۳۲۳
۴:۱۶
حضور خانم دکتر چنارانی در مراسم زنگ سپاس در اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور به مناسبت آغاز هفته معلم
۳۱۴
۱۱:۳۴
حضور دکتر هاجر چنارانی در مراسم جشن ستارگان وکیلی ۹ به مناسبت روز دخترفرهنگسرا سیمرغ
۳۱۶
۱۶:۲۵
شش آموزشگاه وکیلی با پیگیری دکتر هاجر چنارانی با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی تا مهر ماه سال جاری افتتاح می شود
خیر نیک اندیش عبدالرضا وکیلی از افتتاح شش پروژه جدید وکیلی و ساخت طبقه فوقانی وکیلی شماره ۳، سالن ورزشی وکیلی شماره۹۹ و خوابگاه وکیلی۹ تا مهر ماه سال جاری خبر داد.در جلسهای که با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، دکتر هاجرچنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور و رییس اردوگاه شهید رجایی باغرود در محل هنرستان وکیلی شماره ۸ برگزار شد، مقرر گردید؛ طبقه فوقانی وکیلی شماره ۳ ، خوابگاه وکیلی شماره ۹ و سالن ورزشی وکیلی شماره ۹۹ پس از تامین اعتبارات دولتی توسط خیر نیک اندیش مهندس عبدالرضا وکیلی ساخته و تا مهر ماه به بهرهبرداری برسد. در این جلسه همچنین با پیگیری های انجام شده مصوب شد که اعتبار ساخت شش آموزشگاه سه کلاسه جدید وکیلی تامین و توسط این خیر بزرگ تا مهرماه افتتاح شود.تجهیز کارگاه دبیرستان وکیلی ۶ و وکیلی ۸ و آغاز ساخت بخش دولتی پروژه عظیم وکیلی ۱۰۰ از مصوبات دیگر این جلسه به شمار می رود
خیر نیک اندیش عبدالرضا وکیلی از افتتاح شش پروژه جدید وکیلی و ساخت طبقه فوقانی وکیلی شماره ۳، سالن ورزشی وکیلی شماره۹۹ و خوابگاه وکیلی۹ تا مهر ماه سال جاری خبر داد.در جلسهای که با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، دکتر هاجرچنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور و رییس اردوگاه شهید رجایی باغرود در محل هنرستان وکیلی شماره ۸ برگزار شد، مقرر گردید؛ طبقه فوقانی وکیلی شماره ۳ ، خوابگاه وکیلی شماره ۹ و سالن ورزشی وکیلی شماره ۹۹ پس از تامین اعتبارات دولتی توسط خیر نیک اندیش مهندس عبدالرضا وکیلی ساخته و تا مهر ماه به بهرهبرداری برسد. در این جلسه همچنین با پیگیری های انجام شده مصوب شد که اعتبار ساخت شش آموزشگاه سه کلاسه جدید وکیلی تامین و توسط این خیر بزرگ تا مهرماه افتتاح شود.تجهیز کارگاه دبیرستان وکیلی ۶ و وکیلی ۸ و آغاز ساخت بخش دولتی پروژه عظیم وکیلی ۱۰۰ از مصوبات دیگر این جلسه به شمار می رود
۳۲۶
۱۶:۲۷
دکتر هاجر چنارانیبانهایت تاسف درگذشت عموی گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان طول عمر مسئلت داریم.
(روابط عمومی دکتر هاجر چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور فیروزه زبرخان و میانجلگه)
(روابط عمومی دکتر هاجر چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور فیروزه زبرخان و میانجلگه)
۳۲۳
۴:۳۴
إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ
شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد تسلیت باد
#سیدالشهدای_خدمت
شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد تسلیت باد
#سیدالشهدای_خدمت
۳۲۰
۶:۳۱
۳۲۵
۱۸:۳۶
بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
به پیشگاه ملت شریف ایران وبالاخص مردم شریف نیشابور بزرگ عرض ارادت صادقانه وخالصانه دارم و همیشه شاکر اعتماد شما بوده و خواهم بود.بردست تک تک شما خوبان بوسه تشکر زده و برای شما از خداوند منان بهترین ها را آرزو دارم. در طی این ۸ سال در مسیر خدمت به مردم کمترین دریغی نداشته وتمام هم وغم خویش را مصروف این داشتم که ضمن رسیدگی به مسائل شهرستانی بتوانم به عنوان نماینده ونماد شما در مرکز کشور حضور ملی وکلان در خصوص مسائل فرا شهرستانی وفوق استانی داشته ودر مقابل سایر نمایندگان ملت محافظ حیثیت وآبروی شهرستان واستانم باشم و در طی این هشت سال تلاش کردم حضور هفتگی موثر در حوزه انتخابیه و جزئ اولین های ها در ورود به مجلس باشم .از تمام مسئولینی که در طول این ۸ سال به تناوب با ایشان مرتبط بوده و اسباب زحمت آنها شدم تشکر و قدردانی میکنم.در این روزهای آخر مجلس، از دست دادن شهید جمهور و همرانشان ما در غم و اندوه طاقت فرسا فرو برد اما همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند«هیچ خللی در اداره کشور اتفاق نخواهد افتاد» و راه شهدا و خدمت به مردم همچنان ادامه خواهد داشت. إن شااللهدر پایان از همه شما خوبان طلب حلالیت دارم و برای مجلس دوازدهم هم آرزوی موفقیت دارم.
