جواب. بله است
۷۹۸
۸:۲۶
در این شب زیبا
چراغے برایتان روشنمےڪنم، در تاریڪےقلب سیاہ شب آنگاہ از خـــدا مےخواهماگر در تاریڪے غم اسیر تنهایے شدید، چراغ امیـــدتان روشن بماند
شب زیباتون بخیر
چراغے برایتان روشنمےڪنم، در تاریڪےقلب سیاہ شب آنگاہ از خـــدا مےخواهماگر در تاریڪے غم اسیر تنهایے شدید، چراغ امیـــدتان روشن بماند
شب زیباتون بخیر
۶۰۶
۱۹:۳۹
درون هر انسان
که می شناسی
انسانی هست که نمی شناسی
که می شناسی
انسانی هست که نمی شناسی
۸۵۷
۲۰:۱۵
جواب نیتتون
اگر برای ازدواج خرید فروش کار تحصیل قرارداد بارداری یا مهاجرت نیت کرده اید صد در صد به مراد دلتان میرسید
۶۱۶
۱۸:۰۱
جواب نیتتان منفی است
۸۵۰
۱۸:۰۱
لطفاً "اُرجینال" باش..اصلِ اصل !با خودت"صادق" باش؛همیشه بهترین "ورژن خودت" باش به جای اینکه "ورژن دومِ" یک نفر دیگه باشی...با این جمله زندگی کن :جای تنها کسی که میتونی باشی ، "خودته" ... َاز خودت بپرس : اگر آنچه که هستی را دوست ندارن چرا بقیه باید دوستت داشته باشند؟؟
اینکه خودت باشی و هیچکی نخوادتهزار برابر بهتر از اینه که خودت نباشی "تموم دنیا بخوانت"...




اینکه خودت باشی و هیچکی نخوادتهزار برابر بهتر از اینه که خودت نباشی "تموم دنیا بخوانت"...
۸۸۱
۱۸:۰۱
صبح بخیر ...الهی که امروز بهترینهابراتون اتفاق بیفته 



۹۱۰
۵:۰۷
جواب بد نیست خیلی خوب هم نبست. معمولی

۹۲۹
۱۵:۰۰
جواب نیتتون
درآن برکت و ثروت وآینده نگری میباشد
۹۲۹
۱۵:۰۱
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.