لیست پایان خدمت!هر چیزی حدی دارد؛ یعنی طرف 30 سال که خدمت می کند، می گویند بفرمائید خانه! یکی که 2 سال خدمت سربازی می رود؛ بهش کارت «پایان خدمت» می دهند. اما نمی دانم چرا برای بعضی از سیاسیون هیچ «پایان خدمتی» وجود ندارد! 4 سال قبل در لیست «یاران خدمت» بودند و امسال در لیست «وحدت برای خدمت»! 4 سال قبل آقایان حاج علی ارغیانی و حسین بروغنی در «لیست یاران خدمت» بودند و 4 سال «خدمت» کردند به مردم؛ الان هم می خواهند «خدمتشان» را ادامه دهند! من به عنوان شهروند ناآگاه حق دارم چند سوال بپرسم! آقایان این سال ها، جز در «لیست یاران خدمت» بودن، چه خدمتی به مردم کرده اید؟ گیرم که این دوره هم رای آوردید و رفتید شورا، قرار است چه «خدمتی» را ادامه دهید؟ آقای ارغیانی تفاوت «لیست یاران خدمت» با «وحدت برای خدمت» چیست؟ شما که انقدر علاقه برای خدمت دارید، لطفا لیست کنید که در فراکسیون «ایثار و شهادت» تا کنون چه خدماتی داده اید؟ آیا اصولا برای خدمت پایانی متصور هستید یا می خواهید کمافی سابق مشغول خدمت رسانی به خلق الله باشید؟ لابد اسم لیست بعدی تان می شود «خدمت برای خدمت»! راستی حاج علی شب آخر مهلت قانونی ثبت نام کرده اید. یا انقدر سرتان به خدمت رسانی گرم بوده که فرصت ثبت نام نداشته اید یا انقدر مردد بوده اید که در دقیقه 90 با شک و تردید ثبت نام کرده اید. مردم چگونه به یک آدم گرفتار یا مردد اعتماد کنند خدمت؟!آقای حسین بروغنی نیازی نیست ستاد انتخاباتی جدیدی بزنید یا شعار جدیدی انتخاب کنید! کافی است عکس های 4 سال قبلتان را که به محله های مستضعف رفته بودید و شیک و مجلسی عکس گرفته بودید؛ منتشر کنید! عکس هایی که 4 سال دوای درد مردم بود! ممنونیم از خدمات شما در «لیست یاران خدمت»! لابد خدمت شما متفاوت از خدمت دوستان بوده که در لیست «وحدت برای خدمت» جایی نداشته اید! راستی آقای بروغنی هنوز آن عکس های 4 سال پیش تان را دارید؟ رویتان می شود آن عکس ها را منتشر کنید؟ هنوز عکس ها می تواند دوای درد مردم باشد؟! البته خدا رو شکر اینستاگرامتان به روز است! عکس های 4 سال خدمتتان انقدر زیاد بوده که «نهضت آسفالت» را به نام خودتان زده اید! به شهرداری برنخورد یک وقت که نهضتشان را مصادره کرده اید! نوشته اید فخرم همین بس که مشتاق خدمتم! اشتیاق به خدمت فقط در ایام انتخابات گل می کند؟! نوشته اید ایجاد کمربندی راهی است برای توقف حاشیه نشینی. بسیار خوب. چقدر به حاشیه شهر سر زده اید؟ ببخشید اگر با واژه هایی مثل «زیرپل خواب» می خواهم دردتان بیاورم! چقدر حاشیه نشین داریم؟ چه کاری برایشان کرده اید؟ چقدر از این خدمت رسانی هایتان سهم حاشیه نشین ها بوده؟ فقط همان کمربندی؟! خدمت دیگرتان هم منتشر کردن عکس شهید نامنی با هشتک حسین بروغنی است! لیست «یاران خدمت» که انگار به «پایان خدمت» رسید با 3 عضور در شورا ارغیانی، بروغنی و فروغی...بی هیچ کارنامه واضحی که نشان دهد برای مردم چه «خدمتی» کرده اند؟! حالا فصل، فصل «خدمت برای وحدت» است؛ 4 سال بعد امیدواریم اسم لیست عوض نشود و «خدمت» را فقط در اسم لیست آقایان ببینیم نه در جای دیگر!
