم که این افراد خودشان نیز به نادرستی سخنانشان آگاهاند و عامدانه این کار را میکنند».
۷۷
۱۵:۴۰
رضوانی در پایان درباره رویکردی که دولت در ارتباط با مسائل اجتماعی به ویژه حجاب باید در پیش بگیرد هم گفت: «رعایت قانون برای همه افراد و جریانها یک اصل اساسی است. آقای پزشکیان نیز در دوران رقابتهای انتخاباتی ریاستجمهوری، هنگامی که از برنامههای خود سخن میگفت، تأکید داشت که برنامه اصلی او اجرای قوانین و اسناد مصوب کشور است. بر همین اساس، همه مسئولان و دستگاهها باید از اعمال سلیقههای شخصی پرهیز کنند و هر آنچه در قانون پیشبینی شده است را به اجرا بگذارند. با این حال، به نظر من دامن زدن به برخی مباحث و حاشیهها با این هدف رخ میدهد که توجه افکار عمومی از مسائل اصلی کشور منحرف شود. وظیفه اصلی مسئولان باید تلاش برای کاهش فقر، بهبود وضعیت معیشتی مردم، حفظ ارزش پول ملی و حل مشکلات اقتصادی کشور باشد. زمانی که برخی مسئولان در انجام این وظایف ناتوان هستند یا عملکردشان موجب تشدید مشکلات مردم میشود، برای آنکه افکار عمومی کمتر متوجه این ناکارآمدیها شود، به موضوعات حاشیهای دامن میزنند. در حالی که مردم با قوانین مشکلی ندارند و همه موظف به اجرای قانوناند».
۶۹
۱۵:۴۱
غلامحسین رضوانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در پاسخ به این پرسش که اگر جنگ پایان یابد، دولت چه اولویتهایی باید در دستور کار داشته باشد، به «هفت صبح» گفت: «اینکه مذاکرات به کجا خواهد رسیده است و در نهایت به نتیجه میرسد یا خیر، موضوعی نیست که بتوان درباره آن پیشداوری کرد. آنچه ما از رفتار دشمن مشاهده میکنیم، تلاش برای فریبکاری و نیرنگ است. با این حال، آمریکا اصرار دارد چنین القا کند که ایران بر ادامه خصومت پافشاری میکند؛ در حالی که واقعیت این است که موجودیت آمریکا تا حد زیادی بر پایه ایجاد و تداوم خصومت استوار شده است؛ بهویژه در قبال جمهوری اسلامی ایران که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز نتوانسته است بر آن تسلط پیدا کند».او درباره رویکردی که دولت در حوزه اقتصادی میتواند داشته باشد، مطرح کرد: «کشور ما از ظرفیتها، منابع و ثروتهای فراوانی برخوردار است. اگر خود را در وضعیت تعلیق و انتظار نتجه مذاکرات قرار ندهیم، میتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم. بخش عمدهای از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از آن است که بسیاری از بازیگران و تصمیمگیران اقتصادی، بر اساس نسخهها و دیکتههای غربی عمل میکنند. این در حالی است که نسخههای اقتصادی صندوق بینالمللی پول و کشورهای غربی به زیان کشورهای مستقل است. بهترین راهبرد برای کشور ما آن است که در حوزه اقتصاد بر توانمندیها، ظرفیتها و امکانات داخلی خود تکیه کند. در چنین شرایطی میتوانیم به موفقیتهای قابل توجهی دست یابیم. در دورهای که شهید رئیسی ریاستجمهوری را بر عهده داشت، در زمینه گسترش همکاریها با بریکس و سازمان همکاری شانگهای توفیقات خوبی حاصل شد. اکنون نیز باید ضمن حفظ این مسیر، ارتباطات خود را با کشورهای مختلف جهان توسعه دهیم».او درخصوص فضای سیاسی آینده نیز گفت: «در کشور ما همواره تکثر دیدگاهها، سلیقهها و جریانهای سیاسی وجود داشته است، اکنون نیز وجود دارد و در آینده نیز همینگونه خواهد بود. اما گاهی با افرادی مواجه میشویم که در حالی از مناصب و مسئولیتهای مهم و کلیدی برخوردارند که همزمان تلاش میکنند ژست اپوزیسیون بگیرند. هستند افرادی که خود در ساختار قدرت حضور دارند و مسئولیتهای مهمی بر عهده گرفتهاند اما در موضعگیریهایشان چنان سخن میگویند که گویی خارج از ساختار حاکمیتی قرار دارند».این عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه دولت با جبهه پایداری چه ارتباطی خواهد داشت و اینکه برخی دولتیان و اصلاحطلبان، تندروها را معادل با اعضای جبهه پایداری معرفی میکنند، ناشی از چیست، توضیح داد: «اولا، من از طرف دولت سخن نمیگویم. ثانیا، درباره برخی مطالبی که مطرح میشود، بعید میدانم شخص آقای پزشکیان چنین مواضعی را بیان کرده باشد. در ابتدای آغاز به کار دولت، ما در شورای پایداری جلسهای با او داشتیم. در آن جلسه، برخورد آقای پزشکیان مناسب و مثبت بود. ما نیز انتقادها و پیشنهادهای خود را مطرح کردیم و از سوی هر دو طرف تأکید شد که این تعامل و گفتوگو ادامه پیدا کند. البته همه افرادی که در اطراف آقای پزشکیان حضور دارند، الزاما مانند خود او فکر نمیکنند. در میان آنان افرادی نیز وجود دارند که در اغتشاشات سال ۱۴۰4 مواضعی ضدنظام داشتهاند. در خصوص جبهه پایداری نیز باید گفت که این جبهه بر اساس موازین قانونی تشکیل شده و هدف آن ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است. طبیعی است که چنین جریانی مخالفانی نیز داشته باشد. اما به نظر میرسد برخی افراد نوعی ذهنیت افراطی و بیمارگونه نسبت به جبهه پایداری پیدا کردهاند. این افراد با نگاهی مالیخولیایی تصویری غیرواقعی از جبهه پایداری ساخته و آن را به یک هیولا تبدیل کردهاند. به همین دلیل، بسیاری از افراد را بدون هیچ دلیل و مستندی به این جریان منتسب میکنند. حجم حملات و هجمهها به جبهه پایداری به حدی افزایش یافته است که هر زمان بخواهند به فردی حمله کنند، او را نزدیک به جبهه پایداری معرفی میکنند. از نگاه ما، پایداری به معنای پایبندی کامل به اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است. بنابراین اگر کسی با نظام جمهوری اسلامی یا مبانی آن مشکل داشته باشد، طبیعی است که دشمنی خود را با جبهه پایداری نیز آشکار کند. ما بارها مشاهده کردهایم که هر زمان از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن دفاع میشود، حملات متعددی متوجه جبهه پایداری میشود و این موضوع را برای خود مایه افتخار میدانیم. امروز نیز برخی افراد تلاش میکنند برخی افراد با اهدافی خاص و خصمانه مدام افرادی را عضو یا نزدیک به جبهه پایداری معرفی میکنند که اصلا این طور نیست و اعضای جبهه پایداری مشخصاند و من این انتسابهای بیمورد را رد میکنم. من معتقدم که این افراد خودشان نیز به نادرستی سخنانشان آگاهاند و عامدانه این کار را میکنند».@gholamhoseinrezvani
۶۷
۱۹:۱۸
رضوانی در پایان درباره رویکردی که دولت در ارتباط با مسائل اجتماعی به ویژه حجاب باید در پیش بگیرد هم گفت: «رعایت قانون برای همه افراد و جریانها یک اصل اساسی است. آقای پزشکیان نیز در دوران رقابتهای انتخاباتی ریاستجمهوری، هنگامی که از برنامههای خود سخن میگفت، تأکید داشت که برنامه اصلی او اجرای قوانین و اسناد مصوب کشور است. بر همین اساس، همه مسئولان و دستگاهها باید از اعمال سلیقههای شخصی پرهیز کنند و هر آنچه در قانون پیشبینی شده است را به اجرا بگذارند. با این حال، به نظر من دامن زدن به برخی مباحث و حاشیهها با این هدف رخ میدهد که توجه افکار عمومی از مسائل اصلی کشور منحرف شود. وظیفه اصلی مسئولان باید تلاش برای کاهش فقر، بهبود وضعیت معیشتی مردم، حفظ ارزش پول ملی و حل مشکلات اقتصادی کشور باشد. زمانی که برخی مسئولان در انجام این وظایف ناتوان هستند یا عملکردشان موجب تشدید مشکلات مردم میشود، برای آنکه افکار عمومی کمتر متوجه این ناکارآمدیها شود، به موضوعات حاشیهای دامن میزنند. در حالی که مردم با قوانین مشکلی ندارند و همه موظف به اجرای قانوناند».@gholamhoseinrezvani
۹۱
۱۹:۱۸
بازارسال شده از mooj
خطای محاسباتی در مقابل جنگ وجودی( بدون تعارف! این سخنان ؛خیلی شبیه سخنان اشعث بن فیس در صفین مقابل ولایت است و همچنین سخنان هاشمی و صاحب کلید بنفش در زمان خودمان است)مردم بایست! با ایمان ابوذری بر سر مسئولین دچار خطای محاسباتی فریاد بزنیم و اجازه ندهیم جنگ برده به شکستی تاریخی تبدیل شود ،در برجام خسارت محض اعتماد کردیم
امام عزیز و شهید مون و یارانش را از دست دادیم ،دیگه اجازه ندیم خسارتی عظیم تر از برجام بر ما وارد بشود ،و گرنه اسلام سیلی خواهد خورد و در تاریخ ما بدنام تر از کوفیان خواهیم شد 
https://eitaa.com/omid_klid_njat
۸
۲:۰۵