#زمان_بُرد_که فهمیدم دیگر به خودم سخت نگیرم!فهمیدم نباید خود را قربانی نداشته هایم ،ای کاش هایم و حسرت هایم کنم!من این را خوب فهمیدم لحظه ها زیبا تر از آنند کهبنشینم و زانوی غم بغل بگیرم...من فهمیدم با هر ریتمی که زندگی زد ،لبخند بزنم و با تمام توانم زندگی کنم.
همه چیز به خودم بستگی دارد و هیچکسبه اندازه خودم حالم را خوب نمیکند!
@godly_heart
@godly_heart
۲۸
۱۸:۲۲
قلب خدایی💙
Jسفر کنید: Journey* به جاهای جدید سر بزنید و با فکر روشن ، امکانات جدید را آزمایش کنید . سعی کنید هر روز چیزهای جدیدی را بیاموزید ، بدین صورت رشد خواهید کرد و احساس زنده بودن می کنید. K بدانید: Know بدانید که هر مساله ای هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد در نهایت حل خواهد شد . همان طور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید. L دوست بدارید: Love اجازه دهید که عشق به جای نفرت،قلبتان را پر کند.زمانی که نفرت در قلب شما ساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارد.. ادامه دارد.... @godly_heart
Mمدیر باشید: Manageبر زمان مدیریت داشته باشید ، تا استرس و نگرانی کمتری شما را رنج دهد .استفاده درست از زمان باعث می شود که روی موضوعات مهم بهتر تمرکز کنید. Nتوجه کنید: Noticeهرگز افراد فقیر، ناامید، رنج کشیده و ضعیف را نادیده نگیرید و هر نوع کمکی را که قادرید به این افراد ارائه دهید از آنان دریغ نکنید.Oباز کنید: Openچشم هایتان را باز کنید و به تمام زیباییهایی که در اطرافتان وجود دارد نگاه کنید ،حتی در سخت ترین و بدترین شرایط ، چیزهای زیادی برای سپاسگزاری وجود دارد.
ادامه دارد...
@godly_heart
ادامه دارد...
@godly_heart
۲۷
۱۵:۱۲
تمام دنیارابگردیهیچڪس جزپدرغصه دار غمهایت نیست
۲۷
۱۵:۲۸
صبوری با خانواده عشق است،صبوری با دیگران احترام است،صبوری با خود اعتماد به نفس استوصبوری در راه خدا ایمان است.اندیشیدن به گذشته اندوه،و اندیشیدن به آینده هراس می آورد؛به حال بیاندیش تا لذت را به ارمغان آورد.در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمیماند؛
@godly_heart
۲۷
۱۵:۰۲
۱- خدا بد نده:این کلام بی معرفتی به پروردگار است. زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده: هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خدا و هیچ بدی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خود شما (که بخاطر اعمال خودتان است)
۲- عیسی به دین خود، موسی به دین خود:این جمله معنای صحیحی ندارد. زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه آنها مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت میکردند و عقیدۂ یکسانی داشتند.
۳- ولش کردی به اَمان خدا:این حرف کفر آمیز است. زیرا اگر کسی مال یا فرزند خود را به امان خدا بسپارد که غمی نیست. بهتر است بجای این کلام گفته شود: "ولش کردی به حال خودش"
۴- انسان جایز الخطاست:این حرف نیز غلط است، زیرا انسان برای خطا کردن جایز نیست. بهتر است بگوییم انسان "ممکن الخطا" است. یعنی ممکن است خطا کند و بهترین خطا کنندگان، توبه کنندگان هستند.
@godly_heart
۲۸
۶:۴۵
اگر مردم به بدی از تو یاد کردند ،خودت را درگیرشان نکن ! هرکس هر طور که بود ،تو « خودت » باش ...و دوری کن از کسی که ارزشت را نمیداند ،نگذار برخورد نادرست آدمها اصالت تو را خدشهدار کندهیچ وقت حرف تمام مردم در مورد ما خیر و نیکی نخواهد بود،همانطور که باید از وسوسه مردم به خدا پناه بردالَّذِي يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ•••وسوسهگری است که در سینههای مردمانبه وسوسه میپردازد•••.به یقین بدان #الله همیشه همراه توست او کسی ست که یاری ات میدهد ،و از تو پشتیبانی میکند !کسی که محافظ توست و از تو حمایت میکندپس سرت را بالا بگیر و آسوده باش
۲۸
۲۱:۲۲
کودک را وارد مسائل اقتصادی نکنید!نداريم، نيست!از پس مخارج بر نمیاییم!گـرون ميشه، پولا رو دزدیدن، اختلاس شد، سال بعد میخواد قحطی بیاد!
