لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل کانال حسام الدّین براتیک
۲۲.۶ هزار عضو

کانال حسام الدّین براتی

امام روح الله:امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا،همین «اسلام» است ونجات آن «قربانی» می‌خواهد؛و دعا کنید که من نیز...
ارتباط با من:@hesamoldin
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۵ تیر
بازارسال شده از هیات والعصر
thumbnail
جلسه پیش روی هیأت والعصر:
جمعه شب، ۵ تیر ۱۴۰۵، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰undefined به منظور عدم تداخل با اجتماعات شبانه، جلسه زودتر از معمول آغاز و به نماز جماعت و پذیرایی شام ختم می‌شود.
undefined سخنرانی آقای حسام‌الدین براتی، پژوهشگر حوزه‌های سیاست و تربیتundefined سخنرانی حاج‌آقا روح‌الله رجبی، فارغ‌التحصیل سمپاد و دانشگاه امیرکبیر و رئیس نهاد دانشگاه امیرکبیربا موضوع تحلیل الهیات «مثلی لا یبایع مثل یزید»undefined مناجات و روضه، آقای مهدی برهانیان
undefinedundefined️️️️️امکان حضور برادران و خواهران وجود دارد.undefined اتاقی هم برای نگهداری کودکان ۳ تا ۷ ساله در نظر گرفته شده است. مشکلی برای حضور کودکان در خود مراسم هم وجود ندارد.
undefinedنشانی برگزاری: چهارراه لشگر، خ کمالی، خ غفاری، دبیرستان دوره دوم علامه حلی ۱https://nshn.ir/rbveQu5xOA9Xundefined امکان پارک خودرو در مدرسه وجود دارد. (در پارکینگ کمی جلوتر از در اصلی است. خودرو را نزدیک در قرار دهید و صبر کنید تا در باز شود. به همین راحتی!)
undefined از ساعت ۱۷ امکان حضور وجود دارد. لطفاً قبل از ۱۷:۳۰ تشریف بیاورید.
undefined لطفا در لینک زیر اعلام حضور کنید:https://survey.porsline.ir/s/B7pq7N19undefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined مجلس را به دوستانتان اطلاع دهید.
@heyatvalasr

۲۸۷

۷:۴۸

۸ روز تا تشییع مردی که می‌گفت من تک‌تک مردم ایران را دوست دارم و برای همه‌شان دعا می‌کنم
@he_barati
undefined۳۹۹
undefined۲۳

۳K

۱۰:۱۶

thumbnail
⁨ ⁨ شبابٌ بعمر الورود الندي…undefinedundefined
کسانی که در اوج جوانی هستند خونشون برای دین پیامبر(ص) ریخته میشه...
السعيد السيّد الطاهر صاحب الضحكة الأجمل و الصوت الحنون السعيد قاسم خليل #العصف_المأكول #سعداء⁩⁩
@he_barati
undefined۱۲۵
undefined۱۳

۳K

۱۰:۵۹

کانال حسام الدّین براتی
undefined ⁨ ⁨ شبابٌ بعمر الورود الندي…undefinedundefined کسانی که در اوج جوانی هستند خونشون برای دین پیامبر(ص) ریخته میشه... السعيد السيّد الطاهر صاحب الضحكة الأجمل و الصوت الحنون السعيد قاسم خليل #العصف_المأكول #سعداء⁩⁩ @he_barati
این کلیپ از شهید قاسم خلیل را مشاهده کردید؟
چند هزار جوان شیعه مثل قاسم به همین زیبایی به همین نورانیت این ماه‌ها در نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند...چه جوان هایی...امان از دل بقیة الله (عج)
@he_barati
undefined۱۴۵
undefined۳۴

۲.۹K

۱۱:۲۳

thumbnail
undefined زیر هر سنگی در فلسطینundefined و روی هر موشکی در غزهundefined نام حاج رمضان حکّ شده است.
(بخشی از بیانیهٔ جنبش حماس و گردان‌های شهید عزالدین قسّام به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج رمضان)
@he_barati
undefined۲۴۷
undefined۳۷
undefined۱۳
undefined۱

