لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
د
۱۰۲ عضو

دوست من سلام

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ آذر ۱۳۹۸
undefinedضرورت تجدیدنظر در رویکرد ضدجمعیتی یارانه بنزین
undefinedسیاست دولت در اعطای یارانه به مردم بر این مبنا استوار است که هرچه تعداد افراد خانواده بیشتر باشد، سهم اعضای خانواده از یارانه کاهش می‌یابد و اگر خانواده بیش از ۵ عضو داشته باشد، به عضو ششم یارانه تعلق نمی‌گیرد. شما اگر مجرد باشید، مجموع یارانه‌ای که دریافت می‌کنید، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما اگر عضو خانواده ۵ نفره باشید، یارانه شما به ۸۶هزار و ۵۰۰ تومان کاهش می‌یابد، اگر عضو خانواده شش نفره باشید، سهم شما از یارانه حدود ۷۲ هزار تومان است و این روند کاهشی ادامه دار است.undefinedاین رویکرد تخصیص یارانه هم بار منفی فرهنگی دارد و نوعی تقبیح اجتماعی فرزندآوری است، و هم نوعی جریمه مالی خانواده‌هایی که فرزندان بیشتری می‌آورند. لذا یک رویکرد کاملا ضدجمعیتی و ضدخانواده است.undefinedدولت در تخصیص یارانه، نه تنها باید این رویکرد ضدجمعیتی را کنار بگذارد، بلکه باید معادله را دقیقا برعکس کند. یک فرد متاهل باید یارانه بیشتری نسبت به یک فرد مجرد بگیرد. عضو یک خانواده شش نفره حتما باید یارانه بیشتری نسبت به عضو یک خانواده سه نفری بگیرد. می‌توان با همین ارقامی که برای یارانه در نظر iرفته شده و بدون افزایش میزان کل یارانه، این معادله را برعکس کرد تا هرچه بر تعداد جمعیت خانوار افزوده می‌شود، یارانه دریافتی بیشتر شود.undefinedدرباره بحران جمعیتی پیش روی کشور، سخن بسیار گفته شده، رهبر حکیم انقلاب نیز پیوسته در این باره هشدار می‌دهند که آخرین مورد آن، در دیدار اخیر با مسئولان نظام و فعالان اقتصادی پس از افزایش قیمت سوخت بود. دولت ما آنگونه که باید سیاست‌های حمایتی از فرزندآوری اجرا نمی‌کند، اما حداقل انتظار این است که رویکردهای ضدجمعیتی اینچنینی اتخاذ نکند. از جناب آقای رئیس جمهور انتظار می‌رود در اسرع وقت دستور اصلاح سیاست جمعیت‌ستیز تخصیص یارانه را صادر کنند.
undefinedیاسر جبرائیلی
@Hasnlari
undefined۱

۲۴

۱۵:۱۶

undefined گام اول دشمن تمام شد، مراقب قدم بعدی باشید
undefined ساختار اغتشاشات اخیر کمی پیچیدگی موضوع را عیان می‌سازد اما با تجمعات شهر به شهر مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی قدم اول برداشته شد، هر چند هنوز بعضی نقاط کشور آرام نشده است اما باید گفت که قدم اول با ثبات برداشته شد و کشور به آرامش نسبی خود برگشته.
undefined دشمن مهیای قدم دوم حرکت خویش است. در این مدت حلقه سوم و افراد نیمه حرفه‌ای به مدیریت اغتشاشات پرداختند و #قدم_دوم بعد از عملیات روانی گسترده دشمن در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد.
undefined یک سوال بزرگ از کنشگران و فعالان فضای مجازی به همراه جریان اطلاعاتی و امنیتی کشور وجود دارد که در این یک هفته تا چه اندازه فیلم برای #تبیین درگیری‌ها و اغتشاشات در اختیار کلیپ‌سازان انقلابی قرار گرفته تا محتوای لازم برای زمان باز شدن اینترنت داشته باشیم و اساسا سوال مهمتر این است که توسعه شبکه ملی اطلاعات چرا در دستور کار وزارت ارتباطات قرار نمی‌گیرد؟
undefined همه می‌دانند بعد از اینکه اینترنت به حالت قبلی خودش برگردد، جنگ روانی دشمن تازه شروع می‌شود و فیلم‌ها، عکس‌ها و محتواهایی که آماده شده است را دست به دست در فضای مجازی خواهند گرداند و قطعا بسیاری از فیلم‌ها به دست شبکه‌های ماهواره‌ای رسیده و منتظرند تا ابتدا از شبکه‌های اجتماعی پخش شود.
undefined قدم دوم دشمن استفاده از عملیات روانی گسترده برای به خیابان کشاندن افراد بیشتری است و پروژه کشته‌سازی جدیتر دنبال خواهد شد و تیم‌های حرفه‌ای تر از مرحله اول به میدان خواهند آمد و شاید تا استعفای یکی از مسئولین ارشد دولت نیز پیش برود و در صورت ایجاد خلاء قدرت کمی ماجرا پیچیده می‌شود که البته این احتمال ضعیف است.
undefined #نهضت_تبیین باید انجام شود تا مردم درباره اتفاقات آینده کشور آماده شوند تا خدایی نکرده این پروژه دشمن عملیاتی نشود که کشور وارد شرایط بدی خواهد شد. از این فرصت استفاده کنیم و با تبیین اطراف ماجرا، آنها را برای انتخابات مجلس مهیا کنیم تا مجلسی انقلابی در پیش رویمان باشد.