صحبت از "نداری" كودك را نا امن می كند!شاید باور نکنید امروزه دغدغه خيلی از بچه ها همينه كه "بالاخـره بابام پول داره يا نه؟"، "پول بابام تموم شده؟" اگه تموم شه، چـه اتفاقی برامون می افته؟"
پدر و مـادر بايد تفكر "فراوانی" را در خانه حاكم كنند. کودک نباید درگیر مسائل اقتصادی ما، بی پولی و تحریم و... شود. اولين نا امنی اقتصادی در خانواده، ترويج تفكر "نداری" است.
تفكر "فراوانی"، به معنی خوش خيالی و گول زدن خودمان و فرزندمان نيست. بلكه برای کودک ايجاد امنيت روانی است. کودک توان حل مشکلات مالی ما و کشور ما را ندارد. خودش را ضعیف و ناتوان میبیند و گاه حتی فکر میکند خودش عـامل این بدبختی و شرایط است.#تربیت_کودک#تغییر_مثبت@godly_heart
صحبت از "نداری" كودك را نا امن می كند!شاید باور نکنید امروزه دغدغه خيلی از بچه ها همينه كه "بالاخـره بابام پول داره يا نه؟"، "پول بابام تموم شده؟" اگه تموم شه، چـه اتفاقی برامون می افته؟"
پدر و مـادر بايد تفكر "فراوانی" را در خانه حاكم كنند. کودک نباید درگیر مسائل اقتصادی ما، بی پولی و تحریم و... شود. اولين نا امنی اقتصادی در خانواده، ترويج تفكر "نداری" است.
تفكر "فراوانی"، به معنی خوش خيالی و گول زدن خودمان و فرزندمان نيست. بلكه برای کودک ايجاد امنيت روانی است. کودک توان حل مشکلات مالی ما و کشور ما را ندارد. خودش را ضعیف و ناتوان میبیند و گاه حتی فکر میکند خودش عـامل این بدبختی و شرایط است.#تربیت_کودک#تغییر_مثبت@godly_heart
۵۲۲
۱۵:۴۵
پلان اول ..
پلان دوم ..
پلان سوم ..
مرکز رادیولوژی .. حساب شما 700000 هزار تومن است
آزمایشگاه .. حساب شمایک میلیون تومن میشه
سونوگرافی .. حساب شما 300000 هزار تومن هست، چون دکتر مشخص نکرده کدوم ناحیه ، مجبورم دو طرف رو انجام بدم ، و مابه التفاوت رو به منشی پرداخت کنید .....
..
داروخانه .. حساب شما 1000000 تومن هست
تماس منشی .. سلام رادیولوژی... ؟ دکتر می گوید ، من در این ماه 350 بیمار را ، برای شما ارسال کردم 25درصد ، سهم بنده را تا امروز به حسابم واریز کنید ، که می شود 30 میلیون ، منشی مرکز رادیولوژی .. چشم تا آخر وقت براشون انتقال میدم ..
منشی .. سلام ، آزمایشگاه ... ؟ آقای دکتر ، 350 بیمار ، در این ماه ، برای شما فرستادند ، 25 درصد حق ایشون ، میشه 35میلیون لطفا ، تا پایان وقت حتما واریز کنید .. آزمایشگاه .. چشم الان انتقال میدم ..
منشی .. سلام داروخانه ، پزشك ، برای همه مواردی كه مریضا مصرف ضروری ندارند ، دارو نوشته ، و۲۵ درصد ، فروش دارو ها ، معادل 40 میلیون ، میشود ، دکتر فردا مسافر اروپا ، هستند و لازم دارن لطفا امشب واریز کنید ..مدیر داروخانه .. چشم الان انتقال میدم ..
با تشکر و قدردانی صمیمانه از پزشکان بساز بفروش و صاحب بیمارستانهای خصوصی ساخته شده در زمینهای دولتی ..
درحد توانتون این متن به اشتراک بگذارید تا بدست این کاسب کاران برسه.
#متخصصان_بی_تعهد
۵۳۲
۴:۲۶
5 چیز که باید ترک کنی :
●
خواهش کردن از دیگران●
ترسهایت●
زندگی توی گذشته●
تسلیم شدن●
فکرهای بیخود و منفی@moje_mosbat
●
۵۳۱
۴:۵۷
یک روز خوب نمیاد

خواستم یادآوری کنم که یک روز خوب رو باید ساخت


#موج_مثبت #حس_خوب #انرژی_مثبت
@moje_mosbat
خواستم یادآوری کنم که یک روز خوب رو باید ساخت
@moje_mosbat
۴۷۱
۱۷:۳۸