۵۹۷
۱۳:۴۸
دشمنی ما با اسرائیل تا نابودی این غده سرطانی ادامه دارد
️گفتگوی یکساعته با شبکه المیادین:
دشمنی ما با اسرائیل با هیچ توافقی از بین نمی رود و نبرد ما تا نابودی این غده سرطانی ادامه دارد. مادامی که اسرائیل نفس میکشد ناامنی هم در منطقه ما زیست میکند.
مادامی که تفاهم رسما امضا نشود، نمیتوان از آن صحبت کرد چرا که در ۲ ماه گذشته بارها در این مرحله بودیم و ترامپ دهها بار از توافق با ایران سخن گفت، اما در واقعیت اتفاقی رخ نداد.
وقت انسان با ارزشتر از آن است که برای دنبال کردن مواضع متناقض فرد روانی مثل ترامپ صرف شود.
دیوار بیاعتمادی بین ایران و آمریکا بسیار بلند است و در صورت امضای تفاهم هم این بیاعتمادی برقرار است.
امیدی به اجرای همه تعهدات آمریکا و ماندگاری تفاهم ندارم.
اگر چه لبنان، دولت ناتوان و بیغیرتی دارد که نگران مردم و اشغالگری خاکش نیست اما پایان جنگ در همه جبههها بویژه لبنان برای ایران مهم است و قطعا توقف جنگ در آنجا را دنبال میکند، چرا که به این قطعیت رسیده که امنیت در لبنان مقدمه امنیت در ایران است.
@haardasaan
۲۷۹
۱۲:۰۸
شهید علی دقدوق، مبتکر بمبهای کنار جادهای عراق
مبتکر بمبهای کنار جاده ای در عراق که ضرباتی دردناک بر سربازان اشغالگر آمریکایی در دهه ۸۰ شمسی در عراق زد، دیروز در جنوب لبنان به کاروان شهدای طریق القدس پیوست.
شهید دقدوق در سالهای حضور در عراق ارتباطی نزدیک با اسطوره بی تکرار مقاومت اسلامی "شهید عماد مغنیه" داشت و برخی مدعی بودند صهیونیستها از طریق رصد او رد حاج عماد را در سوریه زدند و موفق به ترورش شدند.
فرزند حاج علی موسی دقدوق هم پیشتر در سوریه به شهادت رسیده بود چراکه در میان شیعیان غیور لبنان شهادت، ارزشمندترین ارثیه است.
@haardasaan
۱.۴K
۱۴:۳۲
۲۱۳
۲۰:۱۹
همیشه فتح خیبرها به دستان یدالله است
امام شهید و حکیم خطاب به قمارباز در آخرین سخنرانی حیات شریفشان: تو هم نخواهی توانست جمهوری اسلامی را از بین ببری.
ترامپ امروز و پس از امضای تفاهم با جمهوری اسلامی: تلاشهایی برای تغییر رژیم ایران صورت گرفت، اما شکست خورد.
فراموش نکنیم "همیشه فتح خیبرها به دستان یدالله است" .
@haardasaan
۲۸۵
۲۰:۲۰
خوشبینی به آمریکا، عامل ناکامیها
اعتماد به دشمن و باور به بیطرفی نهادهای بینالمللی؛ عامل نافرجامی برجام
در تفاهم اسلامآباد بیاعتمادی عمیق مذاکرهکنندگان به آمریکا جای شکرگذاری و تقدیر دارد.
https://x.com/rahimimmahdi/status/2067379231793832182?s=20
@haardasaan
https://x.com/rahimimmahdi/status/2067379231793832182?s=20
۴۴۲
۲۲:۵۸
۲۴۴
۲۲:۱۴
خدایا با دل ما چه می کنی؟
الان باید پیامک اعلام برنامه عزاداری ماه محرم در حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری را دریافت می کردیم نه پیامک "بدرقه آقای شهید ایران"
خدایا با دل ما چه می کنی؟ یعنی تا کجا تحملش را داریم؟
@haardasaan
۲۲۵
۲۱:۱۱
با قاتلان قائد شهیدمان عکس یادگاری نمی گیریم
️در گفتوگو با شبکه المیادین، با تشریح جزئیاتی از مواجهه با هیات آمریکایی، از امتناع نمایندگان ایران از عکس یادگاری با مقامات ایالات متحده بهدلیل ترور رهبر معظم انقلاب و هزاران نفر از مردم ایران، لبنان و ... سخن گفتم.
اگرچه هدف جمهوری اسلامی توقف خصومتها و پایان جنگ است، اما این به معنای پذیرش روابط دوستانه با آمریکا یا چشمپوشی از خون شهدا نیست.
مقامات ایرانی نمایندگان مردم ایران هستند و با قاتلان شهید آیت الله خامنهای عکس یادگاری نخواهند گرفت و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
ما به دنبال روابط دوستانه با آمریکا نیستیم، بلکه به دنبال پایان جنگ و توقف خصومت هستیم
@haardasaan
۴۲۴
۷:۲۹
بازارسال شده از کانال رسمی میثم مطیعی
#شهید_رئیسی
۲۹
۸:۲۵