دکتر هاجر چنارانیخادم مردم شریف نیشابور بزرگ در مجلس دهم و یازدهم شورای اسلامی
۱۴۰۳٫۰۳٫۰۱
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
به پیشگاه ملت شریف ایران وبالاخص مردم شریف نیشابور بزرگ عرض ارادت صادقانه وخالصانه دارم و همیشه شاکر اعتماد شما بوده و خواهم بود.بردست تک تک شما خوبان بوسه تشکر زده و برای شما از خداوند منان بهترین ها را آرزو دارم. در طی این ۸ سال در مسیر خدمت به مردم کمترین دریغی نداشته وتمام هم وغم خویش را مصروف این داشتم که ضمن رسیدگی به مسائل شهرستانی بتوانم به عنوان نماینده ونماد شما در مرکز کشور حضور ملی وکلان در خصوص مسائل فرا شهرستانی وفوق استانی داشته ودر مقابل سایر نمایندگان ملت محافظ حیثیت وآبروی شهرستان واستانم باشم و در طی این هشت سال تلاش کردم حضور هفتگی موثر در حوزه انتخابیه و جزئ اولین های ها در ورود به مجلس باشم .از تمام مسئولینی که در طول این ۸ سال به تناوب با ایشان مرتبط بوده و اسباب زحمت آنها شدم تشکر و قدردانی میکنم.در این روزهای آخر مجلس، از دست دادن شهید جمهور و همرانشان ما در غم و اندوه طاقت فرسا فرو برد اما همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند«هیچ خللی در اداره کشور اتفاق نخواهد افتاد» و راه شهدا و خدمت به مردم همچنان ادامه خواهد داشت. إن شااللهدر پایان از همه شما خوبان طلب حلالیت دارم و برای مجلس دوازدهم هم آرزوی موفقیت دارم.
دکتر هاجر چنارانیخادم مردم شریف نیشابور بزرگ در مجلس دهم و یازدهم شورای اسلامی
۱۴۰۳٫۰۳٫۰۱
۳۳۳
۳:۲۴
۳۳۶
۶:۳۰
سلام و ارادت خانم دکتر عزیز سپاس از شما برای ۸ سال تلاش و کوشش در راستای اعتلای نام نیشابور بزرگ دلمون برای کوبیدن مشت های گره کرده بر تریبون مجلس توسط شما تنگ میشه دلمون برای بازدید از دور افتاده ترین روستاها توسط شما تنگ میشهدلمون برای گریه کردن های شما برای حال مردم حوزه انتخابیه تنگ میشهدلمون برای به آغوش کشیدن مادران شهدا و مادرانی که دل نگران شغل فرزندانشون بودند در سخت ترین ایام کشور(کرونا) تنگ میشهحال نیشابور بزرگ می ماند و خلا شیر زنی که نه تنها از شرق و غرب ، بلکه از شمال و جنوب کشور هم ابراز ارادت می کردند و آرزو داشتند ای کاش چنین نماینده ای داشتند و یا حتی نماینده شهرشان اندکی از غیرت و همت هاجر چنارانی را داشتآری از امروز دیگر هاجر چنارانی خادم مردم نیشابور بزرگ نیست و حال ما می مانیم و درخواست هایی که ممکن است حتی به نماینده کنونی نرسد حال ما می مانیم و حسرت دیدار نماینده کنونی خود از نزدیکحال ما می مانیم و تقاص اشتباهاتمانمن این مطلب به ذهنم خطور می کند شاید جایی ناسپاسی کردیم که خداوند این چنین ما را تنبیه کردامیدوارم هر چه که هست در این چهار سال بنشینیم و کلاه خود را قاضی کنیم شاید خداوند مرحمتی کرد و ۴ سال دیگر فرصتی دوباره به ما داد
و امیدوارم با قلب بزرگ و مهربانی که داری ما را حلال کنی و مانند همیشه هرگاه که برای زیارت تربت پاک پدر شهید و بزرگوارتان رفتید مثل همیشه برای حال دل مردم نیشابور دعا کنید چرا که ما مردم همیشه به شما بدهکار و محتاج دعای شما خواهیم بودما را حلال کن اگر ناسپاسی کردیم
نویسنده متن:شهروندی مفقودالاثر
https://t.me/hajarchenaraniir
https://www.instagram.com/chenarani.ir?igsh=ZTVrMHY2ejZycGo=
و امیدوارم با قلب بزرگ و مهربانی که داری ما را حلال کنی و مانند همیشه هرگاه که برای زیارت تربت پاک پدر شهید و بزرگوارتان رفتید مثل همیشه برای حال دل مردم نیشابور دعا کنید چرا که ما مردم همیشه به شما بدهکار و محتاج دعای شما خواهیم بودما را حلال کن اگر ناسپاسی کردیم
نویسنده متن:شهروندی مفقودالاثر
https://t.me/hajarchenaraniir
https://www.instagram.com/chenarani.ir?igsh=ZTVrMHY2ejZycGo=
۳۶۴
۶:۵۷