لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل نومعلم|حمیدرضا قائم‌پناهن
۳۰۰ عضو

نومعلم|حمیدرضا قائم‌پناه

﷽معلمانهundefinedحمیدرضا قائم پناه undefinedundefinedعضوی از رستاخبر، رسانه تعلیم و تربیت ایران undefinedتحول در آموزش و پرورش،رسالت دهه پنجم انقلاب اسلامی

undefinedاینستاگرام@ghaempanah_irundefinedایکس و ویراستی:@H_Ghaempanah_irundefined تلگرام و ایتا:@hamidrezaghaempanah_ir
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۰ خرداد
thumbnail
ظاهراً محل اصابت‌ها هنوز درد می‌کند...
ترامپ مدعی شده است که "ارتش ایران کاملاً آشفته و از هم پاشیده است. نیروی دریایی و هوایی آن دیگر وجود ندارد، ایران شکست خورده و فقط حرف می‌زند." اما یک نکته را فراموش کرده است؛ کشوری که به ادعای او نیروی دریایی ندارد، چگونه نزدیک به صد روز است که تنگه هرمز را به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امنیتی و اقتصادی جهان تبدیل کرده است؟
کشوری که به زعم او نیروی هوایی ندارد، چگونه هنوز هربار سیلی تازه‌ای به هیبت ابرقدرتی آمریکا می‌زند و محاسباتش را بر هم می‌ریزد؟ و مهم‌تر از همه، این ملت چگونه بیش از صد شب است که پای کشور، پرچم و رزمندگانش ایستاده و برخلاف همه محاسبات دشمن، نه دچار هراس شده و نه از میدان کنار رفته است؟
عجیب‌تر آنکه ترامپ از شکست ایران سخن می‌گوید، اما توضیح نمی‌دهد این همه اضطراب، تهدید و عصبانیتش از کجا ناشی می‌شود؟
نمی‌گوید آن پرنده‌ها و تجهیزات افسانه‌ای که قرار بود معادلات جنگ را یک‌طرفه کنند، چگونه توسط ایران به چالش کشیده شده و نابود می‌شوند و نمی‌گوید چرا هر بار که از پایان قدرت ایران سخن می‌گوید، ناچار است چند روز بعد با ادبیاتی تندتر همان ادعاها را تکرار کند.
ماجرا همان است که قدیمی‌ها می‌گفتند؛ هر جا سوزش بیشتر است، فریاد بلندتر است.
خدا با ماست...undefined حمیدرضا قائم‌پناه @hamidrezaghaempanah_ir
undefined۳

۸۹۱

۱۶:۱۷

۲۱ خرداد
thumbnail
اینجا واسه ماست؛ یعنی کُلّیش واسه ماست
اینجا #تنگه_هرمز است. برای دشمنان این سرزمین، همیشه تنگ خواهد ماند.عبور از اینجا بدون در نظر گرفتن اجازه، قدرت و اراده #ایران مقتدر، توهمی بیش نیست.اینجا هر کس بیش از اندازه بلندپروازی کند، دیر یا زود پرهایش چیده و اینگونه زمین‌گیر خواهد شد.
undefined حمیدرضا قائم‌پناه @hamidrezaghaempanah_ir
undefined۳

۱۴۱

۱۷:۱۱

۲۳ خرداد
بازارسال شده از ایران فردا؛ رسانهٔ بسیج فرهنگیان
مردم نامحرم نیستند!
مردمی که در همه صحنه‌ها گل کاشتند؛ در بحران‌های طبیعی، در روزهای سخت تصمیم‌های سیاسی و در میدان‌های دفاع از این سرزمین، نامحرم نیستند. این کشور بارها دیده است که هر جا گره‌ای افتاده، همین مردم با همه وجود وارد میدان شده‌اند. در جنگ‌های تحمیلی اول و دوم و سوم، در روزهایی که دشمن با همه توان به این خاک هجوم آورد، این مردم بودند که ایستادند و عقب ننشستند.
مردمی که بیش از ۱۰۰ شب، در سرما و گرما و باران، چشم از خیابان و صحنه برنداشتند و پشت رزمندگان و نیروهای مدافع کشور ایستادند، نامحرم نیستند. این حضور، یک همراهی ساده نبود؛ یک عهد بود، یک تکیه‌گاه بود، یک «ما هستیم» بود که در سخت‌ترین شب‌ها گفته شد و در سخت‌ترین لحظه‌ها معنا پیدا کرد.
مردمی که با وجود فشارهای اقتصادی، همچنان بار این کشور را به دوش کشیده‌اند. مردمی که در منظومه فکری امام راحل (ره)، امام شهیدمان و رهبر معظم انقلاب، همواره در صدر اولویت‌ها تعریف شده‌اند و به تعبیری، «ولی‌نعمت این نظام» و در مقام مسئولیت اجتماعی، حاملان اصلی این مسیرند، شایسته نیست که در مهم‌ترین تصمیم‌های کشور، با ادبیاتی مواجه شوند که سهمشان فقط «پس از امضا و بعد از نهایی شدن» باشد. چنین نگاهی با شأن این مردم و با منطق مردم‌سالاری دینی سازگار نیست.
امروز این مطالبه با صراحت بیشتری بیان می‌شود: شروط مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در هرگونه مذاکره و توافق باید به‌طور کامل رعایت شود. مردم انتظار شفافیت دارند و انتظار دارند بدانند در تصمیم‌هایی که به سرنوشت کشور گره می‌خورد چه می‌گذرد. اینکه جزئیات و چارچوب‌ها با آنان در میان گذاشته شود، مطالبه‌ای کاملاً به‌حق است، چرا که این مردم هزینه داده‌اند و همچنان بار اصلی حفظ و پیشبرد کشور را بر دوش دارند.
این حق مردم است که بدانند، بفهمند و در کنار مسئولان، در مسیر حفظ و تقویت منافع ملی سهیم باشند؛ نه در حاشیه، بلکه در متن و همین مشارکت آگاهانه است که می‌تواند تداوم این مسیر را پایدارتر و مستحکم‌تر کند.
undefined حمیدرضا قائم‌پناهمعاونت گفتمان‌سازی و مطالبه گری سازمان بسیج فرهنگیان
undefined ایران فردا؛ رسانه‌ی بسیج فرهنگیانhttps://ble.ir/iranfarda_ir

