لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
ق
۸۵ عضو

قلب خدایی💙

بسم الله الرحمن الرحیمبه نام خدایی که مهر او قوت قلب ما،و یاد او راحتی روح ماست،آباد آن زبان که بر آن ذکر اوست،آزاد آن کس که وی دربند اوست!
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲ آبان ۱۳۹۸
thumbnail
#زمان_بُرد_که فهمیدم دیگر‌ به خودم سخت نگیرم!فهمیدم نباید خود را قربانی نداشته هایم ،ای کاش هایم و حسرت هایم کنم!من این را خوب فهمیدم لحظه ها زیبا تر‌ از آنند کهبنشینم و زانوی غم بغل بگیرم...من فهمیدم با هر ریتمی که زندگی زد ،لبخند بزنم و با تمام توانم زندگی کنم.undefinedهمه چیز به خودم بستگی دارد و هیچکسبه اندازه خودم حالم را خوب نمیکند!
@godly_heart
undefined۳

۲۸

۱۸:۲۲

۲۷ آبان ۱۳۹۸
قلب خدایی💙
Jسفر کنید: Journey* به جاهای جدید سر بزنید و با فکر روشن ، امکانات جدید را آزمایش کنید . سعی کنید هر روز چیزهای جدیدی را بیاموزید ، بدین صورت رشد خواهید کرد و احساس زنده بودن می کنید.  K بدانید: Know بدانید که هر مساله ای هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد در نهایت حل خواهد شد . همان طور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید.  L دوست بدارید: Love اجازه دهید که عشق به جای نفرت،قلبتان را پر کند.زمانی که نفرت در قلب شما ساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارد.. ادامه دارد.... @godly_heart
Mمدیر باشید: Manageبر زمان مدیریت داشته باشید ، تا استرس و نگرانی کمتری شما را رنج دهد .استفاده درست از زمان باعث می شود که روی موضوعات مهم بهتر تمرکز کنید. Nتوجه کنید: Noticeهرگز افراد فقیر، ناامید، رنج کشیده و ضعیف را نادیده نگیرید و هر نوع کمکی را که قادرید به این افراد ارائه دهید از آنان دریغ نکنید.Oباز کنید: Openچشم هایتان را باز کنید و به تمام زیباییهایی که در اطرافتان وجود دارد نگاه کنید ،حتی در سخت ترین و بدترین شرایط ، چیزهای زیادی برای سپاسگزاری وجود دارد.
ادامه دارد...
@godly_heart
undefined۱

۲۷

۱۵:۱۲

undefinedتمام دنیارابگردیهیچڪس جز مادردوستت نخواهدداشتازآن دوست داشتن‌های تمام نشدنی
تمام دنیارابگردیهیچڪس جزپدرغصه دار غمهایت نیست
undefinedپس مراقبشون باش
undefined @godly_heart
undefined۴

۲۷

۱۵:۲۸

۲۸ آبان ۱۳۹۸
undefined﷽undefined
undefinedاگر حق با شماست، به خشمگین شدن نیازی نیست؛
undefinedو اگر حق با شما نیست، هیچ حقی برای عصبانی بودن ندارید!
صبوری با خانواده عشق است،صبوری با دیگران احترام است،صبوری با خود اعتماد به نفس استوصبوری در راه خدا ایمان است.اندیشیدن به گذشته اندوه،و اندیشیدن به آینده هراس می آورد؛به حال بیاندیش تا لذت را به ارمغان آورد.در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی‌ماند؛
undefinedاما آنچه خوب است، همیشه زیباست.چه تعبیر زیبایی ...
@godly_heart