حاج عماد @hasanlari

۲۷

۱۸:۱۳

۲ آذر ۱۳۹۸
دست مریزاد ناخداچرا رهبری حمایت کردند؟اگر حمایت نمیکردند چه میشد؟
۱-گرانی بنزین و آشوب۲-حکم رهبری و بازگشت قیمت بنزین۳-دولت:از پس مخارج بر نمی آیم۴-استعفای دولت۵-عدم برگزاری انتخابات مجلس و تعطیلی یک سوم قوای کشور۶-فرار روحانی از کشور۷-روحانی در خارج از کشور:دیدید همه چی دست رهبره من هیچ کارم؟۸-رسانه های خارجی:بریزید بیرون روحانی منتخب شماست۹-ایجاد دولت در خارج کشور۱۰-دفاع غربی ها از روحانی و جنگ با ایران به بهانه بازگشت دموکراسی (روحانی)به ایران دقیقا مثل یمن
بازهم آبروی خود را فدای ملت کردید آقا
@hasanlari
undefined۱

۳۲

۹:۵۴

۱۶ آذر ۱۳۹۸
لطفا با حوصله و تامل تا آخر بخوانید .
وقتی دارم می میرم اصلا نگران نیستم و هیچ اهمیتی به جسد خشکیده ام نمی دهم...چون دوستان مسلمانم آنچه را که لازم است انجام خواهند داد؛ ان شاءالله..... آنان:۱. لباسهایم را از تنم بیرون می آورند...۲. مرا می شویند...۳. کفنم می کنند...۴.مرا از خانه ام بیرون می برند و به خانه جدیدم (قبر) منتقلم می کنند...۵. افراد زیادی برای تشییع جنازه ام می آیند...خیلی ها برای دفن من کارهایشان را تعطیل و قرارهایشان را لغو می کنند.این در حالی است که خیلی از این افراد یک بار هم به فکر نصیحت من نبوده اند... ۶. از همه وسایلم جدا می شوم...کلیدهایم..کتابهایم...کیفم...لباس هایم...و...   شاید توفیق نصیب خانواده ام شود و به خاطر من این وسایل را صدقه بدهند.مطمئن باشید که دنیا بر من ماتم نخواهد گرفت... با مرگ‌من جهان از حرکت باز نخواهد ایستاد...چرخه اقتصاد خواهد چرخید...کارم به کسی دیگر واگذار خواهد شد...اموالم در اختیار وارثان قرار خواهد گرفت اما حسابش را من باید پس بدهم... چه کم چه زیاد چه کوچک چه بزرگ...نخستین چیزی که پس از مرگم از من گرفته می شود نام من است!!!وقتی مُردم، می گویند: "جسد کجاست"؟هرگز  مرا به نامم صدا نمی زنند...وقتی می خواهند بر من نماز بخوانند می گویند: "جنازه را بیاورید"؟هرگز  مرا به نامم صدا نمی زنند...وقتی می خواهند مرا دفن کنند می گویند: "میت را نزدیک بیاورید" ... و باز هم نامم را به زبان نمی آورند...به همین خاطر هیچ گاه فریفته نسب و قبیله و منصب و شهرتم نشده ام...وه که این دنیا چقدر کوچک است و سرانجام ما چه بزرگ!ای کسی که اکنون زنده ای... بدان که به سه گونه بر تو اندوهگین خواهند شد: ۱. کسانی که آشنایی سطحی از تو دارند؛ خواهند گفت: بیچاره مرد. ۲. دوستانت؛ چند ساعتی یا چند روزی غمگین خواهند بود و پس از آن به سخنان روزانه و خنده هایشان باز خواهند گشت.۳. اندوه عمیق در خانه ات؛ خانواده ات بر تو غصه خواهند خورد... یک هفته... دوهفته... یک ماه... دوماه... یا یک سال...پس از آن تو را به آلبوم خاطراتشان خواهند سپرد...  بدین ترتیب داستانت در میان مردم به پایان می رسد.اما داستان واقعی تو که همان آخرت است آغاز می گردد...زیبایی، دارایی، سلامتی، فرزند، خانه، قصر و همسر از تو جدا شده اند...فقط عملت در کنار توست... زندگی واقعی شروع شده است..سوال اینجاست که:تا کنون برای قبرت و برای آخرتت چه فراهم آورده ای؟!این حقیقتی است که نیاز به تامل دارد.بنابراین حریص باش بر:فرض ها... نافله ها...صدقه پنهانی... خوش اخلاقی با همسر و فرزندانتکار نیکو...نماز شب... تلاوت قرآن... نیکی به پدر و مادر... صله رحم..شاید که نجات یابی!!!
اگر توانستی در حیاتت با این نوشته مردم را یادآور شوی به زودی اثر این یاداوری ات را روز قیامت در میزان اعمالت خواهی یافت.. (وذكّر فإن الذكرى تنفعُ المؤمنين) خدا می فرماید شخص پس از مرگش درخواست بازگشت به این دنیا می کند تا صدقه بدهد.( رب لولا أخرتني إلى أجل قريب فأصدق)براستی چرا مرده در صورت بازگشت به دنیا صدقه را بر می گزیند؟  و نمی گوید برگردم تا عمره ای به جا آورم یا نمازی بگزارم یا روزه بدارم.علما گفته اند: مرده چون آثار فراوان صدقه را بعد از مرگش می بیند، صدقه را بر می گزیند.پس بسیار صدقه بدهید.
بهترین صدقه ای که هم اکنون می توانی بپردازی ۱۰ ثانیه از وقتت برای نشر این پیام به نیت یادآوری و تذکر است.سخن نیکو صدقه است .undefinedundefined⚘
undefined۱

۲۸

۳:۳۹