۱

۱۸:۵۲

۲۴ خرداد
thumbnail
اینترنشنالی نباشیم
undefinedدیشب اتفاقاتی با حمایت و فراخوان تعدادی از نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی و رسانه‌ای که خود را در صف نیروهای انقلابی می‌دانند، در برخی تجمعات محدود شکل گرفته که اگرچه به بهانه نقد #مذاکرات و محتوای متون منتشرشده برگزار شد، اما آنچه دیده شده بیش از آنکه نقد باشد، بوی دعواهای سیاسی می‌داده. گویی عده‌ای در حال تسویه حساب و مطالبه عقده شکست‌های سیاسی خود در برخی عرصه‌ها از مسئولان بوده‌اند. مسیری که در نهایت به توهین و تخریب به مسئولان و هیئت مذاکره‌کننده و حتی آسیب به برخی فضاها انجامیده است.
undefinedالبته نقد و مطالبه‌گری حق #مردم است. اگر مردم سؤال نپرسند، نقد نکنند و شنیده نشوند، حتماً جایی از کار می‌لنگد. مردم باید در مسائل کشور سهیم باشند و درباره سرنوشت خود بدانند. اتفاقاً من هم نسبت به نحوه شفاف‌سازی و بیان جزئیات مذاکرات و محتوای آن نقد و سؤال دارم؛ اما اینترنشنالی نیستم و برای اینترنشنال سوژه تولید نمی‌کنم.
undefinedالبته نباید همه نمایندگان مجلس را با چند نماینده معدود یکی دانست. نمایندگانی که تعدادشان از انگشتان یک دست هم کمتر است و بعضاً عدد سال‌های عمرشان به اندازه سال‌های مجاهدت برخی مسئولانی که امروز آماج حملاتشان قرار گرفته‌اند، نمی‌رسد. مسئولانی که در همه عرصه‌ها پای کار کشور بوده‌اند، در کنار مردم ایستاده‌اند و در روزهای سخت، از جمله ۴۰ روز جنگ اخیر، بار مسئولیت را بر دوش کشیده‌اند.
undefinedعجیب‌تر آنکه برخی از همین افراد آفتاب‌ندیده که عمدتاً تجربه‌ای از حضور در میدان‌های واقعی و مسئولیت‌های سنگین ندارند، امروز مردم را به توهین، تخریب و رفتارهای هیجانی علیه مسئولان کشور تشویق می‌کنند. گویی هرکس با تحلیل و قرائت آنها همراه نبود، باید آماج حمله و اتهام قرار گیرد.
undefinedدر کنار آنها نیز رسانه‌هایی قرار دارند از جمله کانال خبری رجانیوز که با وجود پوشش ظاهری انقلابی و برخلاف عنوان و پیشینه‌ای که برای خود ترسیم می‌کند، به جای امیدآفرینی و تقویت انسجام ملی، مشغول پمپاژ ناامیدی، دلسردی و بی‌اعتمادی است. رسانه‌ای که در بسیاری از مواقع، هر موفقیت را کوچک، هر اقدام را ناکافی و هر تصمیم را نشانه انحراف معرفی می‌کند و دائماً این گزاره را القا می‌کند که کشور در بن‌بست قرار دارد، رهبری تحت فشارند و هیچ افقی پیش روی مردم نیست.
undefinedاین همان مسیری است که سال‌ها رسانه‌هایی مانند ایران اینترنشنال علیه ملت #ایران دنبال کرده‌اند؛ با یک تفاوت مهم. آنها از بیرون مرزها علیه ایران عمل می‌کنند و اینها از داخل، با ادعای انقلابی‌گری.
می‌شود منتقد بود، مطالبه‌گر بود و طرح سؤال جدی و محکم از مسئولین داشت اما اینترنشنالی نبود.همانند کارهای خوب مطالبه‌گری جریان دانشجویی، تشکل‌ها، نمایندگان دلسوز و مردم عزیز در تجمعات.
undefined حمیدرضا قائم‌پناه @hamidrezaghaempanah_ir
undefined۷
undefined۵
undefined۴
undefined۱

