thumbnail
می‌خواهم از ته دلم آرزو کنم؛آرزو می‌کنم سلامتی باشد و عشق باشد و برکت باشد و حالی خوب.آرزو می‌کنم روزی‌تان بسیار شود و در کمال دارندگی و سخاوت، روزی‌رسان دیگران باشید.آرزو می‌کنم برکت بیفتد به مال و عمر و دلخوشی‌ و لبخندهایتان.آرزو می‌کنم آرزو کنید و سر بچرخانید و آرزویتان پشت در باشد.آرزو می‌کنم ایرانی آباد را و مردمانی شاد را و فکرهایی آزاد را...آرزو می‌کنم ناگهان تمام گره‌ها باز شوند و تمام بن‌بست‌ها، راه شوند و تمام اندوه‌ها شادی و برای همه‌مان بیفتد آن اتفاق خوبی که مدت‌هاست منتظرش بودیم...الهی آمین نوروز ۱۴۰۵ بر شما و خانواده محترم مبارک ارادتمند مدیریت مجتمع آموزشی هوش پیماundefinedنماینده حقوقی خیلی سبز و المپیاد های بین المللی در استان اصفهانشماره تماس09130883882لیست کانال ها در بله و ایتا@kheylisabzisf@hooshpeymaآدرس سایتhttps://hooshpeyma.ir/
undefined۱

۲۱۶

۱۹:۵۹