آقای رجانیوز، اگر پیامای کانالتو بدیم بچه ها تحلیل کنن، ۸۰ درصد پیامات مربوط به اختلاف افکنی و دعوا درست کردن و لگد پرونی به این و اون برای گنده شدنتونه! توییترا رو دارید میریزید تو خبرگزاریا! این مسیری که من میبینم مسیر آمدنیوز هست نه رجانیوز!
#بیسمارک
#بیسمارک
۴۱۹
۱۰:۴۸
🏴👑هپروتکده👑🏴
آقای رجانیوز، اگر پیامای کانالتو بدیم بچه ها تحلیل کنن، ۸۰ درصد پیامات مربوط به اختلاف افکنی و دعوا درست کردن و لگد پرونی به این و اون برای گنده شدنتونه! توییترا رو دارید میریزید تو خبرگزاریا! این مسیری که من میبینم مسیر آمدنیوز هست نه رجانیوز! #بیسمارک
سبک نگارش هم خیلی شباهت داره به امثال اینترنشنال و...پیام های دارای سوگیری، هدفمند و با نیت تخریب و تقبیح، لامصبا اگه حرف رهبری ناظر به وحدت به کتفتونه حداقل یکم از اصول حرفه ای بودن رسانه مثل بی طرفی و انصاف پیروی کنید.مرسی أه.#لنین
۴۳۶
۱۱:۱۱
بازارسال شده از خبرگزاری فارس
۳۰
۱۶:۰۳
جهت ثبت در حافظه تاریخی
این سخنرانی در سال ١۴٠٢ ایراد شده
پ.ن؛ حضرت صادق علیه السلام؛ کذب الوقاتون و هلک المستعجلون و نجا المسلمون...
#لنین
این سخنرانی در سال ١۴٠٢ ایراد شده
پ.ن؛ حضرت صادق علیه السلام؛ کذب الوقاتون و هلک المستعجلون و نجا المسلمون...
#لنین
۶۵۴
۱۷:۰۹
🏴👑هپروتکده👑🏴
جهت ثبت در حافظه تاریخی این سخنرانی در سال ١۴٠٢ ایراد شده پ.ن؛ حضرت صادق علیه السلام؛ کذب الوقاتون و هلک المستعجلون و نجا المسلمون... #لنین
حالا شما چون دکتری و علی الظاهر اهل تحقیق و مداقه علمی هستی، کاش میرفتی قبل و بعد از صحبت حاجاقا رو هم میدیدی و اینکه بفهمی این رو همون رسانههای سیاستزده رفتن در آوردن و در این شرایط منتشر کردن
#آیزنهاور
#آیزنهاور
۲۶۱
۱۷:۵۷
🏴👑هپروتکده👑🏴
حالا شما چون دکتری و علی الظاهر اهل تحقیق و مداقه علمی هستی، کاش میرفتی قبل و بعد از صحبت حاجاقا رو هم میدیدی و اینکه بفهمی این رو همون رسانههای سیاستزده رفتن در آوردن و در این شرایط منتشر کردن #آیزنهاور
گودرز چه ربطی به شقایق داره؟!
من میگم تحلیل غلط شما میگی پروژه تخریب؟! خب حرف الکی نزن که تخریبت نکنن!
بنده خدا یه حرفی و تحلیلی رو هوا زده، بعدشم اومده استناد کرده به قرآن و حدیث حالا شما میگی رسانه ها میخان خراب کنن حاج آقا رو!!! من چیکار رسانه ها دارم؟ حرفم اینه چرا باید چنین تحلیل هایی اساسا ارائه بشه، بعدم قبل و بعد سخنان ایشون چیز خاصی نداشت!#لنین
بنده خدا یه حرفی و تحلیلی رو هوا زده، بعدشم اومده استناد کرده به قرآن و حدیث حالا شما میگی رسانه ها میخان خراب کنن حاج آقا رو!!! من چیکار رسانه ها دارم؟ حرفم اینه چرا باید چنین تحلیل هایی اساسا ارائه بشه، بعدم قبل و بعد سخنان ایشون چیز خاصی نداشت!#لنین
۲۳۲
۱۸:۲۵
امثال این روحانی بزرگوار و معزز میگفتن رهبر شهید همان سید خراسانی هست و فلان است و چنان و چنین است و ایشان پرچم را تحویل حضرت میدهند. خب الان رهبری عزیز شهید شدند. این اساتید چی دارند بگند؟ جرات دارن بیان بگن ما چرت گفتیم؟ والا که ندارن!#لنین
۲۲۳
۱۸:۳۱
نمی خوام تهمتی بزنم، اما حواستون به آقای قاسمیان باشه. #بیسمارک
۱۵۱
۱۹:۳۴
🏴👑هپروتکده👑🏴
نمی خوام تهمتی بزنم، اما حواستون به آقای قاسمیان باشه. #بیسمارک
بدون شرح: تفاوت دغدغهها
#آیزنهاور
#آیزنهاور
۱۴۰
۱۹:۳۹
🏴👑هپروتکده👑🏴
نمی خوام تهمتی بزنم، اما حواستون به آقای قاسمیان باشه. #بیسمارک
۱۴۰۵/۴/۶
#بیسمارک
#بیسمارک
۱۲۹
۱۹:۴۱