۶۹
۵:۳۱
کارگرها هتل ندارند!نشسته ایم دور سفره. هنوز دست های چرب و دهان های پر مشغول کارند. صحبت از سفر زیارتی مشهد پیش می آید. از هتلی می گوید که وزارت خارجه برایش گرفته. این بار پنجره اتاقشان را که باز می کنند؛ رو به باب الجواد است. صبح که بیدار می شوند، آن قدر صبحانه بهشان می دهند که نمی توانند 15 نوع غذای ظهر را بخورند. شب هم که بماند! یکی از آن طرف سفره از هتل هایی می گوید که بانک در مشهد و لاهیجان به کارمندهایش می دهد. یکی توی جمع نیست اما صحبت از هتلی می شود که قوه قضائیه به کارمندانش در مشهد می دهد. سفره می خواهد جمع شود. سفره ای که مال کارگر خیاطی بوده که 29 سال نخ و سوزن زده و چشمش را پای کت و شلوار این و آن گذاشته. کارگری که بهش ویلا نمی دهند که چند روزی برود ریلکس کند! کارگری که توی مشهد امام غریب هم غریب است اما همیشه این شعر را شنیده: «اغنیا مکه روند و فقرا سوی تو آیند/ جان به قربان تو شاها که حج فقرایی» سفره می خواهد جمع شود، لب ها دیگر نمی جنبد. دست ها رو به آسمان می رود. برای کارگر خیاطی دعا می کنند که سر سفره اش جمع شده اند اما خودش به جای نشستن سر سفره، عکسش بالای طاق قاب شده است: «خدا رحمتش کنه...»
۶۸
۸:۲۳
روزنامه نگاری جرم نیست یعنی مصونیت دادن به روزنامه نگارها و طبقات! یعنی یک جوانِ پاپتی که به روی پلیس قمه می کشد مجرم است اما روزنامه نگاری که با قلمش خیانت می کند مجرم نیست! روزنامه نگاری در ایران مُرده چون روزنامه و روزنامه خوانی وجود ندارد. اگر قرار باشد یک کفه ترازو روزنامه نگارِ میرزابنویسِ جیره خوارِ حسین مرعشی باشد و طرف دیگر میهن؛ شما کدام را انتخاب می کنید؟با همین تفسیرهای مهدکودکی حکومت قانون را به مسلخ بردند وقتی به تطهیر قاتل #نجفی مشغول شدند و گفتند نخبه بوده و با اخلاق! انگار نخبگی و بااخلاقی مصونیت می اورد! روزنامه نگاری که به وطنش پشت کند هم مجرم است هم خائن هم مزدور.دایره مجرمین روزنامه نگارِ سابقِ بر سر سفره بن سلمان نشسته و هرزه های هرزه نویس، مدام بزرگ تر می شود!
۶۸
۲۱:۴۵
خودفروش های بی وطن!"
| اتحادیه فوتبال اوکراین درخواست رسمی خود برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را به فیفا ارائه کرد. 

[کاوه صلحکل / اسکای اسپورتس]@Futball120
به متن بالا نگاه کنید! خبر را فوتبال 120 کار کرده گه یک برنامه رسمی در صدا و سیماست و از شبکه ورزش پخش می شود. خبر هم مربوط به جایگزینی اوکراین جای ایران است. کاری نداریم که ورزش اصلا سیاسی نیست! کاری نداریم که فلسطین باید سلاخی شود ولی تیم های اسرائیلی در قلب اروپای متمدن فوتبال بازی می کنند! به این ها کاری نداریم. به استفاده از پرچم اوکراین در کنار ایران و ذوق زدگی فوتبال 120 از این خبر نگاه کنید. اینجا ایران است!ِ وطن فروش ها از سفره صدا و سیپا می خورند لگدش را محکم تر پرت می کنند! وطن فروش ها از رانت صدا و سیما استفاده می کنند، انتن دارند، هر خزعبلی می گویند و تهش ذوق مرگ می شوند از حذف ایران و جایگزینی اوکراین زلنسکیِ دلقک.اینجا ایران است مهدِ مغزهای کوچک استعمارزده! مهدِ انگلوفیل و روسوفیل و امریکوفیل و حالا هم اوکراینوفیل!خودفروش ها می فروشند شرف و حیثیت و وطن را، فروشنده های مفلوکِ بیچاره. تن فروش هزار بار بیشتر شرف دارد تا خودفروشِ بی وطن!