۱K

۹:۱۴

۲۵ خرداد
بازارسال شده از ایران فردا؛ رسانهٔ بسیج فرهنگیان
thumbnail
به ایران ابرقدرت سلام کنید/ ما همچنان با آمریکا پدرکشتگی داریم
آمریکا که تصور می‌کرد با تهدید، تحریم و جنگ می‌تواند بی‌قید و شرط #ایران را ظرف چند روز به زانو درآورد، به‌فضل الهی در میدان نبرد نظامی و صحنه خیابان شکست سنگینی خورد، حالا نیز در عرصه دیپلماسی، وادار به تسلیم و پذیرش شروط، مطالبات و واقعیت‌های قدرت ایران شد. او از اینکه در این نبرد، جان سالم به در برده، خوشحال است؛ اما کار ما هنوز تمام نشده است.
فارغ از جزئیات یادداشت تفاهم، ما این #مذاکرات را یکی دیگر از مراحل نبرد مستمر ملت ایران با نظام استکبار برای تثبیت قدرت خود برای ادامه این رویارویی تاریخی می‌دانیم. نبردی که تا تحقق کامل حقوق ملت و پایان زیاده‌خواهی‌های آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
ما همچنان با آمریکا پدرکشتگی داریم. از این پس باید در سنگر و جبهه تربیتی، همانند سنگر نظامی، دیپلماسی و خیابان، جدی‌تر به این مبارزه بپردازیم.
undefined حمیدرضا قائم‌پناهمعاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج فرهنگیان
undefinedایران فردا؛ رسانهٔ بسیج فرهنگیانhttps://ble.ir/iranfarda_ir

۱

۱۱:۳۵

thumbnail
آمد، کتک خورد، تحقیر شد، برگشت
در روایت جنگ تحمیلی سوم دچار اشتباه نشویم. پیروز میدانِ نبرد، دیپلماسی و خیابان، #ایران مقتدر است.
ترامپ مثل همیشه پشت گوشی خود پناه گرفته و با بازی کلمات تلاش می‌کند از شکست، پیروزی بسازد. او نه‌تنها به هیچ‌یک از اهدافش در جنگ با ایران نرسید، بلکه چنان سیلی سختی از جمهوری اسلامی ایران خورد و سراسیمه از معرکه گریخت که حالا از باز شدن #تنگه_هرمز در اوهام و خیال خود هم خوشحالی می‌کند. تنگه‌ای که پیش از جنگ باز بود!
حقارت تا کجا؟ آمریکایی‌ها چگونه چنین رئیس‌جمهور حقیری را تحمل می‌کنند؟ البته که شأن‌شان همین است.
undefined حمیدرضا قائم‌پناه @hamidrezaghaempanah_ir
undefined۱۰

۱K

۱۷:۲۴

۲۷ خرداد
thumbnail
موشک‌های ما اصلاً دوست ندارند که کسی درباره‌شان حرف بزندundefined#بقایی@hamidrezaghaempanah_ir
undefined۷

۶۹۶

۲۱:۳۸

۲۸ خرداد
بازارسال شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
thumbnail
undefined متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
undefinedبسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم
undefinedملّت پرشور و باوفای ایرانundefinedهمانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.undefinedبنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
undefinedوالسّلام علیکم و رحمة الله و برکاتهundefined<img style=" />undefinedسید مجتبی حسینی خامنه‌ای undefined ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
undefined @rahbar_enghelab_ir

۲

۱۷:۴۰

۱ تیر
thumbnail
اگر اقتدار را نمایندگی نمی‌کنید، حداقل خودتحقیری را ترویج نکنید
آقای رئیس‌جمهور!مقابل رئیس‌جمهور آمریکا که لحظه‌به‌لحظه سران و مردم #ایران را تهدید می‌کند و دستانش به خون امام عزیزمان، فرماندهان، دانشمندان، دانش‌آموزان و مردم بی‌گناه این سرزمین آلوده است، باید با زبان زور سخن گفت.
اگر نمی‌توانید چنین سخن بگویید، دست‌کم مشکلاتی را که مخاطب اصلی رفع آن شخص شما و هیئت دولت هستید، به جنگی گره نزنید که دشمن، آن را نبردی وجودی و تمدنی برای نابودی ایران تعریف کرده است.
ایرانی با خودتحقیری بیگانه است. اگر برای سخن گفتن از موضع اقتدار مشکل دارید، حداقل می‌توانید که صحبت نکنید.
undefined حمیدرضا قائم‌پناه @hamidrezaghaempanah_ir
undefined۳

۷۶۳

۱۲:۰۳

۲ تیر
خیلی دوست دارم «*منبع آگاه*» رو از نزدیک ببینم!undefined
@hamidrezaghaempanah_ir
undefined۱۱

۱۰۳

۱۲:۲۵