۲۷

۱۵:۰۲

۳۰ آبان ۱۳۹۸
undefined﷽undefined
undefined️چهار اصطلاح غلطی که نیاز به اصلاح دارد:
۱- خدا بد نده:این کلام بی معرفتی به پروردگار است. زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده: هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خدا و هیچ بدی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خود شما (که بخاطر اعمال خودتان است)
۲- عیسی به دین خود، موسی به دین خود:این جمله معنای صحیحی ندارد. زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه آنها مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت میکردند و عقیدۂ یکسانی داشتند.
۳- ولش کردی به اَمان خدا:این حرف کفر آمیز است. زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست. بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش"
۴- انسان جایز الخطاست:این حرف نیز غلط است، زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست. بهتر است بگوییم انسان "ممکن الخطا" است. یعنی ممکن است خطا کند و بهترین خطا کنندگان، توبه کنندگان هستند.
@godly_heart

۲۸

۶:۴۵

۱۹ آذر ۱۳۹۸

اگر مردم به بدی از تو یاد کردند ،خودت را درگیرشان نکن ! هرکس هر طور که بود ،تو « خودت » باش ...و‌ دوری کن از کسی که ارزشت را نمیداند ،نگذار برخورد نادرست آدمها اصالت تو را خدشه‌دار کندهیچ وقت حرف تمام مردم در مورد ما خیر و نیکی نخواهد بود،همانطور که باید از وسوسه مردم به خدا پناه بردالَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ•••وسوسه‌گری است که در سینه‌های مردمانبه وسوسه می‌پردازد•••.به یقین بدان #الله همیشه همراه توست او کسی ست که یاری ات میدهد ،و از تو پشتیبانی میکند !کسی که محافظ توست و از تو حمایت میکندپس سرت را بالا بگیر و آسوده باشundefined•••@godly_heart
undefined۴

۲۸

۲۱:۲۲

۲۴ آذر ۱۴۰۱
کودک را وارد مسائل اقتصادی نکنید!نداريم، نيست!از پس مخارج بر نمیاییم!گـرون ميشه، پولا رو دزدیدن، اختلاس شد، سال بعد میخواد قحطی بیاد!
صحبت از "نداری" كودك را نا امن می كند!شاید باور نکنید امروزه دغدغه خيلی از بچه ها همينه كه "بالاخـره بابام پول داره يا نه؟"، "پول بابام تموم شده؟" اگه تموم شه، چـه اتفاقی برامون می افته؟"
پدر و مـادر بايد تفكر "فراوانی" را در خانه حاكم كنند. کودک نباید درگیر مسائل اقتصادی ما، بی پولی و تحریم و... شود. اولين نا امنی اقتصادی در خانواده،‌ ترويج تفكر "نداری" است.
تفكر "فراوانی"، به معنی خوش خيالی و گول زدن خودمان و فرزندمان نيست. بلكه برای کودک ايجاد امنيت روانی است. کودک توان حل مشکلات مالی ما و کشور ما را ندارد. خودش را ضعیف و ناتوان میبیند و گاه حتی فکر میکند خودش عـامل این بدبختی و شرایط است.#تربیت_کودک#تغییر_مثبت@godly_heart
undefined۱

۵۲۲

۱۵:۴۵

۲۱ اسفند ۱۴۰۱
undefinedحقیقتی تلخ ..undefined ...

پلان اول ..undefined بیمار ؛ سلام ، ببخشید ویزیت چند هست ، خانم؟ ویزیت ؛ 150000 هزار تومن.بفرمائید ، این خدمت شما ..
پلان دوم ..
undefined دکتر .. مشکل شما چیه؟ بیمار .. ضعف، خستگی ، پادرد،کمردرد و بی قراری...
undefined دکتر .. اوکی ، این آزمایش ها را برای من انجام دهید ، عکس رادیولوژی بگیرید وجوابها را به من برگردانید، تا بتونم بررسی کنم، اینجوری نمیشه تشخیص داد.بیمار .. دکتر همه اش لازمه؟
پلان سوم ..undefined
مرکز رادیولوژی .. حساب شما 700000 هزار تومن است