۳.۱K

۱۲:۲۶

حزب‌الله لبنان: کاری که دشمن در مجاورت زوطر الشرقیه انجام داد، نقض آشکار آتش‌بس است که تاکنون به آن پایبند بوده‌ایم
undefinedارتش دشمن عمداً غیرنظامیان را دوباره در جاده زوطر الشرقیه هدف قرار داد که منجر به شهادت ۲ نفر شد؛ ما در حال رصد تخلفات هستیم.
undefined: طبعا همه مردم نظاره گر اجرای خصوصا بند اول تفاهم هستند.
یکی از راه های کمک به نظارت مردم گزارش مداوم و شفاف از روندی که در حال اجرا شدن می‌باشد هست (با در نظر گرفتن ملاحظات و نکات غیر قابل بیان خصوصا در جزئیات که جز عده ای برای عموم مردم قابل پذیرش و درک است)
@he_barati
undefined۹۰
undefined۱۳
undefined۵

۳K

۱۳:۱۰

کانال حسام الدّین براتی
حزب‌الله لبنان: کاری که دشمن در مجاورت زوطر الشرقیه انجام داد، نقض آشکار آتش‌بس است که تاکنون به آن پایبند بوده‌ایم undefinedارتش دشمن عمداً غیرنظامیان را دوباره در جاده زوطر الشرقیه هدف قرار داد که منجر به شهادت ۲ نفر شد؛ ما در حال رصد تخلفات هستیم. undefined: طبعا همه مردم نظاره گر اجرای خصوصا بند اول تفاهم هستند. یکی از راه های کمک به نظارت مردم گزارش مداوم و شفاف از روندی که در حال اجرا شدن می‌باشد هست (با در نظر گرفتن ملاحظات و نکات غیر قابل بیان خصوصا در جزئیات که جز عده ای برای عموم مردم قابل پذیرش و درک است) @he_barati
undefinedدبیرکل حزب‌الله: در کنار ایران خواهیم بود
‏شیخ نعیم قاسم:
undefinedایران با ایستادگی خود موفق شد به تفاهم‌نامه‌ای دست یابد که به معنای اعلام رسمی‌ شکست آمریکا و اسرائیل است.
undefinedامسال، شاهد باشکوه‌ترین مراسم عاشورایی و حضور گسترده مردم با وجود آوارگی، درد، فقدان و مشکلات بودیم.
undefinedامانت شهدا، جانبازان و اسرا بر دوش ماست و از آنچه فدا کردند، محافظت خواهیم کرد.
undefinedاسرائیل چاره‌ای جز عقب‌نشینی کامل از لبنان و توقف تجاوزات زمینی، دریایی و هوایی ندارد.
undefined: همچنان می‌گویم رها کردن حزب الله و تنها گذاشتن حزب الله اتهام بزرگ و دروغ است.
خود بزرگان حزب الله عزیز بارها و بارها در مدت اخیر از زحمات و تلاش هایی که ایران برای مهار رژیم صهیونیستی انجام داده تشکر کرده اند.
البته که توقع به جا و درستی است که این تلاش ها تا پایان کامل جنگ و عقب نشینی رژیم خبیث از لبنان ادامه داشته باشد.

@he_barati
undefined۱۱۶
undefined۵۷
undefined۶
undefined۴
undefined۲

۳.۶K

۱۴:۱۱

الله اکبر
undefined نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
بسم الله قاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ
undefinedبه دنبال نقض آتش‌بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.
undefinedنیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
undefinedبر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.

@he_barati
undefined۲۴۷
undefined۱۸
undefined۷
undefined۳
undefined۱

۳.۶K

۲۲:۲۹

با همین سلاح الله اکبر بود که پس از تجاوز رژیم بعث صدّامی به خاک ایران، مجاهدان غیور و جوانان از خود گذشته، حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند و علی‌رغم حمایت همه‌ی قدرتهای شرق و غرب از رژیم بعث، او را بر سر جای خود نشاندند و این ایستادگی را تا سالها بعد در برابر محاصره‌های اقتصادی، کودتا، تحریم‌های ظالمانه، حملات بی‌شمار سیاسی و تبلیغاتی و اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، محکم و استوار ادامه دادند.

پیام حج
رهبر معظم انقلاب
۵ خرداد ۱۴۰۵

@he_barati
undefined۱۶۹
undefined۱۴

۳.۱K

۲۳:۳۴

۶ تیر
thumbnail
تجربه خوبی از دیدن فوتبال تو مدرسه نداریمهر بار با بچه ها بازیها رو دیدیم آخرش باختیمایشالا که این بار صعود کنیم undefined
بچه ها تا حدود یک شب درگیر برگزاری تجمع بودن و الان هم اومدن مدرسه تا با هم بازی رو ببینیم undefined
@he_barati
undefined۱۳۸
undefined۲۵
undefined۹
undefined۷

۲.۵K

۴:۲۴