[کاوه صلحکل / اسکای اسپورتس]@Futball120
به متن بالا نگاه کنید! خبر را فوتبال 120 کار کرده گه یک برنامه رسمی در صدا و سیماست و از شبکه ورزش پخش می شود. خبر هم مربوط به جایگزینی اوکراین جای ایران است. کاری نداریم که ورزش اصلا سیاسی نیست! کاری نداریم که فلسطین باید سلاخی شود ولی تیم های اسرائیلی در قلب اروپای متمدن فوتبال بازی می کنند! به این ها کاری نداریم. به استفاده از پرچم اوکراین در کنار ایران و ذوق زدگی فوتبال 120 از این خبر نگاه کنید. اینجا ایران است!ِ وطن فروش ها از سفره صدا و سیپا می خورند لگدش را محکم تر پرت می کنند! وطن فروش ها از رانت صدا و سیما استفاده می کنند، انتن دارند، هر خزعبلی می گویند و تهش ذوق مرگ می شوند از حذف ایران و جایگزینی اوکراین زلنسکیِ دلقک.اینجا ایران است مهدِ مغزهای کوچک استعمارزده! مهدِ انگلوفیل و روسوفیل و امریکوفیل و حالا هم اوکراینوفیل!خودفروش ها می فروشند شرف و حیثیت و وطن را، فروشنده های مفلوکِ بیچاره. تن فروش هزار بار بیشتر شرف دارد تا خودفروشِ بی وطن!
۶۹
۱۶:۱۲
همان جماعتی که طلبشان از برجام، «نون و پنیر و خاویار، ظریف الکسیس رو بیار« بود؛ حالا به جان مملکت افتاده اند و طالب «زن، زندگی، آزادی» هستند!
۷۵
۱۴:۰۵
در دو رویی و ریاکاری و سیاه بازی یکی از تشکل های دانشگاه حکیم که در بلوای اخیر نقش داشته؛ همین بس که دبیر سابقش تا دیروز با نماینده مجلس فالوده می خورد و عکس یادگاری می گرفت حالا امروز با شعار «عزاداریم» بین دانشجویان کاسبی محبوبیت و مشروعیت می کند!
۷۶
۱۴:۲۳
کشف حجاب زنان هیچ ترسی ندارد، ترس از کشف حجاب اجباری از بانوان و فضای دیکتاتوری آدم کوچولوهاست!تکثیر تاسف برانگیز رضاخان ها!
۷۷
۱۴:۲۵
«تن فروش خودش به جهنم میره، وطن فروش، وطنو به جهنم میفرسته.»یتیم خانه ایران
۷۷
۱۴:۳۰
در دو رویی و ریاکاری و سیاه بازی یکی از تشکل های دانشگاه حکیم که در بلوای اخیر نقش داشته؛ همین بس که دبیر سابقش تا دیروز با نماینده مجلس فالوده می خورد و عکس یادگاری می گرفت حالا امروز با شعار «عزاداریم» بین دانشجویان کاسبی محبوبیت و مشروعیت می کند!
۸۲
۱۴:۳۲
فریاد خیابان ها
این روزها،خیابان حماسه استفریادهامشت هایکیست:ما از توای ابلیس تر از شیطان!فرزند نابکار سرمایهفرزند خون و جنونعاشق جنگ و مرگای شر مطلقتجسم شیطان،از تو بیزاریم!
ما در خیابانمسجددر قنوت های نمازماندر ذکر تسبیح پدرانماندر لالایی مادرانماندر خواب و بیداریتنها تو را لعن میکنیم،لعنت به توابلیس قماربازخونخوار جزیره اپستیننامت سیاه باد!مرگ بر توو پرچمت...ابلیس فرزند شیطانخوب گوش کن،
فریاد خیابان ها این است،مرگ بر آمریکا!
سحر ۲۰ رمضان ۱۴۴۷۱۹ اسفند ۱۴۰۴
این روزها،خیابان حماسه استفریادهامشت هایکیست:ما از توای ابلیس تر از شیطان!فرزند نابکار سرمایهفرزند خون و جنونعاشق جنگ و مرگای شر مطلقتجسم شیطان،از تو بیزاریم!
ما در خیابانمسجددر قنوت های نمازماندر ذکر تسبیح پدرانماندر لالایی مادرانماندر خواب و بیداریتنها تو را لعن میکنیم،لعنت به توابلیس قماربازخونخوار جزیره اپستیننامت سیاه باد!مرگ بر توو پرچمت...ابلیس فرزند شیطانخوب گوش کن،
فریاد خیابان ها این است،مرگ بر آمریکا!
سحر ۲۰ رمضان ۱۴۴۷۱۹ اسفند ۱۴۰۴
۲۵۰
۰:۱۱