آزمایشگاه .. حساب شمایک میلیون تومن میشه

سونوگرافی .. حساب شما 300000 هزار تومن هست، چون دکتر مشخص نکرده کدوم ناحیه ، مجبورم دو طرف رو انجام بدم ، و مابه التفاوت رو به منشی پرداخت کنید .....
undefined مجددا ویزیت پزشک ، برای بررسی چکاپ ، ویزیت بررسی 150000 تومان است ..
.. undefined دکتر .. همه کارهایی را که به شما گفتم انجام دادید؟ بیمار .. بله دکتر ، اینها عكس ، اينم جواب آزمایش هستند ، این هم سونوگرافی ..
undefined دکتر .. بعد از بررسی .. خیلی عالیه ، همه چیز طبیعیه ، و خدا رو شکر شما هیچ مشکلی تو اینها دیده نمیشه و معلومه شما بدن قوی و خوبی دارید که تو این سن مشکلی ندارید وفقط مربوط به اعصابتون هست، undefinedمن فقط چند تا مکمل براتون مینویسم ، سروقت مصرف کنید تا بیقراری و بی اشتهاییتون ، کم بشه ، و بعد از یک ماه ، دوباره برگردید تا مجدد وضعیت رو بررسی کنیم .. بیمار .. تشکر جناب دکتر ، چشم ، خدمت می‌رسیم ..undefined

داروخانه .. حساب شما 1000000 تومن هست

تماس منشی .. سلام رادیولوژی... ؟  دکتر می گوید ، من در این ماه 350 بیمار را ، برای شما ارسال کردم 25درصد ، سهم بنده را تا امروز به حسابم واریز کنید ، که می شود 30 میلیون ، منشی مرکز رادیولوژی .. چشم تا آخر وقت براشون انتقال میدم ..
منشی .. سلام ، آزمایشگاه ... ؟ آقای دکتر ، 350 بیمار ، در این ماه ، برای شما فرستادند ، 25 درصد حق ایشون ، میشه 35میلیون لطفا ، تا پایان وقت حتما واریز کنید .. آزمایشگاه .. چشم الان انتقال میدم ..undefined
منشی .. سلام داروخانه ، پزشك ، برای همه مواردی كه مریضا مصرف ضروری ندارند ، دارو نوشته ، و۲۵ درصد ، فروش دارو ها ، معادل 40 میلیون ، می‌شود ، دکتر فردا مسافر اروپا ، هستند و لازم دارن لطفا امشب واریز کنید ..مدیر داروخانه .. چشم الان انتقال میدم ..undefinedمنشی .. الو سونوگرافی.......؟منشی .. بله، بفرمائید ..منشی .. دکتر سلام رسوندن ، این ماه 350 مورد ارجاعی داشتیم ، 20 درصد رو ، حساب کنید ، میشه 24 میلیون ، چون فردا عازم هستند ، این مبلغ رو فورا منتقل کنید ..undefinedمنشی .. چشم تا یکساعت دیگه تو حسابشون هست ..
undefined و این است وضع بسیاری از پزشکان دلسوز ماپزشک نه ، بلکه تاجران سلامت .. undefined undefined undefined

با تشکر و قدردانی صمیمانه از پزشکان بساز بفروش و صاحب بیمارستانهای خصوصی ساخته شده در زمینهای دولتی ..

درحد توانتون این متن به اشتراک بگذارید تا بدست این کاسب کاران برسه.
#متخصصان_بی_تعهد
undefined۲

۵۳۲

۴:۲۶

5 چیز که باید ترک کنی :
●undefinedخواهش کردن از دیگران●undefinedترسهایت●undefinedزندگی توی گذشته●undefinedتسلیم شدن●undefinedفکرهای بیخود و منفی@moje_mosbat
undefined۴

۵۳۱

۴:۵۷

۱۷ فروردین ۱۴۰۲
thumbnail
یک روز خوب نمیادundefinedundefined
خواستم یادآوری کنم که یک روز خوب رو باید ساختundefinedundefinedundefinedundefined#موج_مثبت #حس_خوب #انرژی_مثبت
@moje_mosbat
undefined۲

۴۷۱

۱۷:۳۸